Hm ja wel vreemd. maar eigenlijk ook wel fijn dat andere het niet zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik ben bezig sinds vorig jaar pasen en het is verrassend hoeveel haar je kunt verliezen zonder dat andere mensen het zien.
Maar de dermatoloog heeft gezegd dat hij denkt dat er geen verbetering in zit helaas. Maar omdat het zonder die medicatie ( astma ) ook goed gaat, heb ik nu alleen een onderhoudsdosis en ben ik zeer gelukkig dus is het even goed zo.
o : havermout met havermelk
t : appel
l : Drie boterhammen met beleg
t : verse ananas <3
d : nachos ovenschotel ( een droge chili sin carne met daarover heen een laag tortilla chips )
t : kopje thee, stukje chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:07 schreef BananaPancake het volgende:
Godver.. Mag ik even klagen hier?Oh wat aardig van haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mailtje terug.
Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.I solemnly swear i'm up to no good
Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat aardig van haar..
mailtje terug.
Is er iets wel goed of kan ik het net zo goed door de shredder gooien.
Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik mocht het onderwerp behouden zette ze er nog onder. En dat het niet van het niveau is wat ze van MA studenten verwachten. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan als ze dat zeggen he. Ik twijfel altijd al zo lekker aan mezelf.
Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm jammerlijk. het is juist belangrijk om ook te vertellen wat wel goed is..
Motiveren kun je leren...
Oh heerlijk geitenkaas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou zij niet hoor. Hoor al jaren verhalen over hoe lage cijfers ze geeft en nu mag ik het dan eindelijk nog eens meemaken. Moet zo ook nog op gesprek bij een andere docent. Ik wil gewoon lekker naar huis!![]()
Ok en nu weer ontopic
O: bak magere kwark met agave siroop
L: Kornbol geitenkaas, spek, honing
T: banaan
D: biefstukje, broccoli, rostirondjes
Love her hairquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=832878063439795
Welke vitaminepillen neem je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de laatste tijd zoveel energie. Ik weet niet of het de vitaminepillen zijn, of omdat ik weer beter in m'n vel zit, maar ik vind t fijn!
Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik had geen oordeel. Ik dacht iets van 'pompiedom huh? Is dat het meisje naast me? *kijkt opzij* nee die heeft bruin haar... Wie is het dan? Wtf! Wacht, staat er iemand aan de andere kant? Nee toch? Wtf... Je moet echt een bril'
Misschien krijg je nu wat meer B-vitamines binnen, die staan bekend om hun rol in energie/vermoeidheid. Ik slik ook dagelijks een multivitamine, van de kruidvat nu geloof ik. Daar hadden ze toen 2 voor de prijs van 1.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd, ik zou toch maar naar de opticien.
En sarabi, gewoon een multivitamine van AH huismerk, ik dacht 'baat het niet...'
Ja, I know.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wow.. Ik was mijn lijstje voor morgen erin aan het zetten.. Kak wat zit er veel in die wraps.. Echt alleen in zo'n pannenkoekje al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |