abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148252862
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ik vind het een rare vraag, vandaar dat ik geen antwoord heb gegeven (sorry) ;) En de meningen zijn verdeeld lees ik.. Ik vind toch zoals de meesten hier dat ik niet fout zit.

Nou heel erg bedankt voor de reacties/moeite en een fijne avond allemaal!
Wat is er raar aan die vraag?
pi_148252903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:

[..]

En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?

Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.
Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt.
compact en kleverig.
pi_148252924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen in dit geval heeft TS er wel degelijk baat bij. Ik zou dat niet opgeven, puur en alleen omdat een ander iets van me wil. Waar ik zelf ook nog 100% bij ben.
dat is dus precies wat ik in m'n eerste post zei ;) we zijn het gewoon eens :P
compact en kleverig.
pi_148252937
Beetje naief TS? Alsof die jongen geen plannen heeft en jou uit de goedheid van zijn hart bijles geeft en veel tijd in je steekt. En dan die ''toevallige ontmoeting'' waarbij hij vraagt of jij even op zijn spullen kan letten.
pi_148252949
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ik insinueer eigenlijk aren maar dat ze wat naïef is. Ik reageer met die post nl op een post van haar waarin ze zegt dat hij bijles geven gewoon alleen maar leuk vindt en verder geen interesse heeft.
Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt.
Excuses, ik verwarde je met een ander.

En ik ben het met je eens. Ze lijkt wat naïef, maar zelfs dat is imo geen probleem.
"Pools are perfect for holding water"
pi_148252954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef vreestnietmensen het volgende:

[..]

Wat is er raar aan die vraag?
dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maakt :P
..///
pi_148252985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Excuses, ik verwarde je met een ander.

En ik ben het met je eens. Ze lijkt wat naïef, maar zelfs dat is imo geen probleem.
nou ja, naïviteit is best leuk en schattig misschien, maar kan je wel in vervelende situaties brengen is mijn ervaring.
Maar das n andere discussie :+
compact en kleverig.
pi_148252990
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat de vraag het ontkennen weer wat moeilijker maakt :P
Precies! (althans volgens mij) :P
pi_148253000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef probeer het volgende:

[..]

En wat is dan het probleem? Zij wil toch niet?

Of insinueer je nu dat hij foute dingen gaat proberen, of dat zij geen eigen wil heeft? Want dat lijkt me toch hopelijk niet ..
Dit!
Moet TS maar een burka aan en alle contacten met mannen vermijden omdat een kerel haar misschien aantrekkelijk zou kunnen vinden?
pi_148253004
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Zolder het volgende:
Beetje naief TS? Alsof die jongen geen plannen heeft en jou uit de goedheid van zijn hart bijles geeft en veel tijd in je steekt. En dan die ''toevallige ontmoeting'' waarbij hij vraagt of jij even op zijn spullen kan letten.
Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!

:')
pi_148253025
Overigens snap ik ook wel dat die jongen liever n leuke meid bijles geeft dan n andere jongen.
:7
Of er nou meer in zit of niet.
compact en kleverig.
pi_148253087
Jullie zijn in relaties ook in dit soort situaties geweest en ook toen zo gedacht en op deze manier gereageerd? Gewoon benieuwd. Bedoel wel in een relatie waarin je om de ander gaf en deze plotseling een dag bij gewoon een persoon was die ze heeft leren kennen dus en weer wil doen en waarvan ze stelt dat jij je aanstelt. Wel een vergelijkbare situatie gebruiken en niet gaan afzwakken, en dan nu eerlijkheid mensen
pi_148253189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Klopt. Zo versier ik ook altijd mensen. Stiekem leer ik alles over ze: wat hun planning is, waar ze goed of slecht in zijn. Vervolgens leer ik dat vak zodat ik ze bijles kan geven. Dan zorg ik er voor dat ik op het perfecte moment op dezelfde plaats ben. En dan kan de magie beginnen!

:')
Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.
Vervolgens werd het freestyle, waarbij hij toevallig een aanknopingspunt zag om de "bijles" hossel te gebruiken. Dit had ook iets anders kunnen zijn.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:27:16 #89
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_148253248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hij zag gewoon een leuk meisje en haalde zijn "op mijn spullen letten" hossel uit de kast.
Vervolgens werd het freestyle, waarbij hij toevallig een aanknopingspunt zag om de "bijles" hossel te gebruiken. Dit had ook iets anders kunnen zijn.
Dit. Zo verschrikkelijk duidelijk ook gewoon, dit kun je serieus toch gewoon niet missen als vrouw? Niemand is zo naïef. :')
pi_148253284
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef vreestnietmensen het volgende:
Jullie zijn in relaties ook in dit soort situaties geweest en ook toen zo gedacht en op deze manier gereageerd? Gewoon benieuwd. Bedoel wel in een relatie waarin je om de ander gaf en deze plotseling een dag bij gewoon een persoon was die ze heeft leren kennen dus en weer wil doen en waarvan ze stelt dat jij je aanstelt. Wel een vergelijkbare situatie gebruiken en niet gaan afzwakken, en dan nu eerlijkheid mensen
ja.
En toen dacht ik even *slik* ;( :{ :@
En daarna ging ik erover nadenken en besefte ik dat m'n vriend van me houdt en dat niet plotseling over is puur omdat hij bij n andere vrouw op bezoek is. Ik was gewoon onzeker.
Is vaker dan eens gebeurd trouwens, met 2 verschillende mannen. Dat een ervan achteraf vreemd bleek te gaan, veranderde niets aan mijn reacties (ook bij hem) daarna in dat soort situaties :P
compact en kleverig.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:28:28 #91
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148253291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
je vriend heeft gelijk....afgezien van het feit dat jouw intenties vast wel puur bijles zullen zijn ziet elke jongen van kilometers afstand dat zo'n gast dat doet omdat hij je leuk vindt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148253298
Denken dat die bijlesgast niet met ts wil aanrotzooien :')

Betekent niet dat ts niet kan gaan, want het zal waarschijnlijk geen misdadiger zijn die gekke dingen gaat doen.

Ik snap die vriend ook wel, want die denkt er net zo over als ik en dan heb je een vriendin die zoiets overduidelijks blijft ontkennen. En zich dus van de domme houdt. En dan ga je denken: ze weet hoe het zit, waarom doet ze tegenover mij dan alsof die gast geen intenties heeft?
Who's your Stannis?
pi_148253336
quote:
Ik weet niet of je mijn antwoorden wel wil lezen, maar here goes ..

Jup, enkele keren. 1e keer was ik 15, 1e vriendinnetje sinds een paar maanden. Een jongen van school vond haar leuk. Dat wist zij, dat wist ik. Ze gingen met een aantal klasgenoten, waaronder hij, naar de film. Dit vond ik niet leuk, ik wilde van haar dat zij niet meer met hem om ging, daar kregen we ruzie om want zij vond dat belachelijk. Ik zag in dat dat inderdaad ook zo was, en leerde mijn vriendin te vertrouwen. Die samoerai film met Tom Cruise. Dat was dus mijn eigen onzekerheid.
pi_148253347
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef ZoDiep het volgende:

Betekent niet dat ts niet kan gaan, want het zal waarschijnlijk geen misdadiger zijn die gekke dingen gaat doen.
nee het zijn meestal hele normale jongens die hun tijd spenderen aan bezette meisjes :P
..///
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:30:13 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148253356
Ik zou overigens niet al te veel aannemen over hoe mannen denken van de gemiddelde FOK!-user. De meeste mensen zijn een stuk minder wereldvreemd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148253373
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:28 schreef ZoDiep het volgende:

Ik snap die vriend ook wel, want die denkt er net zo over als ik en dan heb je een vriendin die zoiets overduidelijks blijft ontkennen. En zich dus van de domme houdt. En dan ga je denken: ze weet hoe het zit, waarom doet ze tegenover mij dan alsof die gast geen intenties heeft?
De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.
pi_148253476
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

De intenties van die gast zijn niet relevant, het gaat om de intenties van TS. Ze is geen willoos schepsel.
de intenties van de mensen om je heen zijn altijd belangrijk.
..///
pi_148253533
quote:
Ik heb weleens situaties gehad waarin ik iets niet verteld had vooraf omdat ik het niet relevant vond, terwijl toen ik het achteraf vertelde het opeens een issue bleek te zijn. Tot op zekere hoogte wil ik dan best rekening houden met iemand, maar in dit geval lijkt me een compromis eerder iets in de trant van geen cafeetjes of etentjes meer doen na bijles, op die manier zou ik best rekening willen houden met mijn partner. In mijn geval ging het over in hetzelfde bed slapen als een lesbische vriendin. Nou prima, hij had daar moeite mee, dan gebeurde dat niet weer. Maar ik zou nooit overwegen om die vriendschap af te kappen omdat hij het er zo moeilijk mee zou hebben. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148253535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef wipes66 het volgende:

[..]

de intenties van de mensen om je heen zijn altijd belangrijk.
Waarom?
pi_148253674
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarom?
omdat het handig is om foute mensen en foute situaties te vermijden?
..///
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')