voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
Try before you buy!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is
Je weet helemaal niet wat hij zogenaamd "probeert te doen" en het is hierin ook absoluut niet relevant zolang zij niet met hem flirt en gewoon vriendelijk met hem omgaat. Ik heb anderhalf jaar een huisgenoot gehad die zelfs had uitgesproken dat hij me wel meer dan leuk vond, had ik dan moeten verhuizen of nooit meer mogen groeten op de gang ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Dat over het eisen heb ik zelf dan overheen gelezen. De datum vanaf wanneer hij boos was is niet zo lang geleden lijkt me? Bedoel ik vind het niet raar dat je daar een tijd boos over kan blijven. Ik haal er vooral uit op dat TS geen compromis wil juist maar gewoon dat sowieso wil doen en bevestiging zoekt om haar vriend een aansteller te kunnen noemen. Dat is toch ook geen normale/goede uitgangsbasis? En nog over je 2e zin maar in de praktijk maak je geen afspraken daarover op die manier juist omdat het niet zo dreigend en duidelijk is voor haar. Dat doe je pas als je echt iets vermoed. En als hij straks zegt van 'maar die 2 dagen waren toch leuk en ik heb me gedragen, ik wil je best wel helpen weer', waarom zal zij dan geen 3e keer doen als ze niet door heeft wat hij probeert?
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:
[..]
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is
Als ik haar vriend was, had ik het al uitgemaakt. Ik zou niet om kunnen gaan met extreem naïeve meisjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ook eerder hebben mensen soortgelijke zaken gepost maar de mensen die anders denken posten nogal wat meer volgens mij. Maar eigenlijk is het naar mijn idee ook op zulke manieren samen te vatten en zit ik me nu tegen allerlei luchtargumenten te verdedigen en uitleg te geven terwijl het allemaal in essentie nogal simpel is. Mensen hier gebruiken gewoon de 'schuldvraag' om alles in het extreme te kunnen trekken en vanuit dat uitgangspunt alles maar in twijfel te trekken en na te vragen en te benaderen vanuit die extreme. En ik laat me er ook gewoon in meetrekken ook.
Hey.. alles beter dan posters aan de muur toch..?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
Het gaat om bijles!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.
Maar je begrijpt mijn redenering niet. Als de man in kwestie niet wil dat zijn vrouw bijles krijgt van een andere man, dan is dat zijn goed recht.quote:
Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het man-vrouw probleem is alleen op te lossen door overleg tussen de man en vrouw in kwestie.
Waar leg je de grens tussen man-vrouw contact? Dat is voor elk koppel weer anders.
Sommige koppels vinden uitgaan met een ander prima; anderen weer niet.
Aan de mensen die dat uitgaan prima vinden, zou ik willen vragen: vind je het dan ook prima als dat uitgaan een gezamenlijk bezoek aan de sauna betreft? Sommige zullen hier dan inderdaad weer bevestigend op antwoorden, anderen weer niet.
Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.
Enzovoort. Iedereen heeft een grens, ergens.
Als je geen overeenstemming kunt bereiken over waar jullie grens ligt, dan kun je de relatie maar beter stoppen.
Ook niet als jouw vriend daarvoor van bijvoorbeeld Middelburg naar Groningen zou moeten reizen, waardoor de bijles ook een logeerpartij impliceert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.quote:Ik denk niet dat hij mij leuk vindt hoor, dat maakt mijn vriend ervan en de mensen hier nu ook. Maar dat is geen feit.
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
Précisément. Ik denk het laatste.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef hmmmz het volgende:
TS komt een vreemde tegen in de UB, gaat in op zijn bijles voorstel. Hele dag bijles, daarna samen eten in een cafe. Hij zoekt contact, maakt complimenten over uiterlijk. Iedere man weet wat de bijlesleraar van plan is. Dan nog weet TS het in haar hoofd zo te kronkelen dat ze uiteindelijk dingen als dit kan zeggen:
[..]
Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.
Zou het werkelijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben
Bij iemand die heel veel 'vrienden' heeft heb ik altijd een bepaald type voor ogen, niemand heeft tijd en energie voor heel veel vrienden, dus met die vriendschappen zal het allemaal wel meevallen. Meer iemand die overal aanwezig is en overal met iedereen praat, lacht en tiert..quote:Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.
Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Précisément. Ik denk het laatste.
ik zie het meer als een strijd, of is dat ook projectiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?
Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?
Alleen verwachten dat de ander het dan maar gewoon afzegt, gaat me wat te ver.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
Golddigger of starfucker. Maar wat is nu een goede Nederlandse term?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie weet komt ze daarna een nog leukere tegen, rijker, betere baan...
Golddiggers noem je dat soort types toch?
Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie weet komt ze daarna een nog leukere tegen, rijker, betere baan...
Golddiggers noem je dat soort types toch?
Zij voelt er toch helemaal niets bij?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.
Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vindt, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Zij voelt er toch helemaal niets bij?
Of wil je zeggen dat wanneer je omgaat met iemand die jou leuk vindt terwijl jij dat helemaal niet zo voelt, dat al vreemdgaan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |