Wat een pechquote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.
Tof, gefeliciteerd alvast!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:24 schreef morgane het volgende:
Woei, ik voel me vereerd. Maandag gesprek gehad bij een groot bedrijf dat een vertaler zoekt. Van de acht kandidaten mogen er twee 'door', een assessment maken dus, en daar hoor ik bij
Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Utrecht, dagje proberen een resultaat te krijgen uit een groep van ruim 20 mensen.
Morgen nog een dagje opleiding en dan een soort van vakantie ( met studieverplichtingen). Nog even doorbijten dus
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my assquote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes! Laat ze een poepie ruiken daat in Utrecht!![]()
Komt er trouwens ook nog wel wat vakantie voor je zónder verplichtingen?
Het bedrijf dat de training gaf, had de matten niet op de grond gelegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een pech
Hebben ze de training daarna aangepast? (als is het domme pech natuurlijk)
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. Hij is de niet-studietijd verplicht met mij naar series te kijken, spelletjes te spelen, lekker te eten en met Sam te wandelen. Vrije wil my ass
Vandaag de snelweg op Lonaa?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leukquote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd alvast!Om wat voor soort bedrijf gaat het?
Ach, het kan alle kanten opquote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Argh. Ik ben gewoon meer nerveus dan gisteren.
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef morgane het volgende:
Bedrijfsoplossingen als in: printers, netwerken, documentbeheer. Best technisch ook. De nerd in mij vindt dat leuk
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef minilot het volgende:
Ik ga zo koekies bakken voor in de boom:
http://kitchensimplicity.com/classic-gingerbread-cookies/
Onder andere. Ook brochures, reclameteksten en dergelijkequote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Technische gebruiksaanwijzingen vertalen?
Geen idee, dat merk ik vanzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Blijven zulke koekjes nou lekker? Dat wordt toch slap? Of hang je ze er alleen op Kerst zelf in?
Volgens mij wel ja. Al wilde ze die al langer hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef minilot het volgende:
Zeg LHO, heeft die Isegrim van jou dat boek van Holtkamp toevallig besteld vlak nadat een patissier zich in jullie klantenbestand had aangediend?
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef Windigo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren twéé prijzen op een dag gewonnen heb?
Een jaar abonnement op het magazine Foodies via een actie van Sabra Hummus op FB![]()
En een taartkookboekje van de quizavond in Restovanharte gisteren!
Wat had je daarmee gewonnen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk! Ging de quiz ook over eten?![]()
Inzake dingen winnen.. Ik hik er al een paar dagen tegenaan om de Foodeliciousbox op te zeggen. Ik wil wel opzeggen maar ik voel me daar zo als eerste winnaar van hun fotowedstrijd een beetje lullig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |