Ja dat is waar maar ik denk dat ik altijd goed aanvoel als iemand meer wil en dat heb ik echt niet bij hem. Hij wil graag bijles geven omdat hij het erg leuk vindt om te doen. Hij staat naast zijn studie ook een paar dagen op een middelbare school, dat zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Maar die jongen is wel degelijk geïnteresseerd. Hij zoekt vaak contact, maakt complimentjes over je uiterlijk.
Waarom zou hij jou zo intensief gratis bijles willen geven?
Had hij je nu ook bijles gegeven als je een kerel was geweest TS?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:15 schreef SugeLucky het volgende:
Die jongen wil duidelijk meer van je en ik begrijp dat je vriend dat niet leuk vindt.
Als hij steeds vaker contact zoekt en complimenten geeft over je uiterlijk, is het duidelijk wat hij wil. Dat begrijp je toch zelf ook wel?
Ik denk dat je misschien wat naïef bent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:09 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik denk dat ik altijd goed aanvoel als iemand meer wil en dat heb ik echt niet bij hem. Hij wil graag bijles geven omdat hij het erg leuk vindt om te doen. Hij staat naast zijn studie ook een paar dagen op een middelbare school, dat zegt ook wel wat.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wat naïef bent.
Ik snap je vriend wel.
Kom ik dom over? Ik volg een hbo studie dus nee geen universitaire studiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:12 schreef vreestnietmensen het volgende:
Maar ik weet wel vrij zeker dat je geen universitaire opleiding volgt in exacte wetenschappen... toch
Ach zoals lienekien zei naïef over. En in mijn ogen erg naïef en vol met redenaties die niet echt sluitend zijn om het maar netjes te zeggen. Dom is een groot woord voor zoiets, gaat gewoon om een deel van je hersenen en ervaringen waar je naar mijn idee nog niet echt in volgroeid bent als het ware. Er zijn zoveel zaken aan je posts wat voor mij speciaal is om te lezen, maar het belangrijkste was dat je aangaf dat je bevestiging wou en dat hij een aansteller is. Op die manier blijf je ook in je eigen kunde geloven terwijl dat best wel heel onterecht kan zijn (alleen al dat het je eerste vriend is en je aangeeft nogal enthousiast te zijn e.d. weet je). Zoveel redenen om voor jou te denken dat jij het aan het verkeerde eind hebt maar een paar mensen hier stellen hetzelfde als jou en alles vervalt wat in zijn voordeel spreekt (daar post je dan ook niet meer over). En zo nogal wat andere zaken dus ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef Saarie het volgende:
[..]
Kom ik dom over? Ik volg een hbo studie dus nee geen universitaire studie
Nu het er zo staat lijkt dat het meest logisch. Maar op het moment zelf voelden het gewoon aan als normale complimentjes en normale gesprekken. Niet dat hij geforceerd iets probeert.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:15 schreef SugeLucky het volgende:
Die jongen wil duidelijk meer van je en ik begrijp dat je vriend dat niet leuk vindt.
Als hij steeds vaker contact zoekt en complimenten geeft over je uiterlijk, is het duidelijk wat hij wil. Dat begrijp je toch zelf ook wel?
Naïef of niet, ze doet niets verkeerd. Ze heeft die gozer verteld over haar vriend en heeft verder geen interesse.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wat naïef bent.
Ik snap je vriend wel.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Dom is een groot woord voor zoiets,
Gebrek aan levenservaring en mensenkennis. Komt vanzelf.quote:gaat gewoon om een deel van je hersenen en ervaringen waar je naar mijn idee nog niet echt in volgroeid bent als het ware.
En haar vriend?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Naïef of niet, ze doet niets verkeerd. Ze heeft die gozer verteld over haar vriend en heeft verder geen interesse.
Als die kerel meer wil is dat zijn probleem.
Die heeft er verder niets over te zeggen natuurlijk.quote:
Vrijheid geven en nooit ergens kwaad zien in situaties is ook gewoon een manier om aan te geven dat je niet van de ander houdt hoor. Ook al wordt er hier juist soms andersom gedacht namelijk dat ultieme vrijheid geven echte liefde is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heeft er verder niets over te zeggen natuurlijk.
Er is ook zoiets als 'rekening houden met elkaar'. Dat heeft uiteraard zijn grenzen, maar in dit geval vind ik dat niet te veel gevraagd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heeft er verder niets over te zeggen natuurlijk.
Heeft hier verder niets mee te maken. Ze kan natuurlijk ook besluiten om niet meer met die jongen om te gaan om haar vriend te plezieren. Ook niks mis mee. Maar ze doet niet iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:29 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Vrijheid geven en nooit ergens kwaad zien in situaties is ook gewoon een manier om aan te geven dat je niet van de ander houdt hoor. Ook al wordt er hier juist soms andersom gedacht namelijk dat ultieme vrijheid geven echte liefde is.
Oke naar mijn idee doet ze wel iets verkeerd maar ja dit is altijd minimaal deels subjectief en onderhevig aan meningen dus ja. Ze moet dat zelf bepalen en heeft dezelfde conclusie getrokken als jou wat dat betreft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heeft hier verder niets mee te maken. Ze kan natuurlijk ook besluiten om niet meer met die jongen om te gaan om haar vriend te plezieren. Ook niks mis mee. Maar ze doet niet iets verkeerd.
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Oke naar mijn idee doet ze wel iets verkeerd
Misschien wordt zij wel verliefd op hem.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien groeit hij wel over die verliefdheid heen als het zo is, krijgt hij zelf ook een andere vriendin en kunnen TS en die jongen nog een jarenlange goede vriendschap opbouwen.
Uren/dagen doorbrengen met iemand die haar wil neuken zonder het te vermelden aan d'r vriend...quote:
Ik zal het proberen uit te leggen. Als je complimenten krijgt op die manier, uitgenodigd wordt voor bijles,alle andere randzaken in de teksten van TS in combinatie met het idee wat TS geeft over haar besef van hoe jongens denken en doen hoor je als je een vriend hebt daar erg rekening mee te houden. TS vraagt zich zogenaamd af of ze goed of fout bezig is en opent dit topic maar wil gewoon bevestiging en trekt daarna haar conclusies.quote:
Heeft ze excuses voor aangeboden, en zo erg is dat natuurlijk ook weer niet. Dat die kerel haar wil neuken is in principe niet relevant.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uren/dagen doorbrengen met iemand die haar wil neuken zonder het te vermelden aan d'r vriend...
Ik snap prima wat je bedoelt, je zit er gewoon naast. Nogmaals, het feit dat hij haar leuk vindt is niet relevant. Dat die vriend daar een probleem mee heeft kan natuurlijk. En daar kunnen ze een oplossing voor vinden, bijvoorbeeld zij stopt er mee of die vriend moet er maar overheen komen en niet zo jaloers doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:42 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen. Als je complimenten krijgt op die manier, uitgenodigd wordt voor bijles,alle andere randzaken in de teksten van TS in combinatie met het idee wat TS geeft over haar besef van hoe jongens denken en doen hoor je als je een vriend hebt daar erg rekening mee te houden. TS vraagt zich zogenaamd af of ze goed of fout bezig is en opent dit topic maar wil gewoon bevestiging en trekt daarna haar conclusies.
Als je iets niet weet of niet bewust van bent (mensenkennis en levenservaring zoals eerder aangegeven) dan is dat een reden waarom je zoiets kan doen zonder dat je je echt ervan bewust bent dat je jezelf in een risico-situatie plaatst. Voor haar is er zogenaamd geen risico maar die vriend weet dat niet en krijgt alle signalen binnen dat er wel een risico is (wat ook geheel terecht is in deze situatie).
In hoeverre kan iemand zich in naïviteit wassen naar jouw idee, selectief alle bevestigende informatie accepteren die juist haar idee bevestigen en vervolgens dat als uitgangspunt nemen en conclusie?
Lastig om correct onder woorden te brengen nu, als het niet duidelijk is wil ik het straks of morgen wel duidelijker typen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar er zit niet meer in. Moet TS dan contact met iedereen vermijden die haar een leuke vrouw vindt? Moet ze dan maar thuis blijven omdat er wel eens iemand zou kunnen zijn op 't werk waarmee ze samenwerkt, wie weet wel één op één, die haar leuk vindt, maar waar TS gewoon verder mee omgaat?
Dat die jongen haar leuk vindt is zijn probleem, zij heeft een vriend en blijft hem trouw. Misschien groeit hij wel over die verliefdheid heen als het zo is, krijgt hij zelf ook een andere vriendin en kunnen TS en die jongen nog een jarenlange goede vriendschap opbouwen.
Maar voorlopig geeft TS aan dat het nog om één bijles ding gaat en het daarna mooi geweest is. Prima toch?
Oke dus als een meid zich in een risico-situatie plaatst op die manier, zich er bewust van is maar het niet uitmaakt, willens en wetens is volgens jou niet fout?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt, je zit er gewoon naast. Nogmaals, het feit dat hij haar leuk vindt is niet relevant. Dat die vriend daar een probleem mee heeft kan natuurlijk. En daar kunnen ze een oplossing voor vinden, bijvoorbeeld zij stopt er mee of die vriend moet er maar overheen komen en niet zo jaloers doen.
Heeft verder ook bar weinig met zogenaamde levenservaring te maken.
Hoe kan je daar zo zeker van zijn? Ligt ook maar aan je mensbeeld, hoe TS in elkaar steekt en hoe goed die ene jongen eventueel bij haar kan passen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft ze excuses voor aangeboden, en zo erg is dat natuurlijk ook weer niet. Dat die kerel haar wil neuken is in principe niet relevant.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Oke dus als een meid zich in een risico-situatie plaatst op die manier, zich er bewust van is maar het niet uitmaakt, willens en wetens is volgens jou niet fout?
Tel ik niet mee als vrouw?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef SugeLucky het volgende:
Grappig al die reacties van vrouwen.
Je zou eens moeten zien wat voor drama ze zouden maken als hun lieve vriendje bijles zou krijgen van een dame die complimentjes over zijn uiterlijk maakt en steeds vaker contact zoekt via whatsapp.
Als je je van die intenties bewust bent en je kiest er alsnog voor om erheen te gaan ben je ook verantwoordelijk hoor. Je zorgt ervoor dat een situatie zich kan voordoen (dat je verliefd wordt bijvoorbeeld). Genoeg mensen kunnen zich er nog wel in vinden dat als je iemand leuk vindt je deze persoon niet meer ziet als je al een vriend hebt om te zorgen dat je niet verliefd wordt. Als een soort van veiligheidsmaatregel. Dit is precies hetzelfde alleen veel realistischer in de praktijk. Erg raar voor mij om te lezen hoe jullie zulke gemakkelijke redenaties hebben om te denken dat echt verantwoordelijkheid bij 1 persoon ligt gewoon omdat jullie dit telkens te horen hebben gekregen (of omdat het wel gemakkelijk is om aan te hangen). En ook de stelligheid/zekerheid die erbij zit hier van veel personen is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Waarom zou zij er verantwoordelijk voor zijn dat een ander persoon bepaalde intenties heeft?
Ik heb het niet over jou toch? Er staat, al die reacties van vrouwen. Niet reacties van alle vrouwen.quote:
Ik heb dit jaar nog niet zoiets belachelijks gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Als je je van die intenties bewust bent en je kiest er alsnog voor om erheen te gaan ben je ook verantwoordelijk hoor. Je zorgt ervoor dat een situatie zich kan voordoen (dat je verliefd wordt bijvoorbeeld). Genoeg mensen kunnen zich er nog wel in vinden dat als je iemand leuk vindt je deze persoon niet meer ziet als je al een vriend hebt om te zorgen dat je niet verliefd wordt. Als een soort van veiligheidsmaatregel. Dit is precies hetzelfde alleen veel realistischer in de praktijk. Erg raar voor mij om te lezen hoe jullie zulke gemakkelijke redenaties hebben om te denken dat echt verantwoordelijkheid bij 1 persoon ligt gewoon omdat jullie dit telkens te horen hebben gekregen (of omdat het wel gemakkelijk is om aan te hangen). En ook de stelligheid/zekerheid die erbij zit hier van veel personen is ongelofelijk.
Goed bezig manquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet zoiets belachelijks gehoord.
En dan? Wordt je dan boos? Ga je haar dingen verbieden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vreestnietmensen het volgende:
Maar goed laten we het er maar op houden dat ik ook geïrriteerd zou zijn en het heel ongepast zou vinden als mijn vriendin zulke dingen doet. En nee wat betreft vrijheid zit het bij ons wel normaalAlleen als ze contact zou hebben met iemand die haar een dag bijles geeft waarvan het vrij duidelijk is dat hij meer wil dan zou ik toch wel anders denken dan 'hij mag haar leuk vinden, maakt niks uit, vrijheid blijheid' e.d. xd
dan doet hij het dus juist goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nu het er zo staat lijkt dat het meest logisch. Maar op het moment zelf voelden het gewoon aan als normale complimentjes en normale gesprekken. Niet dat hij geforceerd iets probeert.
Het lijkt me niet echt nuttig voor mij om te antwoorden op een persoon zoals jou.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef probeer het volgende:
[..]
En dan? Wordt je dan boos? Ga je haar dingen verbieden?
Ik denk niet dat hij mij leuk vindt hoor, dat maakt mijn vriend ervan en de mensen hier nu ook. Maar dat is geen feit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt, je zit er gewoon naast. Nogmaals, het feit dat hij haar leuk vindt is niet relevant. Dat die vriend daar een probleem mee heeft kan natuurlijk. En daar kunnen ze een oplossing voor vinden, bijvoorbeeld zij stopt er mee of die vriend moet er maar overheen komen en niet zo jaloers doen.
Heeft verder ook bar weinig met zogenaamde levenservaring te maken.
Ja, ik kan er niets anders van maken, sorry.quote:
dat is wel een feit, anders zou hij niet gratis zijn tijd en moeite weggeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mij leuk vindt hoor, dat maakt mijn vriend ervan en de mensen hier nu ook. Maar dat is geen feit.
Risico-situatie? Wil die kerel haar verkrachten ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Oke dus als een meid zich in een risico-situatie plaatst op die manier, zich er bewust van is maar het niet uitmaakt, willens en wetens is volgens jou niet fout?
Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat is wel een feit, anders zou hij niet gratis zijn tijd en moeite weggeven.
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het. En al helemaal wanneer zij gewoon duidelijk aangeeft wat ze wel en niet wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)
jaja hij vindt het leuk om te doen. hij doet zeker ook dagelijks boodschappen voor zijn oude buurvrouwtjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.
Je blijft het proberen he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het.
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn voorbeelden dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Je blijft het proberen he.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.
Wil niet zeggen dat hij n relatie met je zou willen, maar n vluggertje tijdens de bijles is ook leuk
Dat hij bijles geven leuk vindt en dat hij weet dat je n vriend hebt, doet daar niets aan af.
Ik vind het een rare vraag, vandaar dat ik geen antwoord heb gegeven (sorry)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)
dat is ook zo, maar het is soms beter om bepaalde situaties uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het. En al helemaal wanneer zij gewoon duidelijk aangeeft wat ze wel en niet wil.
Wel bijles, geen romantische onzin. Lijkt me heel erg duidelijk. En wanneer die gast daar moeite mee heeft, is dat op geen enkele manier haar schuld.
Oke ik zal wat uitleggen. Ik zit hier om wat te helpen (of te proberen althans), informatie op te doen, uit te wisselen, misschien wat te chatten. Jij en firefly staan zover van mij en wat voor mij normaal is vandaan dat het, zeker na de tonen waarop jullie mij aanspreken uiteindelijk, niet echt meer leuk en nuttig is om met jullie verder te praten hierover. Dus help de TS gewoon en van mij mag je best geloven dat je gelijk hebt (en van mij mag het ook zo zijn dat in de praktijk je gelijk hebt) maar ik heb gewoon geen zin meer erin om met jullie te praten verder. Je zal wel niet in volle mate begrijpen waarom dat het geval is, of zelf invulling daaraan geven maar ja. Laten we gewoon Saarie wat proberen te helpen en niet elkaar maar ervan te overtuigen hoe dom de ander zogenaamd is ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn voorbeelden dan.
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.
Wil niet zeggen dat hij n relatie met je zou willen, maar n vluggertje tijdens de bijles is ook leuk
Dat hij bijles geven leuk vindt en dat hij weet dat je n vriend hebt, doet daar niets aan af.
Helemaal mee eens. Alleen in dit geval heeft TS er wel degelijk baat bij. Ik zou dat niet opgeven, puur en alleen omdat een ander iets van me wil. Waar ik zelf ook nog 100% bij ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar het is soms beter om bepaalde situaties uit de weg te gaan.
Ik heb zelf niet heel goede ervaringen met mannen die meer van me wilden en zorg wel dat ik niet meer in die situatie kom.
Heeft verder weinig met m'n vriend te maken trouwens.
Wat is er raar aan die vraag?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind het een rare vraag, vandaar dat ik geen antwoord heb gegeven (sorry)En de meningen zijn verdeeld lees ik.. Ik vind toch zoals de meesten hier dat ik niet fout zit.
Nou heel erg bedankt voor de reacties/moeite en een fijne avond allemaal!
nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?
Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
dat is dus precies wat ik in m'n eerste post zeiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen in dit geval heeft TS er wel degelijk baat bij. Ik zou dat niet opgeven, puur en alleen omdat een ander iets van me wil. Waar ik zelf ook nog 100% bij ben.
Excuses, ik verwarde je met een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.
Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt.
dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maaktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die vraag?
nou ja, naïviteit is best leuk en schattig misschien, maar kan je wel in vervelende situaties brengen is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Excuses, ik verwarde je met een ander.
En ik ben het met je eens. Ze lijkt wat naïef, maar zelfs dat is imo geen probleem.
Precies! (althans volgens mij)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maakt
Dit!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?
Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Zolder het volgende:
Beetje naief TS? Alsof die jongen geen plannen heeft en jou uit de goedheid van zijn hart bijles geeft en veel tijd in je steekt. En dan die ''toevallige ontmoeting'' waarbij hij vraagt of jij even op zijn spullen kan letten.
Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!
Dit. Zo verschrikkelijk duidelijk ook gewoon, dit kun je serieus toch gewoon niet missen als vrouw? Niemand is zo naïef.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.
Vervolgens werd het freestyle, waarbij hij toevallig een aanknopingspunt zag om de "bijles" hossel te gebruiken. Dit had ook iets anders kunnen zijn.
ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Jullie zijn in relaties ook in dit soort situaties geweest en ook toen zo gedacht en op deze manier gereageerd? Gewoon benieuwd. Bedoel wel in een relatie waarin je om de ander gaf en deze plotseling een dag bij gewoon een persoon was die ze heeft leren kennen dus en weer wil doen en waarvan ze stelt dat jij je aanstelt. Wel een vergelijkbare situatie gebruiken en niet gaan afzwakken, en dan nu eerlijkheid mensen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
je vriend heeft gelijk....afgezien van het feit dat jouw intenties vast wel puur bijles zullen zijn ziet elke jongen van kilometers afstand dat zo'n gast dat doet omdat hij je leuk vindt.
Ik weet niet of je mijn antwoorden wel wil lezen, maar here goes ..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Jullie zijn in relaties ook in dit soort situaties geweest en ook toen zo gedacht en op deze manier gereageerd? Gewoon benieuwd. Bedoel wel in een relatie waarin je om de ander gaf en deze plotseling een dag bij gewoon een persoon was die ze heeft leren kennen dus en weer wil doen en waarvan ze stelt dat jij je aanstelt. Wel een vergelijkbare situatie gebruiken en niet gaan afzwakken, en dan nu eerlijkheid mensen
nee het zijn meestal hele normale jongens die hun tijd spenderen aan bezette meisjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef ZoDiep het volgende:
Denken dat die bijlesgast niet met ts wil aanrotzooien![]()
Betekent niet dat ts niet kan gaan, want het zal waarschijnlijk geen misdadiger zijn die gekke dingen gaat doen.
De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef ZoDiep het volgende:
Denken dat die bijlesgast niet met ts wil aanrotzooien![]()
Betekent niet dat ts niet kan gaan, want het zal waarschijnlijk geen misdadiger zijn die gekke dingen gaat doen.
Ik snap die vriend ook wel, want die denkt er net zo over als ik en dan heb je een vriendin die zoiets overduidelijks blijft ontkennen. En zich dus van de domme houdt. En dan ga je denken: ze weet hoe het zit, waarom doet ze tegenover mij dan alsof die gast geen intenties heeft?
de intenties van de mensen om je heen zijn altijd belangrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.
Ik heb weleens situaties gehad waarin ik iets niet verteld had vooraf omdat ik het niet relevant vond, terwijl toen ik het achteraf vertelde het opeens een issue bleek te zijn. Tot op zekere hoogte wil ik dan best rekening houden met iemand, maar in dit geval lijkt me een compromis eerder iets in de trant van geen cafeetjes of etentjes meer doen na bijles, op die manier zou ik best rekening willen houden met mijn partner. In mijn geval ging het over in hetzelfde bed slapen als een lesbische vriendin. Nou prima, hij had daar moeite mee, dan gebeurde dat niet weer. Maar ik zou nooit overwegen om die vriendschap af te kappen omdat hij het er zo moeilijk mee zou hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef wipes66 het volgende:
[..]
de intenties van de mensen om je heen zijn altijd belangrijk.
omdat het hoe dan ook vervelende situaties met zich mee kan brengen? Het is ook wat naïef om te denken dat je áltijd, hóe dan ook, zelf alles in de hand hebt.quote:
Nou ja ik denk dat ik helemaal niet begrepen word hier. Wat je zegt in je verhaal kan ik me goed in vinden en vind ik ook normaal. Een compromis. Vriendschap afkappen is alleen wel weer wat anders dan een bijles van een random persoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb weleens situaties gehad waarin ik iets niet verteld had vooraf omdat ik het niet relevant vond, terwijl toen ik het achteraf vertelde het opeens een issue bleek te zijn. Tot op zekere hoogte wil ik dan best rekening houden met iemand, maar in dit geval lijkt me een compromis eerder iets in de trant van geen cafeetjes of etentjes meer doen na bijles, op die manier zou ik best rekening willen houden met mijn partner. In mijn geval ging het over in hetzelfde bed slapen als een lesbische vriendin. Nou prima, hij had daar moeite mee, dan gebeurde dat niet weer. Maar ik zou nooit overwegen om die vriendschap af te kappen omdat hij het er zo moeilijk mee zou hebben.
Dit komt op mij vrij treurig over.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou overigens niet al te veel aannemen over hoe mannen denken van de gemiddelde FOK!-user. De meeste mensen zijn een stuk minder wereldvreemd.
bijles is n stuk zakelijker (of kan dat iig zijn) en zou dus wmb juist mínder n probleem kunnen zijn dan wat anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat ik helemaal niet begrepen word hier. Wat je zegt in je verhaal kan ik me goed in vinden en vind ik ook normaal. Een compromis. Vriendschap afkappen is alleen wel weer wat anders dan een bijles van een random persoon.
[..]
Dit komt op mij vrij treurig over.
Maar het is niet zo dat ze de rest van haar leven vijf uur per week bijles van die vent heeft. Ze heeft één dag(deel) bijles gehad en ze wil nog één middag alles doorspreken. Daar boos over worden vind ik persoonlijk best wel ver gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:40 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat ik helemaal niet begrepen word hier. Wat je zegt in je verhaal kan ik me goed in vinden en vind ik ook normaal. Een compromis. Vriendschap afkappen is alleen wel weer wat anders dan een bijles van een random persoon.
[..]
Dit komt op mij vrij treurig over.
Maar dat kun je dan toch afspreken? Dat het bij deze ene extra bijles blijft en verder niks? Dat is een compromis sluiten omdat je rekening wilt houden met de ander. Eisen dat ze deze bijles afzegt en boos blijven omdat ze niet eerder verteld heeft dat ze bijles krijgt van een vent is gewoon niet constructief. Dan zou ik ook niet zoveel zin hebben om nog te overleggen hoe de situatie voor beiden acceptabel blijft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef vreestnietmensen het volgende:
Oke, ik vind het niet zakelijk als het voor mijn gevoel duidelijk is dat de ander dat doet omdat hij haar leuk vindt. En ik vermoed zelf dat er nog wel meer bijlessen komen of gewoon hulp erna (ze hebben nu zelfs zitten eten erna gewoon samen). Ik besef dat het lijkt alsof ik heel beschermend ben of in zo'n situatie ben gekomen maar dat is niet in die mate zo of zo geweest. Dit is blijkbaar gewoon iets waarvan ik denk dat het haar wel kwalijk is te nemen waar de rest dus vindt van niet en ik vermoed dat er wel meer lessen gaan volgen (of wat anders). Kan me de vriend goed voorstellen en naar mijn idee heeft hij nogal een grond om boos te zijn.
denk je dat hij knapper of lelijker is dan haar vriendje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Re het volgende:
Je hoort ook aan de lijn natuurlijk. Hij is blijkbaar zo onzeker als de pest.
Elke man is of een enge verkrachter, of een James Bond die onweerstaanbaar is?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat het hoe dan ook vervelende situaties met zich mee kan brengen? Het is ook wat naïef om te denken dat je áltijd, hóe dan ook, zelf alles in de hand hebt.
Dat over het eisen heb ik zelf dan overheen gelezen. De datum vanaf wanneer hij boos was is niet zo lang geleden lijkt me? Bedoel ik vind het niet raar dat je daar een tijd boos over kan blijven. Ik haal er vooral uit op dat TS geen compromis wil juist maar gewoon dat sowieso wil doen en bevestiging zoekt om haar vriend een aansteller te kunnen noemen. Dat is toch ook geen normale/goede uitgangsbasis? En nog over je 2e zin maar in de praktijk maak je geen afspraken daarover op die manier juist omdat het niet zo dreigend en duidelijk is voor haar. Dat doe je pas als je echt iets vermoed. En als hij straks zegt van 'maar die 2 dagen waren toch leuk en ik heb me gedragen, ik wil je best wel helpen weer', waarom zal zij dan geen 3e keer doen als ze niet door heeft wat hij probeert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan toch afspreken? Dat het bij deze ene extra bijles blijft en verder niks? Dat is een compromis sluiten omdat je rekening wilt houden met de ander. Eisen dat ze deze bijles afzegt en boos blijven omdat ze niet eerder verteld heeft dat ze bijles krijgt van een vent is gewoon niet constructief. Dan zou ik ook niet zoveel zin hebben om nog te overleggen hoe de situatie voor beiden acceptabel blijft.
Met een burka aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Re het volgende:
Je hoort ook aan de lijn natuurlijk. Hij is blijkbaar zo onzeker als de pest.
En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
over een paar weken een nieuw topic "help ik heb een vriend maar begin gevoelens te krijgen voor mijn bijlesleraar"
Zo zie ik het ook. Ook eerder hebben mensen soortgelijke zaken gepost maar de mensen die anders denken posten nogal wat meer volgens mij. Maar eigenlijk is het naar mijn idee ook op zulke manieren samen te vatten en zit ik me nu tegen allerlei luchtargumenten te verdedigen en uitleg te geven terwijl het allemaal in essentie nogal simpel is. Mensen hier gebruiken gewoon de 'schuldvraag' om alles in het extreme te kunnen trekken en vanuit dat uitgangspunt alles maar in twijfel te trekken en na te vragen en te benaderen vanuit die extreme. En ik laat me er ook gewoon in meetrekken ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Je bent bij een jongen een hele dag thuis geweest die je hebt geleerd in de ub voor gratis bijles en die veelvuldig complimenten geeft over je uiterlijk.
Het is eigenlijk best onfatsoenlijk dat je daar op in bent gegaan.
Wat is dit? Een advertentie voor gen-hoppen als daar kans voor is.. Dus als de leraar beter of leuker is, in knapper, dan gaat het toch wel mis allemaal.. Vreemde aanname.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
dat is wel zo, maar dit is wel heel erg makkelijk gedaan. en ondertussen jezelf wijsmaken dat het alleen voor bijles is en dat ie "je egt niet egt leuk vindt!!". wel complimentjes maken natuurlijk. klinkt als een filmscript.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Try before you buy!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is
Je weet helemaal niet wat hij zogenaamd "probeert te doen" en het is hierin ook absoluut niet relevant zolang zij niet met hem flirt en gewoon vriendelijk met hem omgaat. Ik heb anderhalf jaar een huisgenoot gehad die zelfs had uitgesproken dat hij me wel meer dan leuk vond, had ik dan moeten verhuizen of nooit meer mogen groeten op de gang ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Dat over het eisen heb ik zelf dan overheen gelezen. De datum vanaf wanneer hij boos was is niet zo lang geleden lijkt me? Bedoel ik vind het niet raar dat je daar een tijd boos over kan blijven. Ik haal er vooral uit op dat TS geen compromis wil juist maar gewoon dat sowieso wil doen en bevestiging zoekt om haar vriend een aansteller te kunnen noemen. Dat is toch ook geen normale/goede uitgangsbasis? En nog over je 2e zin maar in de praktijk maak je geen afspraken daarover op die manier juist omdat het niet zo dreigend en duidelijk is voor haar. Dat doe je pas als je echt iets vermoed. En als hij straks zegt van 'maar die 2 dagen waren toch leuk en ik heb me gedragen, ik wil je best wel helpen weer', waarom zal zij dan geen 3e keer doen als ze niet door heeft wat hij probeert?
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is
Als ik haar vriend was, had ik het al uitgemaakt. Ik zou niet om kunnen gaan met extreem naïeve meisjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ook eerder hebben mensen soortgelijke zaken gepost maar de mensen die anders denken posten nogal wat meer volgens mij. Maar eigenlijk is het naar mijn idee ook op zulke manieren samen te vatten en zit ik me nu tegen allerlei luchtargumenten te verdedigen en uitleg te geven terwijl het allemaal in essentie nogal simpel is. Mensen hier gebruiken gewoon de 'schuldvraag' om alles in het extreme te kunnen trekken en vanuit dat uitgangspunt alles maar in twijfel te trekken en na te vragen en te benaderen vanuit die extreme. En ik laat me er ook gewoon in meetrekken ook.
Hey.. alles beter dan posters aan de muur toch..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
Het gaat om bijles!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.
Maar je begrijpt mijn redenering niet. Als de man in kwestie niet wil dat zijn vrouw bijles krijgt van een andere man, dan is dat zijn goed recht.quote:
Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het man-vrouw probleem is alleen op te lossen door overleg tussen de man en vrouw in kwestie.
Waar leg je de grens tussen man-vrouw contact? Dat is voor elk koppel weer anders.
Sommige koppels vinden uitgaan met een ander prima; anderen weer niet.
Aan de mensen die dat uitgaan prima vinden, zou ik willen vragen: vind je het dan ook prima als dat uitgaan een gezamenlijk bezoek aan de sauna betreft? Sommige zullen hier dan inderdaad weer bevestigend op antwoorden, anderen weer niet.
Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.
Enzovoort. Iedereen heeft een grens, ergens.
Als je geen overeenstemming kunt bereiken over waar jullie grens ligt, dan kun je de relatie maar beter stoppen.
Ook niet als jouw vriend daarvoor van bijvoorbeeld Middelburg naar Groningen zou moeten reizen, waardoor de bijles ook een logeerpartij impliceert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.quote:Ik denk niet dat hij mij leuk vindt hoor, dat maakt mijn vriend ervan en de mensen hier nu ook. Maar dat is geen feit.
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
Précisément. Ik denk het laatste.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef hmmmz het volgende:
TS komt een vreemde tegen in de UB, gaat in op zijn bijles voorstel. Hele dag bijles, daarna samen eten in een cafe. Hij zoekt contact, maakt complimenten over uiterlijk. Iedere man weet wat de bijlesleraar van plan is. Dan nog weet TS het in haar hoofd zo te kronkelen dat ze uiteindelijk dingen als dit kan zeggen:
[..]
Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.
Zou het werkelijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben
Bij iemand die heel veel 'vrienden' heeft heb ik altijd een bepaald type voor ogen, niemand heeft tijd en energie voor heel veel vrienden, dus met die vriendschappen zal het allemaal wel meevallen. Meer iemand die overal aanwezig is en overal met iedereen praat, lacht en tiert..quote:Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.
Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Précisément. Ik denk het laatste.
ik zie het meer als een strijd, of is dat ook projectiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?
Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?
Alleen verwachten dat de ander het dan maar gewoon afzegt, gaat me wat te ver.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Golddigger of starfucker. Maar wat is nu een goede Nederlandse term?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie weet komt ze daarna een nog leukere tegen, rijker, betere baan...
Golddiggers noem je dat soort types toch?
Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie weet komt ze daarna een nog leukere tegen, rijker, betere baan...
Golddiggers noem je dat soort types toch?
Zij voelt er toch helemaal niets bij?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.
Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vindt, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Zij voelt er toch helemaal niets bij?
Of wil je zeggen dat wanneer je omgaat met iemand die jou leuk vindt terwijl jij dat helemaal niet zo voelt, dat al vreemdgaan is?
Nee. Al zou hij dan gewoon bij mij kunnen logeren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ook niet als jouw vriend daarvoor van bijvoorbeeld Middelburg naar Groningen zou moeten reizen, waardoor de bijles ook een logeerpartij impliceert?
Dus het maakt dan helemaal niets uit wat TS er zelf van vindt, bij voelt of hoe zij er mee omgaat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vindt, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".
Dat wist zij op dat moment nog niet want dat was niet besproken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vind, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".
Dat gaat dan wel vanzelf en dan zou ik toch echt zelf beslissen welke vriendschappen ik op een lager pitje zou zetten, en dat zouden niet per se mannen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:20 schreef I-care het volgende:
[..]
Bij iemand die heel veel 'vrienden' heeft heb ik altijd een bepaald type voor ogen, niemand heeft tijd en energie voor heel veel vrienden, dus met die vriendschappen zal het allemaal wel meevallen. Meer iemand die overal aanwezig is en overal met iedereen praat, lacht en tiert..
Niets mis mee verder, alleen,dat er dan wat gesnoeid moet worden voor vriendlief kan ik mij wel voorstellen. Anders heb je geen quality time meer over voor de relatie.
Okay, dat is een zeldzame opvatting, maar zonder bezwaar als jij en jouw vriend daar allebei hetzelfde over denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Al zou hij dan gewoon bij mij kunnen logeren.Ik zou het niet leuk vinden als hij met haar in één bed zou slapen, al zou ik daar ook geen probleem van maken als dat toevallig zo uitkwam en hij zich daar niet van bewust was.
Nee, ik reduceer helemaal niets. Maar TS zou wel rekening moeten houden met de gevoelens van haar vriend. En als zij dat niet kan, omdat zij van mening is dat die gevoelens te bekrompen zijn, dan zou ze de relatie moeten stoppen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus het maakt dan helemaal niets uit wat TS er zelf van vindt, bij voelt of hoe zij er mee omgaat?
Volgens mij reduceer je TS dan tot een object zonder eigen wil. Fijne relatie lijkt me dat zeg :s
Dat klopt. Maar nu dus wel. En vallen toekomstige afspraken met de bijlesboy dus onder emotioneel vreemdgaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat wist zij op dat moment nog niet want dat was niet besproken.
Daar kan ik best inkomen. Echte vriendschappen zet je niet aan de kant natuurlijk, man of vrouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel vanzelf en dan zou ik toch echt zelf beslissen welke vriendschappen ik op een lager pitje zou zetten, en dat zouden niet per se mannen zijn.
Ik snap nog steeds niet hoe het onder emotioneel vreemdgaan valt als zij er geen enkele gevoelens bij heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nu dus wel. En vallen toekomstige afspraken met de bijlesboy dus onder emotioneel vreemdgaan.
Dat vind Kloothommel, ik zie dat anders.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nu dus wel. En vallen toekomstige afspraken met de bijlesboy dus onder emotioneel vreemdgaan.
Vriendschappen tussen man en vrouw, waarbij seks geen rol speelt, zijn bijzonder zeldzaam op de lange duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef I-care het volgende:
[..]
Daar kan ik best inkomen. Echte vriendschappen zet je niet aan de kant natuurlijk, man of vrouw.
Ik heb wel op de harde manier geleerd dat bij anderen de grens heel anders kan liggen ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Okay, dat is een zeldzame opvatting, maar zonder bezwaar als jij en jouw vriend daar allebei hetzelfde over denken.
Dat weet ik, maar ik wil ook niet op elke slak zout leggen. Maar daarbij is het wel zo dat mannen er dan anders instaan als de vrouwen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vriendschappen tussen man en vrouw, waarbij seks geen rol speelt, zijn bijzonder zeldzaam op de lange duur.
Vooral blijven hoppen en niet tevreden zijn en genoegen nemen met wat je hebt, zo kom je er wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebben
Ben jij nog altijd bij je eerste vriendinnetje? Of heb je nog nooit een meisje naar je zolderkamertje mee genomen.
Scherp opgemerkt. Zij heeft er geen gevoelens bij (zegt ze), maar ze is zich er wel van bewust dat die ander er wel gevoelens bij heeft. Dus toch weer een soort vreemdgaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef probeer het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het onder emotioneel vreemdgaan valt als zij er geen enkele gevoelens bij heeft.
Projectie weer? Vaak gedumpd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral blijven hoppen en niet tevreden zijn en genoegen nemen met wat je hebt, zo kom je er wel.
Ohja, wel pas een nieuwe relatie aan gaan als je een back up hebt he.
Dan kan je de ander zo snel mogelijk vergeten. Alsof het niets is.
Mensen die dan nog durven te praten over 'liefde'. Respectlozer kan je niet om gaan met je ex.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebben
Ben jij nog altijd bij je eerste vriendinnetje? Of heb je nog nooit een meisje naar je zolderkamertje mee genomen.
Het steeds op de man spelen, grappig wel.quote:
Onzin. Ik ben al jaren bevriend met een vent waarvan wee precies weten wat we aan elkaar hebben. Hij zou best over me heen kunnen (zijn woordenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vriendschappen tussen man en vrouw, waarbij seks geen rol speelt, zijn bijzonder zeldzaam op de lange duur.
Jij maakt hele negatieve opmerkingen over vrouwen, maar geen uitleg willen geven waarop je die negativiteit baseert. Ik vind dat kinderachtig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Het steeds op de man spelen, grappig wel.
Nouja, niveauloos vooral.
Maar door te doen alsof hij geen intenties heeft kom je vreemd over.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.
Wanhopig =/= verkrachter. Of laten we daar vanuitgaanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef wipes66 het volgende:
[..]
nee het zijn meestal hele normale jongens die hun tijd spenderen aan bezette meisjes
Met dit verhaal bevestig je slechts mijn stelling. Hij wil je wel neuken (mijn woorden), maar jij (nog) niet. Hij wacht op zijn kans.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben al jaren bevriend met een vent waarvan wee precies weten wat we aan elkaar hebben. Hij zou best over me heen kunnen (zijn woorden), maar nooit een relatie met me willen. En hij weet ook dat dat nooit gaat gebeuren van mij uit. Even goede vrienden. En ja, daar ben ik ook weleens (op de bank) blijven logeren. We spreken wel alleen in groepsverband af.
Eerder fact of culture.. Maargoed, tegenwoordig is het de norm om niet bij elkaar te blijven en het speelveld te verkennen alvorens, na carrière uiteraard te settelen met de gezamenlijke Volvoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij maakt hele negatieve opmerkingen over vrouwen, maar geen uitleg willen geven waarop je die negativiteit baseert. Ik vind dat kinderachtig.
Het is haar eerste vriendje, de kans dat zij de rest van haar leven bij hem blijft is redelijk nihil. Gewoon fact of life, daarmee is een vrouw nog geen hoer of golddigger.
Ja idd, de tijd dat je als maagd in de kerk trouwde met je eerste vriendje ligt al inmidels al 65 jaar achter ons.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef I-care het volgende:
[..]
Eerder fact of culture.. Maargoed, tegenwoordig is het de norm om niet bij elkaar te blijven en het speelveld te verkennen alvorens, na carrière uiteraard te settelen met de gezamenlijke Volvo
Zij gebruikt het woord 'kunnen'. Jij maakt daarvan, 'willen'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Met dit verhaal bevestig je slechts mijn stelling. Hij wil je wel neuken (mijn woorden), maar jij (nog) niet. Hij wacht op zijn kans.
Ik proef er enig sarcasme in, maar de cultuur maakt niet echt vooruitgang als je goed kijkt..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja idd, de tijd dat je als maagd in de kerk trouwde met je eerste vriendje ligt al inmidels al 65 jaar achter ons.
Kunnen - willen. In de praktijk zit daar niet zoveel verschil tussen. Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord 'kunnen'. Jij maakt daarvan, 'willen'.
Ik kán zo veel vrouwen wel neuken: Ik ben vaak zat geil, en mijn piemel doet het.
Ik wíl het echter niet.
Er is geen kans. Nu niet, nooit niet. Dat weet hij, vindt hij prima. Hij wacht dus niet, er zijn geen scheve verwachtingen en het is dus een vriendschap zonder seks. Zelfs toen het uitging met mijn ex heeft hij niet één keer iets geprobeerd, want hij weet dat het er niet in zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Met dit verhaal bevestig je slechts mijn stelling. Hij wil je wel neuken (mijn woorden), maar jij (nog) niet. Hij wacht op zijn kans.
Deze Freudiaanse verspreking spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef Sarasi het volgende:
Er is geen kans. Nu niet, nooit niet. Dat weet hij, vindt hij prima. Hij wacht dus niet, er zijn geen scheve verwachtingen en het is dus een vriendschap zonder seks. Zelfs toen het uitging met mijn ex heeft hij niet één keer iets geprobeerd, want hij weet dat het er niet in zit.
Waarom niet uithuwelijken terug brengen? Lekker makkelijk, hoef je ook niet te daten en zie je je levenspartner pas op dag van huwelijk. En daarna haar verbieden te werken of zonder begeleiding naar buiten te komen natuurlijk, want stel dat ze in contact komt met mannen die haar aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik proef er enig sarcasme in, maar de cultuur maakt niet echt vooruitgang als je goed kijkt..
In dat geval zou ik ook graag de harem weer terug willen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom niet uithuwelijken terug brengen? Lekker makkelijk, hoef je ook niet te daten en zie je je levenspartner pas op dag van huwelijk. En daarna haar verbieden te werken of zonder begeleiding naar buiten te komen natuurlijk, want stel dat ze in contact komt met mannen die haar aantrekkelijk vinden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Deze Freudiaanse verspreking spreekt boekdelen.
Tuurlijk joh! Doen we.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook graag de harem weer terug willen.
Leuk hé, uitersten gebruiken als argumentum ad debilum.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom niet uithuwelijken terug brengen? Lekker makkelijk, hoef je ook niet te daten en zie je je levenspartner pas op dag van huwelijk. En daarna haar verbieden te werken of zonder begeleiding naar buiten te komen natuurlijk, want stel dat ze in contact komt met mannen die haar aantrekkelijk vinden.
Details?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hell, ik heb vriendinnen waar ik best een keer overheen zou kunnen/willen.
En in plaats van om uitleg vragen ga je er maar vol op de man in. Nogmaals: niveauloos.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij maakt hele negatieve opmerkingen over vrouwen, maar geen uitleg willen geven waarop je die negativiteit baseert. Ik vind dat kinderachtig.
Het is haar eerste vriendje, de kans dat zij de rest van haar leven bij hem blijft is redelijk nihil. Gewoon fact of life, daarmee is een vrouw nog geen hoer of golddigger.
Uiteraard weet ik dat, maar als de gangbare stelling van de heren hier is dat je als vrouw niet in contact mag zijn met mannen die jou aantrekkelijk vinden dan heb je als vrouw toch een groot probleem?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Leuk hé, uitersten gebruiken als argumentum ad debilum.
Er zitten nog 50 tinten grijs tussen...
Ze is niet op zoek naar een partner, ze is op zoek naar zijn kennis tbv haar studie. Zij heeft geen bijgedachtes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En in plaats van om uitleg vragen ga je er maar vol op de man in. Nogmaals: niveauloos.
Iemand die doet wat jij zegt gaat toch echt richting een golddigger. Is je vriend een 'domme lul', dan zet je er lekker een punt achter, prima. Maar je gaat niet eerst op zoek naar een ander...
Als je tijdens een relatie op zoek gaat naar steeds meer en beter, dan is de kans inderdaad nihil. Want er zijn genoeg mogelijkheden om dat 'meer en beter' te bereiken. Maarja, als je dat kan/doet is er ook geen sprake van 'liefde'. zoals ik al zei.
Geldt zowel voor mannen als vrouwen.
Ik geef toe dat ik geen verstand heb van biseksualiteit (ben jij bi?) - dus daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]Wat jij dus eigenlijk zegt is dat mannen en vrouwen allebei uiteindelijk altijd met een vriendschappelijk contact van het geslacht waar ze zich fysiek tot aangetrokken voelen naar bed willen, maar dat de mannen dat wel van zichzelf weten en de vrouwen zich dat pas beseffen als ze naakt naast betreffend aantrekkelijk persoon wakker worden? Dat zou namelijk betekenen dat een biseksueel persoon helemaal geen vrienden meer mag hebben als hij/zij een relatie met jou heeft.
We spelen het nu lekker uit natuurlijk, maar ook ik vind dat je best ergens rekening met elkaar kunt houden, zeker als een iemand uit de relatie moeite heeft met hele dagen bijles met aansluitend diner.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat, maar als de gangbare stelling van de heren hier is dat je als vrouw niet in contact mag zijn met mannen die jou aantrekkelijk vinden dan heb je als vrouw toch een groot probleem?
Mag TS wel lunchen met hetrosexuele mannelijke medestudent? En als ze straks een baan vind met mannelijke collega's waar ze 8 uur per dag doorbrengt?
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze is niet op zoek naar een partner, ze is op zoek naar zijn kennis tbv haar studie. Zij heeft geen bijgedachtes.
Niet de misdaad begaan waarvan je de ander beschuldigt enzo hé..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Godverdomme zeg, jij bent niet de slimste thuis hè.
Of we houden TS verantwoordelijk, wanneer hij iets voor haar voelt, terwijl zij daar geen enkele behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef vreestnietmensen het volgende:
Laten we bij elk tegenargument gewoon gaan vragen of diegene, die twijfelt aan TS haar acties, zijn vriendin opsluit in de kelder met een kommetje soep elke dag. Dan hoeven we nooit echt gewoon na te denken terwijl we wel kunnen doen alsof de ander ongelijk heeft in volle overtuiging. Wel een goede strategie.
Ik heb mijn best gedaan, maar na zo'n reactie op mijn laatste post kan ik niet andersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Niet de misdaad begaan waarvan je de ander beschuldigt enzo hé..
Als de relatie fantastisch is dan maakt bijles kerel geen kans.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef I-care het volgende:
[..]
We spelen het nu lekker uit natuurlijk, maar ook ik vind dat je best ergens rekening met elkaar kunt houden, zeker als een iemand uit de relatie moeite heeft met hele dagen bijles met aan sluitend diner.
Zeker met de intenties van onze jonge Socrates in het achterhoofd. Na al dat harde studeren blijft hij uiteindelijk als vriend in de whatsapp staan, en beginnen de spanningen pas echt, en uiteindelijk begint ze haar huidige vriend als onzeker en onvolwassen te zien en lijkt wel wat gevoelens te ontwikkelen voor... Nou ja, ieder zijn keuzes zeg maar.
Het is geen rocket science hoor, iemand valt dan gewoon zowel op vrouwen als op mannen. En ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik geen verstand heb van biseksualiteit (ben jij bi?) - dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Daarnaast is het naar mijn idee wel mogelijk dat een man en vrouw een langdurige vriendschappelijke relatie met elkaar hebben, zonder seks, maar alleen in speciale gevallen:
- broer/zus relatie.
- vriendschap met de partner van een vriend
- misschien zijn er nog wel andere situaties.
Maar in zijn algemeenheid dus niet. Wat het meest voorkomt is een man-vrouw relatie, waarbij de vrouw nog een losse vrijgezelle vriend heeft. Dat werkt meestal niet. Ook niet als de man nog een losse vrijgezelle vriendin heeft.
Ach wat zielig joh. Huilie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar na zo'n reactie op mijn laatste post kan ik niet anders![]()
Laten we het hopen, het vlees is zwak en de geest onvolgroeid..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als de relatie fantastisch is dan maakt bijles kerel geen kans.
Volgens mij is die gedachte toch echt projectie van al die geile heren hier hoor, heel veel vrouwen kunnen prima omgaan met het feit dat iemand wel iets met ze zouden willen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef I-care het volgende:
[..]
Laten we het hopen, het vlees is zwak en de geest onvolgroeid..
Volgens mij wordt ze niet verantwoordelijk gehouden voor zijn gevoelens maar is het mogelijk om iemand verantwoordelijk te houden voor het eigen gedrag binnen situaties. Als ik weet dat een meid me leuk vindt terwijl ik een vriendin heb en mijn vriendin zou dat inzien en niet leuk vinden dan zou ik daar rekening mee houden en het soms afkappen (met die meid) (ook niet altijd nee maar als ik echt graag bij mijn huidige vriendin wou blijven dan wel). Het gaat hier over bijles, mensen hier doen net alsof het zo belangrijk is voor de studie maar als je niet je voldoendes kan halen dankzij leren, boeken en de docenten dan is er ook wel wat mis. Het is allemaal gewoon gelul en voor mij niet grappig om te lezen omdat ik de drang heb om er serieus op te reageren vrijwel telkens maar eigenlijk zie ik veel reacties hier wel als een grote grap.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Of we houden TS verantwoordelijk, wanneer hij iets voor haar voelt, terwijl zij daar geen enkele behoefte aan heeft.
Uiteraard, als die gozer als broer gezien wordt wel ja, maar wat als het nu net een jonge adonis met brains blijkt te zijn. Dames?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is die gedachte toch echt projectie van al die geile heren hier hoor, heel veel vrouwen kunnen prima omgaan met het feit dat iemand wel iets met ze zouden willen.
Ik stel dat TS daarvoor verantwoordelijk is, en voor de eerstvolgende aardbeving ook! Ha! Je ongelijk staat hierbij vast.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ze niet verantwoordelijk gehouden voor zijn gevoelens maar is het mogelijk om iemand verantwoordelijk te houden voor het eigen gedrag binnen situaties. Als ik weet dat een meid me leuk vindt terwijl ik een vriendin heb en mijn vriendin zou dat inzien en niet leuk vinden dan zou ik daar rekening mee houden en het afkappen (met die meid). Het gaat hier over bijles, mensen hier doen net alsof het zo belangrijk is voor de studie maar als je niet je voldoendes kan halen dankzij leren, boeken en de docenten dan is er ook wel wat mis. Het is allemaal gewoon gelul en voor mij niet grappig om te lezen omdat ik de drang heb om er serieus op te reageren vrijwel telkens maar eigenlijk zie ik veel reacties hier wel als een grote grap.
Alles wordt in het extreme doorgetrokken, geen enkele gematigdheid, alles wordt maar zelf ingevuld, alles wordt verdraait en dan heb je nog gewoon de redenaties die nergens op slaan. Ook wat jij nu zegt in deze post, niemand zou ooit stellen dat ze verantwoordelijk is voor zijn gevoel en dat is ook nog niet gebeurt. Dat maak jij er nu weer van om je punt te bewijzen en dan zelfs met zo'nsmiley erbij alsof je een groot inzicht hebt ofzo terwijl wat je zegt juist ook weer gewoon iets is wat je zelf maar erbij hebt verzonnen.
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het is geen rocket science hoor, iemand valt dan gewoon zowel op vrouwen als op mannen. En ja.
Afgezien van deze discussie, lijkt me dat het enige wat iedereen hier wil voorkomen het vreemdgaan van zijn/haar partner is. De een bereikt dat gevoelsmatig het beste door zijn/haar partner niet in de situatie terecht wil laten komen, voor mij persoonlijk bereik ik dat het beste door iemand gewoon te vertrouwen. Beide prima, maar dat moet je overleggen binnen een relatie als blijkt dat het niet synchroon loopt tussen jullie.
Oke nou ja klote voor mij dan dat mijn redenaties zo raar zijn en foutief dat ze zo gemakkelijk te weerleggen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik stel dat TS daarvoor verantwoordelijk is, en voor de eerstvolgende aardbeving ook! Ha! Je ongelijk staat hierbij vast.![]()
Dan nog wel hoor. Als ik een vriend heb, vind ik hem aantrekkelijk en hem leuk. Dan heb ik helemaal geen behoefte aan seks met een jonge, intelligente adonis anders dan mijn vriend. Een relatie is toch echt wel wat anders dan een vriendschap.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef I-care het volgende:
[..]
Uiteraard, als die gozer als broer gezien wordt wel ja, maar wat als het nu net een jonge adonis met brains blijkt te zijn. Dames?
Uiteraard, daar worden vrouwen immers van jongs af aan voor opgeleid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is die gedachte toch echt projectie van al die geile heren hier hoor, heel veel vrouwen kunnen prima omgaan met het feit dat iemand wel iets met ze zouden willen.
Nee. Net zoals dat ik geen seks met een ander persoon van hetzelfde geslacht als mijn vaste partner zou willen. Al is willen in deze natuurlijk dubbel. Ik heb vriendinnen en zie weleens vrouwen waar ik toch echt wel eens mee naar bed zou willen, ook al zou ik dat nooit doen of echt willen als ik een relatie heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
We zijn het eens.
Het lijkt mij lastig biseksueel te zijn, omdat je na verloop van tijd misschien toch weer seks met een ander geslacht dat je vaste partner zou willen. Of werkt dat niet zo?
En we weten allemaal dat wanneer je al een relatie hebt, je niet toch gevoelens voor een ander kunt gaan ontwikkelen.. completely unheard of!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan nog wel hoor. Als ik een vriend heb, vind ik hem aantrekkelijk en hem leuk. Dan heb ik helemaal geen behoefte aan seks met een jonge, intelligente adonis anders dan mijn vriend. Een relatie is toch echt wel wat anders dan een vriendschap.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan nog wel hoor. Als ik een vriend heb, vind ik hem aantrekkelijk en hem leuk. Dan heb ik helemaal geen behoefte aan seks met een jonge, intelligente adonis anders dan mijn vriend. Een relatie is toch echt wel wat anders dan een vriendschap.
En als je vaste partner, laten we aannemen dat die mannelijk is, er geen bezwaar tegen heeft dat jij het een keer doet met een van je vriendinnen? Zou je het dan wel doen of nog steeds niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Net zoals dat ik geen seks met een ander persoon van hetzelfde geslacht als mijn vaste partner zou willen. Al is willen in deze natuurlijk dubbel. Ik heb vriendinnen en zie weleens vrouwen waar ik toch echt wel eens mee naar bed zou willen, ook al zou ik dat nooit doen of echt willen als ik een relatie heb.
Gevoelens ontwikkelen, dat doorhebben, je relatie daarvoor niet wil riskeren en daarom contact minderen/vermijden met het object der affectie, na goed te hebben overlegd met je partner hoe dit is gebeurd en hoe jullie samen verder kunnen, natuurlijk kan dat gebeuren. Gevoelens ontwikkelen, je beseffen dat je niet gelukkig bent binnen je relatie, die verbreken en verdergaan met het object der affectie, natuurlijk kan dat gebeuren. Je hebt geen garanties in relaties.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat wanneer je al een relatie hebt, je niet toch gevoelens voor een ander kunt gaan ontwikkelen.. completely unheard of!
En wat haar cupmaat is!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef vreestnietmensen het volgende:
Ik ga nu naar mijn vriendin, zal ik haar vragen hoe zij erover denkt en dan dat posten of is dat niet zo nuttig
Nee, want dat zou ik persoonlijk niet prettig vinden omdat het toch zou voelen als vreemdgaan. Ik zou dan liever een triootje voorstellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
En als je vaste partner, laten we aannemen dat die mannelijk is, er geen bezwaar tegen heeft dat jij het een keer doet met een van je vriendinnen? Zou je het dan wel doen of nog steeds niet?
Dat duurde nog lang.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Al zie ik niet in hoe dit nog relevant is?![]()
Juist zeer relevant. Volgens mij heb je hiermee de probleemstelling van TS opgelost. Bijles met zijn drieën, daarna eten met zijn drieën en daarna neuken met zijn drieën. Iedereen blij, tentamens worden gehaald en er wordt niet vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, want dat zou ik persoonlijk niet prettig vinden omdat het toch zou voelen als vreemdgaan. Ik zou dan liever een triootje voorstellen.
Al zie ik niet in hoe dit nog relevant is?![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Juist zeer relevant. Volgens mij heb je hiermee de probleemstelling van TS opgelost. Bijles met zijn drieën, daarna eten met zijn drieën en daarna neuken met zijn drieën. Iedereen blij, tentamens worden gehaald en er wordt niet vreemdgegaan.
er is nogal n grote ruimte tussen verkracht worden en verleid worden waarin een hoop ruimte is voor vervelende situaties.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Elke man is of een enge verkrachter, of een James Bond die onweerstaanbaar is?
Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het klassieke man-vrouw probleem in een nieuw jasje.
De dame zit fout, en ze weet natuurlijk ook dat ze fout zit. Maar ze vindt het leuk om hiermee te spelen en de heilige onschuld uit te hangen.
Als het alleen om de bijles ging, dan zou ze niet ook nog aansluitend zijn gaan eten samen. Dat is dan geen bijles meer, maar gewoon een date.
Het is toch echt onschuldig en het is heus niet onfatsoenlijk dat ik gesprekken aanga met mensen als ik word aangesproken. Dat gebeurt nou eenmaal. Nu lijkt het erop dat ik het bewust doe allemaal en dat is echt niet zo..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Je bent bij een jongen een hele dag thuis geweest die je hebt geleerd in de ub voor gratis bijles en die veelvuldig complimenten geeft over je uiterlijk. Dit klinkt zo niet onschuldig.![]()
Het is eigenlijk best onfatsoenlijk dat je daar op in bent gegaan.
TS klinkt als een verliefd brugklassertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.
Ik speel geen spelletjes en wat eten met iemand is echt geen date in mijn beleving. Dat is gezellig, maar meer niet! Ik ben best blij nu ik dit allemaal lees dat mijn vriend niet zooooo overdreven denkt.. Hij vindt het niet leuk, maar hij ziet het niet als daten of als bewust spelletjes spelen godzijdank.
dat hij bijles geven leuk vindt, wil niet zeggen dat hij jou niet óók leuk vindt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.
Ik speel geen spelletjes en wat eten met iemand is echt geen date in mijn beleving. Dat is gezellig, maar meer niet! Ik ben best blij nu ik dit allemaal lees dat mijn vriend niet zooooo overdreven denkt.. Hij vindt het niet leuk, maar hij ziet het niet als daten of als bewust spelletjes spelen godzijdank.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hij bijles geven leuk vindt, wil niet zeggen dat hij jou niet óók leuk vindt natuurlijk.
Ik heb ooit schilderlessen gehad van iemand die dat erg leuk vond om te doen, hij vond mij echter ook érg leuk (kwam ik na een tijdje achter en had ik niet verwacht, hij was nl 20 jaar ouder dan ik) Zo gek!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Saarie het volgende:
Hij sprak mij aan of ik even op zijn tas kon letten en daarna voerden we een gesprek. dus bood hij aan om mij bijles te geven
Ik ben de hele dag bij hem geweest en we hebben daarna samen gegeten in een café.
Nu begint hij wel vaak contact te zoeken, complimenten te maken over mijn uiterlijk, enz.
Heerlijk dit...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt.
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Saarie het volgende:
[..]
Het is toch echt onschuldig en het is heus niet onfatsoenlijk dat ik gesprekken aanga met mensen als ik word aangesproken. Dat gebeurt nou eenmaal. Nu lijkt het erop dat ik het bewust doe allemaal en dat is echt niet zo..
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:54 schreef Dikkekletser het volgende:
Je moet niet raar opkijken als je opeens een natte tong tussen je billen hebt tijdens de "bijles"
88 ninjaedits verder...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.
Dat geeft niet hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik bent gewoon jaloers dat jij dat kan.
Zo ben jij dus, maar niet iedereen heeft verkeerde intenties. Ik vind het niet onfatsoenlijk en ik doe het niet expres in ieder geval. Voor mij is het handig dat hij bijles geeft en hij is duidelijk in zijn uitleg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef Saarie het volgende:
[..]
Zo ben jij dus, maar niet iedereen heeft verkeerde intenties. Ik vind het niet onfatsoenlijk en ik doe het niet expres in ieder geval. Voor mij is het handig dat hij bijles geeft en hij is duidelijk in zijn uitleg.
Oh dan is het geen punt... opgelost!quote:
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.
Misschien dat je 't bij jou kunt doen en je vriend zich dan onder je bed kan verstoppen om de situatie te monitoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups. Zijn vertrouwen gaat niet groeien als je dit achter zijn rug om gaat doen. Leg hem uit dat je deze bijles nodig hebt en er dus sowieso heen gaat, maar dat je dat het liefste met zijn instemming doet. Gezellig eten zou ik sowieso niet meer doen nee, als je vriend er zo'n probleem mee heeft. Misschien dat je vriend mee kan gaan, of dat hij je kan brengen en ophalen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.
het scheelt misschien al als je op n plek afspreekt waar meer mensen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.
Past wel mooi in het lijstje van wie het initiatief nam...quote:
Oke aardig van je! Daar kan ik wat mee. Tel er maar 6 jaar bij op 👍quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!! keer duizend. Je hebt een denkvermogen van een 12 jarige.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je bent wel vrij naïef en je leest vrij selectief.
Ik ga het ook niet achter zijn rug doen nee. Ik zeg gewoon dat ik sowieso heenga omdat deze jongen het goed kan uitleggen en dat het dan de laatste keer is dat ik hem zie. Nee, eten gaat dan niet door, maar dat hij meegaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dat hij even boos is dat ik toch ga, maar dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Ik opende het topic omdat ik begon te twijfelen aan mezelf of ik nou goed of fout zat..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups. Zijn vertrouwen gaat niet groeien als je dit achter zijn rug om gaat doen. Leg hem uit dat je deze bijles nodig hebt en er dus sowieso heen gaat, maar dat je dat het liefste met zijn instemming doet. Gezellig eten zou ik sowieso niet meer doen nee, als je vriend er zo'n probleem mee heeft. Misschien dat je vriend mee kan gaan, of dat hij je kan brengen en ophalen?
Ja dat is ook een ideequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het scheelt misschien al als je op n plek afspreekt waar meer mensen zijn?
en weet je t nu?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet achter zijn rug doen nee. Ik zeg gewoon dat ik sowieso heenga omdat deze jongen het goed kan uitleggen en dat het dan de laatste keer is dat ik hem zie. Nee, eten gaat dan niet door, maar dat hij meegaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dat hij even boos is dat ik toch ga, maar dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Ik opende het topic omdat ik begon te twijfelen aan mezelf of ik nou goed of fout zat..
Als je niet open staat voor overleg met je vriend en het wel prima vindt dat hij dan even boos is, zit je fout ja. Hij was boos op je dat je het hem niet eerder verteld hebt, denk je dan niet dat je het hem in ieder geval verschuldigd bent vanaf nu duidelijk te communiceren over deze bijlesleraar?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet achter zijn rug doen nee. Ik zeg gewoon dat ik sowieso heenga omdat deze jongen het goed kan uitleggen en dat het dan de laatste keer is dat ik hem zie. Nee, eten gaat dan niet door, maar dat hij meegaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dat hij even boos is dat ik toch ga, maar dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Ik opende het topic omdat ik begon te twijfelen aan mezelf of ik nou goed of fout zat..
Ja dat ga ik ook zeker doen hoor. Maar hij is hier best duidelijk over dat hij het echt niet leuk vindt, dus vindt hij de hele afspraak heel fout en is er geen middenweg voor hem. Dus valt er niet echt te praten, want hij vindt het toch fout dat ik ga.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je niet open staat voor overleg met je vriend en het wel prima vindt dat hij dan even boos is, zit je fout ja. Hij was boos op je dat je het hem niet eerder verteld hebt, denk je dan niet dat je het hem in ieder geval verschuldigd bent vanaf nu duidelijk te communiceren over deze bijlesleraar?
Probeer dan op z'n minst duidelijk te krijgen waarom hij het fout vindt, want met zo'n houding kun jij ook vrij weinig ja. Is hij bang dat jij vreemdgaat, bang dat die gast je verkracht, bang dat je verliefd wordt, wat is het dat hij er zo fout aan vindt? Dan kun je gericht een oplossing zoeken voor die angst namelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook zeker doen hoor. Maar hij is hier best duidelijk over dat hij het echt niet leuk vindt, dus vindt hij de hele afspraak heel fout en is er geen middenweg voor hem. Dus valt er niet echt te praten, want hij vindt het toch fout dat ik ga.
Ja dat is maar de vraag.. Het heeft volgens mij niet met onzekerheid of angst te maken. Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Probeer dan op z'n minst duidelijk te krijgen waarom hij het fout vindt, want met zo'n houding kun jij ook vrij weinig ja. Is hij bang dat jij vreemdgaat, bang dat die gast je verkracht, bang dat je verliefd wordt, wat is het dat hij er zo fout aan vindt? Dan kun je gericht een oplossing zoeken voor die angst namelijk.
Net zo selectief als hier..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.
Volgens mij moet je achter je laten, en je moet eens goed gaan praten met je vriend. Probeer daarin ook wat begrip te tonen voor zijn kant van het geheel, ook al vind jij het larie. Het zijn namelijk wel zijn gevoelens en daar hoeft hij recht op, ongeacht de basis ervan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja dat is maar de vraag.. Het heeft volgens mij niet met onzekerheid of angst te maken. Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.
Ik heb werkelijk geen idee.....quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Past wel mooi in het lijstje van wie het initiatief nam...
quote:
Lees nog eens wat je net geschreven hebt...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt enzovoort. Ik toon ook zeker begrip voor hem
Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Oke Snowball dat vind ik nou een vraag waarvan het antwoord er totaal niet toe doet. Vandaar dat ik er geen antwoord op geef, sorry
Zeer duidelijk inderdaad. Hij geeft bijles en hij betaalt ook haar eten.... maar hij ziet niets in haar... keep on dreaming baby...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lees nog eens wat je net geschreven hebt...
[..]
Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?
Maar goed het is zo ook wel duidelijk hoor...
Wat is er precies erg?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Saarie het volgende:
[..]
is dit serieus? Ik stond al te kijken van sommige reacties toen ik de discussie doorlas maar dit is wel heel erg.
Maar ik ben heel eerlijk en heb veel begrip voor mijn vriend.. vandaar dat ik niet zeg dat ik hem een sukkel vind.. want het is wel makkelijk zo..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zeer duidelijk inderdaad. Hij geeft bijles en hij betaalt ook haar eten.... maar hij ziet niets in haar... keep on dreaming baby...
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Oke Snowball dat vind ik nou een vraag waarvan het antwoord er totaal niet toe doet. Vandaar dat ik er geen antwoord op geef, sorry
Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lees nog eens wat je net geschreven hebt...
[..]
Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?
Maar goed het is zo ook wel duidelijk hoor...
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen, want het topic is toch volledig ontspoord door de discussie waarin van alles werd aangenomen terwijl ik sommige dingen niet eens heb gezegd
Nee ik app hem net door aan je vriend...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
Hahaha owwww wat jammerr!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee ik app hem net door aan je vriend...
Topics verwijderen doet FOK niet aan...![]()
Goede bescherming voor je volgende vriendjes...
Hoe zou dat toch komen..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:
Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet.
Als je nog niet toe bent aan een seksuele duiding van deze casus, sta je misschien wel open voor een stukje psychologie:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik begrijp hem ook hoor.. Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt enzovoort. Ik toon ook zeker begrip voor hem en dat heb ik altijd al gedaan, maar hier zet ik eigenlijk wel een soort van streep dat ik het niet ga afzeggen omdat hij het wil hebben. Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.
Wat vinden je vriendinnen hier van dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Saarie het volgende:
Hahah nou als ik dat had geweten had ik hier never iets geplaatsten ik vind mijn vriend helemaal geen sukkel.
Dit dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen..?![]()
Wat niet weet wat niet deert he..?![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef SugeLucky het volgende:
Ze doet niets verkeerd.
Mijn vriendin gaat ook met een paar vrienden om die eigenlijk verliefd op haar zijn, maar ik vertrouw haar en ik vind het niet erg.
Maar de vriend van TS vindt het wel erg en ik vind dan dat je voor je partner moet kiezen en zeker als het maar om een bijles afspraak gaat. Je kan ook wel ergens anders bijles volgen.
En als je vindt dat je partner te jaloers is of zich er niet mee moet bemoeien, moet je het wellicht uitmaken omdat je zo'n situatie al eerder hebt meegemaakt en nog vaker met hem zal gaan meemaken,
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Maar ik ben echt heel erg gek op mijn vriend en hij is heel belangrijk voor mijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Als je nog niet toe bent aan een seksuele duiding van deze casus, sta je misschien wel open voor een stukje psychologie:
Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.
Zie je dan niet dat je deze "jongen" al op een enorm voetstuk hebt geplaatst? Hij is bepalend voor jouw t o e k o m s t . . . . Daar mag toch best wat tegenover staan?
En jouw "vriend", de jaloerse sukkel, kan jou die bijles niet geven. Jezus, wat een nul. Hij is dan ook niet van belang voor jouw toekomst. Hij is alleen maar jouw vriendje, omdat....nou ja....omdat je nu eenmaal een vriendje wil hebben. Liefst een sukkel die je om je vingers kunt winden, zodat je tegelijkertijd ook nog met andere "jongens" kunt daten...eh, sorry, niet daten natuurlijk, maar alleen gezellig samen uit eten.
Waarom niet..? je was toch benieuwd wat anderen hier van zouden vinden..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Saarie het volgende:
Hahah nou als ik dat had geweten had ik hier never iets geplaatsten ik vind mijn vriend helemaal geen sukkel.
Dat ik gelijk heb, maar dan zegt mn vriend weer dat ze me altijd gelijk geven wat ik ook zeg.. Dus vandaar dat ik heb gedacht: ik vraag het aan onafhankelijke mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vinden je vriendinnen hier van dan?
Nou geen lullige opmerkingen dat mn vriend een sukkel is en dat ik andere jongens wil voor seks of wat dan ook. Dat vind ik niet erg aardig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom niet..? je was toch benieuwd wat anderen hier van zouden vinden..?
Of had je alleen liefkozende ja knikkende begripvolle meningen verwacht?![]()
Dat noem jij droog? Dat noem ik nat (achter d'r oren).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Zolder het volgende:
TS komt echt zo droog over, alsof ze niet helemaal snapt hoe FOK!, of uberhaubt de wereld werkt
Ik wilde het naief noemen, maar dat woord is in dit topic al zo vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem jij droog? Dat noem ik nat (achter d'r oren).
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nou geen lullige opmerkingen dat mn vriend een sukkel is en dat ik andere jongens wil voor seks of wat dan ook. Dat vind ik niet erg aardig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt
Nee dat kan niet. Maar lieve schat, je bent wel een klein beetje naïef bezig he, met deze jongen. Even los van wat je vriend ervan vindt had je zelf ook wel 1+1 kunnen optellen met deze jongen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
Pas maar op kloothommel, met je grof taalgebruikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:00 schreef Saarie het volgende:
Beste lezers. In mijn "topic meningsverschil met mijn vriend" zit er een forummer Dr.kloothommel met groffe uitspraken in post 268. Ik vind het best onsmakelijk en niet leuk voor de sfeer vind ik, kunnen jullie ernaar kijken? Bedankt.
Zorg er anders gewoon voor dat je dit soort dingen verteltquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saarie het volgende:
Hoi, ik heb hem verteld dat ik een vriend heb natuurlijk! En ik vind ook dat mijn vriend zich aanstelt.. Alleen hij is er wel enorm boos om, dus dat neem ik wel serieus. Alleen ik vind het zo jammer, want de jongen geeft erg goed bijles. Ik blijf echt geïnteresseerd door hem.
De waarheid ligt in het midden. Je vriend reageert een tikkeltje overdreven, maar jij bent niet bepaald op de hoogte van de daadwerkelijke bedoelingen van die andere jongen. En die naïeve houding van je zal je vriend waarschijnlijk het meeste storen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat ik gelijk heb, maar dan zegt mn vriend weer dat ze me altijd gelijk geven wat ik ook zeg.. Dus vandaar dat ik heb gedacht: ik vraag het aan onafhankelijke mensen
Wat flauw zeg. Dan zeg ik toch niet dat ik hem niet wil of dat ik hem een sukkel vind. Er wordt van alles verdraaid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |