Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het klassieke man-vrouw probleem in een nieuw jasje.
De dame zit fout, en ze weet natuurlijk ook dat ze fout zit. Maar ze vindt het leuk om hiermee te spelen en de heilige onschuld uit te hangen.
Als het alleen om de bijles ging, dan zou ze niet ook nog aansluitend zijn gaan eten samen. Dat is dan geen bijles meer, maar gewoon een date.
Het is toch echt onschuldig en het is heus niet onfatsoenlijk dat ik gesprekken aanga met mensen als ik word aangesproken. Dat gebeurt nou eenmaal. Nu lijkt het erop dat ik het bewust doe allemaal en dat is echt niet zo..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Je bent bij een jongen een hele dag thuis geweest die je hebt geleerd in de ub voor gratis bijles en die veelvuldig complimenten geeft over je uiterlijk. Dit klinkt zo niet onschuldig.![]()
Het is eigenlijk best onfatsoenlijk dat je daar op in bent gegaan.
TS klinkt als een verliefd brugklassertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.
Ik speel geen spelletjes en wat eten met iemand is echt geen date in mijn beleving. Dat is gezellig, maar meer niet! Ik ben best blij nu ik dit allemaal lees dat mijn vriend niet zooooo overdreven denkt.. Hij vindt het niet leuk, maar hij ziet het niet als daten of als bewust spelletjes spelen godzijdank.
dat hij bijles geven leuk vindt, wil niet zeggen dat hij jou niet óók leuk vindt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik zit niet fout en ik weet ook niet dat ik fout zit. Er zijn heel wat reacties bijgekomen en er wordt gezegd dat ik heel goed weet dat hij mij leuk vindt, maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt. Dat is dus echt niet aan de orde. Ik denk niet eens dat hij mij leuk vindt, dus het is geen feit, want ik denk dat hij er plezier in heeft om bijles te geven.
Ik speel geen spelletjes en wat eten met iemand is echt geen date in mijn beleving. Dat is gezellig, maar meer niet! Ik ben best blij nu ik dit allemaal lees dat mijn vriend niet zooooo overdreven denkt.. Hij vindt het niet leuk, maar hij ziet het niet als daten of als bewust spelletjes spelen godzijdank.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hij bijles geven leuk vindt, wil niet zeggen dat hij jou niet óók leuk vindt natuurlijk.
Ik heb ooit schilderlessen gehad van iemand die dat erg leuk vond om te doen, hij vond mij echter ook érg leuk (kwam ik na een tijdje achter en had ik niet verwacht, hij was nl 20 jaar ouder dan ik) Zo gek!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Saarie het volgende:
Hij sprak mij aan of ik even op zijn tas kon letten en daarna voerden we een gesprek. dus bood hij aan om mij bijles te geven
Ik ben de hele dag bij hem geweest en we hebben daarna samen gegeten in een café.
Nu begint hij wel vaak contact te zoeken, complimenten te maken over mijn uiterlijk, enz.
Heerlijk dit...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
maar het feit is dat hij nooit heeft aangegeven dat hij mij leuk vindt.
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Saarie het volgende:
[..]
Het is toch echt onschuldig en het is heus niet onfatsoenlijk dat ik gesprekken aanga met mensen als ik word aangesproken. Dat gebeurt nou eenmaal. Nu lijkt het erop dat ik het bewust doe allemaal en dat is echt niet zo..
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:54 schreef Dikkekletser het volgende:
Je moet niet raar opkijken als je opeens een natte tong tussen je billen hebt tijdens de "bijles"
88 ninjaedits verder...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.
Dat geeft niet hoor...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik bent gewoon jaloers dat jij dat kan.
Zo ben jij dus, maar niet iedereen heeft verkeerde intenties. Ik vind het niet onfatsoenlijk en ik doe het niet expres in ieder geval. Voor mij is het handig dat hij bijles geeft en hij is duidelijk in zijn uitleg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het onfatsoenlijk is om op zijn voorstel in te gaan, want het is duidelijk voor mij dat hij het niet onschuldig bedoelt. Als ik namelijk, als wiskundige, thuis 'gratis' bijles zou geven aan mooie meisjes, dan zou ik er meer uit proberen te krijgen.
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef Saarie het volgende:
[..]
Zo ben jij dus, maar niet iedereen heeft verkeerde intenties. Ik vind het niet onfatsoenlijk en ik doe het niet expres in ieder geval. Voor mij is het handig dat hij bijles geeft en hij is duidelijk in zijn uitleg.
Oh dan is het geen punt... opgelost!quote:
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.
Misschien dat je 't bij jou kunt doen en je vriend zich dan onder je bed kan verstoppen om de situatie te monitoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Overleg dan gewoon met je vriend hoe je toch nog die ene bijlesafspraak door kan laten gaan zonder dat hij daar nare gevoelens aan over houdt. Want dat is het enige wat je wilt, toch? Er is vast een manier te vinden waarop je vriend er akkoord mee kan gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Saarie het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups. Zijn vertrouwen gaat niet groeien als je dit achter zijn rug om gaat doen. Leg hem uit dat je deze bijles nodig hebt en er dus sowieso heen gaat, maar dat je dat het liefste met zijn instemming doet. Gezellig eten zou ik sowieso niet meer doen nee, als je vriend er zo'n probleem mee heeft. Misschien dat je vriend mee kan gaan, of dat hij je kan brengen en ophalen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.
het scheelt misschien al als je op n plek afspreekt waar meer mensen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Er is geen manier. Hij wordt hoe dan ook boos als ik ga, maar het is wel belangrijk voor mijn uiteindelijke schoolresultaat. Ik ga het dus wel doen, maar ik houd dan wel nog meer afstand of zo, dus dat ik niet nog gezellig ga eten met hem. Zoiets.
Past wel mooi in het lijstje van wie het initiatief nam...quote:
Oke aardig van je! Daar kan ik wat mee. Tel er maar 6 jaar bij op 👍quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!! keer duizend. Je hebt een denkvermogen van een 12 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |