Hij ruimt echt alles netjes op.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft altijd zo'n troep en gedoe, dat verven, maar jullie zijn zo te zien in een paar dagen helemaal klaar!
Wat een mooie strakke vorm!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef minilot het volgende:
Telefoonfoto van koekkransjes (voor in de boom) in wording, net uit de oven:
[ afbeelding ]
Moet zo aan de slag met royal icing, ik hoop dat mijn spuitzak het beter houdt dan die van Myraela!
(Wat ben je aan het maken, Myra?)
Kan ik al een appelflappie bestellenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
De ( buur) mannen werken buiten aan de verlichting ophangen.
Straks is ons rijtje net een oliebollenkraam.
Hmm, eetcafé's ben ik niet zo heel bekend mee, al is als je het niet erg vindt om te leven op een superlekkere tosti is Van Zanten wel een heel goed café met lekkere speciaalbieren ookquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
Niks bijzonders hoor, heb geen vaste hand en ook geen geduld, dus decoreren met glazuur is niet mijn sterkste kant. Wiebelstreepjes en zilveren snoepbolletjes worden het.quote:
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
Oh, en laatst een goede ervaring bij In den vollen pot, ook weer lievevrouwenkerkhof. Maar dat is weer wat chiquer.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben fan van het Argentijnse restaurant nabij het lievevrouwenkerkhof (El ternero) en ik ben ook erg gecharmeerd van Het Italiaanse restaurant San Giorgio in de Krommestraat, maar die zijn beide wel echt 'restaurants', geen eetcafe.
Misschien is Hemels aan de Langestraat wel wat meer wat je zoekt. Ik kom daar eigenlijk alleen voor koffie & lekkers of voor lunch, diner heb ik daar geen ervaring mee. Reserveren is denk ik wel handig, het is er altijd druk.
Oh, en laatst een goede ervaring bij In den vollen pot, ook weer lievevrouwenkerkhof. Maar dat is weer wat chiquer.
We komen beide met de trein, dus binnenstad/omgeving station is wel een vereistequote:Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.
Buiten de stad is de Mof (Leusden/Woudenberg) absoluut een aanrader. In Leusden is eetcafé De Buurman goed.
De binnenstad al te lang niet meer geweest.
In den vollen pot is nu echt van der Valk niveau, alles uit pakjes en vrij duur. Geen aanrader wat mij betreftquote:Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden daar geweest. Was toen goed en betaalbaar.
Buiten de stad is de Mof (Leusden/Woudenberg) absoluut een aanrader. In Leusden is eetcafé De Buurman goed.
De binnenstad al te lang niet meer geweest.
Dat is jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 15:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
In den vollen pot is nu echt van der Valk niveau, alles uit pakjes en vrij duur. Geen aanrader wat mij betreft
Ja ik vond het ook jammer, want vroeger was er inderdaad wel lekker te eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Een aanrader in Leusden is trouwens Kraton Rosbeijer.
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi cornerquote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Anderhalve dag dagen verven en 1 middag TV-meubeltje monteren en we hebben weer een vrijwel nieuwe frisse woonkamer.
Alleen nu komt het volgende punt...we zitten met ouderwets grote bruine geluidsboxen en dat staat niet mooi bij zo'n strakke witte kamer met een wit hoogglans TV-meubel.
Dus nu op Marktplaats aan het kijken naar mooie witte kleine Bose-boxen.
Hoe kom jij nou bij een winkel in Groningen?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi corner
Idem voor Kraton. Erg erg goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Rumah Makan Malati is een heerlijk authentiek Indonesisch restaurant in Amersfoort, maar dat is wel echt een restaurant en heeft niets meer van een eetcafé.
Oh is Kraton ook Indonesisch dan? Ik ken het niet, maar dan ga ik het eens proberenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem voor Kraton. Erg erg goed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik benlijstjes
aan het maken voor kerst.
Blij dat ik het niet hoefquote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik benlijstjes
aan het maken voor kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |