Ja, dat snap ik heel goed!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, leuk! Toen ik twee maanden terug in Engeland was was dat wel even slikken, anderhalve minuut nadat je van de boot af bent gereden kom je al een eerste rotonde tegen, die je dus ineens met de klok mee moet nemen!
Paul Hollywood is tamelijk betrouwbaar.. én gebruikt een muffinvorm!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens, vaak als ik online zoek naar iets dan kom ik op de BBC website uit voor recepten![]()
Zo ook voor mincepies.. ik heb mincemeat en wil voor kerst pies maken dusAlleen heb ik geen idee wat een goed recept zou zijn
en ik heb geen vormpjes voor kleine deegbakjes, wel een muffinvorm..
Oh nee! Dat was Myraela!quote:
Gewoon vaak meedoen aan dingen, dan win je wel af en toe watquote:
Mja, nou, ik wil ook niet hele tijd overal m'n gegevens invullen. Of eindeloos op m'n feestboek delen ofzo. Die mensen blokkeer ik namelijk altijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon vaak meedoen aan dingen, dan win je wel af en toe watVooral omdat veel mensen al afhaken omdat ze denken dat ze niet gaan winnen
Ik vul mijn gegevens nooit ergens in, daar krijg je alleen maar rotzooi doorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, nou, ik wil ook niet hele tijd overal m'n gegevens invullen. Of eindeloos op m'n feestboek delen ofzo. Die mensen blokkeer ik namelijk altijd.
Er was een foodblog die ik met veel plezier volgde....tot mevrouw een kind kreegquote:Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als het geklets achtergrondinformatie geeft over de totstandkoming van een recept, dan vind ik dat wel interessant.
Maar geblaat over dat de poes ziek is of de prestaties van de gehomescoolde koters of geklaag over de weersomstandigheden, dat sla ik steevast over.
Ja die stond idd op mijn shortlist. Vond er ook een van Marry Berry die er een rol van maakt.. Het is nogal vullend dus wilde ze eigenlijk niet te groot hebben. Even kijken dus wat ik doe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Paul Hollywood is tamelijk betrouwbaar.. én gebruikt een muffinvorm!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1813664/mince-pies
Ik vind de krant weinig meer aan sinds WIjnberg weg is.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:29 schreef minilot het volgende:
Boh, wat is NRC Next toch gezellig! Obscure filmbesprekingen, elke week games, elke week klassieke muziek, gister een artikel over steltlopen, altijd heel veel wetenschap..
Precies zoals ik het ook doe.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:12 schreef minilot het volgende:
Ik print recepten uit wanneer ik ze ga maken, blaadje ligt dan op aanrecht, blaadje na het koken onder de kreukels en vlekken, zo de oudpapierbak in.
Ik reageer straks, moet nu even naar een afspraak. Heb wel wat tips, want ik woon erquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
Wij zitten eigenlijk de laatste tijd vooral bij Shabu Shabu. Het is wel een grotere keten, maar wij vinden het beide erg prettig en veel keus ook buiten visquote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga in januari naar Amersfoort, zijn er nog tips qua eten daar? Niet duur of fancy, maar gewoon een leuk eetcafe of zo? Bijkletsen met een vriendin die ik 8 jaar niet gezien heb
Zit dat in het centrum?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zitten eigenlijk de laatste tijd vooral bij Shabu Shabu. Het is wel een grotere keten, maar wij vinden het beide erg prettig en veel keus ook buiten vis.
Het zit achter het station, dus redelijk in het centrum. Maar niet in het hele oude centrum met winkelgebied (volgens mij is het 5 minuten lopen van het station ofzo).quote:Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit dat in het centrum?
En zijn er nog leuke dingen te bekijken (museum of zo)?
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |