Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb besloten dat ik voor de zomervakantie 8,5 kilo wil afvallen.
Ga in een excelbestandje bijhouden hoeveel ik per week moet afvallen zodat ik kan zien wanneer ik strenger moet doen of wanneer ik juist meer moet gaan eten.
Ja ik vond het lastig om te beslissen welk gewichtsverlies nu realistisch was....quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Super! Dat is wel goed te doen denk ik. Vorig jaar ben ik in een half jaar ook 8 kilo afgevallen! Succes!
Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb.
Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok!
Dat is waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het een heel realistisch doel Sarabi. Het is toch ook goed om max. een halve kilo per week af te vallen? Meen dat ik dat ooit eens ergens gelezen heb.
Ik drink op m`n werk nu thee uit een soort van soep drink-mokken. Halve liter per mok!
Ook cool.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er een met the marauders map (sluipwegwijzer) van Harry Potter
GAAF.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha, die wil ik ook wel!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij grote thee mok. Met crazy cat lady erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van vandaag is nu al hopeloos:
O: Chococruesli met hazelnootmelk.
T: Lu crackertjes.
T2: Blokje witte lv chocolade.
T3: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet.
L: Twee volkoren met kaas en kalkoenfilet, cup a soup.
T: Appel uit de magnetron met kaneel.
D: Aardappeltjes met groentemix en iets kipfilet of hamburgerigs.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:
Ja hij is echt tof. Kei blij mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook cool.
Ik gebruik de Disneymokken van mijn vriend.
Die past bij je sig!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bijna.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ja hij is echt tof. Kei blij mee.
En Disney is ook tof.
Is er al een show je thee mok topic?
Me tooquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik ben echt een ontzettende Potter fan
Potterquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zat laatst een of andere film te kijken. En mama las de kinderen voor, en voor ze die zin af had wist ik dat het uit Harry Potter kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook het liefste mijn grote Pickwick glas!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Genoeg leuke mokken in huis maar ik drink thee het liefste uit theeglazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |