Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Utrecht, dagje proberen een resultaat te krijgen uit een groep van ruim 20 mensen.
Morgen nog een dagje opleiding en dan een soort van vakantie ( met studieverplichtingen). Nog even doorbijten dus
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my assquote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!![]()
Komt er trouwens ook nog wel wat vakantie voor je zónder verplichtingen?
Het bedrijf dat de training gaf, had de matten niet op de grond gelegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een pech
Hebben ze de training daarna aangepast? (als is het domme pech natuurlijk)
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
Vandaag de snelweg op Lonaa?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leukquote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd alvast!Om wat voor soort bedrijf gaat het?
Ach, het kan alle kanten opquote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef morgane het volgende:
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leuk
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo koekies bakken voor in de boom:
http://kitchensimplicity.com/classic-gingerbread-cookies/
Onder andere. Ook brochures, reclameteksten en dergelijkequote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?
Geen idee, dat merk ik vanzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?
Volgens mij wel ja. Al wilde ze die al langer hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef minilot het volgende:
Zeg LHO, heeft die Isegrim van jou dat boek van Holtkamp toevallig besteld vlak nadat een patissier zich in jullie klantenbestand had aangediend?
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef Windigo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren twéé prijzen op een dag gewonnen heb?
Een jaar abonnement op het magazine Foodies via een actie van Sabra Hummus op FB![]()
En een taartkookboekje van de quizavond in Restovanharte gisteren!
Wat had je daarmee gewonnen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?![]()
Inzake dingen winnen.. Ik hik er al een paar dagen tegenaan om de Foodeliciousbox op te zeggen. Ik wil wel opzeggen maar ik voel me daar zo als eerste winnaar van hun fotowedstrijd een beetje lullig over.
Nou, dat zou eigenlijk gewoon een normale extra gratis doos zijn, maar omdat ze zo lyrisch enthousiast waren over mijn foto's kreeg ik een persoonlijk samengestelde doos. Reuze leuk!quote:
Nee de quiz ging over Albert Heijn, want het diner werd gesponsord door Albert Heijn. Aangezien ik over de jaren enorm veel allerhandes verzameld heb, kon ik de feiten moeiteloos oprakelen met mijn fotografische geheugenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?![]()
Inzake dingen winnen.. Ik hik er al een paar dagen tegenaan om de Foodeliciousbox op te zeggen. Ik wil wel opzeggen maar ik voel me daar zo als eerste winnaar van hun fotowedstrijd een beetje lullig over.
Jij voelt je schuldig vanwege 1 doosje met goodies?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, dat zou eigenlijk gewoon een normale extra gratis doos zijn, maar omdat ze zo lyrisch enthousiast waren over mijn foto's kreeg ik een persoonlijk samengestelde doos. Reuze leuk!
Maar mede daarom voel ik me nou een tikkie ongemakkelijk bij opzeggen.
Hmm, dat is wel erg kort dan ja.. Ik zou dat zelf ook niet zo makkelijk kunnen vergeten denk ikquote:
Lonaa 2quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef Windigo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren twéé prijzen op een dag gewonnen heb?
Een jaar abonnement op het magazine Foodies via een actie van Sabra Hummus op FB![]()
En een taartkookboekje van de quizavond in Restovanharte gisteren!
Ja de vorige keer dat ik meedeed aan een loterij voor een goed doel won ik ook meteen 2 prijzen en dat was 3 maanden terugquote:
Ik heb als kind met een kleurwedstrijd een ding gewonnen waar je plaatjes mee kan kijken. En dat was het wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik win echt nooit wathoogstens prullaria..
Ik doe meestal gewoon niet mee aan prijsvragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik win echt nooit wathoogstens prullaria..
Ik koop vaak een lootje bij de wereldwinkel op de jaarmarkt en heb daarmee een hele mooie olifant van papier maché gewonnen.. joepiequote:Op donderdag 18 december 2014 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb als kind met een kleurwedstrijd een ding gewonnen waar je plaatjes mee kan kijken. En dat was het wel.
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik zat te zeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
wat kost die box?
Ik zou het sowieso gewoon opzeggen. Nogal stom om geld aan iets uit te blijven geven wat je eigenlijk niet meer wilt...
Delicious kan ook via e-mail.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moet nog cogas, de delicious en de VI opzeggen.. kan alle 3 alleen telefonisch![]()
Laat zien!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
heb daarmee een hele mooie olifant van papier maché gewonnen.. joepie![]()
Echt?? Kon ik niet terugvinden op de site. Thanx!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Delicious kan ook via e-mail.Heb ik een paar weken geleden toevallig gedaan en had meteen al een bevestiging binnen: klantenservice@deliciousmagazine.nl
Lekker makkelijk! Meestal kan het alleen schriftelijk, bij voorkeur naar een totaal onvindbaar adres.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moet nog cogas, de delicious en de VI opzeggen.. kan alle 3 alleen telefonisch![]()
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat het dan nooit gebeurtquote:Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Meestal kan het alleen schriftelijk, bij voorkeur naar een totaal onvindbaar adres.
En anders laat je toch iemand anders bellen.
Weet ik, daarom juist.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |