Maar daar worden ze niet slank vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttraining
Eindhoven leuker ja? Mwaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja heel wat leuke avonden gehad.
maar Eindhoven is leuker![]()
ontopic![]()
![]()
![]()
Oh ja leuke avondjes --->> bier----->>> niet doen als je op dieet bent.
Met de kleine gewichtjes met Jillian ging dat wonderbaarlijk snel en goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Armen dunner krijgen met lijnen gaat mij niet lukken, dan maar trainen zodat ze in ieder geval niet flubberen.
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je al slanke armen of gaat het gewoon niet zo snel bij jou?
Mijn bovenarmen zijn echt huge net zoals mijn bovenbenen maar mijn armen vallen gelukkig wel af (itt mijn benen)
Allebeiquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.
Check! Ook paardrij-armen hier...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mijn armen zijn sinds ik paard heb gereden niet slank meer te noemen. Daarna best wel wat aangekomen, dus als ik terugga naar gewoon goed gevormd vind ik het wel best.
Vel lijkt me wel echt frustrerend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Check! Ook paardrij-armen hier...Ik zou daar ook best wat aan willen doen, maar ik stoor me eigenlijk veel meer aan het overtollige vel dan aan het vet wat er nog aan zit.
Ja. Fijn theater daar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
Dat dus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.
Vooral in de zomer is er gewoon niets te verbergen aan armen
Dagaatnie.quote:
Goed trainen, krijg je mooie gespierde armen van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn armen zijn echt mijn nieuwe ding inderdaad. Mijn buik word toch nooit meer iets, maar lang leve corrigerend ondergoed
Mijn boven benen en billen zijn ook massief, maar dat kun je door de juiste kleding nog wat sturen.
Da's mijn filosofie momenteel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagaatnie.
Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spierenflubberen ze minder, true story
Je kan het.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog nooit zo stabiel zo dicht bij mijn einddoel gezeten. Ik ben dan ook vastberaden om rond de zomer op mijn streefgewicht te zitten (nog zo'n 10 kilo). Hopelijk kan ik mij dan in de zomerjurkjes vertonen zonder schaamte
Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's mijn filosofie momenteel.
[..]
Je kan het.
Waarom gaat dat niet? Dreamkiller!quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagaatnie.
Beter ga je ze met dumbells trainen, voor wat spierenflubberen ze minder, true story
Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Train dan gelijk je schouders en rug mee anders heb je straks fucked up postuur.
Omdat ze door de spieren dikker lijken:Pquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Dreamkiller!
Braafquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weetz, ik houd het voorlopig bij compoundoefeningen.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Die doe ik alleen als ik nog wat energie over heb, maar eerst die andere.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf![]()
Alhoewel biceps curls ook goed zijn.
loebesquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hmm lekker appeltje. En de hond vind het ook lekker
Oh ook al zo gek op banaan ja?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
loebeslink jatte mijn banaan vanmiddag
Is hij ook te dik?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Lief belde net, ik ga even langs de AH, want m'n limonade is op. Wil je ook iets?
'Nee, want daar word ik nog dikker van'
'Oke, vind je het oke dat ik wel chipjes eet?'
'Misschien moet je dat niet doen, je had zondag en maandag ook al chipjes, en gisteren was je soort van half in paniek dat er geen ongezonde meuk meer in huis was en toen heb je maar een fruit gegeten'
'Oh ja, misschien moet ik dan ook maar geen chipjes, maar gewoon een fruit eten'
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ook al zo gek op banaan ja?Agh labjes moeten ook goed op hun gewicht letten
![]()
Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten.quote:
ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]alles eet hij, want labje! Heb nog coole foto nu je het over gewicht hebt, zo thuis zal zo ff posten
Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, hij is prima. Maar het is hoe dan ook niet gezond iedere dag een zak chips weg te vreten.
Hopelijk helpt het trainen een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksbegin een beetje depri te worden van binnen zitten.
Ja, precies. En als die jongen chips wil vreten, moet ie dat lekker doen, maar ik vind het niet zo verstandig en dat is alles wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, snacken prima, maar dat kan met andere dingen dan chips.
Ja logisch. Hopelijk krijg je er ook wat energie van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksbegin een beetje depri te worden van binnen zitten.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:27 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, mijn vriend stapt ook wel een beetje over op gezond. Soms zit hij ook iets te eten en dan vraagt hij ineens of er bijvoorbeeld ook veel suiker in zit haha. Wel leuk dat hij ook wat bewuster er mee bezig gaat.
Hij doet ook niet meer overal lepels Calvé mayonaise bij.
Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn supsquote:
Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic?quote:We hebben bij Loebie wel een goed evenwicht gevonden zo. Hij blijft mooi stabiel en hij loopt ook oke momenteel. als we maar rustig aan doen![]()
True story. En lekkerquote:Anyhow hond appels enz.
appel is goed voor je
want fruit is gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |