hij zei dat hij van haar hield alleenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Net geleerd bij De Slimste Mens: het woord 'alleen' in de volgende zin:
alleen hij zei dat hij van haar hield
kan op iedere plek staan in die zin![]()
Dat vind ik grappig
Nee, die is ietwat raar, maar het kan welquote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
hij zei dat hij van haar hield alleen
Daar past alleen niet echt vind ik.
Ik en vast ook anderen ging het ook meteen uittesten.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, die is ietwat raar, maar het kan wel
Ik heb even tv aangezet, maar zegt me nog niet echt iets. Een Nederlands zanger dus voor zover ik zie/hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Thé Lau: http://nl.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9_Lau_%28muzikant%29
Van The Scene, best wel behoorlijk bekend! Vooral Blauw en Iedereen is van de wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb even tv aangezet, maar zegt me nog niet echt iets. Een Nederlands zanger dus voor zover ik zie/hoor.
Laten ze 2 seconden fado horen (dat is zo mooi) En dan erdoorheen lullenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van The Scene, best wel behoorlijk bekend! Vooral Blauw en Iedereen is van de wereld.
Ik hoor dan lieve een keer dat hele fado nummer of gewoon een ander mooi nummer dan dat er doorheen gekletst wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn favo nederlandse bandsNu ingehaald door Racoon...
Ligt wel lekker in waterbed
Het eerste deel van de docu wordt er vooral over hem geluld, het tweede deel dat nu begint bestaat uit z'n afscheidsoptreden, dus volledige liedjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef drakin het volgende:
Ik hoor dan lieve een keer dat hele fado nummer of gewoon een ander mooi nummer dan dat er doorheen gekletst wordt.
Voor het Sinterklaasfeest van volgend jaar ben je in ieder geval op tijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
Deeg voor pepernoten staat in de koelkast.
Vierde pogingHopen dat t nu wel lukt.
Precies! Tegen die tijd zal ik het toch wel uitgezocht hebben?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor het Sinterklaasfeest van volgend jaar ben je in ieder geval op tijd.
Dat heet een documentaire...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Laten ze 2 seconden fado horen (dat is zo mooi) En dan erdoorheen lullen, niks voor mij dus. Ik hou niet van doorheen gelul. Zo maar film kijken denk ik.
Dat had ik door.quote:
? Niet gelezenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze eronder gekregen!Met nog wat complimenten erbij ook!
Jup, blijkbaar.quote:
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasiequote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had een vergadering van een VvE waarvan de vorige voortijdig werd afgebroken omdat het nogal uit de hand liep. Bij een collega, niet bij mij.
Dat is de NVVE.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasie
Wat goed! En terecht ook, gezien je voorbereidingquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze eronder gekregen!Met nog wat complimenten erbij ook!
SPOILER: Tussen niemendalletje en blankebabybilletjesprivilegeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wel fijn als dat ook zijn vruchten afwerpt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! En terecht ook, gezien je voorbereiding
De directeur daarvan is toevallig wel mijn naamgenoot.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasie
Beter vruchten werpen dan stoelen of kopjes koffie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel fijn als dat ook zijn vruchten afwerpt.
Ze heeft wel een stukkie verlepter hoofd dan jij (scheelt ook wat jaartjes denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De directeur daarvan is toevallig wel mijn naamgenoot.
Van wat ik heb gehoord van zij die erbij waren, ging het wel die kant op.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter vruchten werpen dan stoelen of kopjes koffie.
"Jerry, Jerry!"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord van zij die erbij waren, ging het wel die kant op.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Isegrim het volgende:
'De Banketbakker' van Cees Holtkamp binnen.
Ik geloof dat mijn collega de gespreksleider er liever niet bij was geweest. Die arme man werd levend opgevroten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me wel stiekem mooi om bij te zijn (niet als gespreksleider)
Ja precies, dat is niet fijnquote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn collega de gespreksleider er liever niet bij was geweest. Die arme man werd levend opgevroten.
Ook fijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is niet fijn
Ik had vanmiddag iemand in mijn kamer die wel even met geweld zijn zin zou krijgen
Maar daar hebben we gelukkig top beveiliging voor![]()
Da's een tof boek.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Isegrim het volgende:
'De Banketbakker' van Cees Holtkamp binnen.
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is niet fijn
Ik had vanmiddag iemand in mijn kamer die wel even met geweld zijn zin zou krijgen
Maar daar hebben we gelukkig top beveiliging voor![]()
Ja. Gezellig hequote:
Ahh das sneuquote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin nietquote:Op donderdag 18 december 2014 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?
En dan is het af toch? Top!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Lekker vrij en toch vroeg de wakker voor de schilder
Ik 'moet' met het OV, en het gaat eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 07:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin niet
Gebeurt vaak hoor, en dit geval maakte niet zoveel indruk.
Pfff, auto naar de garage dus 1 x met trein naar werk. Nu alweer hekel aan![]()
Ik hou sowieso niet van mensen, laat staan stinkende (natte hond lucht en zulks)
Zielig!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
quote:
Ik ondertitel Engelse series en zo in het Nederlands. En precies wat je zegt, zowel moeilijk als leukquote:Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
leuk, vanuit welke taal/ talen vertaal je?
Ik ben zelf o.a. freelance vertaler Spaans-Nederlands, maar heb niet zo veel klusjes. Ondertitelen heb ik geen ervaring mee, moeilijk lijkt me, en ook erg leuk.
OUTtvquote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap dat je daar een tikkie de zenuwen over hebt.Maar toch ook wel leuk!
Mogen we weten om welke zender het gaat?
Deze editie was mijn dieptepunt. 32 fouten. Normaal ben ik hier zo goed inquote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef minilot het volgende:
We zouden vanavond naar de bios, maar ik krijg net door: Groot Dictee vanavond!
Da's waar ook!
Geen film dus, in plaats ervan een bloedfanatieke strijd op de bank, stiekem wodka in elkaars sinas gooien, 'mijn pen doet het niet'-smoesjes, en de verliezer slaapt uit wrok en verdriet soms op de bank![]()
Ik en mijn dude zijn tamelijk relaxed in de meeste dingen, maar het Groot Dictee haalt de akeligste taalnazi-heid in ons naar boven.![]()
Wie van jullie gaat er ook voor zitten vanavond?
Maar dan... ferkansie?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Utrecht, dagje proberen een resultaat te krijgen uit een groep van ruim 20 mensen.
Morgen nog een dagje opleiding en dan een soort van vakantie ( met studieverplichtingen). Nog even doorbijten dus
Mooie fotoquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste echte sneeuw in het hoge Noorden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Station zeker, loop vanaf jaarbeursplein naar onze locatie. Stadskantoor weet ik niet precies geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dan... ferkansie?
Utreg! Doe ze de groeten daar, kom je ook in de buurt van het station en het nieuwe stadskantoor?
Dat ben ik met je eens. Ik was er ook niet bar van onder de indruk, en het was naar mijn smaak vooral een vechtfilm. De andere films hadden veel meer aandacht voor het verhaal. Ik vond het wel jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben wat brak na gisteravond tot laat naar de Hobbit gekeken te hebben. Ik vond de film vermakelijk, maar niet meer dan dat eigenlijk. Niet hetzelfde gevoel dat ik ooit had bij Lord of the Rings. En verder een hoop irritaties aan een hoop dingen die niet in de film thuis horen.
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Meestal krijgen 'wij' inderdaad alle eerste shit over ons heen ja. En zijn ze het meeste/ergste al kwijt.
En zijn ze poeslief bij de doc en vpk's.
Maar hé, dat is ons werk en er zijn trainingen (en ervaring) voor.
Windigo is dus wel dezelfde persoon als Selestha, maar niet dezelfde persoon als Windigo?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:48 schreef Windigo het volgende:
Jullie kennen mij allemaal onder de naam Selestha waaronder ik de afgelopen twee jaar meegepost heb. Maar aangezien de meerderheid van jullie kennelijk al een tijdje weet wat mijn oude account was, zie ik geen reden meer om mij te verschuilen achter een andere naam.
Ik heb meer met deze accountnaam, die is veel persoonlijker; en ik zal hem dus vanaf nu weer gebruiken.
Mocht je Selestha? Ik ben dezelfde persoon als Selestha. Niet anders omdat ik mijn oude naam weer opgepikt heb, en niet dezelfde persoon als toen ik hier ooit begon als Windigo. Ik hoop dat de afgelopen twee jaar dat voldoende hebben aangetoond
Dus goedemorgen, en laat de zaken weer hun dagelijkse gang gaan?
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.
Een beetje haarpluizen dit hèquote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Windigo is dus wel dezelfde persoon als Selestha, maar niet dezelfde persoon als Windigo?
Leukquote:
Bij of door een agressietraining? Hoe?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij of door een agressietraining? Hoe?
Ik zag niet wie het postte en dacht dat het Groningen was en werd héél blij en besefte toen dat dat domweg niet konquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste echte sneeuw in het hoge Noorden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wacht ff, je vader is arbeidsongeschikt geraakt bij een trainin?! Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:24 schreef morgane het volgende:
Woei, ik voel me vereerd. Maandag gesprek gehad bij een groot bedrijf dat een vertaler zoekt. Van de acht kandidaten mogen er twee 'door', een assessment maken dus, en daar hoor ik bij
Wat een pechquote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.
Tof, gefeliciteerd alvast!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:24 schreef morgane het volgende:
Woei, ik voel me vereerd. Maandag gesprek gehad bij een groot bedrijf dat een vertaler zoekt. Van de acht kandidaten mogen er twee 'door', een assessment maken dus, en daar hoor ik bij
Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Utrecht, dagje proberen een resultaat te krijgen uit een groep van ruim 20 mensen.
Morgen nog een dagje opleiding en dan een soort van vakantie ( met studieverplichtingen). Nog even doorbijten dus
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my assquote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!![]()
Komt er trouwens ook nog wel wat vakantie voor je zónder verplichtingen?
Het bedrijf dat de training gaf, had de matten niet op de grond gelegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een pech
Hebben ze de training daarna aangepast? (als is het domme pech natuurlijk)
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
Vandaag de snelweg op Lonaa?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leukquote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd alvast!Om wat voor soort bedrijf gaat het?
Ach, het kan alle kanten opquote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef morgane het volgende:
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leuk
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo koekies bakken voor in de boom:
http://kitchensimplicity.com/classic-gingerbread-cookies/
Onder andere. Ook brochures, reclameteksten en dergelijkequote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?
Geen idee, dat merk ik vanzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?
Volgens mij wel ja. Al wilde ze die al langer hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef minilot het volgende:
Zeg LHO, heeft die Isegrim van jou dat boek van Holtkamp toevallig besteld vlak nadat een patissier zich in jullie klantenbestand had aangediend?
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef Windigo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren twéé prijzen op een dag gewonnen heb?
Een jaar abonnement op het magazine Foodies via een actie van Sabra Hummus op FB![]()
En een taartkookboekje van de quizavond in Restovanharte gisteren!
Wat had je daarmee gewonnen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?![]()
Inzake dingen winnen.. Ik hik er al een paar dagen tegenaan om de Foodeliciousbox op te zeggen. Ik wil wel opzeggen maar ik voel me daar zo als eerste winnaar van hun fotowedstrijd een beetje lullig over.
Nou, dat zou eigenlijk gewoon een normale extra gratis doos zijn, maar omdat ze zo lyrisch enthousiast waren over mijn foto's kreeg ik een persoonlijk samengestelde doos. Reuze leuk!quote:
Nee de quiz ging over Albert Heijn, want het diner werd gesponsord door Albert Heijn. Aangezien ik over de jaren enorm veel allerhandes verzameld heb, kon ik de feiten moeiteloos oprakelen met mijn fotografische geheugenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?![]()
Inzake dingen winnen.. Ik hik er al een paar dagen tegenaan om de Foodeliciousbox op te zeggen. Ik wil wel opzeggen maar ik voel me daar zo als eerste winnaar van hun fotowedstrijd een beetje lullig over.
Jij voelt je schuldig vanwege 1 doosje met goodies?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, dat zou eigenlijk gewoon een normale extra gratis doos zijn, maar omdat ze zo lyrisch enthousiast waren over mijn foto's kreeg ik een persoonlijk samengestelde doos. Reuze leuk!
Maar mede daarom voel ik me nou een tikkie ongemakkelijk bij opzeggen.
Hmm, dat is wel erg kort dan ja.. Ik zou dat zelf ook niet zo makkelijk kunnen vergeten denk ikquote:
Lonaa 2quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef Windigo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren twéé prijzen op een dag gewonnen heb?
Een jaar abonnement op het magazine Foodies via een actie van Sabra Hummus op FB![]()
En een taartkookboekje van de quizavond in Restovanharte gisteren!
Ja de vorige keer dat ik meedeed aan een loterij voor een goed doel won ik ook meteen 2 prijzen en dat was 3 maanden terugquote:
Ik heb als kind met een kleurwedstrijd een ding gewonnen waar je plaatjes mee kan kijken. En dat was het wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik win echt nooit wathoogstens prullaria..
Ik doe meestal gewoon niet mee aan prijsvragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik win echt nooit wathoogstens prullaria..
Ik koop vaak een lootje bij de wereldwinkel op de jaarmarkt en heb daarmee een hele mooie olifant van papier maché gewonnen.. joepiequote:Op donderdag 18 december 2014 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb als kind met een kleurwedstrijd een ding gewonnen waar je plaatjes mee kan kijken. En dat was het wel.
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik zat te zeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
wat kost die box?
Ik zou het sowieso gewoon opzeggen. Nogal stom om geld aan iets uit te blijven geven wat je eigenlijk niet meer wilt...
Delicious kan ook via e-mail.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moet nog cogas, de delicious en de VI opzeggen.. kan alle 3 alleen telefonisch![]()
Laat zien!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
heb daarmee een hele mooie olifant van papier maché gewonnen.. joepie![]()
Echt?? Kon ik niet terugvinden op de site. Thanx!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Delicious kan ook via e-mail.Heb ik een paar weken geleden toevallig gedaan en had meteen al een bevestiging binnen: klantenservice@deliciousmagazine.nl
Lekker makkelijk! Meestal kan het alleen schriftelijk, bij voorkeur naar een totaal onvindbaar adres.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moet nog cogas, de delicious en de VI opzeggen.. kan alle 3 alleen telefonisch![]()
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat het dan nooit gebeurtquote:Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Meestal kan het alleen schriftelijk, bij voorkeur naar een totaal onvindbaar adres.
En anders laat je toch iemand anders bellen.
Weet ik, daarom juist.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..
Ja, wij hebben ook flink 'bezuinigd'. Alleen nog Tubantia, Volkskrant zaterdag abbo en netflix (spotify en HBO zitten nu bij ons internet/tv/telefoon in) geloof ik..quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef minilot het volgende:
Zo, dat was het laatste dat ik wilde opzeggen.
Heb nu aan abonnementen nog louter:
- Pathé Unlimitedkaart
- Efteling-abonnement
- Netflix
- Spotify premium
- Donald Duck Weekblad
- Nrc Next
- Elle Eten
Allemaal dingen die ik echt keihard lees/gebruik/beluister.
Ook al zo goed bezig!!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook flink 'bezuinigd'. Alleen nog Tubantia, Volkskrant zaterdag abbo en netflix (spotify en HBO zitten nu bij ons internet/tv/telefoon in) geloof ik..
Zeker!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:48 schreef Windigo het volgende:
Dat kan je ook beschouwen als een abonnement
Hehe, daar zitten nog wel wat risico's aan jaquote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef minilot het volgende:
Ik heb ooit eens één vertaalklusje gedaan: een keuringsrapport in zeer gebrekkig Engels van een Spaanse instantie voor een kleine kermisattractie (zo'n cakewalk-dinges) naar keurig Nederlands vertaald (voor een overdekt speelpaleis). Was leuk! Maar kreeg er ook een beetje de zenuwen van. Ik dacht, als ik het verpest zit er straks een kleuter met z'n hoofd vast in een roterend element en dan is het mijn schuld.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Hehe, daar zitten nog wel wat risico's aan jadaarom hebben sommige freelance vertalers ook algemene voorwaarden om zich in te dekken tegen dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ja daarom heb ik dus nooit een abbo op Delicious willen nemen, ik vind het leuk om te lezen maar ik kook er eigenlijk nooit uit. En ik vind het inmiddels ook wel héél erg duur voor wat het is, er zijn zoveel kookblaadjes en wat Delicious zoveel beter maakt dan anderen heb ik nog niet ontdektquote:Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Waarom zeg jij Delicious eigenlijk op Sunny?
Ik had zelf vooral na een paar maanden lid zijn eens de balans opgemaakt en ik heb in al die tijd precies één keer een recept uit het blad gemaakt.![]()
Ik vind het altijd heel leuk als -ie op de mat ligt, maar ik merk dat ik 'm na een kwartier heb uitgelezen. En ik haal uit dat kwartier een stuk minder kookinspiratie dan uit de foodblogs die ik heulemaal gratis volg, dus tsja.
Ik kook iedere week wel 2 dingen er uit geloof ik. Ik heb mappen waarin ik de leuke dingen bewaar (uitgeknipt en geordend). Ik moet nog 2 complete jaargangen doorspitten en ik krijg hem sowieso nog een half jaar. Ik heb dan meer recepten dan ik aan kanquote:Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Waarom zeg jij Delicious eigenlijk op Sunny?
Ik had zelf vooral na een paar maanden lid zijn eens de balans opgemaakt en ik heb in al die tijd precies één keer een recept uit het blad gemaakt.![]()
Ik vind het altijd heel leuk als -ie op de mat ligt, maar ik merk dat ik 'm na een kwartier heb uitgelezen. En ik haal uit dat kwartier een stuk minder kookinspiratie dan uit de foodblogs die ik heulemaal gratis volg, dus tsja.
Wij lazen'm in de prakijk eigenlijk niet eens. De foto's zijn leuk en daar hield het wel bij op.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik dus nooit een abbo op Delicious willen nemen, ik vind het leuk om te lezen maar ik kook er eigenlijk nooit uit. En ik vind het inmiddels ook wel héél erg duur voor wat het is, er zijn zoveel kookblaadjes en wat Delicious zoveel beter maakt dan anderen heb ik nog niet ontdekt
Ha ik lees het dan weer niet, vind ik niets aan, maar kook er wel veel uit!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik dus nooit een abbo op Delicious willen nemen, ik vind het leuk om te lezen maar ik kook er eigenlijk nooit uit. En ik vind het inmiddels ook wel héél erg duur voor wat het is, er zijn zoveel kookblaadjes en wat Delicious zoveel beter maakt dan anderen heb ik nog niet ontdekt
Wow! Da's veel!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kook iedere week wel 2 dingen er uit geloof ik.
Dat is dus wel uit mijn mappen he, dus de selectie. Ik pak begin van de week altijd de mappen 'vlees', 'vis' en 'gevogelte' en probeer uit ieder 1 te kiezen. We hebben absolute favorieten die zeer regelmatig terug komenquote:
Ah, zo. Ja, daar heb ik mijn online receptenvergaarbak voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dus wel uit mijn mappen he, dus de selectie. Ik pak begin van de week altijd de mappen 'vlees', 'vis' en 'gevogelte' en probeer uit ieder 1 te kiezen. We hebben absolute favorieten die zeer regelmatig terug komen
Ik vind het verhaaltje meestal juist zo leuk, dus wij moeten compleet tegenovergestelde voorkeuren hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de meeste foodblogs om te huilen.. ik hou van gewoon een receptje op een rijtje zonder overbodig geklets er omheen. Dus ben vrij selectief wat ik online opzoek. Knap vaak af door de opmaak en zo..
Oh, ik hou juist van dat 'overbodig geklets'. Waar kwam het idee vandaan, wat zijn de opties, welke bronnen zijn gebruikt, wat ging er mis (graag met foto's) en wat is dat het uiteindelijk recept.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de meeste foodblogs om te huilen.. ik hou van gewoon een receptje op een rijtje zonder overbodig geklets er omheen. Dus ben vrij selectief wat ik online opzoek. Knap vaak af door de opmaak en zo..
Dat komt er bij mij nog bij, de recepten moeten kwalitatief wel wat voorstellen en ook de foto's moeten niet teleurstellen. Ik ga denk ik voor het hele plaatje, maar ik hou van een verhaaltje omdat ik me dan meer kan voorstellen wat de beleving van een gerecht isquote:Op donderdag 18 december 2014 12:02 schreef minilot het volgende:
(Ik knap daarbij overigens niet zozeer af op opmaak of geklets - ik let vooral op de recepten en de foto's van gerechten. Dat moet wel echt heel goed en orinineel zijn. De rest negeer ik gewoon)
Ja daar heb ik een hekel aan! Het is een foodblog, geen dagboek..quote:Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als het geklets achtergrondinformatie geeft over de totstandkoming van een recept, dan vind ik dat wel interessant.
Maar geblaat over dat de poes ziek is of de prestaties van de gehomescoolde koters of geklaag over de weersomstandigheden, dat sla ik steevast over.
Ik vind dat verder niet erg.. Als mensen hun blog daarmee willen vullen, mij best. Ik lees het dan gewoon niet. Als de recepten verder tof zijn dan stoor ik me er niet aan dat er geklets bij staatquote:Op donderdag 18 december 2014 12:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een hekel aan! Het is een foodblog, geen dagboek..
Het was m'n tweede les, dus nee.quote:
Lekker motiverend wel dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, het kan alle kanten op![]()
Op z'n kop:
[ afbeelding ]
In de sloot:
[ afbeelding ]
;-)
Ik vind ze vaak zo lyrisch geschreven en allerlei zooi die er niet toe doet. Vaak het recept ook nog eens totaal versnipperd op de pagina, totaal niet handig (zie Kayotic, leuke recepten, baggerblog, stom mensquote:Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind het verhaaltje meestal juist zo leuk, dus wij moeten compleet tegenovergestelde voorkeuren hebben
Jup, al geweest.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
O, je bent al geweest!
80km, toe maar!
Ik schrijf het ovrr op n kladje. Is het wat, dan schrijf ik het na het koken over op n A4'tje dat in mijn kookmap verdwijnt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik vind online gewoon niet handig.. Heb liever een insteekhoesje of boek op mijn aanrecht liggen/staan.
i know, maar tegen die tijd ben ik vaak al afgehaaktquote:Op donderdag 18 december 2014 12:11 schreef minilot het volgende:
Kayotic heeft bij vrijwel elk recept onderaan ook gewoon linkje naar een printable recipe hè?
Ingredientenlijstje + korte omschrijving van de handelingen, passend op één pagina en zonder afbeeldingen.
Ha, leuk! Toen ik twee maanden terug in Engeland was was dat wel even slikken, anderhalve minuut nadat je van de boot af bent gereden kom je al een eerste rotonde tegen, die je dus ineens met de klok mee moet nemen!quote:
Rotondes in de UK zijn leukquote:Op donderdag 18 december 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, leuk! Toen ik twee maanden terug in Engeland was was dat wel even slikken, anderhalve minuut nadat je van de boot af bent gereden kom jeal een eerste rotonde tegen, die je dus ineens met de klok mee moet nemen!
Ja, dat snap ik dan wel weer.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Probleem is ook een beetje dat ik op mijn chromebook zoek en onze printer niet werkt als cloudprinter.. Moet dus met een omweg dan printen en daar ben ik vaak te lui voor
O, dat doet mij juist denken aan alle tripjes door Engeland de afgelopen paar jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Windigo het volgende:
Wegen in de UK vond ik nooit prettig, smal; slecht verlicht, onoverzichtelijk door heggen etc..
Dan s'avonds laat door Yorkshire rijden met geen verlichting behalve koplampen en een bevroren weg vol gaten met twee heggen eromheen terwijl je slipt over de heuvels.. Brr
Ik heb ook geen rijbewijs hoor, maar zelfs met ervaren Engelse bestuurders waren er echt wel wegen waar ik me ongemakkelijk door voelde. Komt misschien ook omdat mijn Engelse familie de wegen niet prettig vond, maar toch. Ik vond het niet fijn in het gebied waar wij waren in de winterquote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat doet mij juist denken aan alle tripjes door Engeland de afgelopen paar jaar![]()
Maar goed, ik heb vanaf de passagiersstoel misschien makkelijk praten.
Ja, dat snap ik heel goed!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, leuk! Toen ik twee maanden terug in Engeland was was dat wel even slikken, anderhalve minuut nadat je van de boot af bent gereden kom je al een eerste rotonde tegen, die je dus ineens met de klok mee moet nemen!
Paul Hollywood is tamelijk betrouwbaar.. én gebruikt een muffinvorm!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens, vaak als ik online zoek naar iets dan kom ik op de BBC website uit voor recepten![]()
Zo ook voor mincepies.. ik heb mincemeat en wil voor kerst pies maken dusAlleen heb ik geen idee wat een goed recept zou zijn
en ik heb geen vormpjes voor kleine deegbakjes, wel een muffinvorm..
Oh nee! Dat was Myraela!quote:
Gewoon vaak meedoen aan dingen, dan win je wel af en toe watquote:
Mja, nou, ik wil ook niet hele tijd overal m'n gegevens invullen. Of eindeloos op m'n feestboek delen ofzo. Die mensen blokkeer ik namelijk altijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon vaak meedoen aan dingen, dan win je wel af en toe watVooral omdat veel mensen al afhaken omdat ze denken dat ze niet gaan winnen
Ik vul mijn gegevens nooit ergens in, daar krijg je alleen maar rotzooi doorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, nou, ik wil ook niet hele tijd overal m'n gegevens invullen. Of eindeloos op m'n feestboek delen ofzo. Die mensen blokkeer ik namelijk altijd.
Er was een foodblog die ik met veel plezier volgde....tot mevrouw een kind kreegquote:Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als het geklets achtergrondinformatie geeft over de totstandkoming van een recept, dan vind ik dat wel interessant.
Maar geblaat over dat de poes ziek is of de prestaties van de gehomescoolde koters of geklaag over de weersomstandigheden, dat sla ik steevast over.
Ja die stond idd op mijn shortlist. Vond er ook een van Marry Berry die er een rol van maakt.. Het is nogal vullend dus wilde ze eigenlijk niet te groot hebben. Even kijken dus wat ik doe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Paul Hollywood is tamelijk betrouwbaar.. én gebruikt een muffinvorm!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1813664/mince-pies
Ik vind de krant weinig meer aan sinds WIjnberg weg is.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
Boh, wat is NRC Next toch gezellig! Obscure filmbesprekingen, elke week games, elke week klassieke muziek, gister een artikel over steltlopen, altijd heel veel wetenschap..
Precies zoals ik het ook doe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef minilot het volgende:
Ik print recepten uit wanneer ik ze ga maken, blaadje ligt dan op aanrecht, blaadje na het koken onder de kreukels en vlekken, zo de oudpapierbak in.
Ik reageer straks, moet nu even naar een afspraak. Heb wel wat tips, want ik woon erquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
Wij zitten eigenlijk de laatste tijd vooral bij Shabu Shabu. Het is wel een grotere keten, maar wij vinden het beide erg prettig en veel keus ook buiten visquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
Zit dat in het centrum?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zitten eigenlijk de laatste tijd vooral bij Shabu Shabu. Het is wel een grotere keten, maar wij vinden het beide erg prettig en veel keus ook buiten vis.
Het zit achter het station, dus redelijk in het centrum. Maar niet in het hele oude centrum met winkelgebied (volgens mij is het 5 minuten lopen van het station ofzo).quote:Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit dat in het centrum?
En zijn er nog leuke dingen te bekijken (museum of zo)?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zit achter het station, dus redelijk in het centrum. Maar niet in het hele oude centrum met winkelgebied (volgens mij is het 5 minuten lopen van het station ofzo).
http://www.mondriaanhuis.nl/artikel/welkom
Maar het echte centrum is wel erg mooi om rond te lopen. Hele oude straatjes en een goede sfeer.
Maak een lekkere pan paella of zo waar je porties van kan invriezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Dus, iets anders.
Vanavond denk ik eindelijk de risotto. Ik heb nog een stukje cheddar die op moet, die kan er door. En wat champignons. En erwtjes.
Morgen dus alleen.
Zaterdag ben ik de hele dag boodschappen doen dus ook iets simpels
En zondag eet ik ook alleen.
Help.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Hier liggen nu allemaal cadeautjes onder de boom![]()
Pakket uit de UK ontvangen
Zat ook een zak vol lekkere kaas in
Zoooooo lief
Meeste thee is hier ook flut. We kopen hier af en toe Dilmah, en hebben veel zelf meegenomen uit Sri Lanka (Zesta, Dilmah en merkloos), waar we nog een behoorlijke tijd mee vooruit kunnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 pakken theeRoss blieft de thee in Nederland niet, van geen enkel merk.
quote:
Welk merk drinkt hij dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 pakken theeRoss blieft de thee in Nederland niet, van geen enkel merk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is timmermannetje bezig het nieuwe TV-meubel in elkaar te zetten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Als mijn auto in de buurt van een put staat, let ik extra op de sleutelbos.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Belt een klant op die zijn sleutelbos in de liftschacht heeft laten vallen. Hem is door de eerste lijn al verteld dat de kosten voor het laten uitrukken van het liftbedrijf, voor zijn eigen rekening zijn. Dat wil hij niet aannemen, dus wordt hij naar mij doorgezet, om hetzelfde nog een keer te horen te krijgen. Woedend is hij. "Waar betaal ik dan VvE-bijdrage voor?". Hij heeft kwaad opgehangen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
Soo , de schilder heeft doorgewerkt.
Straks een foto van eindresultaat inclusief meubel![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Belt een klant op die zijn sleutelbos in de liftschacht heeft laten vallen. Hem is door de eerste lijn al verteld dat de kosten voor het laten uitrukken van het liftbedrijf, voor zijn eigen rekening zijn. Dat wil hij niet aannemen, dus wordt hij naar mij doorgezet, om hetzelfde nog een keer te horen te krijgen. Woedend is hij. "Waar betaal ik dan VvE-bijdrage voor?". Hij heeft kwaad opgehangen.
Anderhalve dag dagen verven en 1 middag TV-meubeltje monteren en we hebben weer een vrijwel nieuwe frisse woonkamer.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft altijd zo'n troep en gedoe, dat verven, maar jullie zijn zo te zien in een paar dagen helemaal klaar!
Ik ben fan van het Argentijnse restaurant nabij het lievevrouwenkerkhof (El ternero) en ik ben ook erg gecharmeerd van Het Italiaanse restaurant San Giorgio in de Krommestraat, maar die zijn beide wel echt 'restaurants', geen eetcafe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij ruimt echt alles netjes op.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft altijd zo'n troep en gedoe, dat verven, maar jullie zijn zo te zien in een paar dagen helemaal klaar!
Wat een mooie strakke vorm!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef minilot het volgende:
Telefoonfoto van koekkransjes (voor in de boom) in wording, net uit de oven:
[ afbeelding ]
Moet zo aan de slag met royal icing, ik hoop dat mijn spuitzak het beter houdt dan die van Myraela!
(Wat ben je aan het maken, Myra?)
Kan ik al een appelflappie bestellenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
De ( buur) mannen werken buiten aan de verlichting ophangen.
Straks is ons rijtje net een oliebollenkraam.
Hmm, eetcafé's ben ik niet zo heel bekend mee, al is als je het niet erg vindt om te leven op een superlekkere tosti is Van Zanten wel een heel goed café met lekkere speciaalbieren ookquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Niks bijzonders hoor, heb geen vaste hand en ook geen geduld, dus decoreren met glazuur is niet mijn sterkste kant. Wiebelstreepjes en zilveren snoepbolletjes worden het.quote:
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, en laatst een goede ervaring bij In den vollen pot, ook weer lievevrouwenkerkhof. Maar dat is weer wat chiquer.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben fan van het Argentijnse restaurant nabij het lievevrouwenkerkhof (El ternero) en ik ben ook erg gecharmeerd van Het Italiaanse restaurant San Giorgio in de Krommestraat, maar die zijn beide wel echt 'restaurants', geen eetcafe.
Misschien is Hemels aan de Langestraat wel wat meer wat je zoekt. Ik kom daar eigenlijk alleen voor koffie & lekkers of voor lunch, diner heb ik daar geen ervaring mee. Reserveren is denk ik wel handig, het is er altijd druk.
Oh, en laatst een goede ervaring bij In den vollen pot, ook weer lievevrouwenkerkhof. Maar dat is weer wat chiquer.
We komen beide met de trein, dus binnenstad/omgeving station is wel een vereistequote:Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.
Buiten de stad is de Mof (Leusden/Woudenberg) absoluut een aanrader. In Leusden is eetcafé De Buurman goed.
De binnenstad al te lang niet meer geweest.
In den vollen pot is nu echt van der Valk niveau, alles uit pakjes en vrij duur. Geen aanrader wat mij betreftquote:Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.
Buiten de stad is de Mof (Leusden/Woudenberg) absoluut een aanrader. In Leusden is eetcafé De Buurman goed.
De binnenstad al te lang niet meer geweest.
Dat is jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 15:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
In den vollen pot is nu echt van der Valk niveau, alles uit pakjes en vrij duur. Geen aanrader wat mij betreft
Ja ik vond het ook jammer, want vroeger was er inderdaad wel lekker te eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Een aanrader in Leusden is trouwens Kraton Rosbeijer.
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi cornerquote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Anderhalve dag dagen verven en 1 middag TV-meubeltje monteren en we hebben weer een vrijwel nieuwe frisse woonkamer.
Alleen nu komt het volgende punt...we zitten met ouderwets grote bruine geluidsboxen en dat staat niet mooi bij zo'n strakke witte kamer met een wit hoogglans TV-meubel.
Dus nu op Marktplaats aan het kijken naar mooie witte kleine Bose-boxen.
Hoe kom jij nou bij een winkel in Groningen?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi corner
Idem voor Kraton. Erg erg goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Rumah Makan Malati is een heerlijk authentiek Indonesisch restaurant in Amersfoort, maar dat is wel echt een restaurant en heeft niets meer van een eetcafé.
Oh is Kraton ook Indonesisch dan? Ik ken het niet, maar dan ga ik het eens proberenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem voor Kraton. Erg erg goed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik benlijstjes
aan het maken voor kerst.
Blij dat ik het niet hoefquote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik benlijstjes
aan het maken voor kerst.
Dat klinkt wel als een ideequote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlofsalade met gekookt ei en aardappel. Blikje tonijn erdoor
En avg is juist zo lekker
Hebben ook een webshop waar ik het nodige besteld heb .quote:Op donderdag 18 december 2014 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou bij een winkel in Groningen?
Ja daar dacht ik inderdaad ook al aan, met witlof-on the sidequote:
Wat zijn die mooi gewordenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..
Maar hij is gemaakt door kansarme mensen en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te gooienStaat dus op de logeerkamer in de vensterbank
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:![]()
Ook te zien op deze foto mijn favoriete meubelstuk in ons huis, en de khaki muren!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...
[ afbeelding ]
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:
[ afbeelding ]
Die grens ligt bij 13. Sorry, je moet nog even een maandje wachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag je eindgebruikers die iedere maand als hun wachtwoord wijzigt, dat wachtwoord voor een specifieke applicatie opnieuw moeten invoeren, en die iedere maand komen vragen hoe dat ook alweer zat (wachtwoord intikken, op OK drukken) slaan? Als ze dat voor de 12e keer dit jaar komen vragen? Magdat? Ja?
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...
[ afbeelding ]
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Die grens ligt bij 13. Sorry, je moet nog even een maandje wachten.
ik heb m'n sleutels ooit in de rivier voor kantoor gegooid. Was een duur grapje, want volgens de woningbouwvverning moesten toen de sloten vervangen worden, a la 250 euro...quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als mijn auto in de buurt van een put staat, let ik extra op de sleutelbos.
Of bij een container met flessen weggooien.
Ja! Van mij wel!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag je eindgebruikers die iedere maand als hun wachtwoord wijzigt, dat wachtwoord voor een specifieke applicatie opnieuw moeten invoeren, en die iedere maand komen vragen hoe dat ook alweer zat (wachtwoord intikken, op OK drukken) slaan? Als ze dat voor de 12e keer dit jaar komen vragen? Magdat? Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oké, ik ga even rondneuzen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi corner
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef golfer het volgende:
Klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaar!Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klaar!Nice!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er nog iets moois aan de muur boven de tv?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ooh, waar?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hele lekkere thee, bij een klein theewinkeltje hier in Enschede koop ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |