abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148645540
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Ik wil ook!
Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Tickers

Karstman

Gerelateerde topics:
Topicreeks: Gezond Slank (BMI van onder de 25)
Topicreeks: Dieetclub (BMI van boven de 27)
LIF / [DE GYM voedingsclub #1] (voor de meer fanatieke sporter)
pi_148645661
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
pi_148645707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Net een weekschema gemaakt met alle sportmomenten *O*
Ik hou van lijstjes + schema's.
Lijstjes O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148645726
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
pi_148645742
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijstjes O+
Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
pi_148645777
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Zeester het volgende:
Lucky, ik ben ook een enorme eczeemleider, en ik krijg altijd eczeem op mijn oogleden als mijn mascara of eyeliner oud begint te worden. Bij oogpotloden helpt het om ze gewoon een x heel goed te slijpen, tot ze helemaal vers zijn, bij de rest gewoon nieuw kopen.
Ik gebruik al jaren geen oogmakeup meer vanwege gevoelige ogen helaas. Er komt helemaal geen makeup in de buurt bij mijn ogen. Ik gebruik alleen foundation en een beetje wenkbrauwpotlood.
Spoilers!
pi_148645789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat moesten we zonder ze.
Nu de lijstjes alleen nog volgen (heb er ook een voor het huishouden gemaakt _O- )
Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
pi_148645835
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb standaard een huishoud schema :@ anders kom ik niet meer uit :@
Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
pi_148645860
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Spoilers!
pi_148645964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
De basisdingen in het huishouden gaan wel goed. Maar ik vergeet altijd wanneer ik voor het laatst mijn douchegordijn en de kussenhoezen op de bank heb gewassen. Dus nu ben ik een beetje aal het Fly Ladien geslagen voor tips. En gaandeweg vul ik mijn agenda met dingen die maandelijks, halfjaarlijks, etc moeten gebeuren.
Ja ben ook eens naar dat fly lady aan het kijken geweest. Moet het een tijdje proberen voor ik er wat zinnigs over kan zeggen denk ik
pi_148645973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het moment kom ik er ook niet uit, dus hopelijk helpt het schema :)
Moet toch oefenen voor straks als we een groter huis hebben.
Huis gekocht?
pi_148645974
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
pi_148646002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Huis gekocht?
Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
pi_148646020
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
pi_148646025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar moet ik ook weer eens naar gaan kijken :Y
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 17:20:47 #16
382129 crew  Donna
pi_148646154
Ik ben ook echt een lijstjes freak!

Boodschappenlijstjes
Eetlijstjes
Schoonmaaklijstjes
Hobbylijstje
To do op het werk

Of vergeetachtig en chaotisch dat kan ook haha. Daarom maak ik lijstjes. Ik ben snel afgeleid en dan hoppa ga ik iets anders doen. Structuur is the key.
pi_148646288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Zeester het volgende:
Jongens, wat zijn jullie volwassen met al die lijstjes. Voor ik ga opruimen maak ik wel een to do lijstje, maar dat is dan echt voor dat moment, zodat ik mag afstrepen :D. En heel specifiek, zo is was ophangen en was in de machine doen een apart punt (meer strepen :D!)
Ik word er soms wel moe van. Ik doe werkelijk alles met een lijstje, digitaal of in mijn hoofd. Ik loop de hele dag ideale volgordes enzo te bedenken. Soms ben ik meer met lijstjes bezig dan met dingen doen.

Op mijn phone/laptop/tablet/pc staat het programma Onenote, daar staat werkelijk alles wat ik kon bedenken in. Wanneer welke plant in mijn tuin mest nodg heeft, hoe ze verschillende typen bloem in verschillende landen noemen, welk gerecht ze in welke masterclass van Masterchef Australia maakten, welke series ik wil downloaden, wat ik moet kopen als ik in Polen/Tsjechie/Duitsland/Spanje of Engeland ben, welke kruiden ik in huis heb. Ik ben er langzaamaan van overtuigd aan het raken dat er iets mis met me is :')

Er is overigens wel een reden voor al die lijstjes. Tijdens de jaren dat ik door mijn schildklier echt heel ziek was, was ik verschrikkelijk vergeetachtig en warrig. Dat is ook een van de belangrijkste symptomen van een trage schildklier. Dat was zo verschrikkelijk irritant voor mij en iedereen in mijn omgeving dat ik, zodra ik weer wat energie had, alles ben gaan opschrijven wat ik kon bedenken. Ik kan op ieder moment weer ziek worden en dan heb ik altijd alles bij de hand.
Spoilers!
pi_148646400
*stilte*
Spoilers!
pi_148646435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Jd/pb ik ben daarom ook maar handmatig blijven epileren. Onder de yasmin is mn haargroei gelukkig een stuk minder heftig geworden
ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door
scheren vind ik ook niet echt geweldig

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
pi_148646784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik moest even denken, maar volgens mij is bovenstaande gedeeltelijk tot mij gericht :D
ik krijg met handmatig epileren niet alles weg, daarnaast krijgt ik er ook littekens door

ik had al even rond gekeken maar kon geen pcos-topic op fok! vinden, misschien toch maar starten..
Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS
pi_148646785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zou ik wel interessant vinden :Y
pi_148646796
Lijstjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148646897
Ik plan alles vooruit. Ik heb adhd. Gelukkig niet ernstig maar het wil me nog weleens beperken in mijn concentratie vermogen en ik ben zo ontzettend chaotisch. Maar als ik plan heb ik daar geen last van en andere ook niet :)
pi_148646910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet :)
maar als het goed is gaat dat dit jaar wel gebeuren.
Awesome wij gaan waarschijnlijk in februari passeren
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:53:04 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148647054
Ik maak vooral lijstjes om te kunnen strepen...

Schoonpapa heeft net m'n schouder onder handen genomen en dus ben ik net op weg naar huis. Denk dat ik rijst met bonenprut eet, maar eerst lekker onder de douche en m'n pyjamabroek aan.

Ik voel me behoorlijk belabberd door die schouder en de verleiding om continu te snaaien is echt heel groot. Vanavond dus maar lekker filmpje kijken en op tijd naar bed. Minder moe = meer energie = minder koud = minder snaaizin.

Deze week sowieso druk, nog drie dagen werken, twee keer paardrijden, één hele dag de verjaardag van m'n moeder, een hele dag helpen bij de wedstrijd en dan alweer werken... Ik ben geloof ik een beetje toe aan een avondje niksen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148647505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
*stilte*
Heel logisch dat je zo van de lijstjes bent geworden.
Maar ik hoop dat je ze nooit meer echt nodig hebt :*
pi_148647571
Ik heb zelfs mijn hobbies ingepland omdat ik anders in mijn vrije tijd alleen maar online rondsurf :@
Terwijl ik 1001 hobbies heb waar ik anders geen tijd voor maak.
pi_148647626
Ik maak geen lijstjes. Mijn brein is helaas een post-it die teveel kan onthouden. Ook anderen maken daar maar wat gebruik van. Wel handig nu bij weer studeren trouwens :')
pi_148647664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij is er wel, maar geen heel actieve reeks. Denk dat het meerendeel van de PCO-ers wel in OUD zullen zitten met wat meer moeite om zwanger te worden oid.
LIF / [Centraal] - PCO of PCOS

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zou ik wel interessant vinden :Y
ik heb t even een schopje gegeven :s)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:23:53 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148648053
Lekker lijstje: kwark met noten en rozijnen, wasa sandwich, tomatensoep, broodje houmous en straks salade met pijnboompitten en gerookte kip. Oh, en wortelkoekjes.
Prrrrr
pi_148648912
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sowieso is met krachttraining de weegschaal geen goede graadmeter. Ik hang weer tegen de 80kg aan maar heb nog steeds broekmt 27 die eigenlijk 26 moet zijn want te groot. Dus de weegschaal zegt niks. Die meet namelijk niet je spier of vetmassa :)

[..]

Ja, je moet echt keigoed op je rug letten anders verneuk je hem compleet. Ik vergeet dat steeds. Dus we hebben nu ingevoerd dat elke keer als ik het vergeet ik een mep krijg :P Denk dat ik het 1x nog vergeet :')
Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he! :P
My salvation lies in your love..
pi_148649074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje: kwark met noten en rozijnen, wasa sandwich, tomatensoep, broodje houmous en straks salade met pijnboompitten en gerookte kip. Oh, en wortelkoekjes.
Wortelkoekjes? Ben benieuwd :D
pi_148650957
Ik kan prima hele planningen maken, maar ik hou me er toch niet echt aan op de lange termijn.

Al staat vanavond meer ontrommelen op het program, en daar heb ik ook echt zin in dus daar ga ik zo mee beginnen! Heb gisteren al 2 volle vuilniszakken de deur uitgedaan, daar mag er nog wel 1 bij vandaag. Ik zou eigenlijk morgenavond uit met een vriendin (zij werkt zaterdagen, ik zondagen dus het zit er op echte uitgaansavonden nooit zo in) maar ik moet donderdag ook weer werken, dus denk dat het toch een wat meer low key avondje gaat worden.

Morgen ook werken, en dan eind van de middag lekker mijn hoofd ontrommelen bij de psycholoog. Moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, het heeft me tot nu toe goed gedaan.
pi_148651322
Dacht eerst dat je iets met trommelen ging doen :D
Maar klinkt goed, vooral in je hoofd :Y
pi_148652887
Ik was vandaag ook lekker bezig. Maar mijn vriend heeft afgelopen weekend zijn kantoor opgeruimd... Maar nu is de vuilnisbak vol.. Duurt nog een week voor ze die komen legen
pi_148652901
Woohoo, persoonlijke overwinning: na het eten naar de AH voor een nieuwe gloeilamp, en terugkomen met lychees en een blikje cola light (en die lamp)! Meestal is dat echt een slecht excuus voor 'buy all the candieeeez'. Nu opruimen en dan als beloning m'n blikje en lychees :D
pi_148652922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Zeester het volgende:
Ik kan prima hele planningen maken, maar ik hou me er toch niet echt aan op de lange termijn.

Morgen ook werken, en dan eind van de middag lekker mijn hoofd ontrommelen bij de psycholoog. Moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, het heeft me tot nu toe goed gedaan.
Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :p

Ga je daar ook naartoe voor het afvallen als ik vragen mag? Ik zou dat misschien ook wel willen..
pi_148653057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:20 schreef Zeester het volgende:
Woohoo, persoonlijke overwinning: na het eten naar de AH voor een nieuwe gloeilamp, en terugkomen met lychees en een blikje cola light (en die lamp)! Meestal is dat echt een slecht excuus voor 'buy all the candieeeez'. Nu opruimen en dan als beloning m'n blikje en lychees :D
Ik heb dat juist voor het eten heel erg.

Kan tegenwoordig gelukkig gewoon een winkel ingaan en alleen met hetgeen terug komen waar ik voor kwam.
pi_148653276
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:21 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja. Geniet ervan om allerlei plannen op papier te zetten maar dan kijk ik er niet meer na en vergeet ik t ook gewoon :p

Ga je daar ook naartoe voor het afvallen als ik vragen mag? Ik zou dat misschien ook wel willen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148653826
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Zeester het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_148655070
Oh ik heb zin in mijn toetje maar vind het wel zo netjes om op vriend te wachten
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:19:29 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148655629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik heb zin in mijn toetje maar vind het wel zo netjes om op vriend te wachten
Wat voor toetje? :9 ik zit veelste laag in mijn macro's en wilde mijn zelfgemaakte whey kwarktaart helemaal gaam opeten maar eet window is dicht /firstworldproblems
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148655958
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat voor toetje? :9 ik zit veelste laag in mijn macro's en wilde mijn zelfgemaakte whey kwarktaart helemaal gaam opeten maar eet window is dicht /firstworldproblems
Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoel

Wat.js een eetwindow?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:52:50 #44
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148657147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wortelkoekjes? Ben benieuwd :D
Geraspte worteltjes, kokosrasp, ei. Mengen, half uurtje laten staan, bolletjes maken, in pan doen, beetje plat drukken, bakken. Zoet maar gezond.
Prrrrr
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:16:00 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148658214
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan kiezen vanille chocolade pudding of banaan met choco bolletjes. Ik heb ook nog veel te weinig op vandaag maar toch heb ik echt een volgevreten gevoel

Wat.js een eetwindow?
Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slecht :o Banaan met choco bolletjes :9
pi_148658487
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet niet na 21u want daar krijg ik buikpijn van en dan slaap ik kei slecht :o Banaan met choco bolletjes :9
Ah ik snap hem.

Ik eet normaal ook niet zo laat. Maar op dinsdag heeft mijn vriend radio en loopt het toetje weleens uit.

Agja het is iig de banaan met choco bolletjes geworden mjummie
pi_148665580
Wat vond je van Najib Lucky?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 januari 2015 @ 08:48:16 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148665770
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik herstel over het algemeen razendsnel na bloedgeven. Ik zorg altijd dat ik op voorhand nog net even wat meer drink dan normaal.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:02:42 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148665997
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_148666060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef sanger het volgende:
Waarom staat deze reeks trouwens niet in de OP hier:LIF / [Het grote afval topic] #19 Met noten. ??
Nvm :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:10:15 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148666130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja dat is ook zeker zo, maar ik weeg nu 96 kilo dus ik wil wel echt heel graag ook daadwerkelijk lichter worden. Haha krijg je wel een harde mep, want anders heeft het nog geen nut he! :P
True story en je valt ook echt wel af hoor van KT. Ik ging van 98 naar 73 en nu weer omhoog want spieren. Dus je weegschaal gaat echt naar benee :Y

Ooh, laat dat maar aan hem over :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')