quote:
quote:
Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg hequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam.
Oei. Dat vind ik lastig.quote:
Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oei. Dat vind ik lastig.
In de boeken was ik enorm fan van Sirius Black, maar in de film absoluut niet. Niet gecast bij het plaatje in m'n hoofd zeg maar.
Verder groot fan van Minerva McGonagall en Severus Snape.
Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja Maggie Smith is erg goed in de films, En het is ook een tof personage.
Hagris en Remus vind ik ook awesome.
Maar tja Severus Snape blijft toch wel mijn favo
Handsdown.. Dumbledore!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ja ik hoor dat ook altijd meteen.. erg he
Ben opgegroeid met die boeken en films.
Wie is jullie favo personage![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is beide. Ze acteert heel sterk en het personage is tof.
En Snape, ja.![]()
Remus vind ik ook tof.
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.quote:
geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op wat voor dieet sta jij dan?
Ah oke,quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:09 schreef applemoose het volgende:
[..]
geen! ik probeer alleen minder uit de band te springen op vrije dagen en ik ben gestopt met een type medicatie omdat ik daardoor waarschijnlijk haaruitval heb. Daardoor gaat het opeens een stuk makkelijker
Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor
[..]
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een heel groot zwak voor Alan Rickman heb hoor
[..]
Dubledore ja? Oh nee nooit zoveel mee gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja echt! Mad love voor dat personage. En janken toen ie dood ging he, janken zeg ik je!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Ik glij echt van de bank dan, als ie als Snape zo minachtend iemand aanspreekt.
Dumbledore had ik ook niet heel veel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah oke,
Hopelijk stopt de haaruitval snel
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.
Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.
o : havermout met havermelk
t : appel
l : Drie boterhammen met beleg
t : verse ananas <3
d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
t : kopje thee, stukje chocola
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]Die is pas 44!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ziet er niet vervelend uit.Sterkheidsbaas van alles.
haha ja, enorm. Kale plekken zelfsquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Vreemd ja he dat andere mensen dat niet doorhebben. Zelf merk je waarschijnlijk wel dat het dunner is of niet?
Ik heb ook een hele tijd last gehad van haaruitval, vermoedelijk door hormonen (de pil). Nu heb ik m'n oude volheid weer terugHopelijk gaat dat voor jou ook gebeuren (wel geduld natuurlijk
)
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]is nog redelijk jong..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B&H / Oudere Sexy Mannen #13 The bald and the beautyful.I solemnly swear i'm up to no good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |