abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148264723
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Lees nog eens wat je net geschreven hebt... _O-

[..]

Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?
Maar goed het is zo ook wel duidelijk hoor... ;)
Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit :P? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
pi_148264803
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:

[..]

Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit :P? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen, want het topic is toch volledig ontspoord door de discussie waarin van alles werd aangenomen terwijl ik sommige dingen niet eens heb gezegd :o
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:18:28 #273
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148264827
quote:

[..]

Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
Nee ik app hem net door aan je vriend...
Topics verwijderen doet FOK niet aan... :N
Goede bescherming voor je volgende vriendjes... ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_148264934
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee ik app hem net door aan je vriend...
Topics verwijderen doet FOK niet aan... :N
Goede bescherming voor je volgende vriendjes... ^O^
Hahaha owwww wat jammerr!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:23:05 #275
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148265019
quote:
Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet.
Hoe zou dat toch komen..? :@

Wat niet weet wat niet deert he..? ^O^

|:(
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:24:56 #276
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148265132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik begrijp hem ook hoor.. Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt enzovoort. Ik toon ook zeker begrip voor hem en dat heb ik altijd al gedaan, maar hier zet ik eigenlijk wel een soort van streep dat ik het niet ga afzeggen omdat hij het wil hebben. Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.

Oke Snowball dat vind ik nou een vraag waarvan het antwoord er totaal niet toe doet. Vandaar dat ik er geen antwoord op geef, sorry :P
Als je nog niet toe bent aan een seksuele duiding van deze casus, sta je misschien wel open voor een stukje psychologie:

Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.

Zie je dan niet dat je deze "jongen" al op een enorm voetstuk hebt geplaatst? Hij is bepalend voor jouw t o e k o m s t . . . . Daar mag toch best wat tegenover staan?

En jouw "vriend", de jaloerse sukkel, kan jou die bijles niet geven. Jezus, wat een nul. Hij is dan ook niet van belang voor jouw toekomst. Hij is alleen maar jouw vriendje, omdat....nou ja....omdat je nu eenmaal een vriendje wil hebben. Liefst een sukkel die je om je vingers kunt winden, zodat je tegelijkertijd ook nog met andere "jongens" kunt daten...eh, sorry, niet daten natuurlijk, maar alleen gezellig samen uit eten.
pi_148265133
Hahah nou als ik dat had geweten had ik hier never iets geplaatst :) en ik vind mijn vriend helemaal geen sukkel.
pi_148265289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Saarie het volgende:
Hahah nou als ik dat had geweten had ik hier never iets geplaatst :) en ik vind mijn vriend helemaal geen sukkel.
Wat vinden je vriendinnen hier van dan? :P
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:29:27 #279
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148265347
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen..? :@

Wat niet weet wat niet deert he..? ^O^

|:(
Dit dus!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148265382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef SugeLucky het volgende:
Ze doet niets verkeerd.

Mijn vriendin gaat ook met een paar vrienden om die eigenlijk verliefd op haar zijn, maar ik vertrouw haar en ik vind het niet erg.

Maar de vriend van TS vindt het wel erg en ik vind dan dat je voor je partner moet kiezen en zeker als het maar om een bijles afspraak gaat. Je kan ook wel ergens anders bijles volgen.

En als je vindt dat je partner te jaloers is of zich er niet mee moet bemoeien, moet je het wellicht uitmaken omdat je zo'n situatie al eerder hebt meegemaakt en nog vaker met hem zal gaan meemaken,
Dit.
pi_148265561
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Als je nog niet toe bent aan een seksuele duiding van deze casus, sta je misschien wel open voor een stukje psychologie:

Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.

Zie je dan niet dat je deze "jongen" al op een enorm voetstuk hebt geplaatst? Hij is bepalend voor jouw t o e k o m s t . . . . Daar mag toch best wat tegenover staan?

En jouw "vriend", de jaloerse sukkel, kan jou die bijles niet geven. Jezus, wat een nul. Hij is dan ook niet van belang voor jouw toekomst. Hij is alleen maar jouw vriendje, omdat....nou ja....omdat je nu eenmaal een vriendje wil hebben. Liefst een sukkel die je om je vingers kunt winden, zodat je tegelijkertijd ook nog met andere "jongens" kunt daten...eh, sorry, niet daten natuurlijk, maar alleen gezellig samen uit eten.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Maar ik ben echt heel erg gek op mijn vriend en hij is heel belangrijk voor mij :) maar dit is het laatste vak voor mijn propedeuse en dus gaat het toch om mijn toekomst? Ik zet de bijlesjongen niet op een voetstuk, maar hij is wel erg goed in lesgeven en hij zorgt ervoor dat ik alles begrijp en er interesse in krijg. Dat is eigenlijk wel een soort van gave, want de meeste docenten krijgen dat niet voor elkaar. :P Ik heb echt geen behoefte om af te spreken met andere jongens, want ik vind mijn vriend de allerleukste en ik heb hem heus niet omdat ik graag een vriend wil :o. Maar omdat ik hem de leukste vind. En ik vind het ook echt niet oke dat je mijn vriend een sukkel noemt, want dat is hij juist niet.. Maar misschien ben je niet helemaal serieus en daag je me een beetje uit? Eigenlijk moet ik me niet gaan verdedigen denk ik. Maar het was mijn intentie niet om te daten of iets in die trant en dat is bij alle jongens zo, maar blijkbaar denk ik anders dan de meeste jongens of heb ik gelijk dat de meeste jongens gewoon vriendschappelijke interesse hebben en niks anders.. Ik weet het niet maar ik zie niet in dat deze jongen interesse in mij heeft en dat is gewoon zo, dus maak er niks anders van.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:34:34 #282
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148265589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Saarie het volgende:
Waarom niet..? je was toch benieuwd wat anderen hier van zouden vinden..?
Of had je alleen liefkozende ja knikkende begripvolle meningen verwacht? O+ :*
pi_148265625
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wat vinden je vriendinnen hier van dan? :P
Dat ik gelijk heb, maar dan zegt mn vriend weer dat ze me altijd gelijk geven wat ik ook zeg.. Dus vandaar dat ik heb gedacht: ik vraag het aan onafhankelijke mensen :P
pi_148265682
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom niet..? je was toch benieuwd wat anderen hier van zouden vinden..?
Of had je alleen liefkozende ja knikkende begripvolle meningen verwacht? O+ :*
Nou geen lullige opmerkingen dat mn vriend een sukkel is en dat ik andere jongens wil voor seks of wat dan ook. Dat vind ik niet erg aardig.
pi_148265728
TS komt echt zo droog over, alsof ze niet helemaal snapt hoe FOK!, of uberhaubt de wereld werkt :')
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:38:38 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148265775
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Zolder het volgende:
TS komt echt zo droog over, alsof ze niet helemaal snapt hoe FOK!, of uberhaubt de wereld werkt :')
Dat noem jij droog? Dat noem ik nat (achter d'r oren).
The love you take is equal to the love you make.
pi_148265809
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat noem jij droog? Dat noem ik nat (achter d'r oren).
Ik wilde het naief noemen, maar dat woord is in dit topic al zo vaak gebruikt.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:39:57 #288
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148265827
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef Saarie het volgende:

[..]

Nou geen lullige opmerkingen dat mn vriend een sukkel is en dat ik andere jongens wil voor seks of wat dan ook. Dat vind ik niet erg aardig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt
pi_148265841
quote:

[..]

Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit :P? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
Nee dat kan niet. Maar lieve schat, je bent wel een klein beetje naïef bezig he, met deze jongen. Even los van wat je vriend ervan vindt had je zelf ook wel 1+1 kunnen optellen met deze jongen.
pi_148265849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:00 schreef Saarie het volgende:
Beste lezers. In mijn "topic meningsverschil met mijn vriend" zit er een forummer Dr.kloothommel met groffe uitspraken in post 268. Ik vind het best onsmakelijk en niet leuk voor de sfeer vind ik, kunnen jullie ernaar kijken? Bedankt.
Pas maar op kloothommel, met je grof taalgebruik :P
pi_148265875
Als hij heeft betaald voor het eten na gratis bijles, mag je je echt wel meer achter je oren krabben ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:41:18 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148265897
En saarie, open maar geen deel twee.
pi_148265903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saarie het volgende:
Hoi, ik heb hem verteld dat ik een vriend heb natuurlijk! En ik vind ook dat mijn vriend zich aanstelt.. Alleen hij is er wel enorm boos om, dus dat neem ik wel serieus. Alleen ik vind het zo jammer, want de jongen geeft erg goed bijles. Ik blijf echt geïnteresseerd door hem.
Zorg er anders gewoon voor dat je dit soort dingen vertelt :')
pi_148265909
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef Lienekien het volgende:
En saarie, open maar geen deel twee.
dat doet een ander wel :')
pi_148265932
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Saarie het volgende:

[..]

Dat ik gelijk heb, maar dan zegt mn vriend weer dat ze me altijd gelijk geven wat ik ook zeg.. Dus vandaar dat ik heb gedacht: ik vraag het aan onafhankelijke mensen :P
De waarheid ligt in het midden. Je vriend reageert een tikkeltje overdreven, maar jij bent niet bepaald op de hoogte van de daadwerkelijke bedoelingen van die andere jongen. En die naïeve houding van je zal je vriend waarschijnlijk het meeste storen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:42:26 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148265941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef Zolder het volgende:

[..]

dat doet een ander wel :')
Die gaat dan op slot.
pi_148265961
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[..]

Wat flauw zeg. Dan zeg ik toch niet dat ik hem niet wil of dat ik hem een sukkel vind. Er wordt van alles verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')