Da's een tof boek.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Isegrim het volgende:
'De Banketbakker' van Cees Holtkamp binnen.
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is niet fijn
Ik had vanmiddag iemand in mijn kamer die wel even met geweld zijn zin zou krijgen
Maar daar hebben we gelukkig top beveiliging voor![]()
Ja. Gezellig hequote:
Ahh das sneuquote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin nietquote:Op donderdag 18 december 2014 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Jemig Molo! Wat gebeurde er precies?
En dan is het af toch? Top!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Lekker vrij en toch vroeg de wakker voor de schilder
Ik 'moet' met het OV, en het gaat eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 07:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij kreeg zijn zin niet
Gebeurt vaak hoor, en dit geval maakte niet zoveel indruk.
Pfff, auto naar de garage dus 1 x met trein naar werk. Nu alweer hekel aan![]()
Ik hou sowieso niet van mensen, laat staan stinkende (natte hond lucht en zulks)
Zielig!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Gezellig heUiteraard
Jammer alleen dat ze thuiskwam en een dood ratje in zijn kooi vond
quote:
Ik ondertitel Engelse series en zo in het Nederlands. En precies wat je zegt, zowel moeilijk als leukquote:Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
leuk, vanuit welke taal/ talen vertaal je?
Ik ben zelf o.a. freelance vertaler Spaans-Nederlands, maar heb niet zo veel klusjes. Ondertitelen heb ik geen ervaring mee, moeilijk lijkt me, en ook erg leuk.
OUTtvquote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap dat je daar een tikkie de zenuwen over hebt.Maar toch ook wel leuk!
Mogen we weten om welke zender het gaat?
Deze editie was mijn dieptepunt. 32 fouten. Normaal ben ik hier zo goed inquote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef minilot het volgende:
We zouden vanavond naar de bios, maar ik krijg net door: Groot Dictee vanavond!
Da's waar ook!
Geen film dus, in plaats ervan een bloedfanatieke strijd op de bank, stiekem wodka in elkaars sinas gooien, 'mijn pen doet het niet'-smoesjes, en de verliezer slaapt uit wrok en verdriet soms op de bank![]()
Ik en mijn dude zijn tamelijk relaxed in de meeste dingen, maar het Groot Dictee haalt de akeligste taalnazi-heid in ons naar boven.![]()
Wie van jullie gaat er ook voor zitten vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |