abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147661985
  woensdag 17 december 2014 @ 08:52:12 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147661997
Is dat de was van een maand, J.?
The love you take is equal to the love you make.
pi_147662008
Dit is een droogkast.

Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.

Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.

En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
  woensdag 17 december 2014 @ 08:54:46 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147662022
Maar geen stress als je wasmachine of droger kapot gaat.
pi_147662023
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Is dat de was van een maand, J.?
Nu hadden we:

witte was inclusief beddengoed
gekleurde was
donkere was
wol was
2 machines met 60 graden was (handoeken, ondergoed). Pastte net niet in 1 machine.
90 graden was (vaatdoekjes).

Dit is denk ik 2 weken, maar moest nu wel gedaan worden omdat we vrijdag naar het zuiden gaan, en dan graag schone kleren meenemen...
pi_147662031
Nooit gezien, zo'n kast. Handig!
pi_147662061
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:54 schreef Lienekien het volgende:
Maar geen stress als je wasmachine of droger kapot gaat.
Nee, dat klopt! :Y
pi_147662094
Scheelt ook ruimte in je huis :D ;)
pi_147662207
Hier elke dag was nu. Geen droger dus permanent rek in de kamer. T droogt wel lekker snel nu we flink stoken.
Kwak
pi_147662447
Goedemorgen.

Hier niet iedere dag wassen omdat de was niet zo snel droogt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_147662488
Hier ook net een was in de wasmachine gedaan. Voorzichtig met bukken, want plots heftige oorpijn 8)7
Ik wist dat er nog een kind in mij zat, maar om dat nou als een oorontsteking naar buiten te laten komen ben ik het niet mee eens.

Boeiende gesprekken vannacht *) Ik heb ook al heel veel dode mensen gezien :Y Maar dat was in medische hoedanigheid en om te schouwen. Wel bijna een net aan zelfmoord overleden meisje gezien, maar was te lui om een stuk met de beveiliger mee te lopen om aan te wijzen waar ik betreffend meisje voor het laatst had gezien. Nadat ik hoi had gezegd had ze zich binnen enkele minuten verhangen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147662727
Ik vind het niet zo erg dat mijn lijken zich beperken tot oma's en opa's die netjes opgebaard liggen.. O-)
pi_147662776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat mijn lijken zich beperken tot oma's en opa's die netjes opgebaard liggen.. O-)
Check *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2014 @ 09:59:28 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147662916
Ik vond de was een leuker onderwerp.
pi_147662985
Mijn "lijken in het wild" beperken zich tot 2 motorrijders, die er achter kwamen dat je op een weg met een maximumsnelheid van 60 de bocht niet met >160 kunt nemen.

Dat zag er overigens minder gruwelijk uit dan een opgebaard lijk van iemand (moeder van een vriend) die 'alles zo natuurlijk mogelijk' wilde. Leverkanker, wilde geen euthanasie, chemo of wat dan ook. Dus dat was een geel vermagerde mummie nog voor ze was overleden. Opbaren ook zo natuurlijk mogelijk, dus opengesperde mond, ingevallen kop, geel. Ze zouden dat lichaam zo in een zombiefilm kunnen gebruiken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_147663018
Mijn oom zag er ook zo uit nadat ie overleden was aan kanker, en ook dat vond ik gruwelijker dan de motorrijder en autorijder die ik langs de kant van de weg zag.
pi_147663216
quote:
9s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond de was een leuker onderwerp.
Om je op te vrolijken:

Ik ga vanavond naar de film met K. *) *O*

maar misschien word ik daar vrolijker van dan jij :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2014 @ 10:16:43 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om je op te vrolijken:

Ja, is mis alle FB-info, hč? Maar ik heb geloof ik ook nog geen grap gemaakt over trouwen en kinderen. :)

Veel plezier. :*
  woensdag 17 december 2014 @ 10:17:46 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663290
Even iets heel anders.

Dit was in 2013 onze vakantiekip.

pi_147663298
Mogguh :W
Wat gaat deze SC hard zeg. Gisteren afgezwaaid bij pagina 8 van 13 en nu al een nieuw topic. :o
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:18:30 #21
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_147663307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om je op te vrolijken:

De Hobbit?

Wij gaan waarschijnlijk vanavond ook :)
  woensdag 17 december 2014 @ 10:18:46 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_147663312
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Even iets heel anders.

Dit was in 2013 onze vakantiekip.

[ afbeelding ]
En dit jaar lag hij op je bord? :P
pi_147663315
We gaan niet altijd zo hard hoor. ;)
pi_147663372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De Hobbit?

Wij gaan waarschijnlijk vanavond ook :)
:Y Helaas de 3D-versie, maar de normale begon te laat :{
  woensdag 17 december 2014 @ 10:22:11 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En dit jaar lag hij op je bord? :P
Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.

Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken. :{

Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
pi_147663423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.

Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken. :{

Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
Een slimme kip, die zijn zeldzaam!
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:27:36 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663515
Oook veel dode kippen gezien :P

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een baggerweer.. Wilde wandelen maar het regent, stormt en het is 4 graden :(

Dus nu maar beneden alles schoonmaken, boodschappen doen, eten voorbereiden en... jawel 1 vd stomste klussen: De oven goed schoonmaken :r

Einde klaagpost :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oook veel dode kippen gezien :P
Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 10:30:40 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663706
Over een half uur heb ik rijles en ik ben nu nerveus. :')
  woensdag 17 december 2014 @ 10:41:16 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663832
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147663843
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Professioneel gifmenger.
pi_147663845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. :P
pi_147663860
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een droogkast.

[ afbeelding ]

Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.

Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.

En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
Ziet er gaaf uit, zeg! :) Maarreh, kun je daar niet gewoon met een laptop en een thermoskan koffie nuttige dingen doen terwijl je was draait en droogt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_147663861
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Ja, eerste les.

Het telefoongesprek was tof. Het is een vrouw en ik heb een kennis die ook daar, bij haar, gelest heeft. Was voor mij de reden om deze rijschool/haar te bellen, dus ik verwacht wel dat dat goed komt. :Y
pi_147663933
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
:')
pi_147663939
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
pi_147663967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
pi_147664001
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
pi_147664009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
Ik struisvogel niet, met een vader die zijn hele leven ons brood heeft verdiend met grafmonumenten maken en verkopen ben ik me terdege bewust dat we allemaal een keer doodgaan.

Maar dode mensen hoef ik niet te zien. Eigen opa's en oma's niet gezien. Eerste lijk dat ik zag was de opa van J. Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
Kwak
pi_147664017
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
^O^
pi_147664031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.

Edit: over lijkenkijken - ik ben er niet bang voor maar ik herinner me mijn naasten liever zoals ik ze levend en liefst gezond gekend heb. Als ik aan opa terugdenk zie ik hem niet mager en verward zoals in t ziekenhuis, maar zoals hij daarvoor nog was :Y
Kwak
pi_147664043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
O, dat is lekker zeg! :+

Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
pi_147664064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
pi_147664086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo :)
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:51:47 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147664089
Ging de eerste keer gelijk de snelweg al op.. maar ik kon al 10 jaar tractorrijden, dat scheelde .

Succes Lonaa...

Teveel dode mensen gezien van 2 tot 100 jaar..... het is alweer even geleden dus statistisch gezien vallen ze volgend jaar weer met bosjes.
pi_147664095
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
  woensdag 17 december 2014 @ 10:52:38 #48
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147664104
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.

Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.

JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
pi_147664106
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
Ja, maar wel over O+ beeeeebies O+ , dus ik slik het weg. :D
pi_147664167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
Nou, ja, het is meer dat ik heel graag de O+ vrijheid O+ wil ervaren van het in een auto stappen en ergens heen gaan. :Y Dat mis ik nu wel. En je loopt er gewoon vaak tegen aan dat het onhandig is dat je niet kunt rijden. Lief heeft ook geen rijbewijs trouwens.

Ik heb, toen ik 18 werd, ook rijlessen cadeau gekregen. Ik woonde toen bij m'n oom en tante, fervent motorrijders. Dat leek me ook wel gaaf. Dus ipv autorijlessen, nam ik motorrijlessen.

omg, word vervolgd. auto is er.
pi_147664171
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Kwak
pi_147664193
Succes Lonaa! :D
pi_147664211
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.
Lollig perspectief! O+
pi_147664223
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo :)
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
Ik woonde ook in een dorp hoor! :P

Gewoon een verschil van methode. Ik vond t juist fijn om die eerste les rustig te oefenen met kijken (goe ver vooruit? Wat zie je in je spiegels) en sturen en gas geven.

Maar goed heb ook 40 lessen nodig gehad, daarna wel in 1 keer geslaagd.
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 10:58:00 #55
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147664249
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_147664269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.
Lollig perspectief! O+
Interwebs generatie.

Hij is vooral een trollbaby omdat hij prima flesjes dronk tussendoor voooor ik besloot om de borstvoeding af te gaan bouwen. Sinds ik eindelijk de knoop heb doorgehakt met heel veel tranen en dus nu 1 voeding vervang (langzaam afbouwen) weigert hij soms of drinkt m maar half leeg.

Trollbaby trolls.
}:|
Kwak
pi_147664274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
:D dat had je mijn rij instructeur wel mogen vertellen. Die stuurde me zo hele smalle dijkjes op langs vaarten en zo :X Plekken waar ik nu nog niet graag rij als het er druk is zeg maar :P
Ohja en ik moest ook gewoon alles zelf doen meteen. Hoppa! (in de stad..)
pi_147664518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef broccolitaart het volgende:
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.

Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.

JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
wij kunnen er 2 reserveren. En dan zijn de anderen voor vrije inloop. Bij veel andere mensen kun je alles reserven (vaak 4-5 machines). Dat zou ideaal zijn, want vaak hebben we 4 wassen in één keer....
pi_147664578
Ik weet nog dat ik de eerste keer op de snelweg doodeng vond. T ging zo snel..

Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
pi_147664676
:D
pi_147664947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
Dacht je dat je al gezakt was? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2014 @ 11:33:40 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147665141
Ik heb zelfs Rotterpolderplein in mijn examenronde gehad. :+.
Na 50 lessen in twee pogingen geslaagd.
Het duurde even voordat ik het echt onder de knie had en 'lekker in de auto zat'.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 17 december 2014 @ 11:39:54 #63
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_147665276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

Jeetje wat n geluk!

Ik heb geloof ik al 80 rijlessen gehad, en 4 keer gezakt, in 5 jaar bij 3 verschillende rijscholen :')
volgende week, zo'n 10 jaar na mijn eerste poging, voor de 3e keer theorie want die is inmiddels ook al twee keer verlopen.

Ondertussen rij ik regelmatig, dat kan ik prima. Ik kan alleen voor geen meter afrijden.

Wat lijken betreft, ik heb er ook heel wat gezien. Je went er aan denk ik. Ik vind het ergens wel fascinerend ook.

Oh, en ik denk dat ik vanmiddag dit ga maken http://www.tastingpage.co(...)t-potato-apple-nests maar dan zonder appel, en de zoete aardappel eerst even bakken in O+ gerookt paprikapoeder O+
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 17 december 2014 @ 11:44:55 #64
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147665403
Een rijbewijs was wel handig geweest. Ik had gisteren een gesprek bij een detacheerder die zei dat er aan de hand van mijn cv best wel wat mogelijkheden waren voor bepaalde functies. Helaas moet ik daar dan in zeker 80% van de gevallen met eigen vervoer (lees: een auto + rijbewijs hebben) kunnen komen, vanwege de ligging van en werktijden bij dergelijke bedrijven. Ergens wist ik dat al wel, maar het voelt toch als een dode mus.
pi_147665593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef Vork het volgende:
Een rijbewijs was wel handig geweest. Ik had gisteren een gesprek bij een detacheerder die zei dat er aan de hand van mijn cv best wel wat mogelijkheden waren voor bepaalde functies. Helaas moet ik daar dan in zeker 80% van de gevallen met eigen vervoer (lees: een auto + rijbewijs hebben) kunnen komen, vanwege de ligging van en werktijden bij dergelijke bedrijven. Ergens wist ik dat al wel, maar het voelt toch als een dode mus.
En ik heb een rijbewijs en doe er eigenlijk niets mee :+
pi_147665771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dacht je dat je al gezakt was? :D
ja, absoluut. Gelukkig was hij gelijk duidelijk!
pi_147666446
*O*
Was ik weer! *O*

Ik moest alles zelf doen. :P Ze hielp een beetje met remmen. 'Rij maar gewoon, ik rem wel'
Ja, dat werkt dus niet he, zo tegen natuurlijk. Lekker zelf remmen. O+

Heb een stukje woonwijk, singel, industrieterrein, grote kruispunten, kleine kruispunten, 60 weg, 30 weg, de hele mikmak gehad.

Heb maar 1 x op een T-splitsing het verkeer opgehouden. :+ En geen afslaande auto gehad. *O*
En 1 x zei ze dat het wel iets langzamer mocht omdat ze op die weg nog wel eens flitsen en ik 60 reed ipv 50. :+

Gelijk een zwikje lessen gepland. Nog 3 tot de kerst. :P
  woensdag 17 december 2014 @ 12:28:39 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147666497
Spannend hoor, Lonaa. Ik heb nog nooit gelest. Doe het dus al mijn leven lang zonder rijbewijs. Soms denk ik dat ik het gewoon moet gaan doen, maar ik ben een typische denker en verwacht dat het best lastig wordt.
pi_147666607
Klinkt helemaal leuk, Lonaa :Y *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2014 @ 12:55:45 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147667146
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 17 december 2014 @ 12:55:47 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667148
Klinkt prima, Lonaa.

Ik stam nog uit de tijd dat ik na 12 lessen van 10 gulden mijn rijbewijs haalde. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 12:57:19 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667182
Over vrije zorgkeuze gesproken.
Zoek je eigen ziekenhuis maar op.
Mijn buurtsupertje waar ik bij de dermatoloog zit staat op 3 en de andere waar ik bij de Internist loop staat op 7.

http://www.wegwijs.nl/besteziekenhuis
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147667193
Ik heb niet zo'n moeite met praten/denken over (mijn) sterfelijkheid. Denk zelfs met grote regelmaat over zulke dingen. En ik kom heel graag op begraafplaatsen.
pi_147667223
Begraafplaatsen. O+
pi_147667387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef golfer het volgende:
Mijn buurtsupertje waar ik bij de dermatoloog zit staat op 3 en de andere waar ik bij de Internist loop staat op 7.

Soms worden er heel vage criteria gehandhaafd voor wie beter is of slechter. Je kan blijkbaar zowel 3e als 29ste zijn. Tsja.

'Mijn ziekenhuis' in mijn woonplaats is 6e en 87ste tegelijk.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:07:40 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147667404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef golfer het volgende:

Scores op basis van indicatoren die wat mij betreft voor de patiënt niet veel duidelijkheid geven over de 'goede zorg en randzaken' in het ziekenhuis.

Dat je bij een 'goed' ziekenhuis komt wil niet zeggen dat je hartchirurg ook goed is, dat je operatie goed gaat verlopen en dat de verpleegkundige je vriendelijk je medicatie op tijd geeft.
En andersom ook, een 'slecht' ziekenhuis kan voor jou individueel heel naar zijn qua behandeling en omgang etc.

Hoe het wel zou moeten kan ik 1,2,3 niet zeggen maar dit biedt een valse vorm van transparantie in ieder geval
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 17 december 2014 @ 13:09:08 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147667441
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind OUD leuk, als kwak foto's post van de poes.
Dit bedoelde ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
Oh zo schattig SQ!! O+

Bijzondere dag voor Dyre.

Ahw, Sillie ;( O+

Nikki je ziekenboeg blijft maar vol...

M slaapt (oh... sliep) nog en ik zat na t ontbijt en de was enzo even te haken en chillen. Poes vindt dat ik mijn tijd beter kan besteden...
[ link | afbeelding ]

Nu even de piepende heer des huizes uit bed vissen denk ik.
pi_147667453
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:07 schreef Molo het volgende:
Hoe het wel zou moeten kan ik 1,2,3 niet zeggen maar dit biedt een valse vorm van transparantie in ieder geval
Ben ik met je eens :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 13:12:09 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667513
Het is een statistisch gewogen score van allerlei andere onderzoeken.
Uitleg staat hier:
http://www.wegwijs.nl/art(...)huizen-van-nederland
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:13:59 #80
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147667556
Het enige examen waarvoor ik ooit nerveus ben geweest was mijn rijexamen geloof ik, koffie trilde uit mijn kopje.... Gelukkig was ik het net zo snel weer kwijt toen ik eenmaal reed.
Wel alles in een keer gehaald (theorie zelfs 0 fouten :o )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147667576
BAM. Sollicitatie verzonden.

Voor dat restaurant dat een herstart maakt nu. :+
pi_147667593
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Lonaa het volgende:
BAM. Sollicitatie verzonden.

Voor dat restaurant dat een herstart maakt nu. :+
Goed bezig!! ^O^
Oude brief gerecycled?
Professioneel gifmenger.
pi_147667637
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Goed bezig!! ^O^
Oude brief gerecycled?
Een beetje. :')

De strekking is en blijft natuurlijk hetzelfde. :P Zinnen staan er wel net wat anders.
pi_147667676
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een beetje. :')

De strekking is en blijft natuurlijk hetzelfde. :P Zinnen staan er wel net wat anders.
:D Efficientie!
Professioneel gifmenger.
pi_147667709
quote:
3s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef golfer het volgende:
Het is een statistisch gewogen score van allerlei andere onderzoeken.
Uitleg staat hier:
http://www.wegwijs.nl/art(...)huizen-van-nederland
Nou, ik ben niet erg overtuigd... ik wil gewoon weten waar de kundigste artsen werken, verder niks. Parkeerplaatsten, vriendelijkheid, uitstraling, etc. vind ik echt van veel minder belang. Oh, en gaarne dan wel die arts in de spreekkamer, niet één of andere co-assistent in zijn/haar eerste week. :6
Professioneel gifmenger.
pi_147667733
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik.

[..]

:+ speciaal voor jou
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 13:23:50 #87
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667748
Wat leuk dat je al zo veel mocht doen Lonaa! Ik ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan :)

Ik ben ook een beetje nerveus. Ik werk al ruim een jaar als ondertitelaar voor een tv-zender, met een 0-urencontract vanuit huis. Vanmiddag is er een kerstborrel en ga ik eindelijk wat collega's ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die daar werkt :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:25:51 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef morgane het volgende:
Wat leuk dat je al zo veel mocht doen Lonaa! Ik ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan :)

Ik ben ook een beetje nerveus. Ik werk al ruim een jaar als ondertitelaar voor een tv-zender, met een 0-urencontract vanuit huis. Vanmiddag is er een kerstborrel en ga ik eindelijk wat collega's ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die daar werkt :D
Leuk, allerlei mensen ontmoeten die ondertitelt worden tijdens het spreken. :P
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:26:41 #89
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667794
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk, allerlei mensen ontmoeten die ondertitelt worden tijdens het spreken. :P
:D Nee dat niet, ik ondertitel alleen films en tv-series ;)

Ik vind het altijd zo grappig als bij bepaalde programma's alleen sommige mensen worden ondertiteld. Boer x van Boer Zoekt Vrouw wel, maar boer y weer niet :D
pi_147667816
quote:
_O-
pi_147667919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef morgane het volgende:

Ooh spannend wel ja! :) Veel plezier!

Ik ben ook benieuwd. Morgen m'n tweede les gepland. :+

Maandag kon ze alleen nog maar 's avonds om 20:00 toen ik zei dat ik in het donker rijden wel eng vond zei ze: 'Mooi, doen we dat. Heb je dat gelijk gehad.'
Ok. O+

En volgende week woensdag nog een les gepland. :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:31:35 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef morgane het volgende:

:D Nee dat niet, ik ondertitel alleen films en tv-series ;)

Oh ja. Jij was van de pornofilm-ondertitels. Het hijgen ondertitelt... ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:31:55 #93
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667951
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maandag kon ze alleen nog maar 's avonds om 20:00 toen ik zei dat ik in het donker rijden wel eng vond zei ze: 'Mooi, doen we dat. Heb je dat gelijk gehad.'
Ok. O+

Dank je!

Morgen weer? Dat is fanatiek :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:32:06 #94
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Sssst ;)
pi_147667969
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok. O+

Kijk, dat is een kordate instructrice. Top!
Professioneel gifmenger.
pi_147667976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef morgane het volgende:

[..]

Dank je!

Morgen weer? Dat is fanatiek :D
Ja. :')
Ik geloof dat ik het veel prettiger vind nu ff intensief te lessen dan iedere week een lesje.
pi_147667995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

*gehijg*

:?
Professioneel gifmenger.
pi_147667999
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:32 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kijk, dat is een kordate instructrice. Top!
Ja, vond ik ook. :Y
Ze is ook heel rustig, wel 'hands on', subtiel handje aan het stuur af en toe. Vind ik wel prettig. :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 13:34:16 #99
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147668024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

*gehijg*

:?
Lol. Ik heb één keer een pornofilm ondertiteld et voilá, tot zover mijn reputatie :P
pi_147668041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef morgane het volgende:

[..]

Lol. Ik heb één keer een pornofilm ondertiteld et voilá, tot zover mijn reputatie :P
Hahaha, zo werkt dat op Fok! :+
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:36:02 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147668068
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:

Hahaha, zo werkt dat op Fok! :+
Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden. :')
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')