Lijstjesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten
Ik hou van lijstjes + schema's.
Wat moesten we zonder ze.quote:
Ik gebruik al jaren geen oogmakeup meer vanwege gevoelige ogen helaas. Er komt helemaal geen makeup in de buurt bij mijn ogen. Ik gebruik alleen foundation en een beetje wenkbrauwpotlood.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
Ik heb standaard een huishoud schemaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt)
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schemaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb standaard een huishoud schemaanders kom ik niet meer uit
Ja ben ook eens naar dat fly lady aan het kijken geweest. Moet het een tijdje proberen voor ik er wat zinnigs over kan zeggen denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Huis gekocht?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
Daar moet ik ook weer eens naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Ik word er soms wel moe van. Ik doe werkelijk alles met een lijstje, digitaal of in mijn hoofd. Ik loop de hele dag ideale volgordes enzo te bedenken. Soms ben ik meer met lijstjes bezig dan met dingen doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Zeester het volgende:
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen
!)
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gerichtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht![]()
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig
ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Zou ik wel interessant vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht![]()
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig
ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Awesome wij gaan waarschijnlijk in februari passerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog niet![]()
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
Heel logisch dat je zo van de lijstjes bent geworden.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS
ik heb t even een schopje gegevenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou ik wel interessant vinden
Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso is met krachttraining de weegschaal geen goede graadmeter. Ik hang weer tegen de 80kg aan maar heb nog steeds broekmt 27 die eigenlijk 26 moet zijn want te groot. Dus de weegschaal zegt niks. Die meet namelijk niet je spier of vetmassa
[..]
Ja, je moet echt keigoed op je rug letten anders verneuk je hem compleet. Ik vergeet dat steeds. Dus we hebben nu ingevoerd dat elke keer als ik het vergeet ik een mep krijgDenk dat ik het 1x nog vergeet
Wortelkoekjes? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje: kwark met noten en rozijnen, wasa sandwich, tomatensoep, broodje houmous en straks salade met pijnboompitten en gerookte kip. Oh, en wortelkoekjes.
Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Zeester het volgende:
Ik kan prima hele planningen maken, maar ik hou me er toch niet echt aan op de lange termijn.
Morgen ook werken, en dan eind van de middag lekker mijn hoofd ontrommelen bij de psycholoog. Moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, het heeft me tot nu toe goed gedaan.
Ik heb dat juist voor het eten heel erg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:20 schreef Zeester het volgende:
Woohoo, persoonlijke overwinning: na het eten naar de AH voor een nieuwe gloeilamp, en terugkomen met lychees en een blikje cola light (en die lamp)! Meestal is dat echt een slecht excuus voor 'buy all the candieeeez'. Nu opruimen en dan als beloning m'n blikje en lychees
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :p
Ga je daar ook naartoe voor het afvallen als ik vragen mag? Ik zou dat misschien ook wel willen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Zeester het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Wat voor toetje?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik heb zin in mijn toetje maar vind het wel zo netjes om op vriend te wachten
Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor toetje?ik zit veelste laag in mijn macro's en wilde mijn zelfgemaakte whey kwarktaart helemaal gaam opeten maar eet window is dicht /firstworldproblems
Geraspte worteltjes, kokosrasp, ei. Mengen, half uurtje laten staan, bolletjes maken, in pan doen, beetje plat drukken, bakken. Zoet maar gezond.quote:
Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slechtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoel
Wat.js een eetwindow?
Ah ik snap hem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slechtBanaan met choco bolletjes
Nvmquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
True story en je valt ook echt wel af hoor van KT. Ik ging van 98 naar 73 en nu weer omhoog want spieren. Dus je weegschaal gaat echt naar beneequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he!
Kut, ik hoor hier helemaal niet volgens die reeks...quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kut, ik hoor hier helemaal niet volgens die reeks...
The samequote:Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ok misschien een gekke vraag:
Hoe reageert jullie eetlust op wiet?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideekrijg wel braakneigingen van wietlucht...
Goed, geen trek in etenquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ohai, ik ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vroegah kreeg ik er vreetbuien van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Er is enige overlap, en in die OP wordt wel gelnkt naar deze. Dus vroeg me af waarom niet vice versaquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.
Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef DonnaRush het volgende:
Sterkte/succes/beterschap Tink89, niet overbelasten hoor!
O: 2 havermoutmuffins met een kleine mok Optimel kokos drink
T: 1 havermoutmuffin en 1 mandarijntje
L: 2 volkoren bolletjes met monchou zacht&luchtig en rookvlees
T: 1 rijstwafel met choco/kokos en 2 mandarijntjes
D: Rijst met kipsaté, gado gado en veel taugé + vast een paar stukjes kroepoek
Ik ben in ieder geval op de fiets naar m`n werk. Het is maar een kwartiertje (retour) maar toch even wat beweging.
Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...
Haha, helemaal niks om sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg!
Varieert heel sterk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...quote:
Ik ga of vreten, of ik word handtastelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik slaap veel, ben net 20 minuten wakker en sliep om 12 uur al.
De weegschaal doet ook niet helemaal lekker mee. Na het weekend 2 kg erbijen nu nog steeds bezig om die eraf te krijgen.
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfIk ben je nog steeds dankbaar
![]()
Ja, true story. Beter was er 3kg af geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.
Ik heb het ook helemaal niet 'zwaar' ofzo, ik voel me nog steeds lekker.
En dat vind ik fijn.Hoop dat jouw ervaringen net zo goed zijn als de mijne, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Jij bent gewoon lekker bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Nou ik vind het al heel actief klinken. Goed bezig! En wandelen is ook gewoon al heel goed en gezond!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Lol. Wil je ze steviger of slanker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Briljant, we hebben echt hard gelachen
Bredaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttrainingquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Ja leuke stad is datquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Breda![]()
lekker stappen in de graanbeurs
Huuuuuquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Thx! Nog een week in de stress helaasch.
Ja heel wat leuke avonden gehad.quote:
Maar daar worden ze niet slank vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttraining
Eindhoven leuker ja? Mwaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja heel wat leuke avonden gehad.
maar Eindhoven is leuker![]()
ontopic![]()
![]()
![]()
Oh ja leuke avondjes --->> bier----->>> niet doen als je op dieet bent.
Met de kleine gewichtjes met Jillian ging dat wonderbaarlijk snel en goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Armen dunner krijgen met lijnen gaat mij niet lukken, dan maar trainen zodat ze in ieder geval niet flubberen.
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?
Mijn bovenarmen zijn echt huge net zoals mijn bovenbenen maar mijn armen vallen gelukkig wel af (itt mijn benen)
Allebeiquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.
Check! Ook paardrij-armen hier...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.
Vel lijkt me wel echt frustrerend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Check! Ook paardrij-armen hier...Ik zou daar ook best wat aan willen doen, maar ik stoor me eigenlijk veel meer aan het overtollige vel dan aan het vet wat er nog aan zit.
Ja. Fijn theater daar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
Dat dus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.
Vooral in de zomer is er gewoon niets te verbergen aan armen
Dagaatnie.quote:
Goed trainen, krijg je mooie gespierde armen van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.
Da's mijn filosofie momenteel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagaatnie.
Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spierenflubberen ze minder, true story
Je kan het.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog nooit zo stabiel zo dicht bij mijn einddoel gezeten. Ik ben dan ook vastberaden om rond de zomer op mijn streefgewicht te zitten (nog zo'n 10 kilo). Hopelijk kan ik mij dan in de zomerjurkjes vertonen zonder schaamte
Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mijn filosofie momenteel.
[..]
Je kan het.
Waarom gaat dat niet? Dreamkiller!quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagaatnie.
Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spierenflubberen ze minder, true story
Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.
Omdat ze door de spieren dikker lijken:Pquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Dreamkiller!
Braafquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Die doe ik alleen als ik nog wat energie over heb, maar eerst die andere.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf![]()
Alhoewel biceps curls ook goed zijn.
loebesquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hmm lekker appeltje. En de hond vind het ook lekker
Oh ook al zo gek op banaan ja?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
loebeslink jatte mijn banaan vanmiddag
Is hij ook te dik?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Lief belde net, ik ga even langs de AH, want m'n limonade is op. Wil je ook iets?
'Nee, want daar word ik nog dikker van'
'Oke, vind je het oke dat ik wel chipjes eet?'
'Misschien moet je dat niet doen, je had zondag en maandag ook al chipjes, en gisteren was je soort van half in paniek dat er geen ongezonde meuk meer in huis was en toen heb je maar een fruit gegeten'
'Oh ja, misschien moet ik dan ook maar geen chipjes, maar gewoon een fruit eten'
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ook al zo gek op banaan ja?Agh labjes moeten ook goed op hun gewicht letten
![]()
Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten.quote:
ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]alles eet hij, want labje! Heb nog coole foto nu je het over gewicht hebt, zo thuis zal zo ff posten
Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten.
Hopelijk helpt het trainen een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksbegin een beetje depri te worden van binnen zitten.
Ja, precies. En als die jongen chips wil vreten, moet ie dat lekker doen, maar ik vind het niet zo verstandig en dat is alles wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips.
Ja logisch. Hopelijk krijg je er ook wat energie van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksbegin een beetje depri te worden van binnen zitten.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:27 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, mijn vriend stapt ook wel een beetje over op gezond. Soms zit hij ook iets te eten en dan vraagt hij ineens of er bijvoorbeeld ook veel suiker in zit haha. Wel leuk dat hij ook wat bewuster er mee bezig gaat.
Hij doet ook niet meer overal lepels Calvé mayonaise bij.
Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn supsquote:
Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic?quote:We hebben bij Loebie wel een goed evenwicht gevonden zo. Hij blijft mooi stabiel en hij loopt ook oke momenteel. als we maar rustig aan doen![]()
True story. En lekkerquote:Anyhow hond appels enz.
appel is goed voor je
want fruit is gezond
Haha wat een mooi koppie. Leer dat Loebie even Link. Loebes rent vooral graagquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn sups![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic?
[..]
True story. En lekker
Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Wat is de schofthoogte van jullie labjes eigenlijk?
Net 3 boterhammen met duopasta opquote:
Ja, die van mij ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Die van mij eet nog wel steeds zo'n grote pot chocopasta (van 600 gram ofzo) in 10 dagen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :
[ afbeelding ]
Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer
haha groot gelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :
[ afbeelding ]
Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer
Ik wil met liefde voor je meten, maar hij slaaptquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Wat is de schofthoogte van jullie labjes eigenlijk?
Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en als hij slaapt valt er niet te meten.
Ik snap a) niet waarom je zo'n emotionele waarde hangt aan frietjes en b) als je wil afvallen eet je beter geen frietjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik eet gewoon allesJa dat lijf is niet voor niks zo geworden
Ik kan ieder moment ongesteld worden dus zal daar wel aan liggen. Dus het is ook niet logisch ofzo..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt leuk.
Misschien eet je op het moment wel te weinig?
Ik heb ook een hond die bang is voor de rolmaat en ooit moest iemand weten hoe hoog die hond was, daar wordt je creatief van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik eet gewoon allesJa dat lijf is niet voor niks zo geworden
Ik heb daar gelukkig niet zo'n moeite mee. maar af en toe eentje met nutella vind ik best lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi.En minder chocopasta is moeilijk.
koekjes chips, haribo, drop you name it en ik vind het lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn smaak is wel echt veranderd.
Eerst hield ik vooral van zoet en nu is het hartig.
Ach van beide kan je dik worden....
haha hij is voor een labje niet heel groot. Hij is wel heel breed. brede borstkast, breed hoofd, dikke poten enzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond die bang is voor de rolmaat en ooit moest iemand weten hoe hoog die hond was, daar wordt je creatief van.
Ik vind zoet heerlijk. Alleen mijd ik het want ik kom er kei moeilijk weer vanaf. Light jam gaat wel goed trouwens. Poosje muisjes gedaan maar ook mee gekapt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niet van zoetigheid. Niet als beleg, niet in de vorm van ijs (soms zo'n Twister, als het warm is. Of citroensorbetijs), niet als snoep, niet als chocola, niet als toetje.
Hartig daarentegen, nomnomnom.
Labjes lovequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha hij is voor een labje niet heel groot. Hij is wel heel breed. brede borstkast, breed hoofd, dikke poten enzo.
Hij is mijn knapperd
ja ik ben echt knettergek op die stumperquote:
Ei.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind zoet heerlijk. Alleen mijd ik het want ik kom er kei moeilijk weer vanaf. Light jam gaat wel goed trouwens. Poosje muisjes gedaan maar ook mee gekapt.
Tegenwoordig eigenlijk altijd vleeswaren ofzo op brood en pindakaas. Oeh en ei. I love ei.
Ooh ja ff maken. Momentje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja ik ben echt knettergek op die stumper
is dat labjes topic er al?
haha ik zal alvast even een foto opsnorren van mijn prutsertje.quote:
F&F / Het kleine en grote Labrador topic! Alle labjes verzamelen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha ik zal alvast even een foto opsnorren van mijn prutsertje.
Ok.quote:
Moet er niet aan denken om om 9 uur nog een maaltijd weg te werken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Mwah ei, soms wel soms niet
Vanavond eten we currymaar dat gaat pas rond 9 uur worden dus nog even wachten.
Beste hoogte nog danquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok.
Ik vergelijk m'n hond altijd met een lab, qua hoogte, want ze heeft een schoft van iets meer dan 50, en volgens mij is dat ok voor teefjes labs. Sally is alleen niet zo zwaar als een labje, met haar 17 kg.
(En eigenlijk mag daar nog best 3 kg van af)
Is vaak zo met mijn trainingen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om om 9 uur nog een maaltijd weg te werken.
Ligt dan niet heel je planning in duigen?
Ah zo. Geen mogelijkheid om je lunch en avondeten om te draaien?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is vaak zo met mijn trainingen.
Voor de training kan ik niet eten want dat is heel onprettig met buikdansen.
Ik zorg er voor dat mijn lunch groter is (of 2 kleine) en de avondmaaltijd is dan ook niet meer zo groot.
Ik hou niet zo van warm eten bij mijn lunch dus nahquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah zo. Geen mogelijkheid om je lunch en avondeten om te draaien?
Ik kan ook niet na het avondeten hardlopen. Moet altijd uurtje of 3 tussen zitten anders buikpijn... Niet normaal.
Dus tegenwoordig eerst lopen dan eten.
Goed bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen lopend naar het werk! Yay beweging!
Yum!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:52 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik er eens een lijstje ingooien?
O: Smoothie van spinazie, komkommer, wortel, frambozen en blauwe bessen
L: Salade met spinazie, bulgur, dadels en pistache met sinaasappel
D: Zoete aardappelpatat, lamsgehakt, tzaziki, salade van feta, ui, tomaat, komkommer en sla.
De afgelopen week vrijwel niet nee, en dat gaat eigenlijk best prima.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yum!
Eet je nooit tussendoortjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh dames..
Dinsdag en gisteren gingen goed. Op een klein stukje chocolade na. Heb zelfs wat minder gegeten als mijn lijstjes (maar die waren dan ook vrij ruim in kcals).
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Oh dames..
Dinsdag en gisteren gingen goed. Op een klein stukje chocolade na. Heb zelfs wat minder gegeten als mijn lijstjes (maar die waren dan ook vrij ruim in kcals).
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd
I solemnly swear i'm up to no good
Ja gepland en heel erg gewenst! Zijn nu bijna een jaar bezig met proberenquote:
Oh dames..
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......Leuk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel goed voornemen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!wat tof
Ik ga vandaag (na een goed gesprek met lief) niet alweer over m'n pijngrens heen tijdens het werk. Als m'n schouder aangeeft dat de maat vol is, ga ik voor de verandering eens luisteren. Best een goed voornemen, toch?
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel verstandig, vind ik!quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vandaag (na een goed gesprek met lief) niet alweer over m'n pijngrens heen tijdens het werk. Als m'n schouder aangeeft dat de maat vol is, ga ik voor de verandering eens luisteren. Best een goed voornemen, toch?
Nou, niet echt. Viel wel een beetje mee, had de wind in de rug, maar wel beetje natte schoenen en natte sokken. Gelukkig zit mijn werkplek precies boven de verwarmingsbuizen in de vloer, lekker warme voetjes!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Hopelijk hou je het een beetje droog
Oh dames..
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......Wat een fantastisch nieuws! Ik wist wel dat je al een tijdje bezig was, dus dit is extra mega geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja goed zo! Van alleen maar doorgaan is nooit iemand beter geworden, verstandig doen jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!wat tof
Oh dames..
Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.superleuk!
Klinkt als een goed plan Tinkquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!wat tof
Lekker opwarmen nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Viel wel een beetje mee, had de wind in de rug, maar wel beetje natte schoenen en natte sokken. Gelukkig zit mijn werkplek precies boven de verwarmingsbuizen in de vloer, lekker warme voetjes!
Maar, wel lekker 16 minuten gewandeld!
Ja heerlijk, ben alweer warm.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker opwarmen nu
En dat is een mooie afstand om te wandelen naar je werk.
Goedzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ben alweer warm.
Ik heb in Runkeeper een doel gesteld om dit jaar 250km. te wandelen. Kan wel vaker naar het werk lopen, leuk juist!
Op wat voor dieet sta jij dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef applemoose het volgende:
Wat een leuke berichten hier <3
Ik ben sinds 5 december 5 kilo afgevallen
Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb besloten dat ik voor de zomervakantie 8,5 kilo wil afvallen.
Ga in een excelbestandje bijhouden hoeveel ik per week moet afvallen zodat ik kan zien wanneer ik strenger moet doen of wanneer ik juist meer moet gaan eten.
Ja ik vond het lastig om te beslissen welk gewichtsverlies nu realistisch was....quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!
Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb.
Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok!
Dat is waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb.
Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok!
Ook cool.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er een met the marauders map (sluipwegwijzer) van Harry Potter
GAAF.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha, die wil ik ook wel!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van vandaag is nu al hopeloos:
O: Chococruesli met hazelnootmelk.
T: Lu crackertjes.
T2: Blokje witte lv chocolade.
T3: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet.
L: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet, cup a soup.
T: Appel uit de magnetron met kaneel.
D: Aardappeltjes met groentemix en iets kipfilet of hamburgerigs.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:
Ja hij is echt tof. Kei blij mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook cool.
Ik gebruik de Disneymokken van mijn vriend.
Die past bij je sig!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bijna.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ja hij is echt tof. Kei blij mee.
En Disney is ook tof.
Is er al een show je thee mok topic?
Me tooquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik ben echt een ontzettende Potter fan
Potterquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook het liefste mijn grote Pickwick glas!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Genoeg leuke mokken in huis maar ik drink thee het liefste uit theeglazen.
quote:
quote:
Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg hequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam.
Oei. Dat vind ik lastig.quote:
Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oei. Dat vind ik lastig.
In de boeken was ik enorm fan van Sirius Black, maar in de film absoluut niet. Niet gecast bij het plaatje in m'n hoofd zeg maar.
Verder groot fan van Minerva McGonagall en Severus Snape.
Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.
Hagris en Remus vind ik ook awesome.
Maar tja Severus Snape blijft toch wel mijn favo
Handsdown.. Dumbledore!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg he
Ben opgegroeid met die boeken en films.
Wie is jullie favo personage![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.
En Snape, ja.![]()
Remus vind ik ook tof.
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.quote:
geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op wat voor dieet sta jij dan?
Ah oke,quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:09 schreef applemoose het volgende:
[..]
geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijker
Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor
[..]
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor
[..]
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Ik glij echt van de bank dan, als ie als Snape zo minachtend iemand aanspreekt.
Dumbledore had ik ook niet heel veel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah oke,
Hopelijk stopt de haaruitval snel
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.
Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.
o : havermout met havermelk
t : appel
l : Drie boterhammen met beleg
t : verse ananas <3
d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
t : kopje thee, stukje chocola
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]Die is pas 44!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ziet er niet vervelend uit.Sterkheidsbaas van alles.
haha ja, enorm. Kale plekken zelfsquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?
Ik heb ook een hele tijd last gehad van haaruitval, vermoedelijk door hormonen (de pil). Nu heb ik m'n oude volheid weer terugHopelijk gaat dat voor jou ook gebeuren (wel geduld natuurlijk
)
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]is nog redelijk jong..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B&H / Oudere Sexy Mannen #13 The bald and the beautyful.I solemnly swear i'm up to no good
Hm ja wel vreemd. maar eigenlijk ook wel fijn dat andere het niet zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.
Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.
o : havermout met havermelk
t : appel
l : Drie boterhammen met beleg
t : verse ananas <3
d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
t : kopje thee, stukje chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:07 schreef BananaPancake het volgende:
Godver.. Mag ik even klagen hier?Oh wat aardig van haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mailtje terug.
Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.I solemnly swear i'm up to no good
Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat aardig van haar..
mailtje terug.
Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.
Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.
Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..
Motiveren kun je leren...
Oh heerlijk geitenkaas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis!![]()
Ok en nu weer ontopic
O: bak magere kwark met agave siroop
L: Kornbol geitenkaas, spek, honing
T: banaan
D: biefstukje, broccoli, rostirondjes
Love her hairquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=832878063439795
Welke vitaminepillen neem je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de laatste tijd zoveel energie. Ik weet niet of het de vitaminepillen zijn, of omdat ik weer beter in m'n vel zit, maar ik vind t fijn!
Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik had geen oordeel. Ik dacht iets van 'pompiedom huh? Is dat het meisje naast me? *kijkt opzij* nee die heeft bruin haar... Wie is het dan? Wtf! Wacht, staat er iemand aan de andere kant? Nee toch? Wtf... Je moet echt een bril'
Misschien krijg je nu wat meer B-vitamines binnen, die staan bekend om hun rol in energie/vermoeidheid. Ik slik ook dagelijks een multivitamine, van de kruidvat nu geloof ik. Daar hadden ze toen 2 voor de prijs van 1.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.
En sarabi, gewoon een multivitamine van AH huismerk, ik dacht 'baat het niet...'
Ja, I know.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wow.. Ik was mijn lijstje voor morgen erin aan het zetten.. Kak wat zit er veel in die wraps.. Echt alleen in zo'n pannenkoekje al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |