Die ken ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:29 schreef DroogDok het volgende:
Rowling was toch een site begonnen waar fans zelf de verhalen verder konden uitbouwen?
Die bedoel ik inderdaad. Dacht dat het de bedoeling was dat "het publiek" daar verhalen in kon sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
ik ken wel pottermore. Daar schrijft ze zelf ook af en toe nog weleens wat op.
Geboortedatum 20-09-1989quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Nee volgens mij niet. Ik lees weleens wat ze schrijft maar doe verder eigenlijk niks op die site. Maar volgens mij kun je er ook allerlei spelletjes doen enzo. En je kunt doormiddel van tekeningen waar je dingen moet zoeken heel de boeken doorgaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Dacht dat het de bedoeling was dat "het publiek" daar verhalen in kon sturen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:33 schreef BananaPancake het volgende:
echt, dat is wel heel tof, Zeker wel een goed punt voor gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
6,5quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
echt, dat is wel heel tof, Zeker wel een goed punt voor gehaald
ik zat op harry potter freakz.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
Laatste boek komt uit 2007, wat gaat de tijd snel
Heerlijke tijd op Mugglenet met al die theorieën toen.
Oh verrek dat was jij ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had een Dobby hond in de opvang
[ afbeelding ]
Ik!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Wie heeft er al een Harry Potter tour gedaan?
http://www.touringscotland.co.uk/themed-tours/harry-potter-tours/
http://www.getyourguide.c(...)-potter-tour-t44652/
Ja, niet zo goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh verrek dat was jij ja.
Hoe is het nu met Dobby?
Had gehoopt dat er al iets beter nieuws wasquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed.
Ze is heel erg ziek, waarschijnlijk chronisch. Bleek ook niet gesteriliseerd te zijn. Er is zoveel mis gegaan met die hond.
Ze is onder behandeling iig, en nog vol leven. Ik heb laatst met haar, haar baasje en mijn hond op konijnen gejaagd in het park.
Beide honden aan de lijn en dan gaan, supertof.
Ja, ze is echt fantastisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had gehoopt dat er al iets beter nieuws was
Ze is zo leuk he,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |