nee die zijn in mindcontrol van de CIA.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet de mensheid is onderontwikkeld maar degenen die menen mensen te kunnen doden vanwege een cartoon zijn onderontwikkeld .
Alles?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:27 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben iemand die de meningsuiting en vrijheid heel hoog heeft staan, je behoort alles te kunnen zeggen en ook te doen als een mens als je maar je verantwoordelijkheden neemt voor wat je gedaan hebt.
In dezelfde post die jij quote:quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alles?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis
Foto van een oorlogsmisdadiger verbranden mag niet.
http://www.dewaarheid.nu/wwwboard/annemie.htm
Met 2 maten meten.
quote:het klein beetje aan vrijheid wat wij hier hebben in het westen
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alles?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis
Foto van een oorlogsmisdadiger verbranden mag niet.
http://www.dewaarheid.nu/wwwboard/annemie.htm
Met 2 maten meten.
Nee het is idd geen grap, is bloedserieus. Maar al was het een grap, dat moet men toch kunnen zeggen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Grappen maken en iemand opzettelijk beledigen zijn twee verschillende dingen. Iemand vergelijken met Hitler is natuurlijk geen grapje meer.
Probleem is soms de grens tussen een grapje en een opzettelijke belediging.
Tja, Mohammed is geen bevriend staatshoofd, toch voelen zeer veel mensen zich hierdoor beledigd. Dus als dat je norm is, moet die wel consequent worden doorgetrokken.quote:"Als wij nu niet optreden tegen de vergaande islamisering van Nederland, herleven de jaren dertig van de vorige eeuw. Alleen was het toen Hitler en nu Mohammed."
Bron: Artikel van Wilders, Volkskrant 27 september 2007
http://nl.m.wikiquote.org/wiki/Geert_Wilders
Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.quote:
Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien, maar dan zit je toch weer op de vrijheidsvan meningsuiting punt te klooten.
Wilders Is er zelfs wat gehaaider mee, Mooi stukje hierover van Ronald goedemondt.
btw nooit naar zijn show gaan met zware longontseking, je loopt serieus paars aan.
Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zo gehaaid dus niet want hij staat binnenkort voor de rechter. Hij dan weer wel.
En met longontsteking sowieso niet naar een voorstelling gaan vanwege het gehoest.
Wilders gaat hier echt wel voor veroordeeld worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar zo liep de vorige rechtzaak ook met een sisser af!
We zullen zien hoe deze loopt!
klopt, had ook thuis moeten blijven gelukkig zat ik ver achteraan!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
Franse komiek Dieudonné aangehouden
De Franse antisemitische komiek Dieudonné M'Bala M'Bala is woensdagochtend aangehouden, omdat hij het terrorisme zou hebben verheerlijkt. Hij is gehoord in zijn woning in Eure-et-Loir, meldden Franse media.
Dieudonné uitte zondag op Facebook zijn bewondering voor de terrorist Amedy Coulibaly, die vrijdag een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnenviel en daar vier mensen doodschoot.
''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef hij. Hij is verscheidene keren veroordeeld voor zijn antisemitische grappen en commentaren.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nne-aangehouden.html
De shirtjes Je suis Dieudonné kunnen uit de kast.
vertaling?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
Yasir Qadhi wordt op zijn wenken bediend:
[ afbeelding ]
en
Oké, even geduld a.u.b...quote:
nou lachen gieren brullen ik snap er geen zak vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
Dat het onhandig is om een ID te verliezen ontkent niemand. Het is echter niet onmogelijk. Hell, ik ben zelf al ongeveer 5 pinpassen, 4 paar slippers en 2x mijn rijbewijs verloren de afgelopen jaren. De wereld is niet perfect en ook terroristen, hoe goed voorbereid ook, maken fouten in de heat of the moment.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zoals 911 een zelfde zet was.
Terrosten van moslims is een hoax. Het is puur en alleen CIA/FBI/NSA. Period.
Globalisatie. Een Overheid. Een religie. En omdat te bereiken moet eerst alles stuk.
Hebdo is Al-Qaeda. En is dus CIA.
De meest volslagen dronken debiel verliest zijn ID niet, maar wel als je een profterrorist bent. Yeah right.
Als het van meer dan 2 weken geleden was ..quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Ik zie dat jullie vermoord gaan worden door terroristen... Ter nagedachtenis aan jullie luidt de klok van de Nôtre dame, er is een grote optocht met Hollande, Valls, Sarkozy, Copé, Merkel, Cameron en zelfs Netanyahu... er wapperen driekleurvlaggen en men zingt het Franse volkslied... Ze willen jullie begraven in het pantheon, Nasdaq en de taalacademie roepen "ik ben Charlie" en de paus bidt voor jullie...
Hm.. ik begrijp 'm maar echt lollig vind ik 'm niet. Misschien is ie leuker in 't Frans door woordspelletjes of weet ik 't wat maar ik zie 't niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
Vrij vertaald door mij:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |