abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148645540
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Ik wil ook!
Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Tickers

Karstman

Gerelateerde topics:
Topicreeks: Gezond Slank (BMI van onder de 25)
Topicreeks: Dieetclub (BMI van boven de 27)
LIF / [DE GYM voedingsclub #1] (voor de meer fanatieke sporter)
pi_148645661
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
pi_148645707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
Lijstjes O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148645726
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
pi_148645742
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijstjes O+
Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
pi_148645777
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
Ik gebruik al jaren geen oogmakeup meer vanwege gevoelige ogen helaas. Er komt helemaal geen makeup in de buurt bij mijn ogen. Ik gebruik alleen foundation en een beetje wenkbrauwpotlood.
Spoilers!
pi_148645789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
pi_148645835
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
pi_148645860
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Spoilers!
pi_148645964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Ja ben ook eens naar dat fly lady aan het kijken geweest. Moet het een tijdje proberen voor ik er wat zinnigs over kan zeggen denk ik
pi_148645973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
Huis gekocht?
pi_148645974
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
pi_148646002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Huis gekocht?
Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
pi_148646020
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
pi_148646025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar moet ik ook weer eens naar gaan kijken :Y
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 17:20:47 #16
382129 crew  Donna
pi_148646154
Ik ben ook echt een lijstjes freak!

Boodschappenlijstjes
Eetlijstjes
Schoonmaaklijstjes
Hobbylijstje
To do op het werk

Of vergeetachtig en chaotisch dat kan ook haha. Daarom maak ik lijstjes. Ik ben snel afgeleid en dan hoppa ga ik iets anders doen. Structuur is the key.
pi_148646288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Zeester het volgende:
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
Ik word er soms wel moe van. Ik doe werkelijk alles met een lijstje, digitaal of in mijn hoofd. Ik loop de hele dag ideale volgordes enzo te bedenken. Soms ben ik meer met lijstjes bezig dan met dingen doen.

Op mijn phone/laptop/tablet/pc staat het programma Onenote, daar staat werkelijk alles wat ik kon bedenken in. Wanneer welke plant in mijn tuin mest nodg heeft, hoe ze verschillende typen bloem in verschillende landen noemen, welk gerecht ze in welke masterclass van Masterchef Australia maakten, welke series ik wil downloaden, wat ik moet kopen als ik in Polen/Tsjechie/Duitsland/Spanje of Engeland ben, welke kruiden ik in huis heb. Ik ben er langzaamaan van overtuigd aan het raken dat er iets mis met me is :')

Er is overigens wel een reden voor al die lijstjes. Tijdens de jaren dat ik door mijn schildklier echt heel ziek was, was ik verschrikkelijk vergeetachtig en warrig. Dat is ook een van de belangrijkste symptomen van een trage schildklier. Dat was zo verschrikkelijk irritant voor mij en iedereen in mijn omgeving dat ik, zodra ik weer wat energie had, alles ben gaan opschrijven wat ik kon bedenken. Ik kan op ieder moment weer ziek worden en dan heb ik altijd alles bij de hand.
Spoilers!
pi_148646400
*stilte*
Spoilers!
pi_148646435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
pi_148646784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS
pi_148646785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zou ik wel interessant vinden :Y
pi_148646796
Lijstjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148646897
Ik plan alles vooruit. Ik heb adhd. Gelukkig niet ernstig maar het wil me nog weleens beperken in mijn concentratie vermogen en ik ben zo ontzettend chaotisch. Maar als ik plan heb ik daar geen last van en andere ook niet :)
pi_148646910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
Awesome wij gaan waarschijnlijk in februari passeren
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:53:04 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148647054
Ik maak vooral lijstjes om te kunnen strepen...

Schoonpapa heeft net m'n schouder onder handen genomen en dus ben ik net op weg naar huis. Denk dat ik rijst met bonenprut eet, maar eerst lekker onder de douche en m'n pyjamabroek aan.

Ik voel me behoorlijk belabberd door die schouder en de verleiding om continu te snaaien is echt heel groot. Vanavond dus maar lekker filmpje kijken en op tijd naar bed. Minder moe = meer energie = minder koud = minder snaaizin.

Deze week sowieso druk, nog drie dagen werken, twee keer paardrijden, één hele dag de verjaardag van m'n moeder, een hele dag helpen bij de wedstrijd en dan alweer werken... Ik ben geloof ik een beetje toe aan een avondje niksen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148647505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
*stilte*
Heel logisch dat je zo van de lijstjes bent geworden.
Maar ik hoop dat je ze nooit meer echt nodig hebt :*
pi_148647571
Ik heb zelfs mijn hobbies ingepland omdat ik anders in mijn vrije tijd alleen maar online rondsurf :@
Terwijl ik 1001 hobbies heb waar ik anders geen tijd voor maak.
pi_148647626
Ik maak geen lijstjes. Mijn brein is helaas een post-it die teveel kan onthouden. Ook anderen maken daar maar wat gebruik van. Wel handig nu bij weer studeren trouwens :')
pi_148647664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zou ik wel interessant vinden :Y
ik heb t even een schopje gegeven :s)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:23:53 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148648053
Lekker lijstje: kwark met noten en rozijnen, wasa sandwich, tomatensoep, broodje houmous en straks salade met pijnboompitten en gerookte kip. Oh, en wortelkoekjes.
Prrrrr
pi_148648912
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sowieso is met krachttraining de weegschaal geen goede graadmeter. Ik hang weer tegen de 80kg aan maar heb nog steeds broekmt 27 die eigenlijk 26 moet zijn want te groot. Dus de weegschaal zegt niks. Die meet namelijk niet je spier of vetmassa :)

[..]

Ja, je moet echt keigoed op je rug letten anders verneuk je hem compleet. Ik vergeet dat steeds. Dus we hebben nu ingevoerd dat elke keer als ik het vergeet ik een mep krijg :P Denk dat ik het 1x nog vergeet :')
Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he! :P
My salvation lies in your love..
pi_148649074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje: kwark met noten en rozijnen, wasa sandwich, tomatensoep, broodje houmous en straks salade met pijnboompitten en gerookte kip. Oh, en wortelkoekjes.
Wortelkoekjes? Ben benieuwd :D
pi_148650957
Ik kan prima hele planningen maken, maar ik hou me er toch niet echt aan op de lange termijn.

Al staat vanavond meer ontrommelen op het program, en daar heb ik ook echt zin in dus daar ga ik zo mee beginnen! Heb gisteren al 2 volle vuilniszakken de deur uitgedaan, daar mag er nog wel 1 bij vandaag. Ik zou eigenlijk morgenavond uit met een vriendin (zij werkt zaterdagen, ik zondagen dus het zit er op echte uitgaansavonden nooit zo in) maar ik moet donderdag ook weer werken, dus denk dat het toch een wat meer low key avondje gaat worden.

Morgen ook werken, en dan eind van de middag lekker mijn hoofd ontrommelen bij de psycholoog. Moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, het heeft me tot nu toe goed gedaan.
pi_148651322
Dacht eerst dat je iets met trommelen ging doen :D
Maar klinkt goed, vooral in je hoofd :Y
pi_148652887
Ik was vandaag ook lekker bezig. Maar mijn vriend heeft afgelopen weekend zijn kantoor opgeruimd... Maar nu is de vuilnisbak vol.. Duurt nog een week voor ze die komen legen
pi_148652901
Woohoo, persoonlijke overwinning: na het eten naar de AH voor een nieuwe gloeilamp, en terugkomen met lychees en een blikje cola light (en die lamp)! Meestal is dat echt een slecht excuus voor 'buy all the candieeeez'. Nu opruimen en dan als beloning m'n blikje en lychees :D
pi_148652922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Zeester het volgende:
Ik kan prima hele planningen maken, maar ik hou me er toch niet echt aan op de lange termijn.

Morgen ook werken, en dan eind van de middag lekker mijn hoofd ontrommelen bij de psycholoog. Moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, het heeft me tot nu toe goed gedaan.
Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :p

Ga je daar ook naartoe voor het afvallen als ik vragen mag? Ik zou dat misschien ook wel willen..
pi_148653057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:20 schreef Zeester het volgende:
Woohoo, persoonlijke overwinning: na het eten naar de AH voor een nieuwe gloeilamp, en terugkomen met lychees en een blikje cola light (en die lamp)! Meestal is dat echt een slecht excuus voor 'buy all the candieeeez'. Nu opruimen en dan als beloning m'n blikje en lychees :D
Ik heb dat juist voor het eten heel erg.

Kan tegenwoordig gelukkig gewoon een winkel ingaan en alleen met hetgeen terug komen waar ik voor kwam.
pi_148653276
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:21 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :p

Ga je daar ook naartoe voor het afvallen als ik vragen mag? Ik zou dat misschien ook wel willen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148653826
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Zeester het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_148655070
Oh ik heb zin in mijn toetje maar vind het wel zo netjes om op vriend te wachten
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:19:29 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148655629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik heb zin in mijn toetje maar vind het wel zo netjes om op vriend te wachten
Wat voor toetje? :9 ik zit veelste laag in mijn macro's en wilde mijn zelfgemaakte whey kwarktaart helemaal gaam opeten maar eet window is dicht /firstworldproblems
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148655958
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat voor toetje? :9 ik zit veelste laag in mijn macro's en wilde mijn zelfgemaakte whey kwarktaart helemaal gaam opeten maar eet window is dicht /firstworldproblems
Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoel

Wat.js een eetwindow?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:52:50 #44
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148657147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wortelkoekjes? Ben benieuwd :D
Geraspte worteltjes, kokosrasp, ei. Mengen, half uurtje laten staan, bolletjes maken, in pan doen, beetje plat drukken, bakken. Zoet maar gezond.
Prrrrr
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:16:00 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148658214
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoel

Wat.js een eetwindow?
Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slecht :o Banaan met choco bolletjes :9
pi_148658487
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slecht :o Banaan met choco bolletjes :9
Ah ik snap hem.

Ik eet normaal ook niet zo laat. Maar op dinsdag heeft mijn vriend radio en loopt het toetje weleens uit.

Agja het is iig de banaan met choco bolletjes geworden mjummie
pi_148665580
Wat vond je van Najib Lucky?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 januari 2015 @ 08:48:16 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148665770
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik herstel over het algemeen razendsnel na bloedgeven. Ik zorg altijd dat ik op voorhand nog net even wat meer drink dan normaal.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:02:42 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148665997
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_148666060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Nvm :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:10:15 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148666130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he! :P
True story en je valt ook echt wel af hoor van KT. Ik ging van 98 naar 73 en nu weer omhoog want spieren. Dus je weegschaal gaat echt naar benee :Y

Ooh, laat dat maar aan hem over :')
pi_148666154
Ok misschien een gekke vraag:

Hoe reageert jullie eetlust op wiet? :s)
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 januari 2015 @ 09:11:14 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148666162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Kut, ik hoor hier helemaal niet volgens die reeks...
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 09:12:48 #54
382129 crew  Donna
pi_148666192
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven. O+
pi_148666203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

The same :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 januari 2015 @ 09:13:26 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148666207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:

Ik heb werkelijk geen idee :P krijg wel braakneigingen van wietlucht...
pi_148666227
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee :P krijg wel braakneigingen van wietlucht...
Dat heb ik gelukkig niet :+ mijn buurman blowt iedere avond dus vooral in de zomer ruik ik die lucht heel vaak.
pi_148666230
quote:

Goed, geen trek in eten :') Na veel drank ook niet trouwens
pi_148666297
Ik ben weer op de weegschaal geweest en er is nu totaal 6 ons af, na anderhalve week. Ik mag niet ontevreden zijn, maar ben ook niet mega blij. Hopelijk nu doorzetten!
pi_148666300
quote:

[..]

Ohai, ik ook niet.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 09:19:49 #61
382129 crew  Donna
pi_148666333
Goedzo Zeester, doorzetten.

Ik heb vanochtend gewogen en -0,9 op precies 2 weken. Dit is wel een beetje mijn tempo wat ik 'gewend' ben qua afvallen, dus ik ben wel tevreden. :)

Ik rook en drink niet en doe niet aan wiet enzo, dus ik heb geen idee Fripsel.
pi_148666513
quote:

Vroegah kreeg ik er vreetbuien van.

Heel wat lange vingers gegeten rond die tijd :')

Maar al jaren niet meer gedaan.
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:45:56 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148666844
quote:

[..]

Er is enige overlap, en in die OP wordt wel gelnkt naar deze. Dus vroeg me af waarom niet vice versa :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:18:06 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148667587
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

+1 O+

Mijn schouder doet zeeeeeeer. Dus ik werk gewoon nog even door, maar dan op belachelijke hoeveelheden pijnstillers.

Lijstje!
O: Bakje chococruesli met hazelnootmelk.
T: Luc-crackertjes.
T2: 2 volkoren met kaas en kalkoenfilet.
L: 2 volkoren met kaas en kalkoenfilet, misschien een cupasoupje.
T: Banaan of een appel en een lychee.
D: Goede vraag, had natuurlijk iets uit de vriezer moeten leggen vanochtend. Ik denk airfryer-aardappeltjes met puntpaprika en kipfilet OF griekse aardappelschotel met extra puntpaprika.
S: Paardrijden zo lang als dat goed gaat. Van de fysio mag het gewoon :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 10:25:11 #65
382129 crew  Donna
pi_148667755
Sterkte/succes/beterschap Tink89, niet overbelasten hoor!

O: 2 havermoutmuffins met een kleine mok Optimel kokos drink
T: 1 havermoutmuffin en 1 mandarijntje
L: 2 volkoren bolletjes met monchou zacht&luchtig en rookvlees
T: 1 rijstwafel met choco/kokos en 2 mandarijntjes
D: Rijst met kipsaté, gado gado en veel taugé + vast een paar stukjes kroepoek

Ik ben in ieder geval op de fiets naar m`n werk. Het is maar een kwartiertje (retour) maar toch even wat beweging.
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:27:37 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148667817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef DonnaRush het volgende:
Sterkte/succes/beterschap Tink89, niet overbelasten hoor!

O: 2 havermoutmuffins met een kleine mok Optimel kokos drink
T: 1 havermoutmuffin en 1 mandarijntje
L: 2 volkoren bolletjes met monchou zacht&luchtig en rookvlees
T: 1 rijstwafel met choco/kokos en 2 mandarijntjes
D: Rijst met kipsaté, gado gado en veel taugé + vast een paar stukjes kroepoek

Ik ben in ieder geval op de fiets naar m`n werk. Het is maar een kwartiertje (retour) maar toch even wat beweging.
Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...
pi_148667861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat vond je van Najib Lucky?
Briljant, we hebben echt hard gelachen :Y
Spoilers!
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 10:30:44 #68
382129 crew  Donna
pi_148667900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...
Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg! :|W
pi_148667984
Mogge... Veel te laat naar bed gisteren en slecht geslapen. Ik moet dus extra hard mijn best doen vandaag. Vooral ook omdat ik vanmiddag naar de tandarts moet om te laten vullen en van verdoving ga ik me altijd extreem zielig voelen.

Lijstje:
O: yoghurt, banaan, fruit n fibre
T: eierkoek
L: iets met avocado, verder nog even verzinnen
T: restje vega stoofpot, bakje Griekse yoghurt met honing
A: Zalm en pasta iets. Moet het recept nog bekijken.
Spoilers!
pi_148668183
O- brinta
T- Ik heb pas om 10 uur ontbeten :@
L- 2 BH met Russische eiersalade. Bij honger pak ik er nog 1.
T- Appel
D- Omelet, couscous, roerbakgroenten, beetje sate saus,
T- bananenvla met chocobolletjes.
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:51:41 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148668440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg! :|W
Haha, helemaal niks om sorry voor te zeggen hoor *; Ik vond alleen de opmerking wel grappig, alsof ik nu nog kon kiezen om het niet meer overbelast te laten zijn.

En het is inderdaad vervelend, van pijn hebben krijg ik namelijk ontzettend zin om te eten de hele tijd.
pi_148668480
Ik voel je Tink. Loop al anderhalf jaar met een RSI schouder, gelukkig de laatste tijd redelijk rustig. Hopelijk is het snel onder controle.
pi_148668649
quote:

Varieert heel sterk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:09:05 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148668771
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Varieert heel sterk. :+
Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...
pi_148668994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...
Ik ga of vreten, of ik word handtastelijk. :')

En argh. Blok in mijn maag omdat ik zit te wachten op een uitslag van school. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148668995
Ik slaap veel, ben net 20 minuten wakker en sliep om 12 uur al. :{

De weegschaal doet ook niet helemaal lekker mee. Na het weekend 2 kg erbij :') en nu nog steeds bezig om die eraf te krijgen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:38:56 #77
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148669477
Wat voor uitslag Ijsdraak?
Prrrrr
pi_148669591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat voor uitslag Ijsdraak?
Scriptie :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148670028
Succes IJsdraakje :) spannend!

Hier is nu ook mijn vriend ziek thuis :( fijne ziekenboeg hier in huis.
pi_148670315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Scriptie :X
Oh help :o Ik duim voor je!
Spoilers!
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:32:04 #81
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148670992
Woei! Ik duim ook.
Prrrrr
pi_148671054
Nou het 'fuck it, ik ga heel december niet lijnen' is er definitief af. Nu op naar de sportschool voor een nieuwe ATL! *O*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 12:38:05 #83
382129 crew  Donna
pi_148671176
Ik duim voor je!
pi_148671212
Oeh succes ijsdraakje!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148671290
Thx! Nog een week in de stress helaasch. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:08:29 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148672136
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik slaap veel, ben net 20 minuten wakker en sliep om 12 uur al. :{

De weegschaal doet ook niet helemaal lekker mee. Na het weekend 2 kg erbij :') en nu nog steeds bezig om die eraf te krijgen. :')
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelf :Y Ik ben je nog steeds dankbaar :Y) :Y
pi_148672194
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelf :Y Ik ben je nog steeds dankbaar :Y) :Y
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien. :P
Ik heb het ook helemaal niet 'zwaar' ofzo, ik voel me nog steeds lekker.

En dat vind ik fijn. :* Hoop dat jouw ervaringen net zo goed zijn als de mijne, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker. :Y
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:14:45 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148672361
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien. :P
Ik heb het ook helemaal niet 'zwaar' ofzo, ik voel me nog steeds lekker.

En dat vind ik fijn. :* Hoop dat jouw ervaringen net zo goed zijn als de mijne, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker. :Y
Ja, true story. Beter was er 3kg af geweest :P Wel fijn dat je er geen moeite mee hebt :D

Ik ook *O* Morgen eerst foto hier maken, maar daarvoor belt hij me al *O* Dus, ik ben helemaal blij. :Y En dat ga ik zo maar eens vieren door lekker kei hard aan de bak te gaan in de sportschool.
pi_148672854
Bij mij scheelde het 300 gram met vorige week. Niet bijster veel maar agh alle beetjes helpen.

Ik moet eigenlijk hardlopen vandaag. maar dan moet ik alleen. Als ik morgen ga hardlopen kan ik samen met een vriend.. beetje in dubio.
pi_148673089
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.

Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste. :7
pi_148673130
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.

Jij bent gewoon lekker bezig ^O^ Niks mis mee hoor. lekker stuk gewandeld enzo.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 13:58:37 #92
382129 crew  Donna
pi_148673786
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:

Nou ik vind het al heel actief klinken. Goed bezig! En wandelen is ook gewoon al heel goed en gezond!
pi_148675077
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'

Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:50:47 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148675715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'

Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Lol. Wil je ze steviger of slanker?
pi_148675717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Briljant, we hebben echt hard gelachen :Y
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
pi_148675796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Breda *O*

lekker stappen in de graanbeurs
pi_148676041
quote:

Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttraining :Y
pi_148676047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Breda *O*

lekker stappen in de graanbeurs
Ja leuke stad is dat :9
pi_148676048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Thx! Nog een week in de stress helaasch. :')
Huuuuu
pi_148676066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja leuke stad is dat :9
Ja heel wat leuke avonden gehad.

maar Eindhoven is leuker O-)

ontopic :') O-) O-)

Oh ja leuke avondjes --->> bier----->>> niet doen als je op dieet bent.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:04:13 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148676093
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttraining :Y
Maar daar worden ze niet slank van :P
pi_148676317
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar daar worden ze niet slank van :P
Wel steviger
pi_148676350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja heel wat leuke avonden gehad.

maar Eindhoven is leuker O-)

ontopic :') O-) O-)

Oh ja leuke avondjes --->> bier----->>> niet doen als je op dieet bent.
Eindhoven leuker ja? Mwa :P

Vanavond overwerken en ze hebben subway besteld :') ahwell, kon erger. Nu kan ik tenminste zelf bepalen wat er op komt.
pi_148676400
quote:

Met de kleine gewichtjes met Jillian ging dat wonderbaarlijk snel en goed.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:17:38 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148676546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wel steviger
Ooh most def.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:20:14 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148676666
Armen dunner krijgen met lijnen gaat mij niet lukken, dan maar trainen zodat ze in ieder geval niet flubberen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148676780
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Armen dunner krijgen met lijnen gaat mij niet lukken, dan maar trainen zodat ze in ieder geval niet flubberen. :9
Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?
Mijn bovenarmen zijn echt huge net zoals mijn bovenbenen maar mijn armen vallen gelukkig wel af (itt mijn benen)
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:33:18 #108
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148677169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?
Mijn bovenarmen zijn echt huge net zoals mijn bovenbenen maar mijn armen vallen gelukkig wel af (itt mijn benen)
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148677472
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lol. Wil je ze steviger of slanker?
Allebei :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148677511
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best. :)
Groot gelijk :Y
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:42:11 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148677529
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Check! Ook paardrij-armen hier... -O- Ik zou daar ook best wat aan willen doen, maar ik stoor me eigenlijk veel meer aan het overtollige vel dan aan het vet wat er nog aan zit.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:43:26 #112
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148677577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Check! Ook paardrij-armen hier... -O- Ik zou daar ook best wat aan willen doen, maar ik stoor me eigenlijk veel meer aan het overtollige vel dan aan het vet wat er nog aan zit.
Vel lijkt me wel echt frustrerend. -O-

De paardrijkuiten ben ik dan wel weer blij mee. Ben best fan van mijn kuiten stiekem. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148677881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja. Fijn theater daar.
Spoilers!
pi_148678085
Ik heb ook een hekel aan m'n armen. Te dik, te flubberig, en in d'r zomer altijd knalrood door couperose. Een nieuw aandachtspunt van haat zijn m'n schouders, die zijn veel te rond. Niet dat ik hoekige schouders zou willen, maar ook niet zo rond als nu. Maar denk dat dat met krachttraining wel fixbaar is, wie weet ga ik daar eens een poging tot doen.
pi_148678193
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.

Vooral in de zomer is er gewoon niets te verbergen aan armen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:59:42 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148678207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.

Dat dus.
pi_148678324
Ik heb nog nooit zo stabiel zo dicht bij mijn einddoel gezeten. Ik ben dan ook vastberaden om rond de zomer op mijn streefgewicht te zitten (nog zo'n 10 kilo). Hopelijk kan ik mij dan in de zomerjurkjes vertonen zonder schaamte :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:02:52 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Allebei :P
Dagaatnie.

Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spieren :) flubberen ze minder, true story
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:05:50 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678455
quote:

Goed trainen, krijg je mooie gespierde armen van.

Ik ben erg blij met mijn armen :Y schouders en buik ook. Benen werk ik loeihard aan momenteel met de zomer voor de deur :P

Dat is ook het enige wat echt nog ff drastisch moet. Buik moet iets beter maar ziet er al wel kek uit, rug ook. Maar goef nog 5 maanden :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:05:58 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148678465
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dagaatnie.

Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spieren :) flubberen ze minder, true story
Da's mijn filosofie momenteel. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog nooit zo stabiel zo dicht bij mijn einddoel gezeten. Ik ben dan ook vastberaden om rond de zomer op mijn streefgewicht te zitten (nog zo'n 10 kilo). Hopelijk kan ik mij dan in de zomerjurkjes vertonen zonder schaamte :')
Je kan het. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:08:06 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's mijn filosofie momenteel. :Y

[..]

Je kan het. *O*
Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.
pi_148678596
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dagaatnie.

Waarom gaat dat niet? Dreamkiller! ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:10:36 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148678635
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.
Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:11:02 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet? Dreamkiller! ;(
Omdat ze door de spieren dikker lijken:P

Ik heb dikke bovenarmen... Allemaal spier. Maar alsnog lijkt het best wat :Y
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:12:08 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen. :)
Braaf ;) *O*

Alhoewel biceps curls ook goed zijn.
pi_148678709
*O*

Lief belde net, ik ga even langs de AH, want m'n limonade is op. Wil je ook iets?
'Nee, want daar word ik nog dikker van'
'Oke, vind je het oke dat ik wel chipjes eet?'
'Misschien moet je dat niet doen, je had zondag en maandag ook al chipjes, en gisteren was je soort van half in paniek dat er geen ongezonde meuk meer in huis was en toen heb je maar een fruit gegeten'
'Oh ja, misschien moet ik dan ook maar geen chipjes, maar gewoon een fruit eten'

*O*
pi_148678712
quote:

Erg herkenbaar
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:13:04 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148678717
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Braaf ;) *O*

Alhoewel biceps curls ook goed zijn.
Die doe ik alleen als ik nog wat energie over heb, maar eerst die andere. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148678739
hmm lekker appeltje. En de hond vind het ook lekker :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:17:23 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hmm lekker appeltje. En de hond vind het ook lekker :')
loebes :D link jatte mijn banaan vanmiddag :')
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:17:34 #131
382129 crew  Donna
pi_148678843
Ik zit aan m`n mandarijntjes. En een Buisman's caramel koffie gedronken.

Normaal drink ik alleen thee of water, dus dit mag ook wel eens!
pi_148678859
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

loebes :D link jatte mijn banaan vanmiddag :')
Oh ook al zo gek op banaan ja? :P Agh labjes moeten ook goed op hun gewicht letten ;) :P
pi_148678892
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
*O*

Lief belde net, ik ga even langs de AH, want m'n limonade is op. Wil je ook iets?
'Nee, want daar word ik nog dikker van'
'Oke, vind je het oke dat ik wel chipjes eet?'
'Misschien moet je dat niet doen, je had zondag en maandag ook al chipjes, en gisteren was je soort van half in paniek dat er geen ongezonde meuk meer in huis was en toen heb je maar een fruit gegeten'
'Oh ja, misschien moet ik dan ook maar geen chipjes, maar gewoon een fruit eten'

*O*
Is hij ook te dik? :@
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:19:50 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148678905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ook al zo gek op banaan ja? :P Agh labjes moeten ook goed op hun gewicht letten ;) :P
:Y alles eet hij, want labje! Heb nog coole foto nu je het over gewicht hebt, zo thuis zal zo ff posten :D
pi_148678952
Vanavond maar proberen mee te trainen.
Het is een korte training en van thuiszitten is het tot nu toe ook niet beter geworden -O-
pi_148678956
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is hij ook te dik? :@
Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten. :P
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:21:54 #137
382129 crew  Donna
pi_148678968
Succes Sarabi!
pi_148678993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:21 schreef DonnaRush het volgende:
Succes Sarabi!
Thanks :) begin een beetje depri te worden van binnen zitten.
pi_148679035
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y alles eet hij, want labje! Heb nog coole foto nu je het over gewicht hebt, zo thuis zal zo ff posten :D
ik ben benieuwd.

We hebben bij Loebie wel een goed evenwicht gevonden zo. Hij blijft mooi stabiel en hij loopt ook oke momenteel. als we maar rustig aan doen :)

Anyhow hond appels enz.
appel is goed voor je
want fruit is gezond
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:24:18 #140
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148679053
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten. :P
Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk helpt het trainen een beetje. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148679119
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips. :Y

Ja, precies. En als die jongen chips wil vreten, moet ie dat lekker doen, maar ik vind het niet zo verstandig en dat is alles wat ik gezegd heb. :)

Blijkbaar vindt ie het zelf ook niet zo verstandig. :P
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:25:59 #142
382129 crew  Donna
pi_148679127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja logisch. Hopelijk krijg je er ook wat energie van. :*

Tussen de sneeuwbuien door was het hier prachtig weer vandaag. Maarja, ik zit weer op kantoor. Had graag even een stukje willen wandelen in het zonnetje vanmiddag.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:27:14 #143
382129 crew  Donna
pi_148679173
Haha, mijn vriend stapt ook wel een beetje over op gezond. Soms zit hij ook iets te eten en dan vraagt hij ineens of er bijvoorbeeld ook veel suiker in zit haha. Wel leuk dat hij ook wat bewuster er mee bezig gaat.

Hij doet ook niet meer overal lepels Calvé mayonaise bij. :D
pi_148679323
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:27 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, mijn vriend stapt ook wel een beetje over op gezond. Soms zit hij ook iets te eten en dan vraagt hij ineens of er bijvoorbeeld ook veel suiker in zit haha. Wel leuk dat hij ook wat bewuster er mee bezig gaat.

Hij doet ook niet meer overal lepels Calvé mayonaise bij. :D
^O^

Die van mij eet nog wel steeds zo'n grote pot chocopasta (van 600 gram ofzo) in 10 dagen. :')
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:48:12 #145
382129 crew  Donna
pi_148680003
Oei! :X
pi_148680128
Ja. :')
4 boterhammen per dag eet ie met die zooi. En dan 4 met hartig beleg. En een banaan. En karnemelk. En koffie met suiker. En aanmaaklimonade met veel te veel limonade. En een flink bord avondeten. En als het aan hem ligt, 's avonds dus een zak chips. Of snoep.
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:51:15 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ik ben benieuwd.
Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn sups :P ;)

quote:
We hebben bij Loebie wel een goed evenwicht gevonden zo. Hij blijft mooi stabiel en hij loopt ook oke momenteel. als we maar rustig aan doen :)
Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic? :P

quote:
Anyhow hond appels enz.
appel is goed voor je
want fruit is gezond
True story. En lekker :P
pi_148680211
Wat is de schofthoogte van jullie labjes eigenlijk?
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:54:01 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148680212
Chocopasta :9~

Mijn zwakte. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148680217
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
pi_148680252
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn sups :P ;)

[ afbeelding ]

[..]

Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic? :P

[..]

True story. En lekker :P
Haha wat een mooi koppie. Leer dat Loebie even Link. Loebes rent vooral graag :')

Loebes weegt 34 kilo. De DA zegt dat dat komt omdat hij zo breed gebouwd is. En kan ook wel kloppen want op zijn buik enzo is hij helemaal niet dik.

En het was idd best lastig om een goed iets te vinden voor Loebes om hem zo stabiel te kunnen houden en nu gaat dat goed. En krijgt hij af en toe nog wat lekkers ook.

En lab topic goed idee, maak jij aan? :P

En lekker ook ja ook dat natuurlijk,

appels, peren, madarijntjes, morgen hardlopen, want sporten is gezond.

Zie mij eens even ontopic gaan :')
pi_148680269
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:56:39 #153
382129 crew  Donna
pi_148680294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:

Pure chocopasta! O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:56:58 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148680307
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Pure chocopasta! O+
Ja, die! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148680309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Pure chocopasta! O+
nutella :9~
pi_148680315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:

Net 3 boterhammen met duopasta op :9
Heerlijk, maar daarna wel weer genoeg gehad voor de komende maanden.
pi_148680317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...
Ja, die van mij ook. :')
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:57:38 #158
382129 crew  Donna
pi_148680331
Ik kreeg gisteren een app van een vriendin. Met een link naar de 3 nieuwe Ben&Jerry's smaken. Laat dat nou net mijn zwakte zijn.

Voordeel: De vriezer zit vol, dus kan zo`n pint niet kwijt.
Nadeel: We krijgen deze week een grotere vriezer :9
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:58:05 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680348
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

^O^

Die van mij eet nog wel steeds zo'n grote pot chocopasta (van 600 gram ofzo) in 10 dagen. :')
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :

Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer _O-
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:58:05 #160
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148680349
Ik kan het echt dagelijks eten. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148680358
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, die van mij ook. :')
Ja en als hij slaapt valt er niet te meten.
pi_148680364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
-O- Dat klinkt niet echt leuk.
Misschien eet je op het moment wel te weinig?
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 16:58:26 #163
382129 crew  Donna
pi_148680366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, die! O+
Hmmmm, kan best eens, zo nu en dan!
pi_148680373
Ik hou gewoon helemaal niet van zoetigheid. Niet als beleg, niet in de vorm van ijs (soms zo'n Twister, als het warm is. Of citroensorbetijs), niet als snoep, niet als chocola, niet als toetje. *O*

Hartig daarentegen, nomnomnom.
pi_148680388
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :
[ afbeelding ]

Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer _O-
_O-

Goed zo. :P
pi_148680393
Ik eet gewoon alles :') Ja dat lijf is niet voor niks zo geworden
pi_148680406
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

haha groot gelijk.
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:59:52 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680413
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil met liefde voor je meten, maar hij slaapt _O- Kom ik op terug :P
pi_148680417
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja en als hij slaapt valt er niet te meten.
Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje. ^O^
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 17:00:23 #170
382129 crew  Donna
pi_148680430
Lol @ pindakaas! _O-
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:00:53 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680455
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik snap a) niet waarom je zo'n emotionele waarde hangt aan frietjes en b) als je wil afvallen eet je beter geen frietjes.
pi_148680457
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje. ^O^
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:01:08 #173
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_148680466
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja, hoi. :') En minder chocopasta is moeilijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_148680468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- Dat klinkt niet echt leuk.
Misschien eet je op het moment wel te weinig?
Ik kan ieder moment ongesteld worden dus zal daar wel aan liggen. Dus het is ook niet logisch ofzo..
pi_148680473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.
Ik heb ook een hond die bang is voor de rolmaat en ooit moest iemand weten hoe hoog die hond was, daar wordt je creatief van. :P
pi_148680479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:D
Mijn smaak is wel echt veranderd.
Eerst hield ik vooral van zoet en nu is het hartig.
Ach van beide kan je dik worden....
pi_148680518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, hoi. :') En minder chocopasta is moeilijk. :')
Ik heb daar gelukkig niet zo'n moeite mee. maar af en toe eentje met nutella vind ik best lekker.

Geen eiersalade meer mogen zou ik lastiger vinden :@
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn smaak is wel echt veranderd.
Eerst hield ik vooral van zoet en nu is het hartig.
Ach van beide kan je dik worden....
koekjes chips, haribo, drop you name it en ik vind het lekker.
pi_148680533
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook een hond die bang is voor de rolmaat en ooit moest iemand weten hoe hoog die hond was, daar wordt je creatief van. :P
haha hij is voor een labje niet heel groot. Hij is wel heel breed. brede borstkast, breed hoofd, dikke poten enzo.

Hij is mijn knapperd
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:06:07 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680608
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niet van zoetigheid. Niet als beleg, niet in de vorm van ijs (soms zo'n Twister, als het warm is. Of citroensorbetijs), niet als snoep, niet als chocola, niet als toetje. *O*

Hartig daarentegen, nomnomnom.
Ik vind zoet heerlijk. Alleen mijd ik het want ik kom er kei moeilijk weer vanaf. Light jam gaat wel goed trouwens. Poosje muisjes gedaan maar ook mee gekapt.

Tegenwoordig eigenlijk altijd vleeswaren ofzo op brood en pindakaas. Oeh en ei. I love ei.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:06:49 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

haha hij is voor een labje niet heel groot. Hij is wel heel breed. brede borstkast, breed hoofd, dikke poten enzo.

Hij is mijn knapperd
Labjes love O+
pi_148680651
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Labjes love O+
ja ik ben echt knettergek op die stumper

is dat labjes topic er al?
pi_148680668
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind zoet heerlijk. Alleen mijd ik het want ik kom er kei moeilijk weer vanaf. Light jam gaat wel goed trouwens. Poosje muisjes gedaan maar ook mee gekapt.

Tegenwoordig eigenlijk altijd vleeswaren ofzo op brood en pindakaas. Oeh en ei. I love ei.
Ei. :9

Ik heb de afgelopen week geloof ik 4 boterhammen gegeten, allemaal hartig. :9
pi_148680684
Ik heb dan wel geen labje, maar die van mij is ook tof.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:08:47 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja ik ben echt knettergek op die stumper

is dat labjes topic er al?
Ooh ja ff maken. Momentje.
pi_148680719
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ja ff maken. Momentje.
haha ik zal alvast even een foto opsnorren van mijn prutsertje.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:17:20 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148680988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

haha ik zal alvast even een foto opsnorren van mijn prutsertje.
F&F / Het kleine en grote Labrador topic! Alle labjes verzamelen!

:Y)
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:20:04 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148681101
Loona, Link is 60cm hoog
pi_148681154
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:20 schreef Qwea het volgende:
Loona, Link is 60cm hoog
Ok. :Y

Ik vergelijk m'n hond altijd met een lab, qua hoogte, want ze heeft een schoft van iets meer dan 50, en volgens mij is dat ok voor teefjes labs. Sally is alleen niet zo zwaar als een labje, met haar 17 kg. :')
(En eigenlijk mag daar nog best 3 kg van af :') )
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 17:23:25 #189
382129 crew  Donna
pi_148681222
Ik hou ook van ei! :D
pi_148681233
ei ei ei en we zijn zo blij blij blij
pi_148682607
Mwah ei, soms wel soms niet :D
Vanavond eten we curry :9 maar dat gaat pas rond 9 uur worden dus nog even wachten.
pi_148683883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Mwah ei, soms wel soms niet :D
Vanavond eten we curry :9 maar dat gaat pas rond 9 uur worden dus nog even wachten.
Moet er niet aan denken om om 9 uur nog een maaltijd weg te werken.

Ligt dan niet heel je planning in duigen?
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:49:24 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148684002
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok. :Y

Ik vergelijk m'n hond altijd met een lab, qua hoogte, want ze heeft een schoft van iets meer dan 50, en volgens mij is dat ok voor teefjes labs. Sally is alleen niet zo zwaar als een labje, met haar 17 kg. :')
(En eigenlijk mag daar nog best 3 kg van af :') )
Beste hoogte nog dan :D
pi_148688831
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om om 9 uur nog een maaltijd weg te werken.

Ligt dan niet heel je planning in duigen?
Is vaak zo met mijn trainingen.
Voor de training kan ik niet eten want dat is heel onprettig met buikdansen.
Ik zorg er voor dat mijn lunch groter is (of 2 kleine) en de avondmaaltijd is dan ook niet meer zo groot.
pi_148690014
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is vaak zo met mijn trainingen.
Voor de training kan ik niet eten want dat is heel onprettig met buikdansen.
Ik zorg er voor dat mijn lunch groter is (of 2 kleine) en de avondmaaltijd is dan ook niet meer zo groot.
Ah zo. Geen mogelijkheid om je lunch en avondeten om te draaien?

Ik kan ook niet na het avondeten hardlopen. Moet altijd uurtje of 3 tussen zitten anders buikpijn... Niet normaal.

Dus tegenwoordig eerst lopen dan eten.
pi_148690333
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah zo. Geen mogelijkheid om je lunch en avondeten om te draaien?

Ik kan ook niet na het avondeten hardlopen. Moet altijd uurtje of 3 tussen zitten anders buikpijn... Niet normaal.

Dus tegenwoordig eerst lopen dan eten.
Ik hou niet zo van warm eten bij mijn lunch dus nah :) maar het is ook niet zo'n probleem.
En met hardlopen kan je het dan inderdaad zelf plannen met de trainingen gaat dat helaas niet.
Achja :)
Wel lekkere curry op :9 dit weekend weer maar dan met zelfgemaakte naan.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 22:42:52 #197
382129 crew  Donna
pi_148693563
Morgen lopend naar het werk! Yay beweging! ~O>
pi_148693885
Zal ik er eens een lijstje ingooien?
O: Smoothie van spinazie, komkommer, wortel, frambozen en blauwe bessen
L: Salade met spinazie, bulgur, dadels en pistache met sinaasappel
D: Zoete aardappelpatat, lamsgehakt, tzaziki, salade van feta, ui, tomaat, komkommer en sla.

pi_148694610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen lopend naar het werk! Yay beweging! ~O>
Goed bezig :)
Hopelijk hou je het een beetje droog ;)
pi_148694848
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:52 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik er eens een lijstje ingooien?
O: Smoothie van spinazie, komkommer, wortel, frambozen en blauwe bessen
L: Salade met spinazie, bulgur, dadels en pistache met sinaasappel
D: Zoete aardappelpatat, lamsgehakt, tzaziki, salade van feta, ui, tomaat, komkommer en sla.

Yum!

Eet je nooit tussendoortjes?
Spoilers!
pi_148694949
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yum!

Eet je nooit tussendoortjes?
De afgelopen week vrijwel niet nee, en dat gaat eigenlijk best prima.
Als ik een tussendoortje eet, dan is dat om een uur of 4 of een uur of 9, maar ik plan ze niet in. :)
pi_148694978
Ik heb vandaag trouwens, incl. 150 gram aardappels, 750 gram groente gegeten. :D
pi_148700124
Oh dames..

Dinsdag en gisteren gingen goed. Op een klein stukje chocolade na. Heb zelfs wat minder gegeten als mijn lijstjes (maar die waren dan ook vrij ruim in kcals).

Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......

SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148700140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh dames..

Dinsdag en gisteren gingen goed. Op een klein stukje chocolade na. Heb zelfs wat minder gegeten als mijn lijstjes (maar die waren dan ook vrij ruim in kcals).

Alleen nu moet ik denk ik mijn voeding nog wat meer in de gaten gaan houden. Want......

SPOILER
SPOILER
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:54:08 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148700267
Gefeliciteerd joyce! Geplant?
pi_148700345
quote:
Oh dames..

SPOILER

Gefeliciteerd *O*
pi_148700350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:54 schreef Qwea het volgende:
Gefeliciteerd joyce! Geplant?
Ja gepland en heel erg gewenst! Zijn nu bijna een jaar bezig met proberen :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 15 januari 2015 @ 08:06:55 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148700378
Gefeliciteerd!!!! :D wat tof :)

Ik ga vandaag (na een goed gesprek met lief) niet alweer over m'n pijngrens heen tijdens het werk. Als m'n schouder aangeeft dat de maat vol is, ga ik voor de verandering eens luisteren. Best een goed voornemen, toch?
pi_148700818
quote:
Oh dames..

SPOILER
Leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_148700823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Tink89 het volgende:

Ik ga vandaag (na een goed gesprek met lief) niet alweer over m'n pijngrens heen tijdens het werk. Als m'n schouder aangeeft dat de maat vol is, ga ik voor de verandering eens luisteren. Best een goed voornemen, toch?
Heel goed voornemen! ^O^
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 08:49:00 #211
382129 crew  Donna
pi_148700848
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd!! *O*
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 08:49:17 #212
382129 crew  Donna
pi_148700854
quote:

Heel verstandig, vind ik! :Y
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 08:50:22 #213
382129 crew  Donna
pi_148700876
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig :)
Hopelijk hou je het een beetje droog ;)
Nou, niet echt. Viel wel een beetje mee, had de wind in de rug, maar wel beetje natte schoenen en natte sokken. Gelukkig zit mijn werkplek precies boven de verwarmingsbuizen in de vloer, lekker warme voetjes!

Maar, wel lekker 16 minuten gewandeld!
pi_148702299
quote:
Oh dames..

SPOILER
Wat een fantastisch nieuws! Ik wist wel dat je al een tijdje bezig was, dus dit is extra mega geweldig *O*
Spoilers!
pi_148702315
quote:

Ja goed zo! Van alleen maar doorgaan is nooit iemand beter geworden, verstandig doen jij :Y
Spoilers!
pi_148702433
quote:
Oh dames..

SPOILER
Gefeliciteerd :) superleuk!
pi_148702459
quote:

Klinkt als een goed plan Tink
pi_148702489
Ik heb gisteren gefaald. Als ik ergens verschrikkelijk zielig van word is het wel van kiespijn en ik had flink napijn van een tandartsbezoekje. Dus toen kocht ik koekjes en een patatje speciaal :') De koekjes zijn half op gegaan en de patat helemaal.

Maar goed, de rest van de dag was verstandig. Ik had een normaal avondeten op en eet daarna bijna nooit nog iets maar ik heb vannacht 2 uur naar het plafond liggen staren van (onder andere) honger. Nou ja, een knorrende maag, eten leek me op dat tijdstip nou niet bepaald aantrekkelijk. Maar goed, uiteindelijk toch maar een paar happen eierkoek gegeten en toen vrij snel in slaap gevallen.

Ik weet niet helemaal hoe mijn dag gaat lopen, ik moet van hot naar her rijden. Ik rij in ieder geval in geen geval langs McDonalds want ik heb gisteren al gefaald en dat laat ik niet 2 dagen achter elkaar gebeuren.

Lijstje:
O: yoghurt, banaan, fruit n fibre
T: eierkoek
L: restje groentestoofpot met avocado. 3 Bruin met hummus voor onderweg.
T: bakje Griekse yoghurt, cracker met kaas ofzo bij een vriendin als ik het niet red op de boterhammen
A: couscous met raapjes en schnitzel
T: dropje
Spoilers!
pi_148702537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nou, niet echt. Viel wel een beetje mee, had de wind in de rug, maar wel beetje natte schoenen en natte sokken. Gelukkig zit mijn werkplek precies boven de verwarmingsbuizen in de vloer, lekker warme voetjes!

Maar, wel lekker 16 minuten gewandeld!
Lekker opwarmen nu O+
En dat is een mooie afstand om te wandelen naar je werk.
pi_148702667
Oh Joyce wat tof!

Grappig dat we het er pas nog over gehad hebben. :D
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:28:43 #221
382129 crew  Donna
pi_148702684
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker opwarmen nu O+
En dat is een mooie afstand om te wandelen naar je werk.
Ja heerlijk, ben alweer warm.

Ik heb in Runkeeper een doel gesteld om dit jaar 250km. te wandelen. Kan wel vaker naar het werk lopen, leuk juist! :D
pi_148702792
Goede planning Lucky, hopelijk komt er niet teveel tussendoor.
pi_148702848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja heerlijk, ben alweer warm.

Ik heb in Runkeeper een doel gesteld om dit jaar 250km. te wandelen. Kan wel vaker naar het werk lopen, leuk juist! :D
Goedzo *O*

Ik heb besloten dat ik voor de zomervakantie 8,5 kilo wil afvallen.
Ga in een excelbestandje bijhouden hoeveel ik per week moet afvallen zodat ik kan zien wanneer ik strenger moet doen of wanneer ik juist meer moet gaan eten.
pi_148702910
Wat een leuke berichten hier <3

Ik ben sinds 5 december 5 kilo afgevallen :)
pi_148702971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef applemoose het volgende:
Wat een leuke berichten hier <3

Ik ben sinds 5 december 5 kilo afgevallen :)
Op wat voor dieet sta jij dan?
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:23 #226
382129 crew  Donna
pi_148703020
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goedzo *O*

Ik heb besloten dat ik voor de zomervakantie 8,5 kilo wil afvallen.
Ga in een excelbestandje bijhouden hoeveel ik per week moet afvallen zodat ik kan zien wanneer ik strenger moet doen of wanneer ik juist meer moet gaan eten.
Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!
pi_148703076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!
Ja ik vond het lastig om te beslissen welk gewichtsverlies nu realistisch was....
Maar aangezien ik nog een paar snelle kilo's verwacht moet dit wel kunnen denk ik.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:48:26 #228
382129 crew  Donna
pi_148703269
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb :).

Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok! c_/
pi_148703332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb :).

Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok! c_/
Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop. :+
pi_148703378
Ik heb er een met the marauders map (sluipwegwijzer) van Harry Potter O+
pi_148703388
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:

Dat is waar :Y
Dan ben ik mooi op tijd strakkee en slanker voor een samba festival waar ik mag optreden.

En thee :9 het belangrijkste tijdens het afvallen zo'n beetje :D
pi_148703402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ook cool.
Ik gebruik de Disneymokken van mijn vriend.
pi_148703441
quote:
GAAF. O+
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:13:36 #234
382129 crew  Donna
pi_148704009
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop. :+
Haha, die wil ik ook wel!
pi_148704030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha, die wil ik ook wel!
Intratuin. :+
pi_148704101
Ik heb een Elmo Loves You theemok O+
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:17:32 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148704146
Pfft, mokken uit de winkel :{w
SPOILER
Lijstje van vandaag is nu al hopeloos:
O: Chococruesli met hazelnootmelk.
T: Lu crackertjes.
T2: Blokje witte lv chocolade.
T3: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet.
L: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet, cup a soup.
T: Appel uit de magnetron met kaneel.
D: Aardappeltjes met groentemix en iets kipfilet of hamburgerigs.
pi_148704175
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

GAAF. O+
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook cool.
Ik gebruik de Disneymokken van mijn vriend.
Ja hij is echt tof. Kei blij mee.

En Disney is ook tof.

Is er al een show je thee mok topic?
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:19:54 #239
382129 crew  Donna
pi_148704228
Haha Tink89, wat lief!

Ik wil nog graag zo`n 'You just got LITT up' mok uit Suits! :')
pi_148704265
quote:
Die past bij je sig!
Spoilers!
pi_148704305
Ik heb gewoon een witte Ikea mok. Uitgekozen op lekker drinken ipv op print :6 En het formaat maakt niet heel veel uit want ik heb een thermoskan met heet water naast mijn toetsenbord staan.
Spoilers!
pi_148704320
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

Ja hij is echt tof. Kei blij mee.

En Disney is ook tof.

Is er al een show je thee mok topic?
Bijna. O-)
pi_148704382
pi_148704392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die past bij je sig!
Haha ik ben echt een ontzettende Potter fan :@
pi_148704406
quote:
Awesomeheid.

Even foto maken :p
pi_148704418
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Me too *O*
pi_148704424
quote:

[..]

Potter O+
Spoilers!
pi_148704428
quote:

[..]

Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam. :@
pi_148704493
Genoeg leuke mokken in huis maar ik drink thee het liefste uit theeglazen.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:29:21 #250
382129 crew  Donna
pi_148704552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Genoeg leuke mokken in huis maar ik drink thee het liefste uit theeglazen.
Thuis heb ik ook het liefste mijn grote Pickwick glas!
pi_148704895
Geen inspiratie voor mijn lijstje van vandaag:

O (nu): banaan ei pannenkoekjes
L: ik denk dat ik nog maar twee boterhammen pak rond 2 uur?
D: wortelstamppot met hamburger

En dan nog tussendoortjes. Op het moment nergens zin in. o|O
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:44:24 #252
382129 crew  Donna
pi_148705043
Lijstje:

O: Havermoutmuffin en een beetje Griekse yoghurt met bio muesli met noten en vruchten
T: Havermoutmuffin en een mandarijntje
L: 2 sneetjes tarwebrood met pindakaas ertussen en 1 sneetje met pure chocopasta
T: Rijstwafel choco/kokos en 2 mandarijntjes
D: Aardappelschijfjes met een rundhamburger en salade
pi_148705319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Me too *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Potter O+
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam. :@
Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg he :@

Ben opgegroeid met die boeken en films.

Wie is jullie favo personage O-)

om ontopic te blijven mijn lijstje

O- Brinta
T- tomanten bouilion
L- BH 2 of 3 met eiersalade en pate denk ik
T- galia meloen :9~
D- boerenkool met een gehaktbal
T- banaan vla met chocobolletjes
pi_148705589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Oei. Dat vind ik lastig.

In de boeken was ik enorm fan van Sirius Black, maar in de film absoluut niet. Niet gecast bij het plaatje in m'n hoofd zeg maar. :P

Verder groot fan van Minerva McGonagall en Severus Snape. :9
pi_148705665
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oei. Dat vind ik lastig.

In de boeken was ik enorm fan van Sirius Black, maar in de film absoluut niet. Niet gecast bij het plaatje in m'n hoofd zeg maar. :P

Verder groot fan van Minerva McGonagall en Severus Snape. :9
Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.

Hagris en Remus vind ik ook awesome.

Maar tja Severus Snape blijft toch wel mijn favo ;)
pi_148705713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.

Hagris en Remus vind ik ook awesome.

Maar tja Severus Snape blijft toch wel mijn favo ;)
Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.
En Snape, ja. O+
Remus vind ik ook tof. :Y
pi_148705777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

[..]

Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg he :@

Ben opgegroeid met die boeken en films.

Handsdown.. Dumbledore! O+ O+
pi_148705865
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.
En Snape, ja. O+
Remus vind ik ook tof. :Y
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor :@

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:06 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Handsdown.. Dumbledore! O+ O+
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.
pi_148705882
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op wat voor dieet sta jij dan?
geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijker :D
pi_148705908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:09 schreef applemoose het volgende:

[..]

geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijker :D
Ah oke,

Hopelijk stopt de haaruitval snel :)
pi_148705910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor :@

[..]

Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!
pi_148705924
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik ook. :@ Ik glij echt van de bank dan, als ie als Snape zo minachtend iemand aanspreekt. :')

Dumbledore had ik ook niet heel veel mee.

SPOILER
pi_148705973
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!
Ik ook :@ echt ontzettend.

Ik ga een harry Potter topic maken want anders vervuilen we het hier wel erg.. of iig een oude opzoeken.
pi_148705989
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik ook. :@ Ik glij echt van de bank dan, als ie als Snape zo minachtend iemand aanspreekt. :')

Dumbledore had ik ook niet heel veel mee.

SPOILER
SPOILER
pi_148706028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148706047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah oke,

Hopelijk stopt de haaruitval snel :)
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.

Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.

o : havermout met havermelk
t : appel
l : Drie boterhammen met beleg
t : verse ananas <3
d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
t : kopje thee, stukje chocola
pi_148706084
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148706096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148706104
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148706168
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:

[..]

ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.

Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.

d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?
Ik heb ook een hele tijd last gehad van haaruitval, vermoedelijk door hormonen (de pil). Nu heb ik m'n oude volheid weer terug :) Hopelijk gaat dat voor jou ook gebeuren (wel geduld natuurlijk ;) )
pi_148706181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

SPOILER
Die is pas 44!
Maar ziet er niet vervelend uit.
pi_148706212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?
Ik heb ook een hele tijd last gehad van haaruitval, vermoedelijk door hormonen (de pil). Nu heb ik m'n oude volheid weer terug :) Hopelijk gaat dat voor jou ook gebeuren (wel geduld natuurlijk ;) )
haha ja, enorm. Kale plekken zelfs :(
ik kan geen staart meer in want dan zie je de kale plekken echt enorm.
Nu heb ik gelukkig veel krullen dus het lijkt veel, maar ik durf het niet meer te stijlen.

De dermatoloog zei dat ik me er bij neer moest leggen helaas.
pi_148706220
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148706261
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

SPOILER
is nog redelijk jong..

B&H / Oudere Sexy Mannen #13 The bald and the beautyful.
pi_148706269
*O*
pi_148706284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:

[..]

Hm ja wel vreemd. maar eigenlijk ook wel fijn dat andere het niet zien :)
pi_148706450
En voor harry Potter

TTK / Harry Potter
pi_148709424
Godver.. Mag ik even klagen hier?

SPOILER
pi_148709533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:07 schreef BananaPancake het volgende:
Godver.. Mag ik even klagen hier?

SPOILER
Oh wat aardig van haar..

mailtje terug.

Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.
pi_148709565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat aardig van haar..

mailtje terug.

Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.
Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.
pi_148709602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:12 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.
Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..

Motiveren kun je leren...
pi_148709695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..

Motiveren kun je leren...
Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis! :(

Ok en nu weer ontopic

O: bak magere kwark met agave siroop
L: Kornbol geitenkaas, spek, honing :9
T: banaan
D: biefstukje, broccoli, rostirondjes
pi_148709734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis! :(

Ok en nu weer ontopic

O: bak magere kwark met agave siroop
L: Kornbol geitenkaas, spek, honing :9
T: banaan
D: biefstukje, broccoli, rostirondjes
Oh heerlijk geitenkaas.

mja gewoon rustig blijven door ademen en nog eens proberen :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:30:01 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148710219
pi_148710414
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:40:28 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148710640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Love her hair O+
Ik vind het geniaal gedaan :D
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 16:48:27 #287
382129 crew  Donna
pi_148716306
Haha geweldig!

Zo weer in de benen. Wandeltochtje van werk terug naar huis.
pi_148721344
Ik heb de laatste tijd zoveel energie. Ik weet niet of het de vitaminepillen zijn, of omdat ik weer beter in m'n vel zit, maar ik vind t fijn!
pi_148721371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de laatste tijd zoveel energie. Ik weet niet of het de vitaminepillen zijn, of omdat ik weer beter in m'n vel zit, maar ik vind t fijn!
Welke vitaminepillen neem je?
Ik wil ze ook weer gaan slikken maar zie door de bomen het bos niet meer.
pi_148722111
Ik maakte dit ourfourforks.com/greek-fries/

En het was awesome. X duizend. Wel zo'n 850 kcal per portie maar GODDELIJK.
pi_148722849
Oké ik weet dat ik een bril moet maar ik stond vandaag in de sportschool en ik herkende mezelf niet in de spiegel. Serieus, geen metafoor of zo maar letterlijk. Nou heb ik mijn haar ook nooit vast dus dat is natuurlijk ook anders... maar toch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:08:11 #292
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148724111
Dacht je: wat een lekker wijf? Dan is het goed.
Prrrrr
pi_148724673
Nee ik had geen oordeel. Ik dacht iets van 'pompiedom huh? Is dat het meisje naast me? *kijkt opzij* nee die heeft bruin haar... Wie is het dan? Wtf! Wacht, staat er iemand aan de andere kant? Nee toch? Wtf... Je moet echt een bril'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148726000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik had geen oordeel. Ik dacht iets van 'pompiedom huh? Is dat het meisje naast me? *kijkt opzij* nee die heeft bruin haar... Wie is het dan? Wtf! Wacht, staat er iemand aan de andere kant? Nee toch? Wtf... Je moet echt een bril'
Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.

En sarabi, gewoon een multivitamine van AH huismerk, ik dacht 'baat het niet...'
pi_148726995
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.

En sarabi, gewoon een multivitamine van AH huismerk, ik dacht 'baat het niet...'
Misschien krijg je nu wat meer B-vitamines binnen, die staan bekend om hun rol in energie/vermoeidheid. Ik slik ook dagelijks een multivitamine, van de kruidvat nu geloof ik. Daar hadden ze toen 2 voor de prijs van 1.
pi_148730723
Lijstje voor morgen:
Smoothie met spinazie, bosbessen, komkommer
4 boterhammen, 2 eieren, 2 plakjes ham
Een fruit
No-butter chicken met broccoli.
Wat pistachenootjes.
pi_148731114
Wow.. Ik was mijn lijstje voor morgen erin aan het zetten.. Kak wat zit er veel in die wraps.. Echt alleen in zo'n pannenkoekje al.
pi_148731187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wow.. Ik was mijn lijstje voor morgen erin aan het zetten.. Kak wat zit er veel in die wraps.. Echt alleen in zo'n pannenkoekje al.
Ja, I know. ;(

Ik eet meestal 1 wrap, en daarna nog een bak vulling met veel sla.
Een wrap is iets van 40 gram per stuk. En zo'n 300 kcal per 100 gram, dus ja, dat wil wel :P
pi_148734114
Ik ben helemaal vergeten om Joyce te feliciteren trouwens! Van harte met je zwangerschap! Goede motivator voor een tikkie gezonder!

Ik denk trouwens dat de vitamines weinig uitmaken, maar ik geloof heilig in een placebo effect, en kennelijk zit ik nu gewoon even goed in m'n vel!
pi_148738250
Gefeliciteerd Joycie!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 08:17:43 #301
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148738656
Ik heb vooral in de winter baat bij vitamine D, anders word ik een chagrijnig kreng...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')