Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is lekker zeg!![]()
Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Ik woonde ook in een dorp hoor!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Interwebs generatie.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.
Lollig perspectief!
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks.
wij kunnen er 2 reserveren. En dan zijn de anderen voor vrije inloop. Bij veel andere mensen kun je alles reserven (vaak 4-5 machines). Dat zou ideaal zijn, want vaak hebben we 4 wassen in één keer....quote:Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef broccolitaart het volgende:
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.
Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.
JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
Dacht je dat je al gezakt was?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet nog dat ik de eerste keer op de snelweg doodeng vond. T ging zo snel..
Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
Jeetje wat n geluk!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet nog dat ik de eerste keer op de snelweg doodeng vond. T ging zo snel..
Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
En ik heb een rijbewijs en doe er eigenlijk niets meequote:Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef Vork het volgende:
Een rijbewijs was wel handig geweest. Ik had gisteren een gesprek bij een detacheerder die zei dat er aan de hand van mijn cv best wel wat mogelijkheden waren voor bepaalde functies. Helaas moet ik daar dan in zeker 80% van de gevallen met eigen vervoer (lees: een auto + rijbewijs hebben) kunnen komen, vanwege de ligging van en werktijden bij dergelijke bedrijven. Ergens wist ik dat al wel, maar het voelt toch als een dode mus.
Soms worden er heel vage criteria gehandhaafd voor wie beter is of slechter. Je kan blijkbaar zowel 3e als 29ste zijn. Tsja.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef golfer het volgende:
Over vrije zorgkeuze gesproken.
Zoek je eigen ziekenhuis maar op.
Mijn buurtsupertje waar ik bij de dermatoloog zit staat op 3 en de andere waar ik bij de Internist loop staat op 7.
http://www.wegwijs.nl/besteziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |