True story en je valt ook echt wel af hoor van KT. Ik ging van 98 naar 73 en nu weer omhoog want spieren. Dus je weegschaal gaat echt naar beneequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he!
Kut, ik hoor hier helemaal niet volgens die reeks...quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kut, ik hoor hier helemaal niet volgens die reeks...
The samequote:Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ok misschien een gekke vraag:
Hoe reageert jullie eetlust op wiet?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideekrijg wel braakneigingen van wietlucht...
Goed, geen trek in etenquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ohai, ik ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vroegah kreeg ik er vreetbuien van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Er is enige overlap, en in die OP wordt wel gelnkt naar deze. Dus vroeg me af waarom niet vice versaquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mocht wel blijven.
Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef DonnaRush het volgende:
Sterkte/succes/beterschap Tink89, niet overbelasten hoor!
O: 2 havermoutmuffins met een kleine mok Optimel kokos drink
T: 1 havermoutmuffin en 1 mandarijntje
L: 2 volkoren bolletjes met monchou zacht&luchtig en rookvlees
T: 1 rijstwafel met choco/kokos en 2 mandarijntjes
D: Rijst met kipsaté, gado gado en veel taugé + vast een paar stukjes kroepoek
Ik ben in ieder geval op de fiets naar m`n werk. Het is maar een kwartiertje (retour) maar toch even wat beweging.
Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt de voorgeschiedenis denk ik een beetje gemist. M'n schouder is al gigantisch overbelast, maar volgens de fysio is het stomste wat ik kan doen stoppen met bewegen. Ik moet dus al mijn dagelijkse activiteiten voortzetten, zo lang de pijn maar niet erger wordt. Dat lukt dus niet, de pijn wordt continu erger, maar niet bewegen mag ook niet... Handig joh, zo'n advies. Dus in samenspraak met dokter en fysio blijven bewegen (incl. paardrijden) en dan maar met pijnstillende ontstekingsremmers...
Haha, helemaal niks om sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inderdaad gemist, sorry. Wat een lastige situatie! Vervelend zeg!
Varieert heel sterk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...quote:
Ik ga of vreten, of ik word handtastelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ging (want al jaaaaren geleden) er altijd enorm van aan de munchies...
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik slaap veel, ben net 20 minuten wakker en sliep om 12 uur al.
De weegschaal doet ook niet helemaal lekker mee. Na het weekend 2 kg erbijen nu nog steeds bezig om die eraf te krijgen.
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doorgaan. Komt vanzelfIk ben je nog steeds dankbaar
![]()
Ja, true story. Beter was er 3kg af geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik, dat het vanzelf komt. Het was fijn geweest om er vast wat van te zien.
Ik heb het ook helemaal niet 'zwaar' ofzo, ik voel me nog steeds lekker.
En dat vind ik fijn.Hoop dat jouw ervaringen net zo goed zijn als de mijne, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Jij bent gewoon lekker bezigquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Nou ik vind het al heel actief klinken. Goed bezig! En wandelen is ook gewoon al heel goed en gezond!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al 3,5 km gewandeld vandaag, met hond.
Morgen ga ik naar het park met vrienden en honden, dus zal ook zoiets zijn.
Vrijdag ga ik met iemand meefietsen die gaat hardlopen (hond loopt ook mee), dat zal zo'n 7 km zijn.
Allemaal nog niet bijster intensief, maar ik beweeg tenminste.
Lol. Wil je ze steviger of slanker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Briljant, we hebben echt hard gelachen
Bredaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m ook in Breda gezien eigenlijk?
Ik had altijd last van 'slappe' armen (niet heel ernstig, maar gewoon meh), sinds krachttraining veeeel minder, dus ik zeg krachttrainingquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ugh als ik ooit weer een tijdje wil spijbelen met sporten moeten jullie zeggen 'vergeet niet hoe zwaar het vorige keer was om weer te beginnen!'
Iemand nog een goed idee hoe ik mijn armen wat steviger en slanker kan maken? Doe je dat met gewichten?
Ja leuke stad is datquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Breda![]()
lekker stappen in de graanbeurs
Huuuuuquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Thx! Nog een week in de stress helaasch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |