Jup, blijkbaar.quote:
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasiequote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had een vergadering van een VvE waarvan de vorige voortijdig werd afgebroken omdat het nogal uit de hand liep. Bij een collega, niet bij mij.
Dat is de NVVE.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasie
Wat goed! En terecht ook, gezien je voorbereidingquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze eronder gekregen!Met nog wat complimenten erbij ook!
SPOILER: Tussen niemendalletje en blankebabybilletjesprivilegeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wel fijn als dat ook zijn vruchten afwerpt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! En terecht ook, gezien je voorbereiding
De directeur daarvan is toevallig wel mijn naamgenoot.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees deze afkorting altijd als Vereniging voor Euthanasie
Beter vruchten werpen dan stoelen of kopjes koffie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel fijn als dat ook zijn vruchten afwerpt.
Ze heeft wel een stukkie verlepter hoofd dan jij (scheelt ook wat jaartjes denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De directeur daarvan is toevallig wel mijn naamgenoot.
Van wat ik heb gehoord van zij die erbij waren, ging het wel die kant op.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter vruchten werpen dan stoelen of kopjes koffie.
"Jerry, Jerry!"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord van zij die erbij waren, ging het wel die kant op.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Isegrim het volgende:
'De Banketbakker' van Cees Holtkamp binnen.
Ik geloof dat mijn collega de gespreksleider er liever niet bij was geweest. Die arme man werd levend opgevroten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me wel stiekem mooi om bij te zijn (niet als gespreksleider)
Ja precies, dat is niet fijnquote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn collega de gespreksleider er liever niet bij was geweest. Die arme man werd levend opgevroten.
Ook fijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is niet fijn
Ik had vanmiddag iemand in mijn kamer die wel even met geweld zijn zin zou krijgen
Maar daar hebben we gelukkig top beveiliging voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |