quote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zit achter het station, dus redelijk in het centrum. Maar niet in het hele oude centrum met winkelgebied (volgens mij is het 5 minuten lopen van het station ofzo).
http://www.mondriaanhuis.nl/artikel/welkom
Maar het echte centrum is wel erg mooi om rond te lopen. Hele oude straatjes en een goede sfeer.
Maak een lekkere pan paella of zo waar je porties van kan invriezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Dus, iets anders.
Vanavond denk ik eindelijk de risotto. Ik heb nog een stukje cheddar die op moet, die kan er door. En wat champignons. En erwtjes.
Morgen dus alleen.
Zaterdag ben ik de hele dag boodschappen doen dus ook iets simpels
En zondag eet ik ook alleen.
Help.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Hier liggen nu allemaal cadeautjes onder de boom![]()
Pakket uit de UK ontvangen
Zat ook een zak vol lekkere kaas in
Zoooooo lief
Meeste thee is hier ook flut. We kopen hier af en toe Dilmah, en hebben veel zelf meegenomen uit Sri Lanka (Zesta, Dilmah en merkloos), waar we nog een behoorlijke tijd mee vooruit kunnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 pakken theeRoss blieft de thee in Nederland niet, van geen enkel merk.
quote:
Welk merk drinkt hij dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 pakken theeRoss blieft de thee in Nederland niet, van geen enkel merk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is timmermannetje bezig het nieuwe TV-meubel in elkaar te zetten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Als mijn auto in de buurt van een put staat, let ik extra op de sleutelbos.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Belt een klant op die zijn sleutelbos in de liftschacht heeft laten vallen. Hem is door de eerste lijn al verteld dat de kosten voor het laten uitrukken van het liftbedrijf, voor zijn eigen rekening zijn. Dat wil hij niet aannemen, dus wordt hij naar mij doorgezet, om hetzelfde nog een keer te horen te krijgen. Woedend is hij. "Waar betaal ik dan VvE-bijdrage voor?". Hij heeft kwaad opgehangen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef AnneX het volgende:
Soo , de schilder heeft doorgewerkt.
Straks een foto van eindresultaat inclusief meubel![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Belt een klant op die zijn sleutelbos in de liftschacht heeft laten vallen. Hem is door de eerste lijn al verteld dat de kosten voor het laten uitrukken van het liftbedrijf, voor zijn eigen rekening zijn. Dat wil hij niet aannemen, dus wordt hij naar mij doorgezet, om hetzelfde nog een keer te horen te krijgen. Woedend is hij. "Waar betaal ik dan VvE-bijdrage voor?". Hij heeft kwaad opgehangen.
Anderhalve dag dagen verven en 1 middag TV-meubeltje monteren en we hebben weer een vrijwel nieuwe frisse woonkamer.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft altijd zo'n troep en gedoe, dat verven, maar jullie zijn zo te zien in een paar dagen helemaal klaar!
Ik ben fan van het Argentijnse restaurant nabij het lievevrouwenkerkhof (El ternero) en ik ben ook erg gecharmeerd van Het Italiaanse restaurant San Giorgio in de Krommestraat, maar die zijn beide wel echt 'restaurants', geen eetcafe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |