Buiten dat die foto uit 2013 komt: http://www.theblaze.com/s(...)or-syria-opposition/quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:48 schreef Flammie het volgende:
Ik heb hier de smoking gun though
[ afbeelding ]
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Gemakkelijk onderuit te halen? Alles? Ik noem dat smoesjes verzinnen.
Er zijn zoveel eigenaardigheden en toevalligheden dat het wel een heel raar verhaal wordt om te geloven als je een gezond stel hersens hebt. En ik zei al dit is maar een kladje.
Wanneer je dit verhaal afweegt tegen alles wat er in de wereld gebeurt is het een puzzelstukje dat de puzzel compleet maakt.
Toevallig dat er ook tegelijk een pedofilie schandaal was rond het koningshuis in Engeland.
Toevallig dat er nu allerlei maatregelen zijn ingevoerd om vrijheden in te perken en de "veiligheid"
op te schroeven. Toevallig dat de VS nu ineens wel boots on the ground wil en een oorlog in het
midden oosten nav aanslagen in Canada Sydney en Parijs.
En ga zo maar door.
Ditquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderbouw je punten met serieuze, inhoudelijke argumenten over deze zaak.
Dan kan je daarover discussieren. Nu blijft het in de ruimte en komt er niks uit.
Elk opvallend punt waar antwoorden op mogelijk zijn (betekent niet dat die antwoorden kloppen) kan dan in de OP.
Zoek goeie bronnen, onmogelijke hoeken, fysica, logica die niet kloppen. Politieke belangen. Dat zijn inhoudelijke punten. Nu blijft het bij A tegen B zonder enige echte grond.
Dan kan je niet van mensen verwachten dat ze iets slikken.
Dat doe je ook niet bij de MSM, neem ik aan...
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderbouw je punten met serieuze, inhoudelijke argumenten over deze zaak.
Dan kan je daarover discussieren. Nu blijft het in de ruimte en komt er niks uit.
Elk opvallend punt waar antwoorden op mogelijk zijn (betekent niet dat die antwoorden kloppen) kan dan in de OP.
Zoek goeie bronnen, onmogelijke hoeken, fysica, logica die niet kloppen. Politieke belangen. Dat zijn inhoudelijke punten. Nu blijft het bij A tegen B zonder enige echte grond.
Dan kan je niet van mensen verwachten dat ze iets slikken.
Dat doe je ook niet bij de MSM, neem ik aan...
Idd. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef Michielos het volgende:
"ze wisten dat ze vergadering hadden"is dit voor real??
is dit echt een bewijs voor ook maar iets? ik ken geen bedrijf op planeet aarde dat geen wekelijkse vergadering heeft
![]()
En dit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.
Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is een frustrerende week geweest
geloof me. Steeds weer argumenteren over de punten en bijna continue met mensen die het MSM
verhaal verdedigen. Er zijn hier meer tegenstanders dan voorstanders van het BNW verhaal.
Maar het BNW-verhaal is toch niet dat elk 'twijfelgeval' (want eerlijk, de helft van je lijst is niet eens een argument of samenhangend met iets) direct betekent dat het bij het BNW-verhaal hoort? Het MSM-verhaal is niet absoluut.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb alle punten al besproken in dit topic de afgelopen dagen.
Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is een frustrerende week geweest
geloof me. Steeds weer argumenteren over de punten en bijna continue met mensen die het MSM
verhaal verdedigen. Er zijn hier meer tegenstanders dan voorstanders van het BNW verhaal.
Precies! Het zijn allemaal losse flodders.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar het BNW-verhaal is toch niet dat elk 'twijfelgeval' (want eerlijk, de helft van je lijst is niet eens een argument of samenhangend met iets) direct betekent dat het bij het BNW-verhaal hoort? Het MSM-verhaal is niet absoluut.
Het is wel een geweldige afleiding natuurlijk van de verhalen over het grootste sexschandaalquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Je noemt allemaal toevalligheden op die geen enkel verband met elkaar hebben. Wat heeft een pedofilie schandaal nou weer te maken met een terroristische aanval in Parijs? De punten die je opnoemt zijn niet 'slecht', maar het verband er tussen is niet altijd even makkelijk te zien zonder duidelijke argumentatie.
Het heeft ook te maken met welke tijdstip de vergadering is,want die kan verplaats worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef Michielos het volgende:
"ze wisten dat ze vergadering hadden"is dit voor real??
is dit echt een bewijs voor ook maar iets? ik ken geen bedrijf op planeet aarde dat geen wekelijkse vergadering heeft
![]()
Ja, want Britse (Royal)pers staan er wel om bekend dat ze zaken gauw laten rusten en dat ze echt alleen 100% overtuigend bewijs willen, eer ze iets plaatsenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is wel een geweldige afleiding natuurlijk van de verhalen over het grootste sexschandaal
uit de recente geschiedenis van het Britse Koningshuis. Het nieuws ging alleen maar over Parijs.
Ik zei al dit is maar een kladje en ik heb het verder nog niet uitgewerkt.
Ik snap wel waarom mensen *dit* nummer willen. Stukje geschiedenis enzo. Zou het ook wel tof vinden zo'n ding te hebben, voor later ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap trouwens oprecht niet waarom iedereen in NL nou ineens die CH wil kopen. Ik, en ik durf best te zeggen met mij nog enorm veel mensen, hadden nog nooit van heel dat blad gehoord en nu moet het ineens in de leesmap. Zulk soort mensen, echt
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Allereest: Top dat je het post. Kan qua layout wellicht wat beter
maar wellicht voor in de volgende OP?
Eerlijk gezegd zou ik ook graag een kopie willen, of hem in ieder geval in willen zien. Zo krijg je toch meer een reëel idee wat voor een soort blad het is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom mensen *dit* nummer willen. Stukje geschiedenis enzo. Zou het ook wel tof vinden zo'n ding te hebben, voor later ofzo.
Jij hebt een punt te maken. Dat betekent dat jij het werk daarvoor moet doen. Maak duidelijk waarom bepaalde punten gelden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.
Ik weet dat er spelfouten en herhalingen in stonden.
Maar ga vooral verder met argumenteren. Maar onthoud wel, dat wanneer jij iets logishch te
verklaren vindt of niet belangrijk wil niet zeggen dat iedereen er zo tegenaan kijkt.
Er zijn naar mijn mening een aantal belangrijke punten die voor 90% bewijzen dat er iets niet klopt.
En al is er maar 1 punt waarvan je met zekerheid kan stellen dat het "nep" is of in scene gezet.
Dan wordt het hele verhaal zeer twijfelachtig. Om het lichtjes uit te drukken.
Ik heb nu ook echt geen zin om weer alles te gaan bespreken. Dat kan wel weer wanneer het is uitgewerkt en evt. in de OP staat.
Is online te lezen in PDF formaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook graag een kopie willen, of hem in ieder geval in willen zien. Zo krijg je toch meer een reëel idee wat voor een soort blad het is.
Dankjewelquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is online te lezen in PDF formaat.
http://issuu.com/charlieh(...)do_14.01.2015_no1178
Thanksquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is online te lezen in PDF formaat.
http://issuu.com/charlieh(...)do_14.01.2015_no1178
Ik begrijp wat je bedoeld El Matador. Ik zie nog wel wat ik ermee doe.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een punt te maken. Dat betekent dat jij het werk daarvoor moet doen. Maak duidelijk waarom bepaalde punten gelden.
Een lijstje dumpen en weglopen is toch geen manier?
Neem rust als je moe bent en kom desnoods over een week terug. Maar verwachten dat anderen je verhaal slikken zonder enige onderbouwing, is dat niet juist dat wat wij de "sheeple" -terecht- verwijten??
Uiteraard, ik heb ook de wijsheid niet in pacht hequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals het was maar een kladje dat ik op mijn computer had staan.
Ik weet dat er spelfouten en herhalingen in stonden.
Maar ga vooral verder met argumenteren. Maar onthoud wel, dat wanneer jij iets logishch te
verklaren vindt of niet belangrijk wil niet zeggen dat iedereen er zo tegenaan kijkt.
Er zijn naar mijn mening een aantal belangrijke punten die voor 90% bewijzen dat er iets niet klopt.
En al is er maar 1 punt waarvan je met zekerheid kan stellen dat het "nep" is of in scene gezet.
Dan wordt het hele verhaal zeer twijfelachtig. Om het lichtjes uit te drukken.
Ik heb nu ook echt geen zin om weer alles te gaan bespreken. Dat kan wel weer wanneer het is uitgewerkt en evt. in de OP staat.
De politie rijdt weg in z'n achteruit. Het is niet heel vreemd toch? Een vuurgevecht aangaan als er met machine-guns op je wordt geschoten en je zelf alleen 2handpistolen hebt is gewoon pure zelfmoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
Let vooral op de rol van de politie
New footage!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |