abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148257982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik heb mijn best gedaan, maar na zo'n reactie op mijn laatste post kan ik niet anders :') :D
Ach wat zielig joh. Huilie.
pi_148258043
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Als de relatie fantastisch is dan maakt bijles kerel geen kans.
Laten we het hopen, het vlees is zwak en de geest onvolgroeid..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148258141
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef I-care het volgende:

[..]

Laten we het hopen, het vlees is zwak en de geest onvolgroeid..
Volgens mij is die gedachte toch echt projectie van al die geile heren hier hoor, heel veel vrouwen kunnen prima omgaan met het feit dat iemand wel iets met ze zouden willen. :D
pi_148258166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Of we houden TS verantwoordelijk, wanneer hij iets voor haar voelt, terwijl zij daar geen enkele behoefte aan heeft.

:')
Volgens mij wordt ze niet verantwoordelijk gehouden voor zijn gevoelens maar is het mogelijk om iemand verantwoordelijk te houden voor het eigen gedrag binnen situaties. Als ik weet dat een meid me leuk vindt terwijl ik een vriendin heb en mijn vriendin zou dat inzien en niet leuk vinden dan zou ik daar rekening mee houden en het soms afkappen (met die meid) (ook niet altijd nee maar als ik echt graag bij mijn huidige vriendin wou blijven dan wel). Het gaat hier over bijles, mensen hier doen net alsof het zo belangrijk is voor de studie maar als je niet je voldoendes kan halen dankzij leren, boeken en de docenten dan is er ook wel wat mis. Het is allemaal gewoon gelul en voor mij niet grappig om te lezen omdat ik de drang heb om er serieus op te reageren vrijwel telkens maar eigenlijk zie ik veel reacties hier wel als een grote grap.

Alles wordt in het extreme doorgetrokken, geen enkele gematigdheid, alles wordt maar zelf ingevuld, alles wordt verdraait en dan heb je nog gewoon de redenaties die nergens op slaan. Ook wat jij nu zegt in deze post, niemand zou ooit stellen dat ze verantwoordelijk is voor zijn gevoel en dat is ook nog niet gebeurt. Dat maak jij er nu weer van om je punt te bewijzen en dan zelfs met zo'n :') smiley erbij alsof je een groot inzicht hebt ofzo terwijl wat je zegt juist ook weer gewoon iets is wat je zelf maar erbij hebt verzonnen.
pi_148258225
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij is die gedachte toch echt projectie van al die geile heren hier hoor, heel veel vrouwen kunnen prima omgaan met het feit dat iemand wel iets met ze zouden willen. :D
Uiteraard, als die gozer als broer gezien wordt wel ja, maar wat als het nu net een jonge adonis met brains blijkt te zijn. Dames?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:21:26 #206
236046 NotYou
tigerblood
pi_148258253
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef vreestnietmensen het volgende:

[..]

Volgens mij wordt ze niet verantwoordelijk gehouden voor zijn gevoelens maar is het mogelijk om iemand verantwoordelijk te houden voor het eigen gedrag binnen situaties. Als ik weet dat een meid me leuk vindt terwijl ik een vriendin heb en mijn vriendin zou dat inzien en niet leuk vinden dan zou ik daar rekening mee houden en het afkappen (met die meid). Het gaat hier over bijles, mensen hier doen net alsof het zo belangrijk is voor de studie maar als je niet je voldoendes kan halen dankzij leren, boeken en de docenten dan is er ook wel wat mis. Het is allemaal gewoon gelul en voor mij niet grappig om te lezen omdat ik de drang heb om er serieus op te reageren vrijwel telkens maar eigenlijk zie ik veel reacties hier wel als een grote grap.

Alles wordt in het extreme doorgetrokken, geen enkele gematigdheid, alles wordt maar zelf ingevuld, alles wordt verdraait en dan heb je nog gewoon de redenaties die nergens op slaan. Ook wat jij nu zegt in deze post, niemand zou ooit stellen dat ze verantwoordelijk is voor zijn gevoel en dat is ook nog niet gebeurt. Dat maak jij er nu weer van om je punt te bewijzen en dan zelfs met zo'n :') smiley erbij alsof je een groot inzicht hebt ofzo terwijl wat je zegt juist ook weer gewoon iets is wat je zelf maar erbij hebt verzonnen.
Ik stel dat TS daarvoor verantwoordelijk is, en voor de eerstvolgende aardbeving ook! Ha! Je ongelijk staat hierbij vast. _O_ *O*
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:22:05 #207
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148258276
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is geen rocket science hoor, iemand valt dan gewoon zowel op vrouwen als op mannen. En ja.

Afgezien van deze discussie, lijkt me dat het enige wat iedereen hier wil voorkomen het vreemdgaan van zijn/haar partner is. De een bereikt dat gevoelsmatig het beste door zijn/haar partner niet in de situatie terecht wil laten komen, voor mij persoonlijk bereik ik dat het beste door iemand gewoon te vertrouwen. Beide prima, maar dat moet je overleggen binnen een relatie als blijkt dat het niet synchroon loopt tussen jullie.
We zijn het eens.

Het lijkt mij lastig biseksueel te zijn, omdat je na verloop van tijd misschien toch weer seks met een ander geslacht dat je vaste partner zou willen. Of werkt dat niet zo?
pi_148258332
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik stel dat TS daarvoor verantwoordelijk is, en voor de eerstvolgende aardbeving ook! Ha! Je ongelijk staat hierbij vast. _O_ *O*
Oke nou ja klote voor mij dan dat mijn redenaties zo raar zijn en foutief dat ze zo gemakkelijk te weerleggen zijn. :Y) :P
pi_148258333
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef I-care het volgende:

[..]

Uiteraard, als die gozer als broer gezien wordt wel ja, maar wat als het nu net een jonge adonis met brains blijkt te zijn. Dames?
Dan nog wel hoor. Als ik een vriend heb, vind ik hem aantrekkelijk en hem leuk. Dan heb ik helemaal geen behoefte aan seks met een jonge, intelligente adonis anders dan mijn vriend. Een relatie is toch echt wel wat anders dan een vriendschap. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:23:37 #210
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148258345
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Uiteraard, daar worden vrouwen immers van jongs af aan voor opgeleid.
pi_148258407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

We zijn het eens.

Het lijkt mij lastig biseksueel te zijn, omdat je na verloop van tijd misschien toch weer seks met een ander geslacht dat je vaste partner zou willen. Of werkt dat niet zo?
Nee. Net zoals dat ik geen seks met een ander persoon van hetzelfde geslacht als mijn vaste partner zou willen. Al is willen in deze natuurlijk dubbel. Ik heb vriendinnen en zie weleens vrouwen waar ik toch echt wel eens mee naar bed zou willen, ook al zou ik dat nooit doen of echt willen als ik een relatie heb.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:26:10 #212
236046 NotYou
tigerblood
pi_148258455
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan nog wel hoor. Als ik een vriend heb, vind ik hem aantrekkelijk en hem leuk. Dan heb ik helemaal geen behoefte aan seks met een jonge, intelligente adonis anders dan mijn vriend. Een relatie is toch echt wel wat anders dan een vriendschap. :P
En we weten allemaal dat wanneer je al een relatie hebt, je niet toch gevoelens voor een ander kunt gaan ontwikkelen.. completely unheard of!
Je suis Charlie Sheen
pi_148258481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

^O^
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:27:46 #214
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148258534
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee. Net zoals dat ik geen seks met een ander persoon van hetzelfde geslacht als mijn vaste partner zou willen. Al is willen in deze natuurlijk dubbel. Ik heb vriendinnen en zie weleens vrouwen waar ik toch echt wel eens mee naar bed zou willen, ook al zou ik dat nooit doen of echt willen als ik een relatie heb.
En als je vaste partner, laten we aannemen dat die mannelijk is, er geen bezwaar tegen heeft dat jij het een keer doet met een van je vriendinnen? Zou je het dan wel doen of nog steeds niet?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:28:26 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148258560
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef I-care het volgende:

[..]

^O^
pi_148258561
Ik ga nu naar mijn vriendin, zal ik haar vragen hoe zij erover denkt en dan dat posten of is dat niet zo nuttig
pi_148258570
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef NotYou het volgende:

[..]

En we weten allemaal dat wanneer je al een relatie hebt, je niet toch gevoelens voor een ander kunt gaan ontwikkelen.. completely unheard of!
Gevoelens ontwikkelen, dat doorhebben, je relatie daarvoor niet wil riskeren en daarom contact minderen/vermijden met het object der affectie, na goed te hebben overlegd met je partner hoe dit is gebeurd en hoe jullie samen verder kunnen, natuurlijk kan dat gebeuren. Gevoelens ontwikkelen, je beseffen dat je niet gelukkig bent binnen je relatie, die verbreken en verdergaan met het object der affectie, natuurlijk kan dat gebeuren. Je hebt geen garanties in relaties.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:29:04 #218
236046 NotYou
tigerblood
pi_148258588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef vreestnietmensen het volgende:
Ik ga nu naar mijn vriendin, zal ik haar vragen hoe zij erover denkt en dan dat posten of is dat niet zo nuttig
En wat haar cupmaat is! :@
Je suis Charlie Sheen
pi_148258608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

En als je vaste partner, laten we aannemen dat die mannelijk is, er geen bezwaar tegen heeft dat jij het een keer doet met een van je vriendinnen? Zou je het dan wel doen of nog steeds niet?
Nee, want dat zou ik persoonlijk niet prettig vinden omdat het toch zou voelen als vreemdgaan. Ik zou dan liever een triootje voorstellen.

Al zie ik niet in hoe dit nog relevant is? :')
pi_148258660
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

En wat haar cupmaat is! :@
Dat is niet relevant. Het gaat om het innerlijk van meiden. lolololo
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:31:42 #221
236046 NotYou
tigerblood
pi_148258711
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat duurde nog lang.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:32:15 #222
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148258737
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, want dat zou ik persoonlijk niet prettig vinden omdat het toch zou voelen als vreemdgaan. Ik zou dan liever een triootje voorstellen.

Juist zeer relevant. Volgens mij heb je hiermee de probleemstelling van TS opgelost. Bijles met zijn drieën, daarna eten met zijn drieën en daarna neuken met zijn drieën. Iedereen blij, tentamens worden gehaald en er wordt niet vreemdgegaan.
pi_148258774
Nu komen we ergens
pi_148258795
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Juist zeer relevant. Volgens mij heb je hiermee de probleemstelling van TS opgelost. Bijles met zijn drieën, daarna eten met zijn drieën en daarna neuken met zijn drieën. Iedereen blij, tentamens worden gehaald en er wordt niet vreemdgegaan.
_O-
pi_148258887
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

Elke man is of een enge verkrachter, of een James Bond die onweerstaanbaar is?
er is nogal n grote ruimte tussen verkracht worden en verleid worden waarin een hoop ruimte is voor vervelende situaties.
Dat jij alleen deze twee kan bedenken ligt niet aan mijn opmerking.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')