Tis weer druk over en weer met al die sporten...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We gaan zo weer los met de schoppartijen in de Afrika-cup!
Ik heb even een leuke jonge FOK!ker voor je opgeduikelt! Als verjaardagscadeau. Have fun!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto wassen doe ik niet aan, hij gaat max 2 keer per jaar door de wasstraat, that's it.
ja zoietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje saai tv kijken en/of internetten dus?
MM zuipt whiskeyquote:
Jij houdt het nogal goed bijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
FANN komt kort en bondig iets over een film vertellen
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
Sacha komt ranten over haar moeder
DDM hangt op de bank. Onder een dekentje
just me komt iets vertellen over haar kleindochter
Piet komt wat vertellen over paarden
TH post wat You Tubes
Drakin en Sasquatsch zijn aan het neuken
Cafca gaat hardlopen
Ik ben aan het archiveren.
Welkom in 40+
Uitgezopen voor vandaag...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
TH post wat You Tubes
Cafca gaat hardlopen
Welkom in 40+
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonfamilie zo het huis uit zien te krijgen...
Ik 1 keer, en dat was precies teveel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Met mijn onderschrift zou je het wel verwachten, maar ik heb nog nooit WIDM gezien.
Zolang je voor 23.00 uur maar weer thuis bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Juup© het volgende:
Bij gebrek aan gezelschap ga ik maar alleen de stad in, even kijken bij een Engelse en een Ierse pub, en verder weet ik het nog niet.
Getrakteerd in de sauna?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig nu net onder een dekentje, maar ik was vandaag zowaar onder de mensen.
Ik ben onder de deken vandaan gekomen en ben nu "onder" de mensenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig nu net onder een dekentje, maar ik was vandaag zowaar onder de mensen.
ik was in mijn eentje. Oh en er was niks boeiends te zien, het gros van de bezoekers daar is 60plus.quote:
oké komt ie! filmtipquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM zuipt whiskey
Chufi kijkt voetbal
Deisyy kijkt WIDM
TH post wat You Tubes
Cafca gaat hardlopen
Welkom in 40+
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben onder de deken vandaan gekomen en ben nu "onder" de mensen
Misschien komt ie daar voor de gratis Wifiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?
Scherm van de Note 3 is voor mij groot genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vervolgens op zo'n klein scherm gaan internetten?
Dat boeit mij geheel niet, maak zelden gebruik van een gratis Wifi netwerk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt ie daar voor de gratis Wifi
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat boeit mij geheel niet, maak zelden gebruik van een gratis Wifi netwerk.
Die zitten ook allemaal op hun schermpje te turen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...
heb je wel grote kans op tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten ook allemaal op hun schermpje te turen waarschijnlijk.
ik was pas op een verjaardag waar ik bijna de enige was die niet op een schermpje zat te turenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je wel grote kans op tegenwoordig
Kom maar, genoeg leuke "tenten" hierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er niks ''leuks'' in de buurt? Gewoon een biertje aanbieden ...
Neuj, vergeten is pech hebben maar dan heb ik nog steeds een fijne avond. Ik heb soms ook wel eens een 3310 of N65 bij, dan kan ik niet echt internetten en heb ik net zoveel lolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het moderne stappen: "Kut mijn telefoon vergeten, dat wordt een saaie avond"
jij toch ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit bij me, ding ligt eigenlijk altijd hier op de bank.
ik had de afgelopen weken zelfs regelmatig bezoek, dat komt normaal ook niet voor, de keer ervoor was zeker 6 maanden geledenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je komt op verjaardagen, gaat naar sauna's en komt onder de mensen.
Hoezo heb jij geen leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |