abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148261043
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je bent wel vrij naïef en je leest vrij selectief. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_148261052
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuckups. Zijn vertrouwen gaat niet groeien als je dit achter zijn rug om gaat doen. Leg hem uit dat je deze bijles nodig hebt en er dus sowieso heen gaat, maar dat je dat het liefste met zijn instemming doet. Gezellig eten zou ik sowieso niet meer doen nee, als je vriend er zo'n probleem mee heeft. Misschien dat je vriend mee kan gaan, of dat hij je kan brengen en ophalen?
Ik ga het ook niet achter zijn rug doen nee. Ik zeg gewoon dat ik sowieso heenga omdat deze jongen het goed kan uitleggen en dat het dan de laatste keer is dat ik hem zie. Nee, eten gaat dan niet door, maar dat hij meegaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dat hij even boos is dat ik toch ga, maar dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Ik opende het topic omdat ik begon te twijfelen aan mezelf of ik nou goed of fout zat..
pi_148261134
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het scheelt misschien al als je op n plek afspreekt waar meer mensen zijn?
Ja dat is ook een idee :)
pi_148261161
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ik ga het ook niet achter zijn rug doen nee. Ik zeg gewoon dat ik sowieso heenga omdat deze jongen het goed kan uitleggen en dat het dan de laatste keer is dat ik hem zie. Nee, eten gaat dan niet door, maar dat hij meegaat vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik denk dat hij even boos is dat ik toch ga, maar dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Ik opende het topic omdat ik begon te twijfelen aan mezelf of ik nou goed of fout zat..
en weet je t nu?
compact en kleverig.
pi_148261170
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Saarie het volgende:

[..]

Als je niet open staat voor overleg met je vriend en het wel prima vindt dat hij dan even boos is, zit je fout ja. Hij was boos op je dat je het hem niet eerder verteld hebt, denk je dan niet dat je het hem in ieder geval verschuldigd bent vanaf nu duidelijk te communiceren over deze bijlesleraar?
pi_148261201
ben je dom
pi_148261304
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je niet open staat voor overleg met je vriend en het wel prima vindt dat hij dan even boos is, zit je fout ja. Hij was boos op je dat je het hem niet eerder verteld hebt, denk je dan niet dat je het hem in ieder geval verschuldigd bent vanaf nu duidelijk te communiceren over deze bijlesleraar?
Ja dat ga ik ook zeker doen hoor. Maar hij is hier best duidelijk over dat hij het echt niet leuk vindt, dus vindt hij de hele afspraak heel fout en is er geen middenweg voor hem. Dus valt er niet echt te praten, want hij vindt het toch fout dat ik ga.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:20:33 #258
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148261406
En wie heeft er nou betaald dan..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_148261424
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook zeker doen hoor. Maar hij is hier best duidelijk over dat hij het echt niet leuk vindt, dus vindt hij de hele afspraak heel fout en is er geen middenweg voor hem. Dus valt er niet echt te praten, want hij vindt het toch fout dat ik ga.
Probeer dan op z'n minst duidelijk te krijgen waarom hij het fout vindt, want met zo'n houding kun jij ook vrij weinig ja. Is hij bang dat jij vreemdgaat, bang dat die gast je verkracht, bang dat je verliefd wordt, wat is het dat hij er zo fout aan vindt? Dan kun je gericht een oplossing zoeken voor die angst namelijk. :)
pi_148261929
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Probeer dan op z'n minst duidelijk te krijgen waarom hij het fout vindt, want met zo'n houding kun jij ook vrij weinig ja. Is hij bang dat jij vreemdgaat, bang dat die gast je verkracht, bang dat je verliefd wordt, wat is het dat hij er zo fout aan vindt? Dan kun je gericht een oplossing zoeken voor die angst namelijk. :)
Ja dat is maar de vraag.. Het heeft volgens mij niet met onzekerheid of angst te maken. Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:29:05 #261
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148261980
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef Saarie het volgende:

[..]
Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.
Net zo selectief als hier..? ^O^
pi_148262027
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Net zo selectief als hier..? ^O^
Waar wil je een antwoord op?
pi_148262132
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ja dat is maar de vraag.. Het heeft volgens mij niet met onzekerheid of angst te maken. Maar dat is iets waar we over zullen moeten praten.
Volgens mij moet je achter je laten, en je moet eens goed gaan praten met je vriend. Probeer daarin ook wat begrip te tonen voor zijn kant van het geheel, ook al vind jij het larie. Het zijn namelijk wel zijn gevoelens en daar hoeft hij recht op, ongeacht de basis ervan. ;)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:40:45 #264
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148262737
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:29 schreef Saarie het volgende:

[..]

Waar wil je een antwoord op?
Ik heb werkelijk geen idee.....

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef wootahH het volgende:
Had jij het eten betaald?
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Past wel mooi in het lijstje van wie het initiatief nam... :Y
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Snowballed het volgende:
En wie heeft er nou betaald dan..?
pi_148263133
Ik begrijp hem ook hoor.. Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt enzovoort. Ik toon ook zeker begrip voor hem en dat heb ik altijd al gedaan, maar hier zet ik eigenlijk wel een soort van streep dat ik het niet ga afzeggen omdat hij het wil hebben. Het is voor mijn toekomst en door deze jongen haal ik het tentamen hoogstwaarschijnlijk wel.

Oke Snowball dat vind ik nou een vraag waarvan het antwoord er totaal niet toe doet. Vandaar dat ik er geen antwoord op geef, sorry :P
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:04:51 #266
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148264012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Saarie het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet tegen hem dat ik vind dat hij zich aanstelt enzovoort. Ik toon ook zeker begrip voor hem
Lees nog eens wat je net geschreven hebt... _O-

quote:

Oke Snowball dat vind ik nou een vraag waarvan het antwoord er totaal niet toe doet. Vandaar dat ik er geen antwoord op geef, sorry :P
Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?
Maar goed het is zo ook wel duidelijk hoor... ;)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:08:13 #267
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148264199
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[..]

Waarom doet het er niet toe.. Je somt net helemaal netjes op dat hij het initiatief nam/neemt.. en dan wil je dit niet even vertellen..?
Zeer duidelijk inderdaad. Hij geeft bijles en hij betaalt ook haar eten.... maar hij ziet niets in haar... keep on dreaming baby...
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:09:00 #268
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148264252
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Saarie het volgende:

[..]

is dit serieus? Ik stond al te kijken van sommige reacties toen ik de discussie doorlas maar dit is wel heel erg.
Wat is er precies erg?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:10:15 #269
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148264337
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zeer duidelijk inderdaad. Hij geeft bijles en hij betaalt ook haar eten.... maar hij ziet niets in haar... keep on dreaming baby...
Maar ik ben heel eerlijk en heb veel begrip voor mijn vriend.. vandaar dat ik niet zeg dat ik hem een sukkel vind.. want het is wel makkelijk zo.. *O*
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:15:04 #270
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148264642
quote:
:') :') _!!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148264723
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[..]

Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit :P? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
pi_148264803
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Saarie het volgende:

[..]

Dat wil ik wel; hij betaalde voor ons allebei, want daar stond hij perse op. Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet. Maar wat maakt het ook uit :P? Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen, want het topic is toch volledig ontspoord door de discussie waarin van alles werd aangenomen terwijl ik sommige dingen niet eens heb gezegd :o
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:18:28 #273
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148264827
quote:

[..]

Is er een mogelijkheid dat ik het topic kan laten sluiten of verwijderen?
Nee ik app hem net door aan je vriend...
Topics verwijderen doet FOK niet aan... :N
Goede bescherming voor je volgende vriendjes... ^O^
pi_148264934
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee ik app hem net door aan je vriend...
Topics verwijderen doet FOK niet aan... :N
Goede bescherming voor je volgende vriendjes... ^O^
Hahaha owwww wat jammerr!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:23:05 #275
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148265019
quote:
Alleen ik wist dat daar meteen bepaalde conclusies aan zouden worden verbonden en daarom dacht ik: ik zeg het niet.
Hoe zou dat toch komen..? :@

Wat niet weet wat niet deert he..? ^O^

|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')