abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148255928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ook niet als jouw vriend daarvoor van bijvoorbeeld Middelburg naar Groningen zou moeten reizen, waardoor de bijles ook een logeerpartij impliceert?
Nee. Al zou hij dan gewoon bij mij kunnen logeren. :+ Ik zou het niet leuk vinden als hij met haar in één bed zou slapen, al zou ik daar ook geen probleem van maken als dat toevallig zo uitkwam en hij zich daar niet van bewust was.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148255940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vindt, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".
Dus het maakt dan helemaal niets uit wat TS er zelf van vindt, bij voelt of hoe zij er mee omgaat?

Volgens mij reduceer je TS dan tot een object zonder eigen wil. Fijne relatie lijkt me dat zeg :s
"Pools are perfect for holding water"
pi_148255944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vind, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".
Dat wist zij op dat moment nog niet want dat was niet besproken.
pi_148256006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:20 schreef I-care het volgende:

[..]

Bij iemand die heel veel 'vrienden' heeft heb ik altijd een bepaald type voor ogen, niemand heeft tijd en energie voor heel veel vrienden, dus met die vriendschappen zal het allemaal wel meevallen. Meer iemand die overal aanwezig is en overal met iedereen praat, lacht en tiert..

Niets mis mee verder, alleen,dat er dan wat gesnoeid moet worden voor vriendlief kan ik mij wel voorstellen. Anders heb je geen quality time meer over voor de relatie.
Dat gaat dan wel vanzelf en dan zou ik toch echt zelf beslissen welke vriendschappen ik op een lager pitje zou zetten, en dat zouden niet per se mannen zijn.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:38:26 #155
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256035
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee. Al zou hij dan gewoon bij mij kunnen logeren. :+ Ik zou het niet leuk vinden als hij met haar in één bed zou slapen, al zou ik daar ook geen probleem van maken als dat toevallig zo uitkwam en hij zich daar niet van bewust was.
Okay, dat is een zeldzame opvatting, maar zonder bezwaar als jij en jouw vriend daar allebei hetzelfde over denken.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:41:11 #156
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256182
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus het maakt dan helemaal niets uit wat TS er zelf van vindt, bij voelt of hoe zij er mee omgaat?

Volgens mij reduceer je TS dan tot een object zonder eigen wil. Fijne relatie lijkt me dat zeg :s
Nee, ik reduceer helemaal niets. Maar TS zou wel rekening moeten houden met de gevoelens van haar vriend. En als zij dat niet kan, omdat zij van mening is dat die gevoelens te bekrompen zijn, dan zou ze de relatie moeten stoppen.
pi_148256203
Nou ja de conclusie is dus wel dat sommige mensen vinden dat TS niet iets fout doet en daar hun redenen voor hebben en anderen vinden van wel en die hebben ook hun redenen. Valt toch niet objectief te meten omdat het meeste gewoon afhankelijk is van individuele waardebepaling. Als het werkt voor welke partij dan ook om op die manier te denken en relaties te hebben dan is dat goed.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:41:56 #158
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256213
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat wist zij op dat moment nog niet want dat was niet besproken.
Dat klopt. Maar nu dus wel. En vallen toekomstige afspraken met de bijlesboy dus onder emotioneel vreemdgaan.
pi_148256240
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat gaat dan wel vanzelf en dan zou ik toch echt zelf beslissen welke vriendschappen ik op een lager pitje zou zetten, en dat zouden niet per se mannen zijn.
Daar kan ik best inkomen. Echte vriendschappen zet je niet aan de kant natuurlijk, man of vrouw.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148256273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar nu dus wel. En vallen toekomstige afspraken met de bijlesboy dus onder emotioneel vreemdgaan.
Ik snap nog steeds niet hoe het onder emotioneel vreemdgaan valt als zij er geen enkele gevoelens bij heeft.

Hooguit is ze dan, zoals je 1 post eerder al opmerkt, iemand die misschien niet zo veel rekening met haar vriend houdt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_148256287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat vind Kloothommel, ik zie dat anders.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:43:50 #162
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef I-care het volgende:

[..]

Daar kan ik best inkomen. Echte vriendschappen zet je niet aan de kant natuurlijk, man of vrouw.
Vriendschappen tussen man en vrouw, waarbij seks geen rol speelt, zijn bijzonder zeldzaam op de lange duur.
pi_148256361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Okay, dat is een zeldzame opvatting, maar zonder bezwaar als jij en jouw vriend daar allebei hetzelfde over denken.
Ik heb wel op de harde manier geleerd dat bij anderen de grens heel anders kan liggen ja.
pi_148256386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Vriendschappen tussen man en vrouw, waarbij seks geen rol speelt, zijn bijzonder zeldzaam op de lange duur.
Dat weet ik, maar ik wil ook niet op elke slak zout leggen. Maar daarbij is het wel zo dat mannen er dan anders instaan als de vrouwen.
pi_148256403
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebben |:(
Ben jij nog altijd bij je eerste vriendinnetje? Of heb je nog nooit een meisje naar je zolderkamertje mee genomen. _O-
Vooral blijven hoppen en niet tevreden zijn en genoegen nemen met wat je hebt, zo kom je er wel.

Ohja, wel pas een nieuwe relatie aan gaan als je een back up hebt he.
Dan kan je de ander zo snel mogelijk vergeten. Alsof het niets is. ^O^

Mensen die dan nog durven te praten over 'liefde'. Respectlozer kan je niet om gaan met je ex.
★★★
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:45:44 #166
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256425
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef probeer het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe het onder emotioneel vreemdgaan valt als zij er geen enkele gevoelens bij heeft.
Scherp opgemerkt. Zij heeft er geen gevoelens bij (zegt ze), maar ze is zich er wel van bewust dat die ander er wel gevoelens bij heeft. Dus toch weer een soort vreemdgaan.

Je kunt ook niet zeggen: ja, we hebben wel geneukt, maar alleen hij is klaargekomen. Dat is toch ook gewoon vreemdgaan.
pi_148256489
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vooral blijven hoppen en niet tevreden zijn en genoegen nemen met wat je hebt, zo kom je er wel.

Ohja, wel pas een nieuwe relatie aan gaan als je een back up hebt he.
Dan kan je de ander zo snel mogelijk vergeten. Alsof het niets is. ^O^

Mensen die dan nog durven te praten over 'liefde'. Respectlozer kan je niet om gaan met je ex.
Projectie weer? Vaak gedumpd?
pi_148256559
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is gewoon een vrij bekend fenomeen...
pi_148256574
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebben |:(
Ben jij nog altijd bij je eerste vriendinnetje? Of heb je nog nooit een meisje naar je zolderkamertje mee genomen. _O-
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het steeds op de man spelen, grappig wel. :)

Nouja, niveauloos vooral.
★★★
pi_148256647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben al jaren bevriend met een vent waarvan wee precies weten wat we aan elkaar hebben. Hij zou best over me heen kunnen (zijn woorden :') ), maar nooit een relatie met me willen. En hij weet ook dat dat nooit gaat gebeuren van mij uit. Even goede vrienden. En ja, daar ben ik ook weleens (op de bank) blijven logeren. We spreken wel alleen in groepsverband af.
pi_148256707
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Het steeds op de man spelen, grappig wel. :)

Nouja, niveauloos vooral.
Jij maakt hele negatieve opmerkingen over vrouwen, maar geen uitleg willen geven waarop je die negativiteit baseert. Ik vind dat kinderachtig.
Het is haar eerste vriendje, de kans dat zij de rest van haar leven bij hem blijft is redelijk nihil. Gewoon fact of life, daarmee is een vrouw nog geen hoer of golddigger.
pi_148256737
Oke slet dan, terminologie, boeie.
pi_148256752
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.
Maar door te doen alsof hij geen intenties heeft kom je vreemd over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef wipes66 het volgende:

[..]

nee het zijn meestal hele normale jongens die hun tijd spenderen aan bezette meisjes :P
Wanhopig =/= verkrachter. Of laten we daar vanuitgaan :D
Who's your Stannis?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:53:22 #174
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256805
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben al jaren bevriend met een vent waarvan wee precies weten wat we aan elkaar hebben. Hij zou best over me heen kunnen (zijn woorden :') ), maar nooit een relatie met me willen. En hij weet ook dat dat nooit gaat gebeuren van mij uit. Even goede vrienden. En ja, daar ben ik ook weleens (op de bank) blijven logeren. We spreken wel alleen in groepsverband af.
Met dit verhaal bevestig je slechts mijn stelling. Hij wil je wel neuken (mijn woorden), maar jij (nog) niet. Hij wacht op zijn kans.
pi_148256808
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Jij maakt hele negatieve opmerkingen over vrouwen, maar geen uitleg willen geven waarop je die negativiteit baseert. Ik vind dat kinderachtig.
Het is haar eerste vriendje, de kans dat zij de rest van haar leven bij hem blijft is redelijk nihil. Gewoon fact of life, daarmee is een vrouw nog geen hoer of golddigger.
Eerder fact of culture.. Maargoed, tegenwoordig is het de norm om niet bij elkaar te blijven en het speelveld te verkennen alvorens, na carrière uiteraard te settelen met de gezamenlijke Volvo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')