quote:
En dat issie.quote:
En dan gaat het over een demonstratie in Sydney, met 300 mensen. Dat kan natuurlijk nooit gebeurd zijn. Absurd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat issie.
Kijk eens goed, mensuh! Dit kan best gephotoshopt zijn!
Hoi -edit-quote:
Ik vond dat het begeleidend betoog van deze user best sterke argumenten had.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, random filmpjes dumpen, dat helpt.
quote:
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Morgen dus in 16 talen,inclusief de profeet Mohammed als cover.
Een nogal significant verschil is dat ze zich niet richten op één bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.
All in the name of freedom of speech...'n rotte,stinkende racistische comic boekje.
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.
Bewijs maar dat het niet zo is. Ha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]het meest verontrustende vind ik nog wel dat er mensen zijn die dit serieus nemen.
Kun je een spotprent van Charlie Hebdo aanwijzen waarin individuele Moslims precies zo worden afgeschilderd als de vijanden van de Nazi's destijds? Kun je zelfs maar een racistische prent aanwijzen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het meeste verontrustende vind ik nog dat er zijn zoveel exemplaren van de vieze bladje te koop.
All in the name of freedom of speech...'n rotte,stinkende racistische comic boekje.
Er is echt heel weinig verschil van bepaalde Duitse propaganda van 80jaar geleden.
Gekkerdje, Tingo om een onderbouwing vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je een spotprent van Charlie Hebdo aanwijzen waarin individuele Moslims precies zo worden afgeschilderd als de vijanden van de Nazi's destijds? Kun je zelfs maar een racistische prent aanwijzen?
Ik wil ook eens kunnen beweren dat alles nep is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkerdje, Tingo om een onderbouwing vragen.
Alsof alleen moslims aan bod komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Que??quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is er precies racistisch aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hate-speak zal ik zeggen dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef agter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?
Daarom ga je ook nooit te keer tegen nabestaanden van slachtoffers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hate-speak zal ik zeggen dan.
Ik vind 't 'n perptuatie van haat.ja.
Ik zie niks grappig van pestkopperij of zo.
Wat is er nu racistisch aan die spotprenten? Alle onzin over Eurabie doet mij wel denken aan de Protocollen van de Wijzen van Zion, maar die spotprenten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Resonancer het volgende:
Ben het wel met Tingo eens, stereotypen die in 40 45 als nazi propaganda werden ervaren kunnen tegenwoordig weer gewoon. Maar dat geldt nu wel voor alle bevolkingsgroepen. Hitler liet dat soort stereotypen niet toe als het om zijn volgelingen ging. Dat is wel een essentieel verschil imo.
Dat wil Tingo graag. Hij gaat voorbij aan het feit dat de cartoons over elke bevolkingsgroep en geloof gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef agter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan hate-speech grenst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |