abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148254533
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is ^O^
..///
pi_148254563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:

[..]

voortaan gewoon condooms meenemen voor de "bijles", zodat je altijd kan kijken waar het gras groener is ^O^
Try before you buy!
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148254568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef vreestnietmensen het volgende:

[..]

Dat over het eisen heb ik zelf dan overheen gelezen. De datum vanaf wanneer hij boos was is niet zo lang geleden lijkt me? Bedoel ik vind het niet raar dat je daar een tijd boos over kan blijven. Ik haal er vooral uit op dat TS geen compromis wil juist maar gewoon dat sowieso wil doen en bevestiging zoekt om haar vriend een aansteller te kunnen noemen. Dat is toch ook geen normale/goede uitgangsbasis? En nog over je 2e zin maar in de praktijk maak je geen afspraken daarover op die manier juist omdat het niet zo dreigend en duidelijk is voor haar. Dat doe je pas als je echt iets vermoed. En als hij straks zegt van 'maar die 2 dagen waren toch leuk en ik heb me gedragen, ik wil je best wel helpen weer', waarom zal zij dan geen 3e keer doen als ze niet door heeft wat hij probeert?
Je weet helemaal niet wat hij zogenaamd "probeert te doen" en het is hierin ook absoluut niet relevant zolang zij niet met hem flirt en gewoon vriendelijk met hem omgaat. Ik heb anderhalf jaar een huisgenoot gehad die zelfs had uitgesproken dat hij me wel meer dan leuk vond, had ik dan moeten verhuizen of nooit meer mogen groeten op de gang ofzo? :') Ik wil dan best het compromis sluiten om niet alleen met hem een film te gaan kijken ofzo, maar dan moet er wel met je partner te praten vallen. En zelfs dan. Ik heb me ook weleens opeens in een situatie bevonden waar ik echt te laat door had dat de man echt andere bedoelingen had dan ik. Dat gebeurt, juist omdat je er zelf niet naar zoekt en niet bedacht op bent.

Het hele idee van afspreken dat het dan dus bij deze ene opfriscursus blijft is dat het dus bij die ene afspraak blijft hè, ongeacht hoe gezellig het was. Dat is een beetje wat afspraak inhoudt. Dus je laatste stukje slaat niet echt ergens op.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:06:53 #124
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148254575
En dat gozertje maar serieus proberen over te komen met zn lesstof.. en savonds zo ongelofelijk fappen.. dat heeft ie nog nooit gehad... ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_148254589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
pi_148254657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef vreestnietmensen het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Ook eerder hebben mensen soortgelijke zaken gepost maar de mensen die anders denken posten nogal wat meer volgens mij. Maar eigenlijk is het naar mijn idee ook op zulke manieren samen te vatten en zit ik me nu tegen allerlei luchtargumenten te verdedigen en uitleg te geven terwijl het allemaal in essentie nogal simpel is. Mensen hier gebruiken gewoon de 'schuldvraag' om alles in het extreme te kunnen trekken en vanuit dat uitgangspunt alles maar in twijfel te trekken en na te vragen en te benaderen vanuit die extreme. En ik laat me er ook gewoon in meetrekken ook.
Als ik haar vriend was, had ik het al uitgemaakt. Ik zou niet om kunnen gaan met extreem naïeve meisjes. |:( Doe mij maar een volwassen vrouw, die snapt dat er grenzen zijn. *O*
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:09:16 #127
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148254678
Het man-vrouw probleem is alleen op te lossen door overleg tussen de man en vrouw in kwestie.

Waar leg je de grens tussen man-vrouw contact? Dat is voor elk koppel weer anders.

Sommige koppels vinden uitgaan met een ander prima; anderen weer niet.

Aan de mensen die dat uitgaan prima vinden, zou ik willen vragen: vind je het dan ook prima als dat uitgaan een gezamenlijk bezoek aan de sauna betreft? Sommige zullen hier dan inderdaad weer bevestigend op antwoorden, anderen weer niet.

Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.

Enzovoort. Iedereen heeft een grens, ergens.

Als je geen overeenstemming kunt bereiken over waar jullie grens ligt, dan kun je de relatie maar beter stoppen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:09:40 #128
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148254703
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

Denk je serieus dat elke vrouw een willoos schepsel is die met elke kerel in bed duikt die haar een complimentje geeft?
Of denk je dat elke vrouw een hoer is die op zoek is naar momenten om vreemd te gaan?
Hey.. alles beter dan posters aan de muur toch..? :9
pi_148254780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Aan degenen die een gezamenlijk saunabezoek prima vinden, heb ik weer een nieuwe vraag: vind je het dan ook goed dat, als het bijvoorbeeld te laat wordt, dat je bij die andere persoon blijft logeren? Zo ja, in dezelfde kamer? Zo ja, in hetzelfde bed.

Het gaat om bijles! 8)7
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:12:16 #130
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148254813
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het gaat om bijles! 8)7
Nee hoor. Het ging daarnaast ook (minimaal nog) om het gezamenlijk eten.
pi_148254824
Naïef studentje.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:12:41 #132
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148254830
quote:

[..]

Het gaat om bijles! 8)7
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:13:19 #133
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148254858
quote:

[..]

Het gaat om bijles! 8)7
Maar je begrijpt mijn redenering niet. Als de man in kwestie niet wil dat zijn vrouw bijles krijgt van een andere man, dan is dat zijn goed recht.

Vervolgens is het haar goed recht om daarmee niet akkoord te gaan en dus de relatie te beëindigen.
pi_148254950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het man-vrouw probleem is alleen op te lossen door overleg tussen de man en vrouw in kwestie.

Waar leg je de grens tussen man-vrouw contact? Dat is voor elk koppel weer anders.

Sommige koppels vinden uitgaan met een ander prima; anderen weer niet.

Aan de mensen die dat uitgaan prima vinden, zou ik willen vragen: vind je het dan ook prima als dat uitgaan een gezamenlijk bezoek aan de sauna betreft? Sommige zullen hier dan inderdaad weer bevestigend op antwoorden, anderen weer niet.

Enzovoort. Iedereen heeft een grens, ergens.

Als je geen overeenstemming kunt bereiken over waar jullie grens ligt, dan kun je de relatie maar beter stoppen.
Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:18:01 #135
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255066
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Ook niet als jouw vriend daarvoor van bijvoorbeeld Middelburg naar Groningen zou moeten reizen, waardoor de bijles ook een logeerpartij impliceert?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:18:12 #136
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148255074
TS komt een vreemde tegen in de UB, gaat in op zijn bijles voorstel. Hele dag bijles, daarna samen eten in een cafe. Hij zoekt contact, maakt complimenten over uiterlijk. Iedere man weet wat de bijlesleraar van plan is. Dan nog weet TS het in haar hoofd zo te kronkelen dat ze uiteindelijk dingen als dit kan zeggen:
quote:
Ik denk niet dat hij mij leuk vindt hoor, dat maakt mijn vriend ervan en de mensen hier nu ook. Maar dat is geen feit.
Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148255127
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.
..///
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:19:49 #138
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef hmmmz het volgende:
TS komt een vreemde tegen in de UB, gaat in op zijn bijles voorstel. Hele dag bijles, daarna samen eten in een cafe. Hij zoekt contact, maakt complimenten over uiterlijk. Iedere man weet wat de bijlesleraar van plan is. Dan nog weet TS het in haar hoofd zo te kronkelen dat ze uiteindelijk dingen als dit kan zeggen:

[..]

Dan ben je of heel erg naief, of je vindt het stiekem toch wel leuk en spannend. In beide gevallen snap ik dat haar vriend zich dan zorgen maakt.
Précisément. Ik denk het laatste.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:20:18 #139
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:
ik denk dat vrouwen ook een libido hebben
Zou het werkelijk?
pi_148255176
quote:
Dit. Voor mij is een vriendschap verbreken of laten verwateren (zoals ts al heeft aangegeven te doen voor haar vriend) echt vijf bruggen te ver. En ik zou over alles wel willen praten, maar dan moet dat wel open kunnen en van wat ik lees, is de enige optie die haar vriend aandraagt, de bijles afzeggen, wat niet getuigt van veel begrip of vertrouwen. Maar ik zou er dan ook weer geen probleem mee hebben als mijn vriend bijles zou krijgen van een knappe vrouw.
Bij iemand die heel veel 'vrienden' heeft heb ik altijd een bepaald type voor ogen, niemand heeft tijd en energie voor heel veel vrienden, dus met die vriendschappen zal het allemaal wel meevallen. Meer iemand die overal aanwezig is en overal met iedereen praat, lacht en tiert..

Niets mis mee verder, alleen,dat er dan wat gesnoeid moet worden voor vriendlief kan ik mij wel voorstellen. Anders heb je geen quality time meer over voor de relatie.

[ Bericht 19% gewijzigd door I-care op 02-01-2015 20:26:44 ]
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148255215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ik denk dat vrouwen ook een libido hebben, maar sommige niet doorhebben wanneer dat effect heeft op wie ze opzoeken.
Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?
pi_148255222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Précisément. Ik denk het laatste.
Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?

Alleen verwachten dat de ander het dan maar gewoon afzegt, gaat me wat te ver.
"Pools are perfect for holding water"
pi_148255290
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Uiteraard hebben vrouwen een libido. Maar blijkbaar vind jij ook dat ze geen wil hebben over hun libido. Is dat projectie?
ik zie het meer als een strijd, of is dat ook projectie :@
..///
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:24:25 #144
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij hoeft het toch ook niet leuk te vinden / mag zich best zorgen maken?

Alleen verwachten dat de ander het dan maar gewoon afzegt, gaat me wat te ver.
Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.
pi_148255380
Iedereen wil nu computergirl bijles gaan geven
pi_148255410
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

En dus? Misschien is die vriend idd een domme dikke lul en veel minder leuk dan de bijlesleraar. Kan je TS wel in huis opsluiten maar op gegeven moment gaat het dan toch wel mis.
Maar als de relatie goed is en de vriend van TS is een lot uit de loterij dan zal er niks gebeuren.
:')

Wie weet komt ze daarna een nog leukere tegen, rijker, betere baan...

Golddiggers noem je dat soort types toch?
★★★
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:28:48 #147
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255576
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Golddigger of starfucker. Maar wat is nu een goede Nederlandse term?
pi_148255616
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oh nog een stereotype die we nog niet gehoord hebben |:(
Ben jij nog altijd bij je eerste vriendinnetje? Of heb je nog nooit een meisje naar je zolderkamertje mee genomen. _O-
pi_148255810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bijles an sich lijkt mij in orde. Gezamenlijk eten na afloop is gewoon emotioneel vreemdgaan. Een stap te ver dus.
Zij voelt er toch helemaal niets bij?

Of wil je zeggen dat wanneer je omgaat met iemand die jou leuk vindt terwijl jij dat helemaal niet zo voelt, dat al vreemdgaan is?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:34:37 #150
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Zij voelt er toch helemaal niets bij?

Of wil je zeggen dat wanneer je omgaat met iemand die jou leuk vindt terwijl jij dat helemaal niet zo voelt, dat al vreemdgaan is?
Bijna. Als je omgaat met iemand die jou leuk vindt, terwijl je weet dat jouw vriend dat niet leuk vindt, dan is dat een vorm van "emotioneel vreemdgaan".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')