abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147663423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.

Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken. :{

Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
Een slimme kip, die zijn zeldzaam!
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:27:36 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663515
Oook veel dode kippen gezien :P

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een baggerweer.. Wilde wandelen maar het regent, stormt en het is 4 graden :(

Dus nu maar beneden alles schoonmaken, boodschappen doen, eten voorbereiden en... jawel 1 vd stomste klussen: De oven goed schoonmaken :r

Einde klaagpost :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oook veel dode kippen gezien :P
Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2014 @ 10:30:40 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663706
Over een half uur heb ik rijles en ik ben nu nerveus. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:41:16 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663832
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147663843
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Professioneel gifmenger.
pi_147663845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. :P
pi_147663860
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een droogkast.

[ afbeelding ]

Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.

Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.

En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
Ziet er gaaf uit, zeg! :) Maarreh, kun je daar niet gewoon met een laptop en een thermoskan koffie nuttige dingen doen terwijl je was draait en droogt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_147663861
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Ja, eerste les.

Het telefoongesprek was tof. Het is een vrouw en ik heb een kennis die ook daar, bij haar, gelest heeft. Was voor mij de reden om deze rijschool/haar te bellen, dus ik verwacht wel dat dat goed komt. :Y
pi_147663933
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
:')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147663939
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
pi_147663967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
pi_147664001
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
pi_147664009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
Ik struisvogel niet, met een vader die zijn hele leven ons brood heeft verdiend met grafmonumenten maken en verkopen ben ik me terdege bewust dat we allemaal een keer doodgaan.

Maar dode mensen hoef ik niet te zien. Eigen opa's en oma's niet gezien. Eerste lijk dat ik zag was de opa van J. Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
Kwak
pi_147664017
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
^O^
pi_147664031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.

Edit: over lijkenkijken - ik ben er niet bang voor maar ik herinner me mijn naasten liever zoals ik ze levend en liefst gezond gekend heb. Als ik aan opa terugdenk zie ik hem niet mager en verward zoals in t ziekenhuis, maar zoals hij daarvoor nog was :Y
Kwak
pi_147664043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
O, dat is lekker zeg! :+

Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
pi_147664064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat is lekker zeg! :+

Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
pi_147664086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo :)
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:51:47 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147664089
Ging de eerste keer gelijk de snelweg al op.. maar ik kon al 10 jaar tractorrijden, dat scheelde .

Succes Lonaa...

Teveel dode mensen gezien van 2 tot 100 jaar..... het is alweer even geleden dus statistisch gezien vallen ze volgend jaar weer met bosjes.
pi_147664095
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
  woensdag 17 december 2014 @ 10:52:38 #48
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147664104
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.

Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.

JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
pi_147664106
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
Ja, maar wel over O+ beeeeebies O+ , dus ik slik het weg. :D
pi_147664167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
Nou, ja, het is meer dat ik heel graag de O+ vrijheid O+ wil ervaren van het in een auto stappen en ergens heen gaan. :Y Dat mis ik nu wel. En je loopt er gewoon vaak tegen aan dat het onhandig is dat je niet kunt rijden. Lief heeft ook geen rijbewijs trouwens.

Ik heb, toen ik 18 werd, ook rijlessen cadeau gekregen. Ik woonde toen bij m'n oom en tante, fervent motorrijders. Dat leek me ook wel gaaf. Dus ipv autorijlessen, nam ik motorrijlessen.

omg, word vervolgd. auto is er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')