Denk je? Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:41 schreef Miss_Isis het volgende:
Labjes? Heb ik wel eens van gehoord geloof ik ja. Schijnen wel leuke honden te zijn
Ik wil er nog een labje bijquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee joh labjes niet aan beginnen..
Wil je daarna niks anders meer
quote:
Ik ook. Maar gaat niet goed met onze Loebes. Als die te maf doet loopt hij mank...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil er nog een labje bijAlleen wil
dat niet
[..]
Ooh serieus? En geen idee wat het is? Link gaat ook ruk. Die loopt echt onwijs kut. Geen HD.. morgen lage rug foto.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gaat niet goed met onze Loebes. Als die te maf doet loopt hij mank...
Ik wil een bruine. Of een golden.
Jawel. Loebes heeft artrose. Zolang we rustig aan doen gaat het goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh serieus? En geen idee wat het is? Link gaat ook ruk. Die loopt echt onwijs kut. Geen HD.. morgen lage rug foto.
Oi! Nu al?! Loeb is toch nog niet zo oud?! Geef je pijnstillers?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel. Loebes heeft artrose. Zolang we rustig aan doen gaat het goed.
En ben benieuwd wat er uit de foto komt
Nope 4,5 nu.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi! Nu al?! Loeb is toch nog niet zo oud?! Geef je pijnstillers?
Je kan evt groenlipmossel en visolie capsules bijgeven als je dat wilt. Deed ik met Baloe ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nope 4,5 nu.
Meneer heeft ooit zijn kniebanden gescheurd... Maarja labrador dat laat pas wat merken als het eigenlijk te laat is.
Boel is helemaal verkeerd aan elkaar gegroeid. Hij heeft pijnstillers voor de slechte dagen. Gelukkig heeft hij die bijna nooit
Dit zijn honden hé.... leven in het moment...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vooruit nog wat plaatjes van mijn prutser
[ link | afbeelding ]DSC_4133 26-06-2013 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]DSC_3433 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]DSC_3075 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]DSC_3329 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Zal van het weekend er nog wat maken als we met hem naar het meer gaan
Ik gaf hem glucosamine kei allergisch voor. Is visolie ga ik eens proberen. Is groen lip mossel wat anders dan glucosamine?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan evt groenlipmossel en visolie capsules bijgeven als je dat wilt. Deed ik met Baloe ook.
Wel fucklikje voor Loebes!
Miss_isis, hoe is het met Nori? En doe eens pics
Hij vind het allemaal prachtig haha. Hij ligt nu naast mij te slapen op zijn rug met zijn benen alle kanten opgestoken. Heerlijk beestje is hetquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zijn honden hé.... leven in het moment...
Ik benijd je!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij vind het allemaal prachtig haha. Hij ligt nu naast mij te slapen op zijn rug met zijn benen alle kanten opgestoken. Heerlijk beestje is het
Ja! Heel anders. Gluco hielp bij boe ook niet. Zal je zo ff PM doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gaf hem glucosamine kei allergisch voor. Is visolie ga ik eens proberen. Is groen lip mossel wat anders dan glucosamine?
Thanks die kende ik nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik benijd je!
Ik kijk elke dag even op deze site http://www.aplacetolovedogs.com/. Daar staan ook van die geestige honden op.
Graag! Thanksquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Heel anders. Gluco hielp bij boe ook niet. Zal je zo ff PM doen.
Too little too latequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk je? Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was hoor
Zal zo even wat mooie plaatjes zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss_isis, hoe is het met Nori? En doe eens pics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |