hij zei dat hij van haar hield alleenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Net geleerd bij De Slimste Mens: het woord 'alleen' in de volgende zin:
alleen hij zei dat hij van haar hield
kan op iedere plek staan in die zin![]()
Dat vind ik grappig
Nee, die is ietwat raar, maar het kan welquote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
hij zei dat hij van haar hield alleen
Daar past alleen niet echt vind ik.
Ik en vast ook anderen ging het ook meteen uittesten.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, die is ietwat raar, maar het kan wel
Ik heb even tv aangezet, maar zegt me nog niet echt iets. Een Nederlands zanger dus voor zover ik zie/hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Thé Lau: http://nl.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9_Lau_%28muzikant%29
Van The Scene, best wel behoorlijk bekend! Vooral Blauw en Iedereen is van de wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb even tv aangezet, maar zegt me nog niet echt iets. Een Nederlands zanger dus voor zover ik zie/hoor.
Laten ze 2 seconden fado horen (dat is zo mooi) En dan erdoorheen lullenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van The Scene, best wel behoorlijk bekend! Vooral Blauw en Iedereen is van de wereld.
Ik hoor dan lieve een keer dat hele fado nummer of gewoon een ander mooi nummer dan dat er doorheen gekletst wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn favo nederlandse bandsNu ingehaald door Racoon...
Ligt wel lekker in waterbed
Het eerste deel van de docu wordt er vooral over hem geluld, het tweede deel dat nu begint bestaat uit z'n afscheidsoptreden, dus volledige liedjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef drakin het volgende:
Ik hoor dan lieve een keer dat hele fado nummer of gewoon een ander mooi nummer dan dat er doorheen gekletst wordt.
Voor het Sinterklaasfeest van volgend jaar ben je in ieder geval op tijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
Deeg voor pepernoten staat in de koelkast.
Vierde pogingHopen dat t nu wel lukt.
Precies! Tegen die tijd zal ik het toch wel uitgezocht hebben?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor het Sinterklaasfeest van volgend jaar ben je in ieder geval op tijd.
Dat heet een documentaire...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Laten ze 2 seconden fado horen (dat is zo mooi) En dan erdoorheen lullen, niks voor mij dus. Ik hou niet van doorheen gelul. Zo maar film kijken denk ik.
Dat had ik door.quote:
? Niet gelezenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze eronder gekregen!Met nog wat complimenten erbij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |