abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:38:43 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_148665643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet de mensheid is onderontwikkeld maar degenen die menen mensen te kunnen doden vanwege een cartoon zijn onderontwikkeld .
nee die zijn in mindcontrol van de CIA.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_148665649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik ben iemand die de meningsuiting en vrijheid heel hoog heeft staan, je behoort alles te kunnen zeggen en ook te doen als een mens als je maar je verantwoordelijkheden neemt voor wat je gedaan hebt.
Alles?

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis

Foto van een oorlogsmisdadiger verbranden mag niet.

http://www.dewaarheid.nu/wwwboard/annemie.htm

Met 2 maten meten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148665777
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Alles?

Met 2 maten meten.
In dezelfde post die jij quote:

quote:
het klein beetje aan vrijheid wat wij hier hebben in het westen
pi_148665815
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Alles?

Met 2 maten meten.
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.

Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_148666250
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:

[..]

Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.

Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.
Nee het is idd geen grap, is bloedserieus. Maar al was het een grap, dat moet men toch kunnen zeggen?
Vind het enorm hypocriet.

quote:
"Als wij nu niet optreden tegen de vergaande islamisering van Nederland, herleven de jaren dertig van de vorige eeuw. Alleen was het toen Hitler en nu Mohammed."
Bron: Artikel van Wilders, Volkskrant 27 september 2007
http://nl.m.wikiquote.org/wiki/Geert_Wilders
Tja, Mohammed is geen bevriend staatshoofd, toch voelen zeer veel mensen zich hierdoor beledigd. Dus als dat je norm is, moet die wel consequent worden doorgetrokken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148666353
Franse komiek Dieudonné aangehouden

De Franse antisemitische komiek Dieudonné M'Bala M'Bala is woensdagochtend aangehouden, omdat hij het terrorisme zou hebben verheerlijkt. Hij is gehoord in zijn woning in Eure-et-Loir, meldden Franse media.

Dieudonné uitte zondag op Facebook zijn bewondering voor de terrorist Amedy Coulibaly, die vrijdag een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnenviel en daar vier mensen doodschoot.

''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef hij. Hij is verscheidene keren veroordeeld voor zijn antisemitische grappen en commentaren.

http://www.nu.nl/buitenla(...)nne-aangehouden.html

De shirtjes Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.
pi_148669940
Wat een eikel
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:19:10 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148670577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:55 schreef Blaadjes het volgende:
Wat een eikel
Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.

Wilders Is er zelfs wat gehaaider mee, Mooi stukje hierover van Ronald goedemondt.

btw nooit naar zijn show gaan met zware longontseking, je loopt serieus paars aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148670916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.

Wilders Is er zelfs wat gehaaider mee, Mooi stukje hierover van Ronald goedemondt.

btw nooit naar zijn show gaan met zware longontseking, je loopt serieus paars aan.
Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.

En met longontsteking sowieso niet naar een voorstelling gaan vanwege het gehoest.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:35:32 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148671090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.

En met longontsteking sowieso niet naar een voorstelling gaan vanwege het gehoest.
Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!
We zullen zien hoe deze loopt!

klopt, had ook thuis moeten blijven gelukkig zat ik ver achteraan!
pi_148671226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!
We zullen zien hoe deze loopt!

klopt, had ook thuis moeten blijven gelukkig zat ik ver achteraan!
Wilders gaat hier echt wel voor veroordeeld worden.

Dit is ook een heel andere rechtszaak dan toen.
Groot fan van User Wotte
pi_148671257
BNW versie:

Wilders gaat daar keihard voor gestraft worden.

De Illuminatie zijn klaar met hem en hebben een nieuwe puppet nodig.
Groot fan van User Wotte
pi_148671496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
Franse komiek Dieudonné aangehouden

De Franse antisemitische komiek Dieudonné M'Bala M'Bala is woensdagochtend aangehouden, omdat hij het terrorisme zou hebben verheerlijkt. Hij is gehoord in zijn woning in Eure-et-Loir, meldden Franse media.

Dieudonné uitte zondag op Facebook zijn bewondering voor de terrorist Amedy Coulibaly, die vrijdag een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnenviel en daar vier mensen doodschoot.

''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef hij. Hij is verscheidene keren veroordeeld voor zijn antisemitische grappen en commentaren.

http://www.nu.nl/buitenla(...)nne-aangehouden.html

De shirtjes Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148671621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:46 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zeg ik: de shirtjes met Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:52:57 #165
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148671702
Yasir Qadhi, an American cleric with a wide following, said he's not pleased by any depictions of Mohammed, but it's clear that this Hebdo cover, unlike others, is not meant to make fun of Muslims.

Qadhi also said that while he respects the right to free speech, there appears to be a double standard when it comes to what Western society -- and Hebdo -- find suitable for mocking.

"Did you happen to notice any cartoons mocking the death of the cartoonists themselves, and lampooning their work and efforts?" Qadhi asked.

http://edition.cnn.com/20(...)ond-hebdo/index.html
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:53:11 #166
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148671716
Yasir Qadhi wordt op zijn wenken bediend:

bron: La Nouvelle Edition

:D en ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 14-01-2015 13:25:24 ]
pi_148671945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Yasir Qadhi wordt op zijn wenken bediend:

[ afbeelding ]

:D en ;(
vertaling?
BAM
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:03:11 #168
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148671992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

vertaling?
Oké, even geduld a.u.b...
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:10:30 #169
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148672204
Vrij vertaald door mij:

Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
pi_148672279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:

Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
nou lachen gieren brullen ik snap er geen zak van
BAM
pi_148673472
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

net zoals 911 een zelfde zet was.

Terrosten van moslims is een hoax. Het is puur en alleen CIA/FBI/NSA. Period.
Globalisatie. Een Overheid. Een religie. En omdat te bereiken moet eerst alles stuk.

Hebdo is Al-Qaeda. En is dus CIA.

De meest volslagen dronken debiel verliest zijn ID niet, maar wel als je een profterrorist bent. Yeah right.
Dat het onhandig is om een ID te verliezen ontkent niemand. Het is echter niet onmogelijk. Hell, ik ben zelf al ongeveer 5 pinpassen, 4 paar slippers en 2x mijn rijbewijs verloren de afgelopen jaren. De wereld is niet perfect en ook terroristen, hoe goed voorbereid ook, maken fouten in de heat of the moment.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148673486
.

[ Bericht 97% gewijzigd door kalinhos op 14-01-2015 13:56:01 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:09:05 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148674134
quote:
Vrij vertaald door mij:

Als het van meer dan 2 weken geleden was ..
Zou ik zeggen :o

Anders inderdaad wat je al zelf zei.. :D en ;(
pi_148674230
Mooie van de Speld weer, spijker --> kop:

http://www.speld.nl/2015/(...)-voor-terreurpaniek/

Wat dat betreft is De Speld misschien nog wel meer NM dan MSM ;) :D
Ja doei.
pi_148674539
quote:
Vrij vertaald door mij:

Hm.. ik begrijp 'm maar echt lollig vind ik 'm niet. Misschien is ie leuker in 't Frans door woordspelletjes of weet ik 't wat maar ik zie 't niet.

Ik vind cartoons die meer dan 2 regels tekst beslaan bij voorbaat al niet de moeite waard van 't lezen. Niet omdat 't te moeilijk is, maar humor bouwt vaak op een sterk contrast en is met een paar regels tekst, of sterker, een paar woorden te doen.

Die erboven vind ik sterker, mooi in een kern samengevat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')