Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden.quote:
Dit is al de tweede keer dat je dat zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden.
Ja had ik gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef golfer het volgende:
Het is een statistisch gewogen score van allerlei andere onderzoeken.
Uitleg staat hier:
http://www.wegwijs.nl/art(...)huizen-van-nederland
Dat is volgens mij ook vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef Molo het volgende:
Ja had ik gezien.
En al die onderzoeken gebruiken (verschillende) indicatoren, die m.i. geen helder en/of compleet beeld geven van 'goede zorg'.
Dat klopt. Deels weggehaald en deels had ik onder een vorig account gepost. Maar daar kreeg ik zoveel ongewenste DM over dat ik nu buurpoes heet.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden.
leuk, vanuit welke taal/ talen vertaal je?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef morgane het volgende:
[..]Nee dat niet, ik ondertitel alleen films en tv-series
Maar toen reageerde ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je dat zegt.
quote:
Snap dat je daar een tikkie de zenuwen over hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook een beetje nerveus. Ik werk al ruim een jaar als ondertitelaar voor een tv-zender, met een 0-urencontract vanuit huis. Vanmiddag is er een kerstborrel en ga ik eindelijk wat collega's ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die daar werkt
Dat riep ik ook vol opluchting halverwge m'n rijles.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef minilot het volgende:
Woei, Lonaa heeft niemand omver gereden!![]()
Voor zover we weten althans![]()
En daarom vind ik dan ook dat er veel te zwaar, kortzichtig en eenzijdig aan de conclusies wordt getild.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook vrijwel onmogelijk.
Er zal altijd aan elk onderzoek dat soort bezwaren kleven.
Ik heb nog wel eens gasten uit Spanje en Italie op t werk, die gaan doodleuk als ontbijt een half pak koekjes in een kom koffie zitten soppen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Molo het volgende:
In de trein in Rome Italiaanse mooie volwassen heren met attaché koffertjes zien zitten.
Vervolgens gaan koffertjes open, ze halen er een kinder bueno uit en beginnen deze bij wijze van ontbijt op te eten.
Heb me kapot zitten lachen maar was heel normaal daar![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Molo het volgende:
Dat er zo ineens een tampon uit je BH valt
Had ik er een uur of wat geleden ingestopt voor als ik naar het toilet moest, maar er kwam steeds wat tussen dus vergeten
Heerlijk, ik hou daar wel vanquote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens gasten uit Spanje en Italie op t werk, die gaan doodleuk als ontbijt een half pak koekjes in een kom koffie zitten soppen.
Had ik er een uur of wat geleden ingestopt voor als ik naar het toilet moest, maar er kwam steeds wat tussen dus vergeten
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, ben nog steeds niet aan de oven toe gekomen om schoon te maken... uitstellen FTW
http://www.volkskrant.nl/(...)e-kerstdag~a3813140/quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds aan het uistellen. Moet het toilet nog verder schoonmaken, 2 wassen draaien, stofzuigen, dweilen, hond uitlaten, kerstboodschappenlijst maken. Meh. Eigenlijk wil ik niks.
ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Molo het volgende:
Daar heb ik echt geen zin in hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-kerstdag~a3813140/
We hebben volgende week maandag en dinsdag de kinderen (ze willen naar de Grote Markt in Haarlem vanwege SR) en kleinkinderen op bezoek, dus kunnen we eigenlijk pas woensdag echt kerstinkopen gaan doen, ware het niet dat we niet aan kerst doen. Dus gewone boodschappen in ultradrukke winkels.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen zin in hoor.
Ik ga zaterdag naar de groothandel, begin van de week nog een keer naar de markt/supermarkt en dan is het prima.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!
Ha, leuk! Over hoeveel koters in welke leeftijden hebben we het dan precies?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben volgende week maandag en dinsdag de kinderen (ze willen naar de Grote Markt in Haarlem vanwege SR) en kleinkinderen op bezoek
Niet al het nageslacht is er hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef minilot het volgende:
Ha, leuk! Over hoeveel koters in welke leeftijden hebben we het dan precies?
Ah, de jarige Babi J! Die is al wel oud genoeg op een liedje aan te vragen bij Serious Request, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet al het nageslacht is er hoor.
In dit geval praten we over een koter van 27 met een vriendin van 25 en een kleinkind die gisteren 5 werd en een kleinkind die bijna 7 maanden is.
Uiteraard. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kinderen te wijzen op het thema van SR dit jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:30 schreef minilot het volgende:
Ah, de jarige Babi J! Die is al wel oud genoeg op een liedje aan te vragen bij Serious Request, toch?
Dat moet ik dan even opzoeken.. Ik weet door die posts van jou pas net dat het in Haarlem is dit jaar!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kinderen te wijzen op het thema van SR dit jaar.
http://seriousrequest.3fm(...)-in-conflictgebiedenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:35 schreef minilot het volgende:
(Vraag me alleen sterk af hoe je dergelijke problematiek nou met geld kunt bestrijden, maar ik zal me eerst eens wat verder inlezen.)
Mja, da's op zich natuurlijk net zo onnozel als eender welke sponsorloop of bergbeklimmerij voor het goede doel - de 'prestatie' staat inhoudelijk los van het doel van de geldinzameling.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
Ik vind dat vasten dat die DJ's in dat glazen huis doen trouwens nergens op slaan in dit geval.
Hee, iets anders: is dat wat: lychees van de Lidl? Heb ze daarvandaan ngo nooit gegeten.quote:
Ja helemaal prima! Ietsjes kleiner dan welke ik had vandaag van de Poiesz maar qua smaak vind ik ze van de Lidl wat zoeter en sappigerquote:Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, iets anders: is dat wat: lychees van de Lidl? Heb ze daarvandaan ngo nooit gegeten.
That's TV radio man.. geven wat mensen willen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef golfer het volgende:
Als je betrokken bent bij het onderwerp van SR geef je geld. Ongeacht of er een stel malloten in een glazen huis een paar dagen alleen op sapjes leven of niet.
Nog nooit lychees gehad?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef minilot het volgende:
Hee, iets anders: is dat wat: lychees van de Lidl? Heb ze daarvandaan ngo nooit gegeten.
Ik volgens mij ook nooit.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel, ik heb dit hier nu liggen en heb het ook nog nooit gegeten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |