Da's een tof boek.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Isegrim het volgende:
'De Banketbakker' van Cees Holtkamp binnen.
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is niet fijn
Ik had vanmiddag iemand in mijn kamer die wel even met geweld zijn zin zou krijgen
Maar daar hebben we gelukkig top beveiliging voor![]()
Ja. Gezellig hequote:
Ahh das sneuquote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin nietquote:Op donderdag 18 december 2014 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?
En dan is het af toch? Top!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Lekker vrij en toch vroeg de wakker voor de schilder
Ik 'moet' met het OV, en het gaat eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 07:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin niet
Gebeurt vaak hoor, en dit geval maakte niet zoveel indruk.
Pfff, auto naar de garage dus 1 x met trein naar werk. Nu alweer hekel aan![]()
Ik hou sowieso niet van mensen, laat staan stinkende (natte hond lucht en zulks)
Zielig!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
quote:
Ik ondertitel Engelse series en zo in het Nederlands. En precies wat je zegt, zowel moeilijk als leukquote:Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
leuk, vanuit welke taal/ talen vertaal je?
Ik ben zelf o.a. freelance vertaler Spaans-Nederlands, maar heb niet zo veel klusjes. Ondertitelen heb ik geen ervaring mee, moeilijk lijkt me, en ook erg leuk.
OUTtvquote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap dat je daar een tikkie de zenuwen over hebt.Maar toch ook wel leuk!
Mogen we weten om welke zender het gaat?
Deze editie was mijn dieptepunt. 32 fouten. Normaal ben ik hier zo goed inquote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef minilot het volgende:
We zouden vanavond naar de bios, maar ik krijg net door: Groot Dictee vanavond!
Da's waar ook!
Geen film dus, in plaats ervan een bloedfanatieke strijd op de bank, stiekem wodka in elkaars sinas gooien, 'mijn pen doet het niet'-smoesjes, en de verliezer slaapt uit wrok en verdriet soms op de bank![]()
Ik en mijn dude zijn tamelijk relaxed in de meeste dingen, maar het Groot Dictee haalt de akeligste taalnazi-heid in ons naar boven.![]()
Wie van jullie gaat er ook voor zitten vanavond?
Maar dan... ferkansie?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Utrecht, dagje proberen een resultaat te krijgen uit een groep van ruim 20 mensen.
Morgen nog een dagje opleiding en dan een soort van vakantie ( met studieverplichtingen). Nog even doorbijten dus
Mooie fotoquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste echte sneeuw in het hoge Noorden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Station zeker, loop vanaf jaarbeursplein naar onze locatie. Stadskantoor weet ik niet precies geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dan... ferkansie?
Utreg! Doe ze de groeten daar, kom je ook in de buurt van het station en het nieuwe stadskantoor?
Dat ben ik met je eens. Ik was er ook niet bar van onder de indruk, en het was naar mijn smaak vooral een vechtfilm. De andere films hadden veel meer aandacht voor het verhaal. Ik vond het wel jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben wat brak na gisteravond tot laat naar de Hobbit gekeken te hebben. Ik vond de film vermakelijk, maar niet meer dan dat eigenlijk. Niet hetzelfde gevoel dat ik ooit had bij Lord of the Rings. En verder een hoop irritaties aan een hoop dingen die niet in de film thuis horen.
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Meestal krijgen 'wij' inderdaad alle eerste shit over ons heen ja. En zijn ze het meeste/ergste al kwijt.
En zijn ze poeslief bij de doc en vpk's.
Maar hé, dat is ons werk en er zijn trainingen (en ervaring) voor.
Windigo is dus wel dezelfde persoon als Selestha, maar niet dezelfde persoon als Windigo?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:48 schreef Windigo het volgende:
Jullie kennen mij allemaal onder de naam Selestha waaronder ik de afgelopen twee jaar meegepost heb. Maar aangezien de meerderheid van jullie kennelijk al een tijdje weet wat mijn oude account was, zie ik geen reden meer om mij te verschuilen achter een andere naam.
Ik heb meer met deze accountnaam, die is veel persoonlijker; en ik zal hem dus vanaf nu weer gebruiken.
Mocht je Selestha? Ik ben dezelfde persoon als Selestha. Niet anders omdat ik mijn oude naam weer opgepikt heb, en niet dezelfde persoon als toen ik hier ooit begon als Windigo. Ik hoop dat de afgelopen twee jaar dat voldoende hebben aangetoond
Dus goedemorgen, en laat de zaken weer hun dagelijkse gang gaan?
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.
Een beetje haarpluizen dit hèquote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Windigo is dus wel dezelfde persoon als Selestha, maar niet dezelfde persoon als Windigo?
Leukquote:
Bij of door een agressietraining? Hoe?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vader doet balie-werk in het ziekenhuis nadat hij, als SEH-verpleegkundige, gedeeltelijk arbeidsongeschikt is geraakt bij een agressie-training.
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij of door een agressietraining? Hoe?
Ik zag niet wie het postte en dacht dat het Groningen was en werd héél blij en besefte toen dat dat domweg niet konquote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste echte sneeuw in het hoge Noorden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wacht ff, je vader is arbeidsongeschikt geraakt bij een trainin?! Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 18 december 2014 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beide. Zat een stukje zelfverdediging bij, verkeerd terecht gekomen, pees beschadigd in schouder, en kan geen gewicht of kracht meer daarop hebben.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:24 schreef morgane het volgende:
Woei, ik voel me vereerd. Maandag gesprek gehad bij een groot bedrijf dat een vertaler zoekt. Van de acht kandidaten mogen er twee 'door', een assessment maken dus, en daar hoor ik bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |