Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat is wel een feit, anders zou hij niet gratis zijn tijd en moeite weggeven.
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het. En al helemaal wanneer zij gewoon duidelijk aangeeft wat ze wel en niet wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)
jaja hij vindt het leuk om te doen. hij doet zeker ook dagelijks boodschappen voor zijn oude buurvrouwtjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat had ik al uitgelegd, hij vindt het leuk om te doen. Hij weet ook al vanaf de eerste dag dat ik een vriend heb.
Je blijft het proberen he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het.
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef Saarie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn voorbeelden dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Je blijft het proberen he.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.
Wil niet zeggen dat hij n relatie met je zou willen, maar n vluggertje tijdens de bijles is ook leuk
Dat hij bijles geven leuk vindt en dat hij weet dat je n vriend hebt, doet daar niets aan af.
Ik vind het een rare vraag, vandaar dat ik geen antwoord heb gegeven (sorry)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde ook voor mannen? (wat ook gevraagd is maar je geen antwoord op gaf)
dat is ook zo, maar het is soms beter om bepaalde situaties uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn acties of intenties zijn haar probleem niet. Zo simpel werkt het. En al helemaal wanneer zij gewoon duidelijk aangeeft wat ze wel en niet wil.
Wel bijles, geen romantische onzin. Lijkt me heel erg duidelijk. En wanneer die gast daar moeite mee heeft, is dat op geen enkele manier haar schuld.
Oke ik zal wat uitleggen. Ik zit hier om wat te helpen (of te proberen althans), informatie op te doen, uit te wisselen, misschien wat te chatten. Jij en firefly staan zover van mij en wat voor mij normaal is vandaan dat het, zeker na de tonen waarop jullie mij aanspreken uiteindelijk, niet echt meer leuk en nuttig is om met jullie verder te praten hierover. Dus help de TS gewoon en van mij mag je best geloven dat je gelijk hebt (en van mij mag het ook zo zijn dat in de praktijk je gelijk hebt) maar ik heb gewoon geen zin meer erin om met jullie te praten verder. Je zal wel niet in volle mate begrijpen waarom dat het geval is, of zelf invulling daaraan geven maar ja. Laten we gewoon Saarie wat proberen te helpen en niet elkaar maar ervan te overtuigen hoe dom de ander zogenaamd is ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn voorbeelden dan.
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kans dat hij wél interesse heeft is volgens mij groter dan dat hij dat niet heeft. Zeker na n gezellig etentje enzo.
Wil niet zeggen dat hij n relatie met je zou willen, maar n vluggertje tijdens de bijles is ook leuk
Dat hij bijles geven leuk vindt en dat hij weet dat je n vriend hebt, doet daar niets aan af.
Helemaal mee eens. Alleen in dit geval heeft TS er wel degelijk baat bij. Ik zou dat niet opgeven, puur en alleen omdat een ander iets van me wil. Waar ik zelf ook nog 100% bij ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar het is soms beter om bepaalde situaties uit de weg te gaan.
Ik heb zelf niet heel goede ervaringen met mannen die meer van me wilden en zorg wel dat ik niet meer in die situatie kom.
Heeft verder weinig met m'n vriend te maken trouwens.
Wat is er raar aan die vraag?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind het een rare vraag, vandaar dat ik geen antwoord heb gegeven (sorry)En de meningen zijn verdeeld lees ik.. Ik vind toch zoals de meesten hier dat ik niet fout zit.
Nou heel erg bedankt voor de reacties/moeite en een fijne avond allemaal!
nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?
Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
dat is dus precies wat ik in m'n eerste post zeiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen in dit geval heeft TS er wel degelijk baat bij. Ik zou dat niet opgeven, puur en alleen omdat een ander iets van me wil. Waar ik zelf ook nog 100% bij ben.
Excuses, ik verwarde je met een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.
Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt.
dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maaktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die vraag?
nou ja, naïviteit is best leuk en schattig misschien, maar kan je wel in vervelende situaties brengen is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Excuses, ik verwarde je met een ander.
En ik ben het met je eens. Ze lijkt wat naïef, maar zelfs dat is imo geen probleem.
Precies! (althans volgens mij)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maakt
Dit!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?
Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Zolder het volgende:
Beetje naief TS? Alsof die jongen geen plannen heeft en jou uit de goedheid van zijn hart bijles geeft en veel tijd in je steekt. En dan die ''toevallige ontmoeting'' waarbij hij vraagt of jij even op zijn spullen kan letten.
Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!
Dit. Zo verschrikkelijk duidelijk ook gewoon, dit kun je serieus toch gewoon niet missen als vrouw? Niemand is zo naïef.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.
Vervolgens werd het freestyle, waarbij hij toevallig een aanknopingspunt zag om de "bijles" hossel te gebruiken. Dit had ook iets anders kunnen zijn.
ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Jullie zijn in relaties ook in dit soort situaties geweest en ook toen zo gedacht en op deze manier gereageerd? Gewoon benieuwd. Bedoel wel in een relatie waarin je om de ander gaf en deze plotseling een dag bij gewoon een persoon was die ze heeft leren kennen dus en weer wil doen en waarvan ze stelt dat jij je aanstelt. Wel een vergelijkbare situatie gebruiken en niet gaan afzwakken, en dan nu eerlijkheid mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |