Wat een aparte gevolgtrekking.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_kloodtzakken.html
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.
Dat je het tekenen van dat verdrag zorgerlijk vindt begrijp ik, dat vind ik ook. Ik snap alleen niet hoe je dan ineens met 7mijls-laarzen de sprong maakt naar de gedachte dat het hele zootje bedacht is om het tekenen van dit verdrag er maar doorheen te krijgen. Het getuigt van enorme tunnelvisie. Alsof internetvrijheden de afgelopen jaren sowieso niet ingeperkt zijn, zonder dat daar een aanslag aan te pas kwam.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
En kijk ultrafascisme in optima forma. Habdo is doelbewust bedacht door Obama en Brussel.
Omdat Rothschild daartoe geen opdracht heeft gegeven. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Waarom worden Franse scholen niet bewaakt?
Hoezo niet bewaakt? Dit zijn ook Franse scholen en de inschatting is dat als er nog een aanslag komt het voor dat gedeelte van de Franse scholen een groter risico is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Typisch dat je de telegraaf quote.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
Denk eerder meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:36 schreef Fogel het volgende:
Op iedere straathoek een soldaat neerzetten en het dan veilig noemen is een tactiek uit de VS.
Ik vraag me af hoeveel veiliger het echt wordt daardoor.
Was de uitkomst van de aanslag en gijzeling veel anders geworden met een rode baret of twee in de buurt?
Waarom zouden ze Joodse mensen in een Joodse supermarkt gijzelen en vermoorden?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
Waarom zouden ze onschuldige Joodse kinderen iets aan willen doen dan?
Er komt nog meer. Die lone wolves zijn uitstekende instrumenten voor terreur:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo niet bewaakt? Dit zijn ook Franse scholen en de inschatting is dat als er nog een aanslag komt het voor dat gedeelte van de Franse scholen een groter risico is.
Je moet niet willen eindigen als de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Angelyna het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
Ik weet niet genoeg over de Van Gogh en Fortuyn verhallen behalve van MSM.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je wil echte crime scenes..m.a.w. dit vind je geen echte crime scene? Waarom niet?
om dezelfde reden waarom mensen een joodse synagoge bekladden of een gijzeling houden in een joodse supermarktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Angelyna het volgende:
En die reden is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom mensen een joodse synagoge bekladden of een gijzeling houden in een joodse supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |