Een slimme kip, die zijn zeldzaam!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.
Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken.![]()
Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
Ik ookquote:
Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de filmquote:
Theorie al gedaan?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Over een half uur heb ik rijles en ik ben nu nerveus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Over een half uur heb ik rijles en ik ben nu nerveus.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Theorie al gedaan?Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Ziet er gaaf uit, zeg!quote:Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een droogkast.
[ afbeelding ]
Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.
Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.
En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
Ja, eerste les.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film
Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks.
[..]
Ik struisvogel niet, met een vader die zijn hele leven ons brood heeft verdiend met grafmonumenten maken en verkopen ben ik me terdege bewust dat we allemaal een keer doodgaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken.Dichte kisten ftw!
![]()
Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
We zullen zien wat ik wel of niet mag.
Nog 10 minuten.
Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
O, dat is lekker zeg!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had
Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is lekker zeg!![]()
Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.
Ja, maar wel overquote:Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
Nou, ja, het is meer dat ik heel graag dequote:Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid.En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.
Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.
Was je het al lang van plan Lonaa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |