SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kort
1 - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2 - vrijdag 9 jan 2015 @ ??:?? - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3 - 9 jan @ ??:?? - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4 - 9 jan @ ??:?? - Moord op politieman Ahmet Merabet (leeftijd?) op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijvenLaatste nieuws (BNW):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Alex denkt dat het echt is. Of niet?
Dit is een foto van de shooting:
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten die een BNW-kant doen vermoeden:
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten" - bronnen?
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen - bronnen?
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was? - bronnen?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden? - bronnen?
• politieke leiders die verbroederd meelopen in de Je Suis Charlie-tocht - GeenStijl
• ... - bronnen?![]()
![]()
Dat geloof ik niet. Wanneer je de kinetische kracht van een AK 47 kogel ziet is dit onmogelijk van een afstand binnen 100 meter. Misschien een verdwaalde kogel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef DuTank het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ing-just-PLIERS.html
Kogel AK47 in voorhoofd van een Rus.
Alles is dus mogelijk![]()
Woensdag ligt de nieuwe uitgave in de winkel las ik net. Ook in Nederland. Met nieuwe mohammed cartoons.![]()
Dapper.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Woensdag ligt de nieuwe uitgave in de winkel las ik net. Ook in Nederland. Met nieuwe mohammed cartoons.![]()
Ik heb net gelezen in het NWS-topic dat Mohammed afgebeeld wordt met een blad in zijn handen waarop staat 'Je suis Charlie'.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik hoorde dat er op de voorpagina komt te staan; "Met spoed gezocht, 6 nieuwe tekenaars"quote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen in het NWS-topic dat Mohammed afgebeeld wordt met een blad in zijn handen waarop staat 'Je suis Charlie'.![]()
Scherp!quote:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Maar goed, het is ook vreemd dat hij dat automatische wapen niet in zijn handen had. Hij zat te bidden dus dan hangt-ie hem even om de schouders? Lijkt me moeilijk bidden voor een moslim met een wapen om je nek dus wrs legt-ie het wapen neer. Inmiddels gaat de politie tot actie over, tergend langzaam gaat het rolluik open, hij hoort dat en pakt dan meteen zijn wapen, of dat nu om zijn nek hangt of naast hem ligt, toch?I´m back.![]()
Rrrrrrennen naar de winkel jongens en meisjes!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We kunnen niet in zijn hoofd kijken, maar ik vind het geen ondenkbaar scenario dat hij gewoon op de politie afrende om kapot geschoten te worden. Suicide by cop, zoals ik in het vorige topic ook al zei.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, het is ook vreemd dat hij dat automatische wapen niet in zijn handen had. Hij zat te bidden dus dan hangt-ie hem even om de schouders? Lijkt me moeilijk bidden voor een moslim met een wapen om je nek dus wrs legt-ie het wapen neer. Inmiddels gaat de politie tot actie over, tergend langzaam gaat het rolluik open, hij hoort dat en pakt dan meteen zijn wapen, of dat nu om zijn nek hangt of naast hem ligt, toch?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Filmpje over de terugslag van een AK47, hij heeft het ook over de AK74.
Tevens zie ik ook gewoon wit rook. Mensen zeggen dat dat bewijs is voor losse flodders wat echt onzin is.![]()
Rijdt er iemand op zijn fietsje rustig langs...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef beetotheizzo het volgende:
Video van de doodgeschoten agent net nadat hij beschoten is. Nog voor de hulp is gearriveerd.I´m back.![]()
Dat er nog niet meer footage is opgedoken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef beetotheizzo het volgende:
Video van de doodgeschoten agent net nadat hij beschoten is. Nog voor de hulp is gearriveerd.![]()
er was wat onduidelijkheid over het wapen arsenaal wat gebruikt was..
Stond paar dagen geleden op onze FP!
Bij het veroveren van de twee gebouwen waar de twee terroristen zich verschansten, ontdekte de politie grote hoeveelheden wapens en munitie.
In de supermarkt in Vincennes had Amedy Coulibaly het volgende verzameld:
* twee Russische Tokareff-pistolen van groot kaliber (9mm)
* twee machinegeweren van het merk Kalasjnikov
* een combat vest met munitie en een jachtmes
* explosieven voor commercieel gebruik met ontsteking
De twee broers in de drukkerij bij Dammartin beschikten over dit arsenaal:
* een raketwerper van het type M82, compleet met raket
* tien rookgranaten
* twee automatische pistolen
Hoe zwaar bewapend waren de terroristen?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Er wordt gesproken over twee machinegeweren van het merk Kalasjnikov, maar welk type?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef theguyver het volgende:
er was wat onduidelijkheid over het wapen arsenaal wat gebruikt was..
Stond paar dagen geleden op onze FP!
Bij het veroveren van de twee gebouwen waar de twee terroristen zich verschansten, ontdekte de politie grote hoeveelheden wapens en munitie.
In de supermarkt in Vincennes had Amedy Coulibaly het volgende verzameld:
* twee Russische Tokareff-pistolen van groot kaliber (9mm)
* een combat vest met munitie en een jachtmes
* explosieven voor commercieel gebruik met ontsteking
De twee broers in de drukkerij bij Dammartin beschikten over dit arsenaal:
* een raketwerper van het type M82, compleet met raket
* tien rookgranaten
* twee automatische pistolen
Hoe zwaar bewapend waren de terroristen?
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de broers AK 74's hadden en niet AK 47's?![]()
Zoals van in de supermarkt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Dat er nog niet meer footage is opgedoken.
Dit zijn trouwens deze mensen.![]()
![]()
De AK47 heeft dit!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Filmpje over de terugslag van een AK47, hij heeft het ook over de AK74.
Tevens zie ik ook gewoon wit rook. Mensen zeggen dat dat bewijs is voor losse flodders wat echt onzin is.
Daardoor is de recoil veel minder dan bij de AK74, zoals hij ook zegt in het filmpje.
Een van de grote redenen waaroor het wapen zo populair is, ook omdat het makkelijker in elkaar te zetten is door de grote hoeveelheid goedkoop in aanschaf en werkt vrijwel altijd.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Goeie als je kijkt naar de filmpjes zie je wel een schouder steun in 1 geheel de AK74 heeft dat over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over twee machinegeweren van het merk Kalasjnikov, maar welk type?
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de broers AK 74's hadden en niet AK 47's?
Maar goed ik ben geen expert maar ik gok dat het model 47 betrof!
En is ook grotere kans aangezien die veel populairder zijn dan de 74.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Hij zegt juist dat door de muzzle break de AK74 bijna geen recoil heeft integenstelling tot de 47 die het wel heeft maar ook niet zo heftig als meeste mensen denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
De AK47 heeft dit!
[ afbeelding ]
Daardoor is de recoil veel minder dan bij de AK74, zoals hij ook zegt in het filmpje.
Een van de grote redenen waaroor het wapen zo populair is, ook omdat het makkelijker in elkaar te zetten is door de grote hoeveelheid goedkoop in aanschaf en werkt vrijwel altijd.![]()
Ow sorry dan begreep ik m verkeerd, heb zelf ooit met model 47 geschoten maar nooit met een 74, Ik zou niet echt kunnen vertellen of die ergere terugslag heeft!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat door de muzzle break de AK74 bijna geen recoil heeft integenstelling tot de 47 die het wel heeft maar ook niet zo heftig als meeste mensen denken.
Die van de AK47 valt heel erg mee, daar verbaasde ik me heel erg over, een pistool was veel moeilijker.
In veel oost europese landen kon je in het verleden dit gewoon doen op een schietbaan, geen idee of het nu ook zo is, en voor mij was het pak en beet 10 jaar geleden,Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie als je kijkt naar de filmpjes zie je wel een schouder steun in 1 geheel de AK74 heeft dat over het algemeen niet.
Maar goed ik ben geen expert maar ik gok dat het model 47 betrof!
En is ook grotere kans aangezien die veel populairder zijn dan de 74.
Het gaat om de type kogels, 5 of 7. Maakt nogal wat verschil aangezien veel mensen vallen over de bloed of bloedspatten die missen bij de agent die wordt doodgeschoten.![]()
Belgie kan het al.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow sorry dan begreep ik m verkeerd, heb zelf ooit met model 47 geschoten maar nooit met een 74, Ik zou niet echt kunnen vertellen of die ergere terugslag heeft!
Die van de AK47 valt heel erg mee, daar verbaasde ik me heel erg over, een pistool was veel moeilijker.
In veel oost europese landen kon je in het verleden dit gewoon doen op een schietbaan, geen idee of het nu ook zo is, en voor mij was het pak en beet 10 jaar geleden,
Doe het vaak genoeg daar bij een boer in de kelder.![]()
Dat is inderdaad heel erg lastig om te zien op zo'n filmpje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat om de type kogels, 5 of 7. Maakt nogal wat verschil aangezien veel mensen vallen over de bloed of bloedspatten bij de agent die wordt doodgeschoten.
Even zoeken of ik het ergens weer kan vinden welk model ze hebben gebruikt.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
volgens wikipedia een AK47 maar exacte model staat er niet bij..
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Hebdo_shooting
http://www.ibtimes.com/ch(...)s-weapons-eu-1779070
Hier 1 van de wapens.. foto.. zo te zien een smallere loop dus neig naar 5.45 mm
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Heb je gezien wat er onder de foto staat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:51 schreef theguyver het volgende:
Hier 1 van de wapens.. foto.. zo te zien een smallere loop dus neig naar 5.45 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een 47, zie je aan het missen van dat dikke stuk op het eind van de loop. Dat is de muzzle (flam) breaker die de recoil juist verlaagt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:51 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het staat eronder zoals hierboven wordt aangegeven.![]()
![]()
Weet je wat net in mij opkomt. Ik las iets van iemand die zei dat zijn (dader in supermarkt) handen waren samengebonden toen hij naar buiten kwam rennen.
Er is ook iemand ontsnapt die eerst mensen in een koelcel heeft gezet en daarna zelf naar buiten is gegaan, ook een moslim toevallig. Wat nou als hij er bij hoort op de ene of andere manier?
Zomaar een gedachte.
Wat ik wel raar vind is dat de twee broers zeiden van al quaida te zijn en de supermarkt dude van IS?![]()
't is alweer laat he, plus heb mijn bril niet op.
ben weer eens aan het klungelen![]()
Veel leden van al quaida zijn naar is overgegaan via syrie opstand, het beginsel van IS was al quaida..
Vandaar de verwarring ook telkens nadat zowel IS als al-quaida de aanslag opeisten..
Ze kenden elkaar al ergens anders, van ben even te lam om dat nog te gaan uitzoeken..
Truste![]()
AK-74 headshot - Warning - not for the faint-hearted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2015 11:18:24 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Oh ja- IS en AQ (e.a.)zijn nu dikke vrienden tegen de big bad West natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Weet je wat net in mij opkomt. Ik las iets van iemand die zei dat zijn (dader in supermarkt) handen waren samengebonden toen hij naar buiten kwam rennen.
Er is ook iemand ontsnapt die eerst mensen in een koelcel heeft gezet en daarna zelf naar buiten is gegaan, ook een moslim toevallig. Wat nou als hij er bij hoort op de ene of andere manier?
Zomaar een gedachte.
Wat ik wel raar vind is dat de twee broers zeiden van al quaida te zijn en de supermarkt dude van IS?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Dankje wel ook als 't jou was die heeft de link naar embed video geposte.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:16 schreef Nia het volgende:
Ik volg dit topic ook: http://www.reactorbreach.com/showthread.php?tid=4194In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef Tingo het volgende:
AK-74 headshot - Warning - not for the faint-hearted!Op basis van dit filmpje kunnen we toch besluiten dat het filmpje waarin de agent doodgeschoten wordt, niet getrukeerd hoeft te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2015 11:19:04 ]![]()
En als dat filmpje nou niet bestond?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:52 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Op basis van dit filmpje kunnen we toch besluiten dat het filmpje waarin de agent doodgeschoten wordt, niet getrukeerd hoeft te zijn.
Het punt is, dat hier mensen wat roepen ("false flag" uiteraard, je kon er op wachten een minuut of twee) ,
en dat dan meteen de omgekeerde bewijslast van kracht schijnt te zijn op BNW.-- <br />Pinpoint![]()
Ja, dat is zelfs héél raar: intolerante mensen, die het onderling niet eens zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Zomaar een gedachte.
Wat ik wel raar vind is dat de twee broers zeiden van al quaida te zijn en de supermarkt dude van IS?-- <br />Pinpoint![]()
Je wil echte crime scenes..m.a.w. dit vind je geen echte crime scene? Waarom niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze ziet wel 'n beetje fake uit,vind ik.
Kan je geen andere fotos van onbekenden,echte crime scene fotos,zonder bloed vinden?
Edit: En ik bedoel scenes met 'n AK47 headshot (of nekschot dan)?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Outline of history – with links to content belowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:22 schreef theguyver het volgende:
't is alweer laat he, plus heb mijn bril niet op.
ben weer eens aan het klungelen![]()
Veel leden van al quaida zijn naar is overgegaan via syrie opstand, het beginsel van IS was al quaida..
Vandaar de verwarring ook telkens nadat zowel IS als al-quaida de aanslag opeisten..
Ze kenden elkaar al ergens anders, van ben even te lam om dat nog te gaan uitzoeken..
Truste![]()
As Jama'at al-Tawhid wal-Jihad (Organization of Monotheism and Jihad) (1999–2004)
As Tanzim Qaidat al-Jihad fi Bilad al-Rafidayn (al-Qaeda in Iraq) (2004–2006)
As Mujahideen Shura Council (2006)
As Islamic State of Iraq (2006–2013)
As Islamic State of Iraq and the Levant (2013–2014)
As self-proclaimed "Islamic State" (June 2014–present)
WikiHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En tegenwoordig worden ze door steeds meer anderen "Daesh" genoemd, aldus http://www.washingtonpost(...)te-a-name-they-hate/quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Outline of history – with links to content below
As Jama'at al-Tawhid wal-Jihad (Organization of Monotheism and Jihad) (1999–2004)
As Tanzim Qaidat al-Jihad fi Bilad al-Rafidayn (al-Qaeda in Iraq) (2004–2006)
As Mujahideen Shura Council (2006)
As Islamic State of Iraq (2006–2013)
As Islamic State of Iraq and the Levant (2013–2014)
As self-proclaimed "Islamic State" (June 2014–present)
Wiki
En daar schijnen ze niet zo blij mee te zijn.quote:Swapping one acronym for another may not seem like too big a deal. But there's an interesting detail here: According to multiple reports, the Islamic State loathes the name. There have been reports of the Islamic State threatening to cut out the tongues of anyone who used the phrase publicly, perhaps due to the word's similarity to another Arabic word, دعس, or Das, which means to trample down or crush. The word "Daeshi" is used as an insult by anti-Islamic State groups.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit is ook wel een leuke, niet echt een samenzwering maar wel een teken dat de media soms niet helemaal de waarheid wil laten zien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Volgens mij is ook in alle media redelijk kenbaar gemaakt dat die regeringsleiders niet met dé stoet meeliepen, maar dat ze eigenlijk maar een stukje voor de buhne hebben gelopen.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Dat is inderdaad meerdere keren gezegd bij die uitzending op NPO2.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef kalinhos het volgende:
Volgens mij is ook in alle media redelijk kenbaar gemaakt dat die regeringsleiders niet met dé stoet meeliepen, maar dat ze eigenlijk maar een stukje voor de buhne hebben gelopen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerder gearresteerde Fransman vast om mogelijke link aanvallers Parijs
Een Franse man die donderdag 1 januari in Bulgarije werd gearresteerd, blijkt verdacht te worden van banden met de mannen die verantwoordelijk zijn voor de aanslag op Charlie Hebdo vorige week.
Dat hebben de openbaar aanklagers dinsdag bekendgemaakt, zo meldt persbureau AFP.
Volgens justitie in Frankrijk had de man banden met één van de broers Kouachi, namelijk Chérif.
De broers, Chérif (32) en Saïd (34) Kouachi, zijn verantwoordelijk voor de aanslag op het satirisch weekblad Charlie Hebdo.
De Fransman, de 29-jarige Fritz-Joly Joachinm, werd 1 januari gearresteerd bij de Turkse grens in Bulgarije omdat hij zich bij extremisten in Syrië wilde voegen.
Arrestatiebevel
Frankrijk heeft nu een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de 29-jarige Fransman.
De Franse justitie zoekt hem wegens ''deelname aan een gewapende criminele bende die tot doel had terroristische aanslagen te organiseren'', melden Franse media dinsdag op gezag van justitie in het Bulgaarse Sofia.
Volgens aanklager Darina Slavova had Joachin meerdere malen contact met Chérif Kouachi voordat hij op 30 december naar Bulgarije vertrok.
AFP meldt dat er al eerder een Europees arrestatiebevel was uitgevaardigd tegen de Fransman, nadat zijn vrouw hem ervan beschuldigde hun driejarige zoon te hebben ontvoerd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nvallers-parijs.html![]()
Begrijpelijk ook wel hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Nibb-it het volgende:
Hoezo? Dat is gewoon uit veiligheidsoverwegingen gedaan.. Maar ik vond het op zich wel grappig. De foto doet blijken dat ze voorop lopen maar uiteindelijk is het maar een relatief klein groepje die als opvulling dient.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
PARIS — The soldier wore green camouflage, a red beret and the serious expression of a man at war as he stood sentinel outside the heavy iron gates of a Jewish school in the heart of Paris on Monday.
Not long ago, he was fighting militants in foreign lands. But now, and for the foreseeable future, he has an assignment far closer to home: protect the hundreds of Jewish children, some as young as 2, who scampered about Monday behind walls whose Star of David etchings could make the building a prime target for attack.
“I’m glad the soldiers are here. But the fact they’re here means something is very wrong,” said the school’s director, Elisabeth Atthar. “It shouldn’t be this way.”
http://www.washingtonpost(...)210d665b4_story.html
Idd. Treurig dat dit nodig is.![]()
Op iedere straathoek een soldaat neerzetten en het dan veilig noemen is een tactiek uit de VS.
Ik vraag me af hoeveel veiliger het echt wordt daardoor.
Was de uitkomst van de aanslag en gijzeling veel anders geworden met een rode baret of twee in de buurt?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_kloodtzakken.html
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
De omstreden komiek Dieudonné spreekt kort na de aanslagen in Frankrijk zijn bewondering uit voor de aanslagplegers. Na de massale protestmars van zondag zette hij op Facebook: 'Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly.'
Minister Bernard Cazeneuve (Binnenlandse Zaken) noemt de Facebookpost verwerpelijk en kondigt een juridisch onderzoek aan.
Gijzelaars
Op Facebook riep Dieudonné M'Bala M'Bala op om te 'demonstreren tegen haat' in Parijs. De komiek was een van de anderhalf miljoen betogers, die zondag meeliep tijdens de protestmars omdat hij de vrijheid van meningsuiting steunt.
Met zijn opmerking verwijst Dieudonné naar Amedy Coulibaly, die vorig week een politieagent en vier gijzelaars heeft vermoord. Coulibaly kwam zelf om het leven bij de politieactie in de Joodse supermarkt.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)-Coulibaly-1681130W/![]()
Wat een aparte gevolgtrekking.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.![]()
Dat je het tekenen van dat verdrag zorgerlijk vindt begrijp ik, dat vind ik ook. Ik snap alleen niet hoe je dan ineens met 7mijls-laarzen de sprong maakt naar de gedachte dat het hele zootje bedacht is om het tekenen van dit verdrag er maar doorheen te krijgen. Het getuigt van enorme tunnelvisie. Alsof internetvrijheden de afgelopen jaren sowieso niet ingeperkt zijn, zonder dat daar een aanslag aan te pas kwam.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Omdat Rothschild daartoe geen opdracht heeft gegeven. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Waarom worden Franse scholen niet bewaakt?![]()
Hoezo niet bewaakt? Dit zijn ook Franse scholen en de inschatting is dat als er nog een aanslag komt het voor dat gedeelte van de Franse scholen een groter risico is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Waarom worden Franse scholen niet bewaakt?Ich hock in meinem Bonker![]()
Typisch dat je de telegraaf quote.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.Groot fan van User Wotte![]()
Denk eerder meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:36 schreef Fogel het volgende:
Op iedere straathoek een soldaat neerzetten en het dan veilig noemen is een tactiek uit de VS.
Ik vraag me af hoeveel veiliger het echt wordt daardoor.
Was de uitkomst van de aanslag en gijzeling veel anders geworden met een rode baret of twee in de buurt?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Waarom zouden ze Joodse mensen in een Joodse supermarkt gijzelen en vermoorden?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
Waarom zouden ze onschuldige Joodse kinderen iets aan willen doen dan?![]()
Er komt nog meer. Die lone wolves zijn uitstekende instrumenten voor terreur:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo niet bewaakt? Dit zijn ook Franse scholen en de inschatting is dat als er nog een aanslag komt het voor dat gedeelte van de Franse scholen een groter risico is.
In hoog tempo sturen de terreurorganisaties boodschappen uit om moslimextremisten ertoe aan te zetten aanslagen te plegen in eigen land.
Amsterdam wordt expliciet genoemd als een van de doelen voor zogeheten ’lone wolves’ in een oproep van de Islamitische Staat die zondag al werd onderschept door Amerikaanse inlichtingenkringen. Veiligheidsdiensten noemen de oproep, die is verspreid via de website justpast.it, „in essentie een aanvalsopdracht”.
In de verspreide oproep staat letterlijk: „Je zult het zien als je wordt besmet met (het radioactieve, red.) Cesium-131 in de straten en de treinstations in Rusland, Boston, Dallas, Virginia en Amsterdam.”
Volgens de Amerikaanse inlichtingenbron is deze ’marsorder’ van IS de reden waarom westerse geheime diensten vrezen dat er meer aanslagen aan zitten te komen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_terroristen__.html![]()
Je moet niet willen eindigen als de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Waarom worden Franse scholen niet bewaakt?
Paranoia toestanden..
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
Waarom zouden ze onschuldige Joodse kinderen iets aan willen doen dan?
Volgens de grote MSM bronnen waren de 'terroristen' ook 'Highly-trained,well-organised professional killers'.
Ik heb wat gelezen dat ze hebben niet zo 'highly-trained en professional' gedragen.Wanneer ze zijn op de straat,beide hebben ze ruggen open voor schoten,goed getrainde zullen nooit dat doen? They are trained to cover each others backs?Is there something wrong with how the gunmen are holding thier guns?(Sorry.Ik weet niet oe ik 't moet schrijven in 't Nederlands)
Is 't helemaal duidelijk wat er precies is gebeurt in de cop shooting filmpje?Is de schot 'n mis?Door de nek? Hoofd? Wat is de 'stofwolk/cloud of dust?Ricochet? Heeft de agent iets in z'n hand? Pepperspray of zoiets?Deel van de toneel?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ik weet niet genoeg over de Van Gogh en Fortuyn verhallen behalve van MSM.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je wil echte crime scenes..m.a.w. dit vind je geen echte crime scene? Waarom niet?
Misschien gaat deze off-topic als we beginnen over ze.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
om dezelfde reden waarom mensen een joodse synagoge bekladden of een gijzeling houden in een joodse supermarktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
Waarom zouden ze onschuldige Joodse kinderen iets aan willen doen dan?![]()
En die reden is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom mensen een joodse synagoge bekladden of een gijzeling houden in een joodse supermarktIch hock in meinem Bonker![]()
quote:_!!
En mensen die reacties uitschakelen bij hun video zijn sowieso al totaal ongeloofwaardig.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
En dat issie.quote:
Kijk eens goed, mensuh! Dit kan best gephotoshopt zijn!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
En dan gaat het over een demonstratie in Sydney, met 300 mensen. Dat kan natuurlijk nooit gebeurd zijn. Absurd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat issie.
Kijk eens goed, mensuh! Dit kan best gephotoshopt zijn!![]()
Hoi -edit-quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 13-01-2015 17:11:07 ]De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ik vond dat het begeleidend betoog van deze user best sterke argumenten had.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, random filmpjes dumpen, dat helpt.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:het meest verontrustende vind ik nog wel dat er mensen zijn die dit serieus nemen.
Ja doei.![]()
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Morgen dus in 16 talen,inclusief de profeet Mohammed als cover.
All in the name of freedom of speech...'n rotte,stinkende racistische comic boekje.
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Een nogal significant verschil is dat ze zich niet richten op één bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.
All in the name of freedom of speech...'n rotte,stinkende racistische comic boekje.
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.![]()
Bewijs maar dat het niet zo is. Ha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]het meest verontrustende vind ik nog wel dat er mensen zijn die dit serieus nemen.
![]()
Kun je een spotprent van Charlie Hebdo aanwijzen waarin individuele Moslims precies zo worden afgeschilderd als de vijanden van de Nazi's destijds? Kun je zelfs maar een racistische prent aanwijzen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Gekkerdje, Tingo om een onderbouwing vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je een spotprent van Charlie Hebdo aanwijzen waarin individuele Moslims precies zo worden afgeschilderd als de vijanden van de Nazi's destijds? Kun je zelfs maar een racistische prent aanwijzen?![]()
Ik wil ook eens kunnen beweren dat alles nep is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkerdje, Tingo om een onderbouwing vragen.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Alsof alleen moslims aan bod komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.
Alles komt aan bod. Veel uit het plaatjes topic heeft zijn oorsprong uit dit soort blaadjes.
Dit vind je smerig maar melden dat iets of iemand nep is of een acteur is vind je dood normaal..
Jammeren over plaatjes.. Vind je fokke en sukke. Lucky TV etc. Ook zo walgelijk?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Que??quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.![]()
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.Make my day!![]()
Wat is er precies racistisch aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.
En hoezo weinig verschil? Kan je de gelijkenissen benoemen?
Of gaat het weer zoals altijd; zodra je gevraagd word naar onderbouwing geef je niet thuis.![]()
Hate-speak zal ik zeggen dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef agter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?
Ik vind 't 'n perptuatie van haat.ja.
Ik zie niks grappig van pestkopperij of zo.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Daarom ga je ook nooit te keer tegen nabestaanden van slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hate-speak zal ik zeggen dan.
Ik vind 't 'n perptuatie van haat.ja.
Ik zie niks grappig van pestkopperij of zo.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Ben het wel met Tingo eens, stereotypen die in 40 45 als nazi propaganda werden ervaren kunnen tegenwoordig weer gewoon. Maar dat geldt nu wel voor alle bevolkingsgroepen. Hitler liet dat soort stereotypen niet toe als het om zijn volgelingen ging. Dat is wel een essentieel verschil imo.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Wat is er nu racistisch aan die spotprenten? Alle onzin over Eurabie doet mij wel denken aan de Protocollen van de Wijzen van Zion, maar die spotprenten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Resonancer het volgende:
Ben het wel met Tingo eens, stereotypen die in 40 45 als nazi propaganda werden ervaren kunnen tegenwoordig weer gewoon. Maar dat geldt nu wel voor alle bevolkingsgroepen. Hitler liet dat soort stereotypen niet toe als het om zijn volgelingen ging. Dat is wel een essentieel verschil imo.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Dat wil Tingo graag. Hij gaat voorbij aan het feit dat de cartoons over elke bevolkingsgroep en geloof gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef agter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?![]()
Video van de vluchtende Kouachi's inclusief een altercatie met een politiewagen..
http://www.hln.be/hln/nl/(...)utm_source=hootsuite![]()
Wat wil ik graag? Hate-speech? Helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil Tingo graag. Hij gaat voorbij aan het feit dat de cartoons over elke bevolkingsgroep en geloof gaan.
Ignorance is ignorance en dat maakt niet uit over wie 't gaat en van wie 't komt.
Heb je je memorial kopie al besteld?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ach het doel is bereikt, frankrijk doet weer meetegen syrië, oh ik bedoel IS die ze zelf bewapenen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Heftigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:32 schreef mcgrave het volgende:
Video van de vluchtende Kouachi's inclusief een altercatie met een politiewagen..
http://www.hln.be/hln/nl/(...)utm_source=hootsuite![]()
![]()
Dat je tegen het boekje of uitgever of tekenaar bent mag, dat is je goed recht. Net als hun het recht hebben uit te geven wat hun blieft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ze provocerend zijn maar absoluut niet racistisch. Al helemaal niet wanneer het de spotprent van mohamed betreft. Aangezien islam geen ras is is racisme onmogelijk. Om nou bij alles wat je niet aanstaat de racisme kaart te trekken is een zorgwekkende ontwikkeling die ik steeds vaker zie voorkomen, pas geleden nog in een hele normale discussie meegemaakt dat een moslim opeens over racisme begon omdat mensen tegen islam waren. Absoluut niet relevant. Probeer het eens wat genuanceerder en denk wat meer na, laat mensen in hun waarde en laat je niet zo snel opnaaien, iemand kan je alleen beledigen wanneer je dat zelf toelaat.![]()
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme![]()
Tja, ik heb het niet over racisme maar over stereotypen, was ik idd niet zo duidelijk Over toen ik schreef dat ik het met Tingo eens ben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is er nu racistisch aan die spotprenten? Alle onzin over Eurabie doet mij wel denken aan de Protocollen van de Wijzen van Zion, maar die spotprenten?
Definitie racisme is zowiezo een lastige. Cartoons moeten wel stereotypen bevatten anders werken ze niet. Jood heeft haakneus, Amerikaan is vadsig, Moslim heeft jurk aan of hoofddoekje.
Ik stoor me er niet aan maar vind het net als Tingo smakeloos, stigmatiserend, onnodig kwetsend.
Deze b.v. Edit: kan de bron niet vinden, weet niet of deze in Charlie Hebdo is gepubliceerd.
Plaatje zegt Moslims steken gebouwen in brand en moorden. Tuurlijk wil men een grap maken en moet men wel stereotypen gebruiken, maar is heel erg veel verschil met dit?
Of moet de corruptie aantoonbaar zijn?
Ben niet de enige die gelijkenissen ziet:
Deze kan zo door wilders gebruikt worden. Met iets andere tekst en symbool.
Stuitte ook nog op deze:
Speciaal voor bnw met freemason symboliek.
Vind het lastige materie, mijn Frans is ook niet zo heel goed en er zijn maar weinig vertalingen te vinden. Plaatje kan iets vertellen maar de teksten kunnen heel ergens anders over gaan. Dan wordt zo'n cartoon snel verkeerd begrepen. Mijn moslimvrienden en kennissen vertellen mij allemaal dat die van tekeningen niet warm of koud worden. Ik vind nog steeds dat de zaak veel te groot wordt gemaakt. 2 idioten die zich moslim noemen doen iets idioots, meer is het imo niet.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Ik vind dat eerste plaatje niet kwalijk, al lijkt het door dat "Muslims" eerst of het over alle Moslims gaat. Maar er zijn wel extremisten die zo denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, ik heb het niet over racisme maar over stereotypen, was ik idd niet zo duidelijk Over toen ik schreef dat ik het met Tingo eens ben.
Definitie racisme is zowiezo een lastige. Cartoons moeten wel stereotypen bevatten anders werken ze niet. Jood heeft haakneus, Amerikaan is vadsig, Moslim heeft jurk aan of hoofddoekje.
Ik stoor me er niet aan maar vind het net als Tingo smakeloos, stigmatiserend, onnodig kwetsend.
Deze b.v. Edit: kan de bron niet vinden, weet niet of deze in Charlie Hebdo is gepubliceerd.
[ afbeelding ]
Plaatje zegt Moslims steken gebouwen in brand en moorden. Tuurlijk wil men een grap maken en moet men wel stereotypen gebruiken, maar is heel erg veel verschil met dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuitte ook nog op deze:
[ afbeelding ]
Vind het lastige materie, mijn Frans is ook niet zo heel goed en er zijn maar weinig vertalingen te vinden. Plaatje kan iets vertellen maar de teksten kunnen heel ergens anders over gaan. Dan wordt zo'n cartoon snel verkeerd begrepen. Mijn moslimvrienden en kennissen vertellen mij allemaal dat die van tekeningen niet warm of koud worden. Ik vind nog steeds dat de zaak veel te groot wordt gemaakt. 2 idioten die zich moslim noemen doen iets idioots, meer is het imo niet.
Ik kan me niet boos maken om spotprenten over geestelijk leiders en ik denk dat het een enorme janboel wordt als de overheid probeert om in te grijpen. Stel nu dat ik zeg: Mohammed was een vrome krijgsheer met veel bloed aan zijn handen, zoals Oliver Cromwell. Zowel Moslims als Protestanten kunnen daar bezwaar tegen hebben. Of: Mohammed is een half-legendarisch personage, net als Koning David - daar kunnen Joden bezwaar tegen hebben.
Als je vindt dat iemand onterecht opgehemeld wordt, dan moet je daartegen bezwaar kunnen maken. Ik geloof niet dat Mohammed nu zo veel slechter was dan Caesar, Alexander de Grote of Napoleon, maar ik vind die voorstelling van profetendom onzinnig en daarom vind ik een groot deel van zijn optreden op z'n zachtst gezegd laakbaar.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Jeanette Bougrab, de partner van Charlie Hebdo's hoofdredacteur Stéphane Charbonnier ('Charb') die omkwam bij de aanslag op zijn redactie, had graag de plek van haar geliefde ingenomen.
De vrouw, een professor in de rechten en voormalig staatssecretaris, kan maar niet bevatten dat Charbonnier stierf. Zij was degene die voor haar werk naar Pakistan en Jemen reisde.
Niet welkom op begrafenis:
De familie ontkent formeel het bestaan van een relatie tussen Charb en Jeanette Bougrab," aldus de broer van Charbonnier, Laurent, in een eerdere verklaring. Zij hebben haar gevraagd om zich niet meer uit te laten over Charbonnier.
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)er-Ik-wil-dood.dhtml
Overlevende Charlie: ze schoten in wilde weg.
,,Hij zag eruit als iemand van GIGN (de Franse anti-terreureenheid) en hield met twee handen een geweer vast. Hij begon te schieten.''
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)n-in-wilde-weg.dhtml![]()
Hebje zelf ook nog een mening of blijft het bij linkjes en copy-paste?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Angelyna het volgende:
Jeanette Bougrab, de partner van Charlie Hebdo's hoofdredacteur Stéphane Charbonnier ('Charb') die omkwam bij de aanslag op zijn redactie, had graag de plek van haar geliefde ingenomen.
De vrouw, een professor in de rechten en voormalig staatssecretaris, kan maar niet bevatten dat Charbonnier stierf. Zij was degene die voor haar werk naar Pakistan en Jemen reisde.
Niet welkom op begrafenis:
De familie ontkent formeel het bestaan van een relatie tussen Charb en Jeanette Bougrab," aldus de broer van Charbonnier, Laurent, in een eerdere verklaring. Zij hebben haar gevraagd om zich niet meer uit te laten over Charbonnier.
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)er-Ik-wil-dood.dhtml
Overlevende Charlie: ze schoten in wilde weg.
,,Hij zag eruit als iemand van GIGN (de Franse anti-terreureenheid) en hield met twee handen een geweer vast. Hij begon te schieten.''
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)n-in-wilde-weg.dhtml![]()
Dus als ik in Saudi Arabië geen gebruik van bepaalde dingen mag maken omdat ik geen moslim ben is dat ook racisme?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:18 schreef Angelyna het volgende:
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Wist ik niet. Neemt niet weg dat de racisme kaart de laatste jaren overmatig veel en te snel wordt gebruikt.![]()
Twas ook niet gericht op een bepaalde bevolkingsgroep 80jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Een nogal significant verschil is dat ze zich niet richten op één bepaalde bevolkingsgroep.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Nederlanders zijn ook 'cloggies' genoemd maar ik heb niet erg veel mensen met klompen gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, ik heb het niet over racisme maar over stereotypen, was ik idd niet zo duidelijk Over toen ik schreef dat ik het met Tingo eens ben.
Grapje!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
En, wat denk je er zelf van?quote:![]()
Phew.Erg veel van de nazi propaganda had ik niet gezien,dus bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuitte ook nog op deze:
[ afbeelding ]
Vind het lastige materie, mijn Frans is ook niet zo heel goed en er zijn maar weinig vertalingen te vinden. Plaatje kan iets vertellen maar de teksten kunnen heel ergens anders over gaan. Dan wordt zo'n cartoon snel verkeerd begrepen. Mijn moslimvrienden en kennissen vertellen mij allemaal dat die van tekeningen niet warm of koud worden. Ik vind nog steeds dat de zaak veel te groot wordt gemaakt. 2 idioten die zich moslim noemen doen iets idioots, meer is het imo niet.
Ik had ook met 'n moslim collega over de Deense cartoons toen en hij had 't zelfde,beetje 'mwah,who cares' soort houding daarover.
Ik ken ook moslims die drinkt 'n biertje af en toe,roken en kijken naar voetbal.Schandalig!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ojee.Waarom laten ze door?quote:
Frans politie hebben ook vuurwapens?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Dit is imo heel belangrijk, het dunne lijntje tussen rascime en een gedeelte uit een bevolkingsgroep tot je onderwerp maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind dat eerste plaatje niet kwalijk, al lijkt het door dat "Muslims" eerst of het over alle Moslims gaat.
Merkel liep ook mee,
Gek eigenlijk als je uit land komt waar godslastering verboden is.Ben het helemaal met je eens, verbieden is imo helemaal geen optie. Zijn we hier ook pas net achter.quote:Het Nederlandse communistische dagblad De Tribune publiceerde tegen die achtergrond artikelen en spotprenten tegen de godsdienst, met daarin teksten als 'God beteekent imperialistische oorlog. Christus.' en 'Opium is goedkoop in deze dagen [= de kerstdagen].' Vlak voor Kerstmis 1930 publiceerde het blad een artikel dat opriep het kerstfeest af te schaffen ('Weg met het kerstfeest!'). Twee jaar later toonde het blad een spotprent waarin twee arbeiders de bijl aan het Kruis van Christus zetten.[5]
Voor minister van justitie Jan Donner, de grootvader van de latere minister Piet Hein Donner, was dit de aanleiding voor de Wet inzake smalende godslastering — die daarom ook wel de Lex Donner ('wet-Donner') werd genoemd.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Godslastering
Dus het Mag:
Of mag dat laatste dan weer niet?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vlagschennis
In woord en geschrift niet strafbaar, fysiek wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
net zoals 911 een zelfde zet was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat je het tekenen van dat verdrag zorgerlijk vindt begrijp ik, dat vind ik ook. Ik snap alleen niet hoe je dan ineens met 7mijls-laarzen de sprong maakt naar de gedachte dat het hele zootje bedacht is om het tekenen van dit verdrag er maar doorheen te krijgen. Het getuigt van enorme tunnelvisie. Alsof internetvrijheden de afgelopen jaren sowieso niet ingeperkt zijn, zonder dat daar een aanslag aan te pas kwam.
Terrosten van moslims is een hoax. Het is puur en alleen CIA/FBI/NSA. Period.
Globalisatie. Een Overheid. Een religie. En omdat te bereiken moet eerst alles stuk.
Hebdo is Al-Qaeda. En is dus CIA.
De meest volslagen dronken debiel verliest zijn ID niet, maar wel als je een profterrorist bent. Yeah right.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 13-01-2015 22:59:48 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Volgens een Israëlische krant liepen Merkel en Tusk niet mee.
http://nos.nl/artikel/201(...)oto-protestmars.html![]()
Bron?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:58 schreef Angelyna het volgende:
Volgens een Israëlische krant liep Merkel niet mee.
[ afbeelding ]![]()
http://nos.nl/artikel/201(...)oto-protestmars.html
Daar was dus een simpele verklaring voor.
Merkel en Tusk zijn niet de enigen die ontbreken op de bewerkte afbeelding. Ook de burgemeester van Parijs Hidalgo en de Deense premier Thorning-Schmidt zijn onzichtbaar gemaakt.
De bewerkte foto werd gepubliceerd in de ultra-orthodoxe joodse krant HaMevaser. Afbeeldingen van vrouwen of meisjes worden in ultra-orthodoxe media over het algemeen gecensureerd, omdat zij de vrouwelijke waardigheid zouden aantasten.![]()
Mwah, die propanda-affiches van de nazi's gingen ook over de toen belangrijke groepen:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil Tingo graag. Hij gaat voorbij aan het feit dat de cartoons over elke bevolkingsgroep en geloof gaan.
Posters met de eigen blonde soldaat
Posters over joden
Posters over niet productieven (gehandicapten)
Posters over het lijden van het eigen volk
Posters over de Russen (als untermenschen)
Vul maar aan.
Dat is het onderscheid dus niet.Make my day!![]()
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Waarom moet er 'n mening erbi?Tis gewoon informatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebje zelf ook nog een mening of blijft het bij linkjes en copy-paste?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Alleen maar linkjes dumpen op een discussieforum. Tsja...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom moet er 'n mening erbi?Tis gewoon informatie.![]()
Hadden de dames ook een burka aan kunnen trekken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef mootie het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)oto-protestmars.html
Daar was dus een simpele verklaring voor.
Merkel en Tusk zijn niet de enigen die ontbreken op de bewerkte afbeelding. Ook de burgemeester van Parijs Hidalgo en de Deense premier Thorning-Schmidt zijn onzichtbaar gemaakt.
De bewerkte foto werd gepubliceerd in de ultra-orthodoxe joodse krant HaMevaser. Afbeeldingen van vrouwen of meisjes worden in ultra-orthodoxe media over het algemeen gecensureerd, omdat zij de vrouwelijke waardigheid zouden aantasten.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Om die specifieke krant te plezieren?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hadden de dames ook een burka aan kunnen trekken.![]()
Btw de meeste humor wat gebbruikt word in dit soort blaadjes vind ik maar MEH..
Zo nu en dan zit er er wel een grappige bij, maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Maar als er zoveel tegenstand is voor dit soort dingen, dan moet je kijken waar de grens is, en dan betekend dat je censuur, moet gaan toepassen.
En tot welk niveau moet je dan gaan.
En als je dat dan gaat aanpassen dan kan niks achterblijven en wat krijgen we dan ..
Juist meer controle op alles een soort van dictatuur, Noord korea stijl en dat is waar we allemaal optegen zijn!
We willen vrijheid, niet alleen onze mening maar op alles, zo wint de BNW en krijgen ze JUIST de touwtjes in handen!
Btw deze commics vind ik altijd wel awesome, stereotype maar dan voor landen
http://countryballs.net
N.a.v. de aanslagen in Canada, Sydney en Parijs wil Obama boots on the ground.
En een nieuwe Golfoorlog.
“I think it’s the right thing to do,” McCain said. “It’s what we’ve always asked for.”
http://www.bloomberg.com/(...)te-senators-say.html![]()
Lijkt me nonsens, aangezien VS zowel ISIS als Al Qaida is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:10 schreef Angelyna het volgende:
N.a.v. de aanslagen in Canada, Sydney en Parijs wil Obama boots on the ground.
En een nieuwe Golfoorlog.
“I think it’s the right thing to do,” McCain said. “It’s what we’ve always asked for.”
http://www.bloomberg.com/(...)te-senators-say.html![]()
Obama is de antichrist.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me nonsens, aangezien VS zowel ISIS als Al Qaida is.![]()
![]()
Spannend plaatje wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Obama is de antichrist.
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Paris Attacks Expected to Influence Boston Trial
BOSTON — The slaughter of 12 people in Paris last week and the subsequent shootout that killed several hostages shocked the world, but it had particular resonance in this city, where a similarly horrific chain of events played out in the 2013 bombing at the Boston Marathon and where Dzhokhar Tsarnaev, the lone surviving suspect, is preparing to go on trial. (New York Times).
Aha!!![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er zit een bugje in het editten van posts, soms verdwijnt de hele zooi. Fishy.![]()
![]()
Turkish president accuses 'the West' of being behind Charlie Hebdo attacks and deliberately 'blaming Muslims' as conspiracy theories sweep the Internet accusing Israel of orchestrating it
Recep Tayyip Erdoğan suggested French security forces knew of attack
Turkish President said the West is 'playing games with the Islamic world'
Said: 'French citizens carried out massacre, and Muslims pay the price'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz3OkulDV2Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Die (islamistische) kerel die openlijk te kennen heeft gegeven dat hij de trein van de democratie neemt tot hij op zijn gewenste bestemming is, is dat toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:41 schreef Ali_boo het volgende:
Turkish president accuses 'the West' of being behind Charlie Hebdo attacks and deliberately 'blaming Muslims' as conspiracy theories sweep the Internet accusing Israel of orchestrating it
Recep Tayyip Erdoğan suggested French security forces knew of attack
Turkish President said the West is 'playing games with the Islamic world'
Said: 'French citizens carried out massacre, and Muslims pay the price'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz3OkulDV2YJe suis Charlie Sheen![]()
Ik ben iemand die de meningsuiting en vrijheid heel hoog heeft staan, je behoort alles te kunnen zeggen en ook te doen als een mens als je maar je verantwoordelijkheden neemt voor wat je gedaan hebt. (Ze hadden ook na plaatsing van deze cartoons iets kunnen zeggen we weten de we mensen beledigen maar dat is ons recht nog in het klein beetje aan vrijheid wat wij hier hebben in het westen naar alle maatregelen die er na 2000 zijn toegepast, heb je daar niks mee of ben je hier tegen ga dan naar Syrië of IS toe en leef daar je leven zoals jij het wil leven maar maak ons het leven niet zuur omdat hier het recht hebben om humor nog te maken in het Westen.)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:37 schreef theguyver het volgende:
Btw de meeste humor wat gebbruikt word in dit soort blaadjes vind ik maar MEH..
Zo nu en dan zit er er wel een grappige bij, maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Maar als er zoveel tegenstand is voor dit soort dingen, dan moet je kijken waar de grens is, en dan betekend dat je censuur, moet gaan toepassen.
En tot welk niveau moet je dan gaan.
En als je dat dan gaat aanpassen dan kan niks achterblijven en wat krijgen we dan ..
Dat mensen niet met elkaar kunnen omgaan en dat van elkaar kunnen accepteren, laat zien dat we als mensheid nog behoorlijk onderontwikkeld zijn.
Niet erg we zijn tot slot allemaal mensen die denken dat we het levenslicht hebben gezien en dit willen op of via alllerlei mogelijke manieren aan de opleggen/uitdragen of overtuigen van ons eigen gelijk, de één doet het via manipulatie "via de overheden en media en co" de ander via een boekje en de ander legt gewoon een dictatoriaal gezag op.Hoe stout is Konijntjuh!![]()
Niet de mensheid is onderontwikkeld maar degenen die menen mensen te kunnen doden vanwege een cartoon zijn onderontwikkeld .quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben iemand die de meningsuiting en vrijheid heel hoog heeft staan, je behoort alles te kunnen zeggen en ook te doen als een mens als je maar je verantwoordelijkheden neemt voor wat je gedaan hebt. (Ze hadden ook na plaatsing van deze cartoons iets kunnen zeggen we weten de we mensen beledigen maar dat is ons recht nog in het klein beetje aan vrijheid wat wij hier hebben in het westen naar alle maatregelen die er na 2000 zijn toegepast, heb je daar niks mee of ben je hier tegen ga dan naar Syrië of IS toe en leef daar je leven zoals jij het wil leven maar maak ons het leven niet zuur omdat hier het recht hebben om humor nog te maken in het Westen.)
Dat mensen niet met elkaar kunnen omgaan en dat van elkaar kunnen accepteren, laat zien dat we als mensheid nog behoorlijk onderontwikkeld zijn.
Niet erg we zijn tot slot allemaal mensen die denken dat we het levenslicht hebben gezien en dit willen op of via alllerlei mogelijke manieren aan de opleggen/uitdragen of overtuigen van ons eigen gelijk, de één doet het via manipulatie "via de overheden en media en co" de ander via een boekje en de ander legt gewoon een dictatoriaal gezag op.![]()
met een mobieltje gebeurt 't wel eens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er zit een bugje in het editten van posts, soms verdwijnt de hele zooi. Fishy.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
nee die zijn in mindcontrol van de CIA.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet de mensheid is onderontwikkeld maar degenen die menen mensen te kunnen doden vanwege een cartoon zijn onderontwikkeld .Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Alles?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben iemand die de meningsuiting en vrijheid heel hoog heeft staan, je behoort alles te kunnen zeggen en ook te doen als een mens als je maar je verantwoordelijkheden neemt voor wat je gedaan hebt.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis
Foto van een oorlogsmisdadiger verbranden mag niet.
http://www.dewaarheid.nu/wwwboard/annemie.htm
Met 2 maten meten.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
In dezelfde post die jij quote:quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alles?
Met 2 maten meten.quote:het klein beetje aan vrijheid wat wij hier hebben in het westen![]()
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alles?
Met 2 maten meten.
Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee het is idd geen grap, is bloedserieus. Maar al was het een grap, dat moet men toch kunnen zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.
Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.
Vind het enorm hypocriet.Tja, Mohammed is geen bevriend staatshoofd, toch voelen zeer veel mensen zich hierdoor beledigd. Dus als dat je norm is, moet die wel consequent worden doorgetrokken.quote:"Als wij nu niet optreden tegen de vergaande islamisering van Nederland, herleven de jaren dertig van de vorige eeuw. Alleen was het toen Hitler en nu Mohammed."
Bron: Artikel van Wilders, Volkskrant 27 september 2007
http://nl.m.wikiquote.org/wiki/Geert_WildersWe must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Franse komiek Dieudonné aangehouden
De Franse antisemitische komiek Dieudonné M'Bala M'Bala is woensdagochtend aangehouden, omdat hij het terrorisme zou hebben verheerlijkt. Hij is gehoord in zijn woning in Eure-et-Loir, meldden Franse media.
Dieudonné uitte zondag op Facebook zijn bewondering voor de terrorist Amedy Coulibaly, die vrijdag een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnenviel en daar vier mensen doodschoot.
''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef hij. Hij is verscheidene keren veroordeeld voor zijn antisemitische grappen en commentaren.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nne-aangehouden.html
De shirtjes Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.![]()
Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.quote:
Wilders Is er zelfs wat gehaaider mee, Mooi stukje hierover van Ronald goedemondt.
btw nooit naar zijn show gaan met zware longontseking, je loopt serieus paars aan.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.
Wilders Is er zelfs wat gehaaider mee, Mooi stukje hierover van Ronald goedemondt.
btw nooit naar zijn show gaan met zware longontseking, je loopt serieus paars aan.
En met longontsteking sowieso niet naar een voorstelling gaan vanwege het gehoest.![]()
Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.
En met longontsteking sowieso niet naar een voorstelling gaan vanwege het gehoest.
We zullen zien hoe deze loopt!
klopt, had ook thuis moeten blijven gelukkig zat ik ver achteraan!Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Wilders gaat hier echt wel voor veroordeeld worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!
We zullen zien hoe deze loopt!
klopt, had ook thuis moeten blijven gelukkig zat ik ver achteraan!
Dit is ook een heel andere rechtszaak dan toen.Groot fan van User Wotte![]()
BNW versie:
Wilders gaat daar keihard voor gestraft worden.
De Illuminatie zijn klaar met hem en hebben een nieuwe puppet nodig.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
Franse komiek Dieudonné aangehouden
De Franse antisemitische komiek Dieudonné M'Bala M'Bala is woensdagochtend aangehouden, omdat hij het terrorisme zou hebben verheerlijkt. Hij is gehoord in zijn woning in Eure-et-Loir, meldden Franse media.
Dieudonné uitte zondag op Facebook zijn bewondering voor de terrorist Amedy Coulibaly, die vrijdag een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnenviel en daar vier mensen doodschoot.
''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef hij. Hij is verscheidene keren veroordeeld voor zijn antisemitische grappen en commentaren.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nne-aangehouden.html
De shirtjes Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Yasir Qadhi, an American cleric with a wide following, said he's not pleased by any depictions of Mohammed, but it's clear that this Hebdo cover, unlike others, is not meant to make fun of Muslims.
Qadhi also said that while he respects the right to free speech, there appears to be a double standard when it comes to what Western society -- and Hebdo -- find suitable for mocking.
"Did you happen to notice any cartoons mocking the death of the cartoonists themselves, and lampooning their work and efforts?" Qadhi asked.
http://edition.cnn.com/20(...)ond-hebdo/index.html![]()
Yasir Qadhi wordt op zijn wenken bediend:
bron: La Nouvelle Edition
en
[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 14-01-2015 13:25:24 ]![]()
vertaling?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Yasir Qadhi wordt op zijn wenken bediend:
[ afbeelding ]
en
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...![]()
nou lachen gieren brullen ik snap er geen zak vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Dat het onhandig is om een ID te verliezen ontkent niemand. Het is echter niet onmogelijk. Hell, ik ben zelf al ongeveer 5 pinpassen, 4 paar slippers en 2x mijn rijbewijs verloren de afgelopen jaren. De wereld is niet perfect en ook terroristen, hoe goed voorbereid ook, maken fouten in de heat of the moment.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zoals 911 een zelfde zet was.
Terrosten van moslims is een hoax. Het is puur en alleen CIA/FBI/NSA. Period.
Globalisatie. Een Overheid. Een religie. En omdat te bereiken moet eerst alles stuk.
Hebdo is Al-Qaeda. En is dus CIA.
De meest volslagen dronken debiel verliest zijn ID niet, maar wel als je een profterrorist bent. Yeah right.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
.
[ Bericht 97% gewijzigd door kalinhos op 14-01-2015 13:56:01 ]Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Als het van meer dan 2 weken geleden was ..quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
Zou ik zeggen![]()
Anders inderdaad wat je al zelf zei..en
Mooie van de Speld weer, spijker --> kop:
http://www.speld.nl/2015/(...)-voor-terreurpaniek/
Wat dat betreft is De Speld misschien nog wel meer NM dan MSM![]()
Ja doei.![]()
Hm.. ik begrijp 'm maar echt lollig vind ik 'm niet. Misschien is ie leuker in 't Frans door woordspelletjes of weet ik 't wat maar ik zie 't niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
Ik vind cartoons die meer dan 2 regels tekst beslaan bij voorbaat al niet de moeite waard van 't lezen. Niet omdat 't te moeilijk is, maar humor bouwt vaak op een sterk contrast en is met een paar regels tekst, of sterker, een paar woorden te doen.
Die erboven vind ik sterker, mooi in een kern samengevat.![]()
En wat vinden we hier van?
Verbod Charlie Hebdo op school Heemskerk
De directie van het Kennemer College in Heemskerk heeft een door een docent opgehangen Charlie Hebdo-poster van een zoenende moslim met een cartoonist op deze school laten verwijderen.
Dit nadat voornamelijk moslimleerlingen erover hadden geklaagd. „Ze reageerden er erg emotioneel op en hebben de poster als kwetsend ervaren. We hebben het over kinderen van 12 tot en met 15 jaar van beroepsgerichte vmbo-opleidingen die de Franse tekst (l’amour plus fort que la haine - liefde is sterker dan haat) niet begrepen. Zij zien de nuances niet en ervaren de afbeelding, die in een krant stond, als kwetsend voor hun geloof”, licht directrice Marleen Lemstra toe. Maar lang niet alle ouders zijn blij met de actie van de directie en hebben zich hierover beklaagd bij de school.
Omgekeerde wereld
„Is dit geen omgekeerde wereld na alles wat er in Parijs is gebeurd? Een leraar moet de klassen rond om zijn excuses aan te bieden omdat leerlingen van Marokkaanse en Turkse afkomst zich beklagen over een tijdschrift dat juist de vrijheid van meningsuiting centraal stelt”, stellen enkele moeders.
Directrice Lemstra vindt echter dat het besluit om de afbeelding te verwijderen juist is geweest. „Natuurlijk is er hier vrijheid van meningsuiting, maar dat moet wel respectvol zijn en niet ongenuanceerd. Pamfletten en posters horen niet in een school. Docenten willen graag de discussie voeren met de leerlingen, we lopen er niet voor weg. Maar men moet zich realiseren dat het hier niet om leerlingen van havo of vwo gaat; deze groep snapt de afbeelding niet. En laten we wel wezen, we weten dat het tijdschrift Charlie Hebdo op de grens zat. Dat is soms ook beledigend. Wil je dat in een school? Tolerantie kent ook grenzen.”
Excuusbrief
De directie van de school heeft een excuusbrief verstuurd aan de ouders:
Beste ouders,
Vandaag is er tot onze spijt door een docent een poster opgehangen die aanstootgevend was en absoluut niet past in het beleid van de school.
Direct nadat een aantal leerlingen daarover hebben geklaagd heeft de directie ingegrepen en is de poster verwijderd en de docent ernstig aangesproken.
Daarnaast is de teamleider naar alle klassen gegaan om duidelijk te maken dat er een ernstige fout is gemaakt door een individuele actie van een docent en dat de directie haar excuses aanbiedt aan allen. De docent heeft zijn diepe spijt betuigd en aangegeven dat hij absoluut niemand wilde kwetsen. Hij wilde alleen solidair zijn met de slachtoffers in Parijs.
Daar waar nodig hebben er gesprekken plaatsgevonden op school met leerlingen zodat ze hun verhaal kwijt konden. Ook in de klassen is er aandacht geweest voor de gebeurtenissen in Parijs.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marleen Lemstra
Directeur Kennemer College VMBO/PRO
http://www.telegraaf.nl/b(...)ool_Heemskerk__.html![]()
En je hebt daar bronnen voor? Of beter gezegd: bewijs. Aangezien je beweert dat het 100% waarheid is.quote:![]()
Ik vind die hele spotprentenbende een lastig verhaal.
Vrijheid van meningsuiting is 1 ding, spotprenten zijn van alle tijden, maar vrijheid van meningsuiting is vaak, hier in het Westen, eenrichtingsverkeer.. Wij mogen alles zeggen/tekenen, en het is geen zeuren, het is 'de waarheid', maar de zeurders zeuren en worden de mond gesnoerd. Dat gaat een beetje tegen het hele principe in. Ofzo.
Spotprenten zijn er, van oudsher, om discussie te provoceren, en dat is prima. Maar ik weet niet wat ik van de hedendaagse mohammed spotprentenhype moet vinden. Dat is spotten om het spotten om het spotten. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook van een goed potje 'devil's advocate', maar het is allemaal gewoon TE. Dit betekent niet dat je vervolgens gewoon mensen neer moet mogen gaan schieten, alsjeblieft zeg, maar ik kan me de frustratie en boosheid (zonder aan geweld toe te geven) wel voorstellen, ergens.Ja doei.![]()
Waardeloos.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
De directie van het Kennemer College in Heemskerk heeft een door een docent opgehangen Charlie Hebdo-poster van een zoenende moslim met een cartoonist op deze school laten verwijderen.
Dit nadat voornamelijk moslimleerlingen erover hadden geklaagd. „Ze reageerden er erg emotioneel op en hebben de poster als kwetsend ervaren. We hebben het over kinderen van 12 tot en met 15 jaar van beroepsgerichte vmbo-opleidingen die de Franse tekst (l’amour plus fort que la haine - liefde is sterker dan haat) niet begrepen. Zij zien de nuances niet en ervaren de afbeelding, die in een krant stond, als kwetsend voor hun geloof”, licht directrice Marleen Lemstra toe. Maar lang niet alle ouders zijn blij met de actie van de directie en hebben zich hierover beklaagd bij de school.
Omgekeerde wereld
„Is dit geen omgekeerde wereld na alles wat er in Parijs is gebeurd? Een leraar moet de klassen rond om zijn excuses aan te bieden omdat leerlingen van Marokkaanse en Turkse afkomst zich beklagen over een tijdschrift dat juist de vrijheid van meningsuiting centraal stelt”, stellen enkele moeders.
Directrice Lemstra vindt echter dat het besluit om de afbeelding te verwijderen juist is geweest. „Natuurlijk is er hier vrijheid van meningsuiting, maar dat moet wel respectvol zijn en niet ongenuanceerd. Pamfletten en posters horen niet in een school. Docenten willen graag de discussie voeren met de leerlingen, we lopen er niet voor weg. Maar men moet zich realiseren dat het hier niet om leerlingen van havo of vwo gaat; deze groep snapt de afbeelding niet. En laten we wel wezen, we weten dat het tijdschrift Charlie Hebdo op de grens zat. Dat is soms ook beledigend. Wil je dat in een school? Tolerantie kent ook grenzen.”
Excuusbrief
Beste ouders,
Vandaag is er tot onze spijt door een docent een poster opgehangen die aanstootgevend was en absoluut niet past in het beleid van de school.
Direct nadat een aantal leerlingen daarover hebben geklaagd heeft de directie ingegrepen en is de poster verwijderd en de docent ernstig aangesproken.
Daarnaast is de teamleider naar alle klassen gegaan om duidelijk te maken dat er een ernstige fout is gemaakt door een individuele actie van een docent en dat de directie haar excuses aanbiedt aan allen. De docent heeft zijn diepe spijt betuigd en aangegeven dat hij absoluut niemand wilde kwetsen. Hij wilde alleen solidair zijn met de slachtoffers in Parijs.
Daar waar nodig hebben er gesprekken plaatsgevonden op school met leerlingen zodat ze hun verhaal kwijt konden. Ook in de klassen is er aandacht geweest voor de gebeurtenissen in Parijs.
Met vriendelijke groet,
Marleen Lemstra
http://www.telegraaf.nl/b(...)ool_Heemskerk__.html![]()
Want?quote:Curiosity cultured the cat
Ook dit is trouwens ongewild weer erg grappig.quote:
Wat vind jij van De Speld?Curiosity cultured the cat
Daarom, het internet staat vol bewijsmateriaal, je kan er een heel boek over schrijven.
Bron:https://www.google.nl/?gws_rd=ssl![]()
Driewerfquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef Angelyna het volgende:
Daarom, het internet staat vol bewijsmateriaal, je kan er een heel boek over schrijven.
Bron:https://www.google.nl/?gws_rd=ssl.
Curiosity cultured the cat
Tja lastig, als een leraar zoiets ophangt puur voor de vrijheid van meningsuiting vind ik het een beetje een zwaktebod. Omdat het niks toevoegt aan het onderwijs zo'n poster, zeker omdat het hier kinderen betreft die de achterliggende gedachte van zo'n poster niet snappen. Doet hij dit om in de les discussie met zijn leerlingen op gang te brengen zou ik dat wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
Omgekeerde wereld
Excuusbrief
Beste ouders,
Met vriendelijke groet,
Marleen Lemstra
http://www.telegraaf.nl/b(...)ool_Heemskerk__.htmlA man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ben het met de directie eens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
Omgekeerde wereld
Excuusbrief
Beste ouders,
Met vriendelijke groet,
Marleen Lemstra
http://www.telegraaf.nl/b(...)ool_Heemskerk__.html
Zo'n blaadje kun je kopen, daar hoef je niet ongevraagd mee geconfronteerd te worden. Prima als het als lesstof gebruikt wordt maar zomaar ophangen, wie is daar bij gebaat? Je hangt toch ook geen pvv poster in de school of foto's uit Abughraib ?
Vind dat ze in de kiosk ook niet vol in het zicht hoeven te liggen. Natuurlijk alles mag, maar waarom geen rekening houden met anderen?We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Is het echt TE? Ik kwam tot een week geleden in mijn normale leven amper een spotprent tegen, of ik moest er echt actief naar op zoek. Dat er nu een stortvloed aan spotprenten is, is meer een uitvloeisel van de aanslag van vorige week. Ironisch eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is 1 ding, spotprenten zijn van alle tijden, maar vrijheid van meningsuiting is vaak, hier in het Westen, eenrichtingsverkeer.. Wij mogen alles zeggen/tekenen, en het is geen zeuren, het is 'de waarheid', maar de zeurders zeuren en worden de mond gesnoerd. Dat gaat een beetje tegen het hele principe in. Ofzo.
Spotprenten zijn er, van oudsher, om discussie te provoceren, en dat is prima. Maar ik weet niet wat ik van de hedendaagse mohammed spotprentenhype moet vinden. Dat is spotten om het spotten om het spotten. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook van een goed potje 'devil's advocate', maar het is allemaal gewoon TE. Dit betekent niet dat je vervolgens gewoon mensen neer moet mogen gaan schieten, alsjeblieft zeg, maar ik kan me de frustratie en boosheid (zonder aan geweld toe te geven) wel voorstellen, ergens.Curiosity cultured the cat
Volgens mij doen maar weinig mensen moeilijk over wat de ander zegt en gaat het meer om hoe de ander doet. Mensen afschieten omdat haar/zijn mening je niet aanstaat valt niet onder vrijheid van meningsuiting, melden dat je van mening bent dat iemand aangepakt moet worden vanwege haar/zijn mening valt dan wel weer onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is 1 ding, spotprenten zijn van alle tijden, maar vrijheid van meningsuiting is vaak, hier in het Westen, eenrichtingsverkeer.. Wij mogen alles zeggen/tekenen, en het is geen zeuren, het is 'de waarheid', maar de zeurders zeuren en worden de mond gesnoerd. Dat gaat een beetje tegen het hele principe in. Ofzo.Deze spotprenten zijn niet wezenlijk anders dan die van vroeger, de verbale woede ook niet. Jij mag vinden dat die prenten niet zouden moeten kunnen, net zoals die cartoonisten van mening mogen zijn dat dit wel kan en ze mogen tekenen.quote:Spotprenten zijn er, van oudsher, om discussie te provoceren, en dat is prima. Maar ik weet niet wat ik van de hedendaagse mohammed spotprentenhype moet vinden. Dat is spotten om het spotten om het spotten. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook van een goed potje 'devil's advocate', maar het is allemaal gewoon TE. Dit betekent niet dat je vervolgens gewoon mensen neer moet mogen gaan schieten, alsjeblieft zeg, maar ik kan me de frustratie en boosheid (zonder aan geweld toe te geven) wel voorstellen, ergens.
Vrijheid van meningsuiting hoort nu eenmaal absoluut te zijn, dat is het helaas niet.![]()
Het internet staat ook bomvol met onzin..quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef Angelyna het volgende:
Bron:https://www.google.nl/?gws_rd=ssl
Ik wacht wel op het boek.. hopelijk komt deze eerder uit dan de: openbaring van Mata
Ik vind het ook een beetje een discussie van niks. Al-Qaida als een mafia-netwerk geeft een opdracht, degene die de daders tot extreme vermoeidheid trainde schijnt al min of meer spijt te hebben en zegt dat het geen Islamwaardige actie was (als ik powned mag geloven) . Enfin, zoiets wordt uitgevoerd in naam van Al-Qaida en iedereen staat op de achterste poten om de vrijheid van meningsuiting. Focus ff op waar het 'echt' vandaan komt en hou daar zicht op, dan weten we waar we 't over hebben.`quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij doen maar weinig mensen moeilijk over wat de ander zegt en gaat het meer om hoe de ander doet. Mensen afschieten omdat haar/zijn mening je niet aanstaat valt niet onder vrijheid van meningsuiting, melden dat je van mening bent dat iemand aangepakt moet worden vanwege haar/zijn mening valt dan wel weer onder vrijheid van meningsuiting.
http://www.powned.tv/nieu(...)terreur_niet_ok.html![]()
Herhaling, tot voor kort waren deze spotprenten bij wet verboden in NL.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij doen maar weinig mensen moeilijk over wat de ander zegt en gaat het meer om hoe de ander doet. Mensen afschieten omdat haar/zijn mening je niet aanstaat valt niet onder vrijheid van meningsuiting, melden dat je van mening bent dat iemand aangepakt moet worden vanwege haar/zijn mening valt dan wel weer onder vrijheid van meningsuiting.
[..]
Deze spotprenten zijn niet wezenlijk anders dan die van vroeger, de verbale woede ook niet. Jij mag vinden dat die prenten niet zouden moeten kunnen, net zoals die cartoonisten van mening mogen zijn dat dit wel kan en ze mogen tekenen.
Vrijheid van meningsuiting hoort nu eenmaal absoluut te zijn, dat is het helaas niet.
Godslastering. Dus ze zijn hier iig wel wezenlijk anders dan vroeger.
[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 14-01-2015 15:11:38 ]We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Welke spotprenten? Spotprenten over godsdienst had je hier al decennia lang, het verbod was een farce.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Herhaling, tot voor kort waren deze spotprenten bij wet verboden in NL.
Godslastering.
Het is dus niet wezenlijk anders dan vroeger en je reactie slaat ook als een tang op een varken op wat ik schreef.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 15:15:14 ]![]()
ik ben er ook lang niet van overtuigd dat het allemaal echt isEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
te veel losse schroeven en details die gewoon niet kloppen als je er bij langs gaatEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Dat heb jij nou een keer of 7-8 geroepen, maar steeds als er gevraagd wordt wat je dan bedoelt, haak je af. Om een topic later weer dezelfde, loze, kreet te roepen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef AhmedJaret het volgende:
te veel losse schroeven en details die gewoon niet kloppen als je er bij langs gaatHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Maar het verbod was er wel. Best jammer dat het opgeheven is, (ben het met de opheffing eens) Had de rechtzaken wel willen zien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke spotprenten? Spotprenten over godsdienst had je hier al decennia lang, het verbod was een farce.
Maar er zijn nog andere Europese landen waar het verbod nog geldt.
Beledigen van een bevriend staatshoofd is imo ook in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Als ik Bush met Hitler wil vergelijken mag dat niet, maar Mohammed met Hitler vergelijken wel.
En tuurlijk ik snap de een is fictief en de ander niet.
De gevolgen van dit soort vergelijkingen zijn hetzelfde, sterker er worden meer mensen gekwetst in het geval van de fictieve persoon, denk ik.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
Eisenhower1961.![]()
Eigenlijk was het verbod dood toen de rechterlijke macht besloot mensen niet schuldige te verklaren, helaas heeft het nog lang geduurd voordat het echt geschrapt werd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar het verbod was er wel. Best jammer dat het opgeheven is, (ben het met de opheffing eens) Had de rechtzaken wel willen zien.
Maar er zijn nog andere Europese landen waar het verbod nog geldt.Daarom zei ik ook al, vrijdheid van meningsuiting dient absoluut te zijn inclusief beledigen en kwetsen.quote:Beledigen van een bevriend staatshoofd is imo ook in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Als ik Bush met Hitler wil vergelijken mag dat niet, maar Mohammed met Hitler vergelijken wel.
En tuurlijk ik snap de een is fictief en de ander niet.
De gevolgen van dit soort vergelijkingen zijn hetzelfde, sterker er worden meer mensen gekwetst in het geval van het fictieve persoon.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef AhmedJaret het volgende:
te veel losse schroeven en details die gewoon niet kloppen als je er bij langs gaat
Deze beste man gebruikt dezelfde kleurspoeling als Geert.. dat is al verdacht![]()
Denk dat die spotprenthype ook te maken heeft met het provoceren van de moslims zelf door bijvoorbeeld hoofddoeken te dragen, optredens in talkshows waar ze homo's en anders gelovigen het slechtste toewensen (Pauw en kalifaat uitzending).quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Spotprenten zijn er, van oudsher, om discussie te provoceren, en dat is prima. Maar ik weet niet wat ik van de hedendaagse mohammed spotprentenhype moet vinden. Dat is spotten om het spotten om het spotten. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, ook van een goed potje 'devil's advocate', maar het is allemaal gewoon TE. Dit betekent niet dat je vervolgens gewoon mensen neer moet mogen gaan schieten, alsjeblieft zeg, maar ik kan me de frustratie en boosheid (zonder aan geweld toe te geven) wel voorstellen, ergens.
Ik ken ook een aantal moslim meiden die op school nooit een doek om hadden en nu opeens wel. De enige reden dat ze dat doen is om de westerse cultuur te provoceren (hebben ze me persoonlijk verteld in iets andere bewoording), en nu zijn wij niet zo lichtgeraakt als de moslims (anders schieten ze geen mensen dood om een plaatje) maar ik geloof echt dat het een wisselwerking is van provoceren en geprovoceerd worden.![]()
Dat kan natuurlijk ook omdat ze gewoon bang zijn voor de extremen en daar wat dichter bijstaan dan jij. Aanpassen is vaak de weg van de minste weerstand.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Denk dat die spotprenthype ook te maken heeft met het provoceren van de moslims zelf door bijvoorbeeld hoofddoeken te dragen, optredens in talkshows waar ze homo's en anders gelovigen het slechtste toewensen (Pauw en kalifaat uitzending).
Ik ken ook een aantal moslim meiden die op school nooit een doek om hadden en nu opeens wel.![]()
Ik zal vast wederom een hap mosterd het topic in gooien terwijl de maaltijd al voorbij is, alvast excuus in dat geval.
Maar deze was ook wel interessant, met het oog op het vrije woord en eventuele hypocrisie/belangenverstrengelingen(?) aan de kant van Charlie.
http://www.worldbulletin.(...)nti-semitism-in-2009quote:Charlie Hebdo fired cartoonist for anti-Semitism in 2009
Maurice Sinet, 86, who works under the pen name Sine in the satirical weekly Charlie Hebdo, faced charges of "inciting racial hatred" for a column he wrote in 2009. The piece sparked a slanging match among the Parisian intelligentsia and ended in his dismissal from the magazine.
"L'affaire Sine" followed the engagement of Mr Sarkozy, 22, to Jessica Sebaoun-Darty, the Jewish heiress of an electronic goods chain. Commenting on an unfounded rumour that the president's son planned to convert to Judaism, Sine quipped: "He'll go a long way in life, that little lad."
A high-profile political commentator slammed the column as linking prejudice about Jews and social success. Charlie Hebdo's editor, Philippe Val, asked Sinet to apologise but he refused in a very strictly manner.
Mr Val's decision to fire Sine was backed by a group of eminent intellectuals, including the philosopher Bernard-Henry Lévy, but parts of the libertarian Left defended him, citing the right to free speech.
As mocking young Mr Sarkozy converted to Judaism for money, Sine was accused of being Anti-Semitic and faced many preassures leading him to be fired from the weekly magazine. The same magazine published cartoons even insulting the Islam Prophet Muhammad and Muslims yet explained them as “freedom of speech.”
Charlie Hebdo published cartoons about Prophet Jesus and Chiristianity, too, causing the magazine being sued 12 times by Catholic Chuch.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Nog altijd lachen,gieren en brullen hier lees ik
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Wat wil je nou bereiken met deze post?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog altijd lachen,gieren en brullen hier lees ik
On topic graag.![]()
Had ik ook ietsjes over gedacht.quote:
Bedankt voor je kort maar krachtige mening over.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Er is zeker genoeg in deze thread,maar ligt eraan hoe je 't allemaal bekijktquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En je hebt daar bronnen voor? Of beter gezegd: bewijs. Aangezien je beweert dat het 100% waarheid is.
. (am sure I made yet another howling mistake in dutch there)In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Goed zo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
Verbod Charlie Hebdo op school HeemskerkIn the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het met de directie eens.
Zo'n blaadje kun je kopen, daar hoef je niet ongevraagd mee geconfronteerd te worden. Prima als het als lesstof gebruikt wordt maar zomaar ophangen, wie is daar bij gebaat? Je hangt toch ook geen pvv poster in de school of foto's uit Abughraib ?
Vind dat ze in de kiosk ook niet vol in het zicht hoeven te liggen. Natuurlijk alles mag, maar waarom geen rekening houden met anderen?
Mensen gaan protesteren over freedom of speech.Freedom to speak what?
Hateful,bullying shit-stirring als je mij vraagt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Tingo, watch this documentary (good Dutch!):quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is zeker genoeg in deze thread,maar ligt eraan hoe je 't allemaal bekijkt
. (am sure I made yet another howling mistake in dutch there)
BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #3
Let's discuss it afterwards in the SC.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Maak je niet druk over,je bent niet de enige.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:10 schreef AhmedJaret het volgende:
ik ben er ook lang niet van overtuigd dat het allemaal echt is
Bijna net zo overtuigend als de Bin Laden 911 confession tapes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze beste man gebruikt dezelfde kleurspoeling als Geert.. dat is al verdachtIn the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Er zijn heel veel mensen die vinden dat er het 1 en ander niet klopt aan
de gebeurtenissen in Parijs. Internet puilt ervan uit.
Zelfs de NOS heeft Vrijland benaderd nav zijn berichtgevingen. Vrijland had aangegeven
dat het vreemd was dat de MSM niets vertelde over de "zelfmoord" van de Franse commissaris.
Daarop heeft de NOS contact met hem opgenomen en is later alsnog een artikel geplaatst in
de Telegraaf. Wel waren daarbij de feiten enigzins verdraaid.
Morgen is Vrijland ook te gast bij Giel Beelen. De MSM voelt de hete adem in de nek.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Flammie het volgende:
Ik heb hier de smoking gun though
[ afbeelding ]jup
http://www.theguardian.co(...)rop-weapons-pentagon
Dat airdrops ook wel eens verkeerd belanden ook is er veel materiaal van de VS in ISIS handen beland door de inval in irak.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Hillary Clinton geeft toe dat Al Qeada is opgericht door de CIA en ook gefinancierd door de VS.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Al Qaida is ontstaan uit een verzetsgroep tijdens de Afghaanse Oorlog (1979-1989). In die tijd verenigden alle islamitisch-fundamentalistische groeperingen in Afghanistan zich tot de "moedjahedien" wat "strijders" betekent. De Verenigde Staten steunden hen financieel via de Inter-Services Intelligence (ISI), de veiligheidsdienst van Pakistan. Het betreffende programma van de CIA heette Operatie Cyclone.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef Izzy73 het volgende:
Hillary Clinton geeft toe dat Al Qeada is opgericht door de CIA en ook gefinancierd door de VS.
Klopt, al poosje bekend.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Zegt wikipedia,ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al Qaida is ontstaan uit een verzetsgroep tijdens de Afghaanse Oorlog (1979-1989). In die tijd verenigden alle islamitisch-fundamentalistische groeperingen in Afghanistan zich tot de "moedjahedien" wat "strijders" betekent. De Verenigde Staten steunden hen financieel via de Inter-Services Intelligence (ISI), de veiligheidsdienst van Pakistan. Het betreffende programma van de CIA heette Operatie Cyclone.
Klopt, al poosje bekend.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
onderanderem dit was al bekend ver voor 9/11 kwam al naar boven tijdens een van de aanslagen meen uss cole..quote:
uit mijn hoofd..
Veel eerder zelfs, toen de oorlog er al was tussen Afghanistan en Rusland Financierde de VS de opstand tegen de russen, geen groot geheim, andersom dee rusland het zelfde tijdens bijvb cuba crisisEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Als dat al lang bekend is hoe kan je dan in hemelsnaam Al Qaida serieus nemen
en alles wat daarna geclaimd wordt als zijnde een aanslag door Al Qaida.
Heb je die kerel gezien met zijn witte baard is dat de Islamitische Kerstman ofzo.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
dat iets 30 jaar geleden gefinancieerd is door de USA wil niet zeggen dat ze 30 jaar later op eigen benen geen debielen kunnen afleveren natuurlijk. Het blijft sowieso altijd wel met de US verbonden. Saddam was eerst de vriend, en toen weer de boeman. Zelfde met Ghadaffi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:50 schreef Izzy73 het volgende:
Heb je die kerel gezien met zijn witte baard is dat de Islamitische Kerstman ofzo.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Waar of niet,als je 'n tekst copy en paste is altijd handig om 'n link bij te zetten.quote:In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
America has no permanent friends or enemies, only interestsquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat iets 30 jaar geleden gefinancieerd is door de USA wil niet zeggen dat ze 30 jaar later op eigen benen geen debielen kunnen afleveren natuurlijk. Het blijft sowieso altijd wel met de US verbonden. Saddam was eerst de vriend, en toen weer de boeman. Zelfde met Ghadaffi.
Henry Kissinger (1980s)The only limit is your own imagination
Alsof dat een argument is. Zoek een willekeurig nieuwsbericht op facebook over deze happening en je zal zien dat ongeveer 80% van de reacties als 'hoax' komt van 18-19 jarige ventjes die bv nog steeds met het spiegel-argument komen. Tsja, dan puilt Internet er wel van uit, maar zegt dat wat? Internet puilt nog meer uit van het officiele verhaal, overigens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:23 schreef Izzy73 het volgende:
[quote]Er zijn heel veel mensen die vinden dat er het 1 en ander niet klopt aan
de gebeurtenissen in Parijs. Internet puilt ervan uit
Zelfs de NOS heeft Vrijland benaderd nav zijn berichtgevingen. Vrijland had aangegeven
dat het vreemd was dat de MSM niets vertelde over de "zelfmoord" van de Franse commissaris.
Daarop heeft de NOS contact met hem opgenomen en is later alsnog een artikel geplaatst in
de Telegraaf. Wel waren daarbij de feiten enigzins verdraaid.
Morgen is Vrijland ook te gast bij Giel Beelen. De MSM voelt de hete adem in de nek.
Ben wel benieuwd naar Vrijland bij Giel. Kan me niet voorstellen dat als Giel 2 minuten googlet op Vrijland, hij 'm nog serieus neemt. https://hoaxwiki.wordpress.com/2014/06/27/martin-vrijland/ leest lekker weg ook.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
De MSM'ers denken nog steeds dat de Bin Laden 911 confession tapes zijn echt....ondanks 't feit dat de MSM(CNN) heeft ook vermeld dat: 'It is unclear whether the tapes are authentic or not'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:50 schreef Izzy73 het volgende:
Heb je die kerel gezien met zijn witte baard is dat de Islamitische Kerstman ofzo.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ja, zo kan je 't omschrijven iddquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
America has no permanent friends or enemies, only interests
Henry Kissinger (1980s)
Maar het zegt alsnog niks. Het is als Van Gaal nog steeds verantwoordelijk maken voor het huidige Ajax, omdat hij er 20 jaar geleden iets gestart is.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Sorry ik vergeet ook weer eens een link, en Zo moeilijk was dit toch niet dat wist jij ik en paar miljard mensen ook, vaak in nieuws geweest, en jij wist het zelf ook al.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar of niet,als je 'n tekst copy en paste is altijd handig om 'n link bij te zetten.
De financiering is wel gestopt, na de oorlog daar, maar dat is iets waar overheen gekeken word.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Behoorlijk scheve vergelijkingquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, zo kan je 't omschrijven idd
Maar het zegt alsnog niks. Het is als Van Gaal nog steeds verantwoordelijk maken voor het huidige Ajax, omdat hij er 20 jaar geleden iets gestart is.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Mwah, dat zegt niet ik, maar zo'n beetje de machtigste man ter wereld...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, zo kan je 't omschrijven idd
Ook zoiets.quote:Maar het zegt alsnog niks. Het is als Van Gaal nog steeds verantwoordelijk maken voor het huidige Ajax, omdat hij er 20 jaar geleden iets gestart is.
Alleen het Ajax-bestuur heeft andere belangen. Dat hebben de politici met deze wel erg makkelijk uitkomende aanslagen nu dus ook.The only limit is your own imagination
Denk ervan wat je wil.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof dat een argument is. Zoek een willekeurig nieuwsbericht op facebook over deze happening en je zal zien dat ongeveer 80% van de reacties als 'hoax' komt van 18-19 jarige ventjes die bv nog steeds met het spiegel-argument komen. Tsja, dan puilt Internet er wel van uit, maar zegt dat wat? Internet puilt nog meer uit van het officiele verhaal, overigens.
Ben wel benieuwd naar Vrijland bij Giel. Kan me niet voorstellen dat als Giel 2 minuten googlet op Vrijland, hij 'm nog serieus neemt. https://hoaxwiki.wordpress.com/2014/06/27/martin-vrijland/ leest lekker weg ook.
Alleen de spiegeltjes?????![]()
Hier heb je een lijstje met vreemde zaken.
Succes pluk er maar weer eentje uit die je onderuit kan halen.
De lijst is niet eens compleet.
Commisaris bezig met onderzoek naar de shooting pleegt "zelfmoord"
Daders waren al jaren in het vizier van veiligheidsdiensten en zelfs veroordeeld
Charlie Hebdo magazine was al meerdere keren gewezen op de aanstootgevende cartoons.
Paar jaar geleden, er werden zelfs scholen ontruimt en beveiligd wanneer er een nieuwe editie werdt uitgebracht
De eigenaar van het weekblad is een Rothschild.
Een aantal dagen voor de shooting waren er in Parijs geheime vergaderingen van Mossad met een Arabier in hoge functie
Frankrijk had zich de woede op de hals gehaalt van Israël/Mossad door te stemmen voor een onafhankelijke staat Palestina.
Frankrijk had zich de woede op de hals gehaald van de VS/CIA door te pleiten voor versoepeling van de sancties tegen Rusland.
Nu zit Frankrijk weer strak onder de duim.
Ze vergaderen 1 x per week bij CH. Hoe wisten de terroristen dit?
Waarom was het daar zo rusitg op straat tijdens het spitsuur?
De terrorristen zijn binnen gelaten door een medewerker van CH via een dmv een pincode om de deur te openen???
De terorristen wisten dat er een vergadering was ???
Tijdens de shooting op CH zijn er mensen op dak aan het filmen en eentje heeft zelfs een kogelvrij vest aan.
Vlak voor de shooters het gebouw uitkomen rennen er 3 agenten door de straat en rennen de andere kant op???
De shooting op de agent is waarschijnlijk nep.
Officiële berichten zeggen dat hij is geraakt in zijn hoofd door een AK-47 close range. NO BLOOD???
Geen terugslag van het wapen zichtbaar bij de shooter die het wapen voor zich uit houd???
Het zichtbare rookpluimpje is de plaats van inslag op de stoep.
De schutter richt zijn wapen een andere kant op.
De auto's die staan geparkeerd op de lokatie staan er precies hetzelfde wanneer de TV verslaggever de plas bloed bespreekt.
Op de beelden waar in de verte te zien is dat de agent daar zou liggen staan er andere auto's (Geen bloed te zien)
's avonds ligt er ineens een enorme plas bloed op de stoep die een meter verder is dan waar de agent lag.
Die op slag dood zou zijn geweest en daar dus uren heeft liggen bloeden?
Niet even netjes het bloed verwijderen voordat er bloemen worden gelegd
Niet afgevoerd en de plaats van het incident hebben ze zo achter gelaten een rood lintje er omheen en klaar.
De daders die zeer goed voorbereid waren laten toevallig hun ID kaat in de auto liggen
De verslaggever zegt nota bene : the blood on the ground wich has been put there.
Geen lijken getoond van de slachtoffers alleen een kale man met een cijfer op zijn hoofd.
meer dan 24 uur klopjacht op 2 terroristen door 88.000 agenten.
Toevallig is er ook nog een ander incident in Parijs waarbij een politieagente wordt neergeschoten.
De volgende dag eindigd het drama met 2 gijzelingen gelijktijdig???
Van personen die niets met elkaar te maken hebben.
De aandacht is volledig op de ontknoping van het andere gijzelingsdrama midden in de stad in de winkel.
Waarbij zeer chaotisch te werk wordt gegaan en je vele vragen kunt stellen bij de gang van zaken.
De ontknoping van de echte daders van de shooting op Charle Hebdo vindt plaats op een industrieterrein.
Daar zijn amper beelden van en de beelden die er zijn is helemaal niets te zien.
Een paar agenten en wat rook tussen de bomen en gebouwen. Van ver weg gefilmd.
De beelden die later zijn verschenen van het wegrijden van de shooters valt ook veel over te zeggen.
Ze hebben geen enkele haast, ze checken nog even hun wapens en leggen die op de auto, terwijl er een politiewagen aankomt.
Dan rijden ze weg en stappen uit om op de politiewagen te schieten. De schoten zijn al te horen voordat ze de wagen uit zijn.
Waarom maakte de politiewagen plaats voor hun en zet hij niet de wagen dwars op de weg. En schiet terug?
Dat is zijn werk. De shooters rijden langs de politiewagen en slaan linksaf terwijl de kaart een route aangeeft waarop
wordt aangegeven dat ze naar rechts zouden zijn gereden.
Dit wordt gefilmd door 2 nonchalant lachende jongens die het over voetbal hebben.
De spiegels van de auto zijn wit en de later teruggevonden auto heeft zwarte spiegels
Daarna (gedeeltelijk begrijpbaar) enorme massamedia en de dag erna de grootste demonstraties ooit in parijs.
Meer mensen dan bij de bevrijding van Parijs na WW2, waarbij tientallen staatsvertegenwoordigers aanwezig zijn.
Ook daar zijn beelden van die aangeven dat de foto's en beelden zijn bewerkt om de illusie te wekken dat er 3 miljoen mensen op de been zijn.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Eens, maar dat staat er een beeje los hier van, het is meer 9/11 materiaal.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
De MSM'ers denken nog steeds dat de Bin Laden 911 confession tapes zijn echt....ondanks 't feit dat de MSM(CNN) heeft ook vermeld dat: 'It is unclear whether the tapes are authentic or not'.
Plus we wijken weer beetje af geloof ik.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Mooie lijst, Izzy.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil.
Daders waren al jaren in het vizier van veiligheidsdiensten en zelfs veroordeeld
Charlie Hebdo magazine was al meerdere keren gewezen op de aanstootgevende cartoons.
Paar jaar geleden, er werden zelfs scholen ontruimt en beveiligd wanneer er een nieuwe editie werdt uitgebracht
Een aantal dagen voor de shooting waren er in Parijs geheime vergaderingen van Mossad met een Arabier in hoge functie
Frankrijk had zich de woede op de hals gehaalt van Israël/Mossad door te stemmen voor een onafhankelijke staat Palestina.
Frankrijk had zich de woede op de hals gehaald van de VS/CIA door te pleiten voor versoepeling van de sancties tegen Rusland.
De terrorristen zijn binnen gelaten door een medewerker van CH via een dmv een pincode om de deur te openen???
Tijdens de shooting op CH zijn er mensen op dak aan het filmen en eentje heeft zelfs een kogelvrij vest aan.
Vlak voor de shooters het gebouw uitkomen rennen er 3 agenten door de straat en rennen de andere kant op???
Officiële berichten zeggen dat hij is geraakt in zijn hoofd door een AK-47 close range. NO BLOOD???
Geen terugslag van het wapen zichtbaar bij de shooter die het wapen voor zich uit houd???
De auto's die staan geparkeerd op de lokatie staan er precies hetzelfde wanneer de TV verslaggever de plas bloed bespreekt.
Op de beelden waar in de verte te zien is dat de agent daar zou liggen staan er andere auto's (Geen bloed te zien)
's avonds ligt er ineens een enorme plas bloed op de stoep die een meter verder is dan waar de agent lag.
Niet afgevoerd en de plaats van het incident hebben ze zo achter gelaten een rood lintje er omheen en klaar.
De daders die zeer goed voorbereid waren laten toevallig hun ID kaat in de auto liggen
De verslaggever zegt nota bene : the blood on the ground wich has been put there.
Geen lijken getoond van de slachtoffers alleen een kale man met een cijfer op zijn hoofd.
Toevallig is er ook nog een ander incident in Parijs waarbij een politieagente wordt neergeschoten.
De aandacht is volledig op de ontknoping van het andere gijzelingsdrama midden in de stad in de winkel.
Waarbij zeer chaotisch te werk wordt gegaan en je vele vragen kunt stellen bij de gang van zaken.
De ontknoping van de echte daders van de shooting op Charle Hebdo vindt plaats op een industrieterrein.
Daar zijn amper beelden van en de beelden die er zijn is helemaal niets te zien.
De beelden die later zijn verschenen van het wegrijden van de shooters valt ook veel over te zeggen.
Ze hebben geen enkele haast, ze checken nog even hun wapens en leggen die op de auto, terwijl er een politiewagen aankomt.
Dan rijden ze weg en stappen uit om op de politiewagen te schieten. De schoten zijn al te horen voordat ze de wagen uit zijn.
Waarom maakte de politiewagen plaats voor hun en zet hij niet de wagen dwars op de weg. En schiet terug?
Dat is zijn werk. De shooters rijden langs de politiewagen en slaan linksaf terwijl de kaart een route aangeeft waarop
Dit wordt gefilmd door 2 nonchalant lachende jongens die het over voetbal hebben.
De spiegels van de auto zijn wit en de later teruggevonden auto heeft zwarte spiegels
Daarna (gedeeltelijk begrijpbaar) enorme massamedia en de dag erna de grootste demonstraties ooit in parijs.
Meer mensen dan bij de bevrijding van Parijs na WW2, waarbij tientallen staatsvertegenwoordigers aanwezig zijn.
Ook daar zijn beelden van die aangeven dat de foto's en beelden zijn bewerkt om de illusie te wekken dat er 3 miljoen mensen op de been zijn.
Zoek daar nou bronnen bij en een net overzicht kan in de OP. Dan kunnen we daarover discussieren?The only limit is your own imagination
Ik geloof niet de wikipedia definiitie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry ik vergeet ook weer eens een link, en Zo moeilijk was dit toch niet dat wist jij ik en paar miljard mensen ook, vaak in nieuws geweest, en jij wist het zelf ook al.
De financiering is wel gestopt, na de oorlog daar, maar dat is iets waar overheen gekeken word.
Maar daar gaat 't niet om.
Heb jij de memorilal editie van Charlie Hebdo besteld...komt morgen uit in NL hoor!
Ik vraag me af als die laatste verkoop cijfers zijn echt.Ik vraag me af waarom iemand zal ooit zo'n bladje kopen.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Idd. On topic luitjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eens, maar dat staat er een beeje los hier van, het is meer 9/11 materiaal.
Plus we wijken weer beetje af geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil.
Ook daar zijn beelden van die aangeven dat de foto's en beelden zijn bewerkt om de illusie te wekken dat er 3 miljoen mensen op de been zijn.Je somt een prachtig lijstje op, maar wat wil je hier precies mee zeggen? De helft van deze dingen zijn vrij gemakkelijk 'onder uit' te halen zoals je zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil.
Ook daar zijn beelden van die aangeven dat de foto's en beelden zijn bewerkt om de illusie te wekken dat er 3 miljoen mensen op de been zijn.
Een agent met een pistool maakt trouwens vrij weinig kans tegen een kalasjnikov.![]()
Dat ligt eraan als de Kalashnikov heeft echte kogels of niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
[..]
Je somt een prachtig lijstje op, maar wat wil je hier precies mee zeggen? De helft van deze dingen zijn vrij gemakkelijk 'onder uit' te halen zoals je zelf.
Een agent met een pistool maakt trouwens vrij weinig kans tegen een kalasjnikov.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
De bronnen staan in mijn favorieten, dit was maar een kladje. Ik kijk wel wanneer ik wat tijd hebquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie lijst, Izzy.
Zoek daar nou bronnen bij en een net overzicht kan in de OP. Dan kunnen we daarover discussieren?
om het netjes te maken.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Top!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De bronnen staan in mijn favorieten, dit was maar een kladje. Ik kijk wel wanneer ik wat tijd heb
om het netjes te maken.
Zou het topic enorm vooruithelpen!The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als de Kalashnikov heeft echte kogels of niet.
Dit is de auto die ze beschoten. Zulke gaten krijg je er niet in met losse flodders...![]()
Dat zeker. Nu zijn het steeds losse dingen die besproken worden en heel veel komt meerdere keren voorbij ..quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top!
Zou het topic enorm vooruithelpen!![]()
so hey.. maar dit is interessant!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil.
Ook daar zijn beelden van die aangeven dat de foto's en beelden zijn bewerkt om de illusie te wekken dat er 3 miljoen mensen op de been zijn.![]()
Allereest: Top dat je het post. Kan qua layout wellicht wat beter
maar wellicht voor in de volgende OP?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil.
De lijst is niet eens compleet.Is het al over gegaan. Je kent zijn motieven niet. Mensen zijn depressief. Dit kán de druppel geweest zijn. Kan ook een geensceneerde zelfmoord zijn natuurlijk, maardat weten we beiden niet.quote:Commisaris bezig met onderzoek naar de shooting pleegt "zelfmoord"En het punt is? Ze hadden het hele leven vast moeten zitten of continu een franse politieagent in hun nek? Wet- en regelgeving maakt dat, gelukkig, niet mogelijk.quote:Daders waren al jaren in het vizier van veiligheidsdiensten en zelfs veroordeeldIk snap werkelijk waar niet waarom dit 'punt' ook maar relevant is voor een hoax of niet. Zou juist pleiten voor niet een hoax, omdat het doel dus verklaarbaar is. Maargoed.quote:Charlie Hebdo magazine was al meerdere keren gewezen op de aanstootgevende cartoons.Idem als hierboven.quote:Paar jaar geleden, er werden zelfs scholen ontruimt en beveiligd wanneer er een nieuwe editie werdt uitgebrachtuiteraard.quote:De eigenaar van het weekblad is een Rothschild.Zo geheim dat jij ze weet. Ook als het wel zo was, zegt het nog altijd niks.quote:Een aantal dagen voor de shooting waren er in Parijs geheime vergaderingen van Mossad met een Arabier in hoge functieGehaald. En ze moeten nog stemmen.quote:Frankrijk had zich de woede op de hals gehaalt van Israël/Mossad door te stemmen voor een onafhankelijke staat Palestina.Hoezo de CIA? Er waren overigens meer landen voor versoepeling; je kan de Russen simpelwg niet tot het eind ter tijden klein houden.quote:Frankrijk had zich de woede op de hals gehaald van de VS/CIA door te pleiten voor versoepeling van de sancties tegen Rusland.Ja wow, enorm.quote:Nu zit Frankrijk weer strak onder de duim.Er zijn doorgaans wel redactie-vergaderingen nét voor het blad wordt uitgebracht. Het kan ook dat de daders gewoon een aantal weekjes hebben geobserveerd. Hell, zo hebben de Heineken-ontvoerders ook Heineken ontvoerd. Gewoon, observeren.quote:Ze vergaderen 1 x per week bij CH. Hoe wisten de terroristen dit?11uur sochtends is geen spits! En het was een rustige achteraf-straat. En het feit dat er mensen AK's staan leeg te schieten werkt ook wat demotiverend om de straat in te lopen.quote:Waarom was het daar zo rusitg op straat tijdens het spitsuur?Die bedreigd werd met een vuurwapen ja. Heb ook ergens gelezen dat haar peutertje er ook bij was. Dan doe je die deur wel open hoor.quote:De terrorristen zijn binnen gelaten door een medewerker van CH via een dmv een pincode om de deur te openen???Dat heb je al gezegd.quote:De terorristen wisten dat er een vergadering was ???Hebben we het ook al over gehad, niet? Ze zijn eerder bedreigd-->kan zomaar de aanwezigheid van kogelvrije vesten verklaren. Ze filmen-->het is 2015, wie kan er tegenwoordig NIET filmen. Los van dat zijn het journalisten, die zullen best wel een camera hebben liggen.quote:Tijdens de shooting op CH zijn er mensen op dak aan het filmen en eentje heeft zelfs een kogelvrij vest aan.Dit punt blijven herhalenquote:De spiegels van de auto zijn wit en de later teruggevonden auto heeft zwarte spiegels![]()
![]()
![]()
![]()
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Gemakkelijk onderuit te halen? Alles? Ik noem dat smoesjes verzinnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
[..]
Je somt een prachtig lijstje op, maar wat wil je hier precies mee zeggen? De helft van deze dingen zijn vrij gemakkelijk 'onder uit' te halen zoals je zelf.
Een agent met een pistool maakt trouwens vrij weinig kans tegen een kalasjnikov.
Er zijn zoveel eigenaardigheden en toevalligheden dat het wel een heel raar verhaal wordt om te geloven als je een gezond stel hersens hebt. En ik zei al dit is maar een kladje.
Wanneer je dit verhaal afweegt tegen alles wat er in de wereld gebeurt is het een puzzelstukje dat de puzzel compleet maakt.
Toevallig dat er ook tegelijk een pedofilie schandaal was rond het koningshuis in Engeland.
Toevallig dat er nu allerlei maatregelen zijn ingevoerd om vrijheden in te perken en de "veiligheid"
op te schroeven. Toevallig dat de VS nu ineens wel boots on the ground wil en een oorlog in het
midden oosten nav aanslagen in Canada Sydney en Parijs.
En ga zo maar door.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Onderbouw je punten met serieuze, inhoudelijke argumenten over deze zaak.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Gemakkelijk onderuit te halen? Alles? Ik noem dat smoesjes verzinnen.
Dan kan je daarover discussieren. Nu blijft het in de ruimte en komt er niks uit.
Elk opvallend punt waar antwoorden op mogelijk zijn (betekent niet dat die antwoorden kloppen) kan dan in de OP.
Zoek goeie bronnen, onmogelijke hoeken, fysica, logica die niet kloppen. Politieke belangen. Dat zijn inhoudelijke punten. Nu blijft het bij A tegen B zonder enige echte grond.
Dan kan je niet van mensen verwachten dat ze iets slikken.
Dat doe je ook niet bij de MSM, neem ik aan...The only limit is your own imagination
Buiten dat die foto uit 2013 komt: http://www.theblaze.com/s(...)or-syria-opposition/quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Flammie het volgende:
Ik heb hier de smoking gun though
[ afbeelding ]![]()
"ze wisten dat ze vergadering hadden"is dit voor real??
is dit echt een bewijs voor ook maar iets? ik ken geen bedrijf op planeet aarde dat geen wekelijkse vergadering heeft
![]()
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Gemakkelijk onderuit te halen? Alles? Ik noem dat smoesjes verzinnen.
Er zijn zoveel eigenaardigheden en toevalligheden dat het wel een heel raar verhaal wordt om te geloven als je een gezond stel hersens hebt. En ik zei al dit is maar een kladje.
Wanneer je dit verhaal afweegt tegen alles wat er in de wereld gebeurt is het een puzzelstukje dat de puzzel compleet maakt.
Toevallig dat er ook tegelijk een pedofilie schandaal was rond het koningshuis in Engeland.
Toevallig dat er nu allerlei maatregelen zijn ingevoerd om vrijheden in te perken en de "veiligheid"
op te schroeven. Toevallig dat de VS nu ineens wel boots on the ground wil en een oorlog in het
midden oosten nav aanslagen in Canada Sydney en Parijs.
En ga zo maar door.![]()
Ditquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderbouw je punten met serieuze, inhoudelijke argumenten over deze zaak.
Dan kan je daarover discussieren. Nu blijft het in de ruimte en komt er niks uit.
Elk opvallend punt waar antwoorden op mogelijk zijn (betekent niet dat die antwoorden kloppen) kan dan in de OP.
Zoek goeie bronnen, onmogelijke hoeken, fysica, logica die niet kloppen. Politieke belangen. Dat zijn inhoudelijke punten. Nu blijft het bij A tegen B zonder enige echte grond.
Dat doe je ook niet bij de MSM, neem ik aan...Dan kunnen er namelijk ook een hoop punten van de lijst die ech complete quatsch zijn, en zo blijven er juist een paar interessantere punten over. Het is bv. wel vermoeiend om weer aan te geven dat Chrome van buitenspiegels van kleur kan verschieten naar gelang de lichtinval erop valt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderbouw je punten met serieuze, inhoudelijke argumenten over deze zaak.
Dat doe je ook niet bij de MSM, neem ik aan...
Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is een frustrerende week geweest
geloof me. Steeds weer argumenteren over de punten en bijna continue met mensen die het MSM
verhaal verdedigen. Er zijn hier meer tegenstanders dan voorstanders van het BNW verhaal.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Idd. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef Michielos het volgende:
is dit echt een bewijs voor ook maar iets? ik ken geen bedrijf op planeet aarde dat geen wekelijkse vergadering heeft
![]()
![]()
En dit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.![]()
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.
Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is een frustrerende week geweest
geloof me. Steeds weer argumenteren over de punten en bijna continue met mensen die het MSM
verhaal verdedigen. Er zijn hier meer tegenstanders dan voorstanders van het BNW verhaal.![]()
Maar het BNW-verhaal is toch niet dat elk 'twijfelgeval' (want eerlijk, de helft van je lijst is niet eens een argument of samenhangend met iets) direct betekent dat het bij het BNW-verhaal hoort? Het MSM-verhaal is niet absoluut.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.
verhaal verdedigen. Er zijn hier meer tegenstanders dan voorstanders van het BNW verhaal.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Precies! Het zijn allemaal losse flodders.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar het BNW-verhaal is toch niet dat elk 'twijfelgeval' (want eerlijk, de helft van je lijst is niet eens een argument of samenhangend met iets) direct betekent dat het bij het BNW-verhaal hoort? Het MSM-verhaal is niet absoluut.![]()
Het is wel een geweldige afleiding natuurlijk van de verhalen over het grootste sexschandaalquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.
uit de recente geschiedenis van het Britse Koningshuis. Het nieuws ging alleen maar over Parijs.
Ik zei al dit is maar een kladje en ik heb het verder nog niet uitgewerkt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Ik snap trouwens oprecht niet waarom iedereen in NL nou ineens die CH wil kopen. Ik, en ik durf best te zeggen met mij nog enorm veel mensen, hadden nog nooit van heel dat blad gehoord en nu moet het ineens in de leesmap. Zulk soort mensen, echt
Het heeft ook te maken met welke tijdstip de vergadering is,want die kan verplaats worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef Michielos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, want Britse (Royal)pers staan er wel om bekend dat ze zaken gauw laten rusten en dat ze echt alleen 100% overtuigend bewijs willen, eer ze iets plaatsenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is wel een geweldige afleiding natuurlijk van de verhalen over het grootste sexschandaal
uit de recente geschiedenis van het Britse Koningshuis. Het nieuws ging alleen maar over Parijs.
Ik zei al dit is maar een kladje en ik heb het verder nog niet uitgewerkt.
Ik snap wel waarom mensen *dit* nummer willen. Stukje geschiedenis enzo. Zou het ook wel tof vinden zo'n ding te hebben, voor later ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap trouwens oprecht niet waarom iedereen in NL nou ineens die CH wil kopen. Ik, en ik durf best te zeggen met mij nog enorm veel mensen, hadden nog nooit van heel dat blad gehoord en nu moet het ineens in de leesmap. Zulk soort mensen, echt![]()
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Allereest: Top dat je het post. Kan qua layout wellicht wat beter
maar wellicht voor in de volgende OP?
Ik weet dat er spelfouten en herhalingen in stonden.
Maar ga vooral verder met argumenteren. Maar onthoud wel, dat wanneer jij iets logishch te
verklaren vindt of niet belangrijk wil niet zeggen dat iedereen er zo tegenaan kijkt.
Er zijn naar mijn mening een aantal belangrijke punten die voor 90% bewijzen dat er iets niet klopt.
En al is er maar 1 punt waarvan je met zekerheid kan stellen dat het "nep" is of in scene gezet.
Dan wordt het hele verhaal zeer twijfelachtig. Om het lichtjes uit te drukken.
Ik heb nu ook echt geen zin om weer alles te gaan bespreken. Dat kan wel weer wanneer het is uitgewerkt en evt. in de OP staat.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Eerlijk gezegd zou ik ook graag een kopie willen, of hem in ieder geval in willen zien. Zo krijg je toch meer een reëel idee wat voor een soort blad het is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom mensen *dit* nummer willen. Stukje geschiedenis enzo. Zou het ook wel tof vinden zo'n ding te hebben, voor later ofzo.![]()
Let vooral op de rol van de politie
New footage!!!A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Jij hebt een punt te maken. Dat betekent dat jij het werk daarvoor moet doen. Maak duidelijk waarom bepaalde punten gelden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.
Maar ga vooral verder met argumenteren. Maar onthoud wel, dat wanneer jij iets logishch te
verklaren vindt of niet belangrijk wil niet zeggen dat iedereen er zo tegenaan kijkt.
Er zijn naar mijn mening een aantal belangrijke punten die voor 90% bewijzen dat er iets niet klopt.
En al is er maar 1 punt waarvan je met zekerheid kan stellen dat het "nep" is of in scene gezet.
Ik heb nu ook echt geen zin om weer alles te gaan bespreken. Dat kan wel weer wanneer het is uitgewerkt en evt. in de OP staat.
Een lijstje dumpen en weglopen is toch geen manier?
Neem rust als je moe bent en kom desnoods over een week terug. Maar verwachten dat anderen je verhaal slikken zonder enige onderbouwing, is dat niet juist dat wat wij de "sheeple" -terecht- verwijten??The only limit is your own imagination
Is online te lezen in PDF formaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook graag een kopie willen, of hem in ieder geval in willen zien. Zo krijg je toch meer een reëel idee wat voor een soort blad het is.
http://issuu.com/charlieh(...)do_14.01.2015_no1178If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dankjewelquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is online te lezen in PDF formaat.
http://issuu.com/charlieh(...)do_14.01.2015_no1178!
![]()
Thanksquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is online te lezen in PDF formaat.
http://issuu.com/charlieh(...)do_14.01.2015_no1178![]()
Ik begrijp wat je bedoeld El Matador. Ik zie nog wel wat ik ermee doe.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een punt te maken. Dat betekent dat jij het werk daarvoor moet doen. Maak duidelijk waarom bepaalde punten gelden.
Een lijstje dumpen en weglopen is toch geen manier?
Neem rust als je moe bent en kom desnoods over een week terug. Maar verwachten dat anderen je verhaal slikken zonder enige onderbouwing, is dat niet juist dat wat wij de "sheeple" -terecht- verwijten??
Ik hoef niet echt een punt te maken. Voor mezelf is het op zich wel redelijk duidelijk.
Wat is het nut van het beargumenteren wanneer het alleen een welles nietes verhaal wordt.
Dan kan je net als met 9-11 over 13 jaar nog bezig zijn.
Al deze info staat online. Wanneer je het interessant vindt om je er in te verdiepen kan je toch zelf
op zoek gaan naar de info en er je eigen oordeel over geven.
Dat is net het punt. Niemand moet mij geloven, niemand moet de MSM geloven en ook niemand moet alternatieve websites geloven. Je moet zelf op zoek gaan naar de waarheid om jezelf te overtuigen.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Uiteraard, ik heb ook de wijsheid niet in pacht hequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.
Ik heb nu ook echt geen zin om weer alles te gaan bespreken. Dat kan wel weer wanneer het is uitgewerkt en evt. in de OP staat.Maar over die punten kan je dus discussieren waarom je iets wel of niet logisch verklaarbaar vindt. Zoals we deden over het gedrag van de mensen op het dak.
Verder moet je wel kijken wat precies niet klopt. Er werd bv. eerst gerept van 3 verloren ID-kaarten, en later 1 verloren ID-kaart. Dan is de berichtgeving dus niet correct geweest. Oorzaak wellicht hectiek, wellicht ook niet. Maar dat het 3-ID's-verhaal dan niet klopt, daar wordt de gebeurtenis/aanslag voor mij niet twijfelachtiger door.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
De politie rijdt weg in z'n achteruit. Het is niet heel vreemd toch? Een vuurgevecht aangaan als er met machine-guns op je wordt geschoten en je zelf alleen 2handpistolen hebt is gewoon pure zelfmoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
New footage!!!Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Niemand dwingt je om iets te doen wat je niet wilt. Maar waarom post je het dan op een forum? Dat is toch het hele idee? Dingen plaatsen en dan argumenteren met andere users waarom je iets wel of niet vindt. Anders kan je 't beter op Instagram plaatsen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld El Matador. Ik zie nog wel wat ik ermee doe.
Ik hoef niet echt een punt te maken. Voor mezelf is het op zich wel redelijk duidelijk.
Wat is het nut van het beargumenteren wanneer het alleen een welles nietes verhaal wordt.
Dan kan je net als met 9-11 over 13 jaar nog bezig zijn.
Al deze info staat online. Wanneer je het interessant vindt om je er in te verdiepen kan je toch zelf
op zoek gaan naar de info en er je eigen oordeel over geven.
Dat is net het punt. Niemand moet mij geloven, niemand moet de MSM geloven en ook niemand moet alternatieve websites geloven. Je moet zelf op zoek gaan naar de waarheid om jezelf te overtuigen.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Nope, ik pas hoef dat blaadje niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof niet de wikipedia definiitie.
Maar daar gaat 't niet om.
Heb jij de memorilal editie van Charlie Hebdo besteld...komt morgen uit in NL hoor!
Ik vraag me af als die laatste verkoop cijfers zijn echt.Ik vraag me af waarom iemand zal ooit zo'n bladje kopen.
En jou humor is niet andermans humor, er zullen vast wel wat geintreseerden in zijn.
Zo zijn er ook mensen die joop klepzeiker leuk vinden en anderen vinden het geen hol aan.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
kan ja. en dus? Als ie opeens verplaatst zou zijn, zou de Mossad dat net zo min weten als die 2 moslim clowns.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met welke tijdstip de vergadering is,want die kan verplaats worden.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
New footage!!!
Wat mij opvalt aan dit filmpje is het volgende:
Ze staan erg te treuzelen nadat ze net 12 mensen hebben vermoord.
Tegen wie staan ze Allah Akbar te roepen? De straat is leeg.
Moslims beweren dat alleen westerlingen het zo uitspreken. Ik heb ook iemand horen zeggen dat echte Moslims hun andere hand opsteken wanneer ze dit roepen maar dat weet ik niet.
Die gast met dat lichte hesje weet niet hoe zijn wapen werkt? Die ander moet hem helpen.
En legt zijn geweer nonchalant op het dak.
Je hoort al schoten ruim voordat ze zijn uitgestapt.
Ze gaan linksaf aan het einde van de straat tewijl de officiële route zou zijn dat ze naar rechts gingen
De jongens die filmen staan te lachen?
En de politieauto doet niets om hen te stoppen.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Ik heb al een week op dit topic geargumenteerd en dat was erg frustrerend en vermoeiend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om iets te doen wat je niet wilt. Maar waarom post je het dan op een forum? Dat is toch het hele idee? Dingen plaatsen en dan argumenteren met andere users waarom je iets wel of niet vindt. Anders kan je 't beter op Instagram plaatsen.
Ik wacht wel tot ik meer back-up heb om mijn argumenten te bekrachtigen.
Daarnaast zijn er nog veel meer dingen gaande in de wereld om te bestuderen en over te lezen.
Om alleen op deze gebeurtenis te blijven focussen is misschien wel de bedoeling van de machtshebbers. Als afleiding van wat er verder momenteel gebeurd in de wereld.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
de beredenering is hier beetje in de trant van:
"als je agent bent, moet je de wet dienen en dus is het vreemd dat agent jaap wegvluchtte toen er 485485 extremisten met ak47's op hem afgerend kwamen. complot!!"
zo kun je dus onder elke steen wel wat zoeken om je claims te bevestigen
Jij zou blijven staan en met ze vechten, of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Michielos het volgende:
"als je agent bent, moet je de wet dienen en dus is het vreemd dat agent jaap wegvluchtte toen er 485485 extremisten met ak47's op hem afgerend kwamen. complot!!"![]()
Wie weet, het komt Obama iig wel goed uit. Hij heeft de oorlog in Irak beëindigt en belooft omquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
idd dit is gewoon een complot! de brutaliteit van obama!
geen Amerikaanse soldaten meer een oorlog in te slepen. Nu wil hij dat toch weer gaan doen
n.a.v. de aanslagen in Canada Sydney en Parijs. De hele wereld wordt erbij betrokken.
Zelfs de Russen nu er ook een filmpje is uitgekomen dat IS 2 Russen heeft vermoord door een
onschuldig jochie. Dat filmpje is overigens nep. Zoals zo veel dingen die ons worden wijsgemaakt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Nee, niemand niet. Daaromquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zou blijven staan en met ze vechten, of niet?
Je kan ook je auto dwars op de weg zetten om ze te blokkeren ipv ze de ruimte geven om weg te rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Michielos het volgende:
"als je agent bent, moet je de wet dienen en dus is het vreemd dat agent jaap wegvluchtte toen er 485485 extremisten met ak47's op hem afgerend kwamen. complot!!"
zo kun je dus onder elke steen wel wat zoeken om je claims te bevestigenIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Van een agentje met 1800 per maand, mag je toch verwachten dat ie het vuurgevecht met 2 of 3 mannen met AK's aangaat? Of ben ik nou gek?quote:![]()
![]()
ik vraag me eerder af wat ze roepen. enquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.
Wat mij opvalt aan dit filmpje is het volgende:
Ze staan erg te treuzelen nadat ze net 12 mensen hebben vermoord.
Tegen wie staan ze Allah Akbar te roepen? De straat is leeg.
Moslims beweren dat alleen westerlingen het zo uitspreken. Ik heb ook iemand horen zeggen dat echte Moslims hun andere hand opsteken wanneer ze dit roepen maar dat weet ik niet.
Die gast met dat lichte hesje weet niet hoe zijn wapen werkt? Die ander moet hem helpen.
En legt zijn geweer nonchalant op het dak.
Je hoort al schoten ruim voordat ze zijn uitgestapt.
Ze gaan linksaf aan het einde van de straat tewijl de officiële route zou zijn dat ze naar rechts gingen
De jongens die filmen staan te lachen?
En de politieauto doet niets om hen te stoppen.
Wat zou jij doen.. als iemand met een ak47 je auto doorzeeft?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik neem aan dat ze wisten wat er aan de hand was, of reden ze daar toevallig?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af wat ze roepen. en
Wat zou jij doen.. als iemand met een ak47 je auto doorzeeft?
Ik zou de wagen dwars op de weg zetten en dan aan de andere kant eruit gaan.
Nu staan ze op de hoek te kijken hoe ze weg rijden. Dan hadden ze net zo goed als nog een kogel door hun hoofd kunnen krijgenIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Sarcasme is je niet bekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf? Als je oog in oog staat met twee terroristen Is je loon echt het laatste waar je aan denkt. Ben je nu echt zo wereldvreemd?![]()
Jij hield dus als agent het hoofd ijskoud in een chaos situatie en zou foutloos handelen ? Beetje als stallone in rambo ben jij dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wisten wat er aan de hand was, of reden ze daar toevallig?
Ik zou de wagen dwars op de weg zetten en dan aan de andere kant eruit gaan.
Nu staan ze op de hoek te kijken hoe ze weg rijden. Dan hadden ze net zo goed als nog een kogel door hun hoofd kunnen krijgen
ik zie je sarcasme maar als dit serieus is dan ben je insane ;pquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Van een agentje met 1800 per maand, mag je toch verwachten dat ie het vuurgevecht met 2 of 3 mannen met AK's aangaat? Of ben ik nou gek?![]()
Die terroristen in de auto tegen elkaar "Merde, we kunnen er niet langs! Daar gaat onze ontsnappingquote:"
Lijkt me hooguit een vertragingstactiek van 1 minuut. Terroristen stappen uit hun wagen met hun AK's. Schieten die agenten naar de andere wereld. Verplaatsen de auto. Vervolgens hun reis.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Is dit:quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf? Als je oog in oog staat met twee terroristen Is je loon echt het laatste waar je aan denkt. Ben je nu echt zo wereldvreemd?![]()
echt nodig in elke bericht die je plaatst
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Op dit subforum vol wereldvreemde inspecteur Vlijmscherp heb ik soms moeite sarcasme te herkennen jaquote:
Daar zijn die lui toch voor getraind, dan hoeven we nu dus ook niet extra agenten in te zetten tegen dequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij hield dus als agent het hoofd ijskoud in een chaos situatie en zou foutloos handelen ? Beetje als stallone in rambo ben jij dus
dreiging van terreur. Want het zijn nutteloze watjes die alleen maar wegrennenIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Ja, want het Is ronduit beschamend om dit te lezen en een regelrechte belediging aan het adres van al die wat op 7-1 zijn omgekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dit:![]()
echt nodig in elke bericht die je plaatst
Lees nu eens wat je zelf neerkalkt manquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar zijn die lui toch voor getraind, dan hoeven we nu dus ook niet extra agenten in te zetten tegen de
dreiging van terreur. Want het zijn nutteloze watjes die alleen maar wegrennenben je nu echt zo zwart wit?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: