quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriend drinkt iedere ochtend z'n koffie uit deze:
[ afbeelding ]
Ooit overgehouden aan zo'n dobbelspelletje
Ik heb precies dezelfde, maar het is niet altijd zo, soms ben ik heel blij dat er koffie inzit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriend drinkt iedere ochtend z'n koffie uit deze:
[ afbeelding ]
Ooit overgehouden aan zo'n dobbelspelletje
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Ik heb precies dezelfde, maar het is niet altijd zo, soms ben ik heel blij dat er koffie inzit.
Ik vind hem echt supergaaf!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf ding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hardloopwedstrijden/-evenementen vanaf 2013/2014. Soort makkelijk behang voor een onmogelijke muurquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zijn die startnummers van?
Haha ok. Omdat die nummers vrij laag zijn, loop je voor je brood ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hardloopwedstrijden/-evenementen vanaf 2013/2014. Soort makkelijk behang voor een onmogelijke muurDe foto is van afgelopen nazomer geloof ik. Inmiddels zijn het er een boel meer.
Was het maar zo'n feest. Nee, of vroeg inschrijven, of gewoon schandalig kleine lokale evenementen, of een combinatie daarvanquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha ok. Omdat die nummers vrij laag zijn, loop je voor je brood ?
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.quote:
Dit. Of alsof die ene zeehond iets met z'n piemel aan het doen is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er vooral uit alsof die zeehond ene piemel heeft in de vorm van een zeehond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |