Te hoog, te lelijk, geen open voorkantquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef AnneX het volgende:
...teef !![]()
Piet...pag. 12 plaatje 5 http://www.debijenkorf-ma(...)ing/pdf/compleet.pdf
Hier staat de kloond.w.z. een ander onderstel.
Ook bij Castelijn.
Vind je? Duur ja, maar voor de rest vind ik het nogal armoede.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooie spullen heeft die bijenkorf eigenlijk (wel aan den prijsch)
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te hoog, te lelijk, geen open voorkant
Doet je afstandbediening en de koeling het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Deurtjes...alles achter deurtjes.
# wat je niet ziet, is er niet. ( oud ziekenhuis adagium)
Hoe ziet jouw huis er nu dan ongeveer uit?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Mini wat een mooie lamp!!
Wij moeten echt opnieuw inrichten.
De muren waren al zo toen ik er 3 jaar geleden in trok. 2 lange muren gebroken wit, 1 muur donkerrood behang en de muur met schouw met zo'n motiefje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw huis er nu dan ongeveer uit?
Mwoah, wij hebben zo'n tv tegen een witte muur en erg boeiend is het hele systeem niet. Het staat zelfs uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het mooie van een tv aan de muur is het rondom ambilight (mits philips) en als je het goed doet, geen kabels in zicht
[ afbeelding ]
Als je een paar meubels vervangt ben je al een heel eind toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De muren waren al zo toen ik er 3 jaar geleden in trok. 2 lange muren gebroken wit, 1 muur donkerrood behang en de muur met schouw met zo'n motiefje.
Grote grijze hoekbank (die moet vervangen) zo'n ikea lack salontafel (die was gratis), een hele lelijk tv kastje (die was ook gratis), een hele mooie nieuwe hanglamp, een Bambino gaskachel, robuuste tafel met dik blad, stevige, doch versierde witte poten, en 4 verschillende elegante eetkamerstoeltjes.
Oh, en een expeditkast. En een hele grote klok.
Zal eens even kijken of ik wat foto's kan vinden.
Eigenlijk wil ik de muren schilderen, ander spul voor het raam, nieuwe salontafel, nieuw tv kastje, andere kast en nieuwe bank.
Edit: geen fatsoenlijke foto's.
Die was ik (eens per jaar) zelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef AnneX het volgende:
Ja, dat vroeg ik mij af...de gordijnen!
Heb je ze naar de stomerij gedaan of in bad? of even laten uitwaaien aan zee
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je een paar meubels vervangt ben je al een heel eind toch?
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was ik (eens per jaar) zelfEn hang ze half nat weer op.
Vrijdag denk ik, als het kozijn goed droog is
Ja kunnen we effe bij je naar binnen kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal morgen even foto's maken als het weer licht is.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kunnen we effe bij je naar binnen kijken![]()
klinkt wel eh... vreemd
Is het ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:18 schreef morgane het volgende:
Ik vind Funda alleen al leuk om bij anderen naar binnen te gluren
Ik ben ook speciaal voor jou een beetje stilquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan het niet bijhouden hier allemaal.
Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeel lief!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook speciaal voor jou een beetje stil
Fijnwas doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik haal de (kunstof) haakjes er niet af. Blijven prima zitten en zet zo'n fijn/wol wasprogramma aan, dan schommelt ie meer dan ie draait.
Je lijkt wel een 40plusserquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan het niet bijhouden hier allemaal.
Www.accuradio.com en dan een van de honderd kerstkanalen op repeat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kom ik in Kerstsfeer? Echt nog 0,0 hier en het is al volgende week Kerst!
Ik probeerde het net met Mariah Carey, nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
Www.accuradio.com en dan een van de honderd kerstkanalen op repeat.
Hier ook niet, ondanks kerstboom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Je kunt daar lekker uitselecteren. Bijvoorbeeld alleen maar versies van chestnuts roasting... Of alleen dingen met blue in de titel, ouderwetse kerstliedjes, hollywood classic kerst etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeerde het net met Mariah Carey, nog niet gelukt.
Oh man, ben echt zo blij dat ik dáár vanaf ben!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn moeder wel een beetje, die is er door de schooldrukte meestal wel klaar mee.
Dat is wel heel lief!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook speciaal voor jou een beetje stil
Ambilightquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het mooie van een tv aan de muur is het rondom ambilight (mits philips) en als je het goed doet, geen kabels in zicht
[ afbeelding ]
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef borisz het volgende:
En zo heeft het kabinet een probleem met dank aan vertrekkende PVDA'ers.
Kitscherige toestand, ik heb er ook niks me.quote:
Ik heb geen nieuws gezien...vertel? Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Goeie beslissing van de eerste kamer![]()
![]()
Vrije artsenkeuze blijftquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuws gezien...vertel? Wat is er gebeurd?
Nu nog de verzekeraars er helemaal tussenuit halen, de hele farmaceutische industrie saneren en de zorg wordt wellicht nog betaalbaar ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrije artsenkeuze blijft![]()
Das voor de kwaliteit van zorg echt een zegen
Mee eens, ik hou niet zo van al dat commerciële gedoe erom heen en vind voor mezelf dat het afdoet aan de kerstgedachte. Om deze tijd van het jaar probeer ik juist meer te doen voor anderen en wat minder consumeren mag daar wat mij betreft ook bij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier ook niet, ondanks kerstboom.
Ik word sowieso een beetje een grinch, merk ik. Al dat gemaakte gedoe over het lekkerste eten met een thema met kerst, of een rollade wel 'kerstig' is of niet, etc., ik kan me er niet in inleven.
Ja, het is leuk lekker te eten met z'n allen, maar moet het zo over de top?
Maar goed ook, dat is zķ belangrijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeurenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu nog de verzekeraars er helemaal tussenuit halen, de hele farmaceutische industrie saneren en de zorg wordt wellicht nog betaalbaar ook
Blech! met dat 'voor anderen doen' heb ik het al helemaal gehadquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou niet zo van al dat commerciële gedoe erom heen en vind voor mezelf dat het afdoet aan de kerstgedachte. Om deze tijd van het jaar probeer ik juist meer te doen voor anderen en wat minder consumeren mag daar wat mij betreft ook bij.
VVD het land uit knikkeren zou een leuke 1e stap zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeuren
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeuren
Dat lijkt me niet echt de oplossing maar begrijp dat mensen het weleens zo simpel bekijken ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VVD het land uit knikkeren zou een leuke 1e stap zijn
Interessant dat je zo op mij reageert, ik haal even mijn topic van een weekje terug erbijquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blech! met dat 'voor anderen doen' heb ik het al helemaal gehadAllemaal mensen die nooit ene reet om een ander geven staan vooraan om te laten zien 'hoe goed' ze wel niet zijn rond kerst
![]()
![]()
x1000
En dan vervolgens weer doodleuk op een of andere asociale partij stemmen om de eigen portemonnee tevreden te houden..
Vals sentimenteel gedoe
Ik zeg ook 1e stap hequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt de oplossing maar begrijp dat mensen het weleens zo simpel bekijken ja.
Alles moet dan anders, maatschappen weg, opleidingen anders, andere inschalingen, verdienmodel moet anders etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijn
Zie hoe onwijs goed de zorg in de VS is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijn
Ik reageer alleen op jou omdat jij er toevallig over begint, niet omdat ik nu denk dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Interessant dat je zo op mij reageert, ik haal even mijn topic van een weekje terug erbij
KLB / Kerst-Hypocrisie
Ik kan daar namelijk ook helemaal niet tegen. Maar ik ben dan ook geen hypocriet die op een asopartij stemt..
GAAAAAAAF!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het niet zekerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op jou omdat jij er toevallig over begint, niet omdat ik nu denk dat jij dat doet.Sorry als dat zo over kwam, dat was niet de bedoeling
Ja.. en ergens he.. ik WIL helemaal niet kiezen. Ik wil er gewoon van uit kunnen gaan altijd bij de juiste arts terecht te komen..quote:
Maar waarom nou met kerst bewuster of meer?? Ik begrijp dat niet zo goed..quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het niet zekerIk dacht alleen dat mijn topic wel duidelijk verwoordde hoe ik daar over denk
Ik denk er dus het hele jaar zo over, en doe er met kerst nog iets bewuster aan
Ik wil juist wel kiezen. Het lokale ziekenhuis (3 keer geweest nu) is echt prut. Dus een volgende keer ga ik graag naar een ziekenhuis in de volgende stad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en ergens he.. ik WIL helemaal niet kiezen. Ik wil er gewoon van uit kunnen gaan altijd bij de juiste arts terecht te komen..
Als je er om deze reden niet aan begint gaat het inderdaad nooit lukken. Vuilnisvatbesluitvorming noemen ze dat ook wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles moet dan anders, maatschappen weg, opleidingen anders, andere inschalingen, verdienmodel moet anders etc etc.
Gaat binnen 20 jaar niet gebeuren hoor.
Ja dat ligt natuurlijk een beetje aan met wie je praatquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar waarom nou met kerst bewuster of meer?? Ik begrijp dat niet zo goed..
Dat laatste ben ik helemaal met je eens! En over dat eerste: dat zou dus gewoon niet mogelijk moeten zijn wmb, precies wat ik bedoel dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil juist wel kiezen. Het lokale ziekenhuis (3 keer geweest nu) is echt prut. Dus een volgende keer ga ik graag naar een ziekenhuis in de volgende stad.
Sowieso ben ik erg tegen de regierol van verzekeraars in de zorg. Dat zijn een soort van boekhouders, die kennen maar 1 type kwaliteit: geld. En daaraan is goede zorg niet af te meten.
Is dat niet beetje krom aangezien je zelf wel in die context een kerstpakket accepteert??quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou niet zo van al dat commerciële gedoe erom heen en vind voor mezelf dat het afdoet aan de kerstgedachte. Om deze tijd van het jaar probeer ik juist meer te doen voor anderen en wat minder consumeren mag daar wat mij betreft ook bij.
Kleine stapjes tegelijk lijkt me ook wel een goede manier. Niet gelijk alles op zijn kop.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er om deze reden niet aan begint gaat het inderdaad nooit lukken. Vuilnisvatbesluitvorming noemen ze dat ook wel.
Beginnen bij een principiële keuze over je stelsel, dan volgt de rest ook wel. Of alles dan anders moet valt m.i. te bezien.
Als je geld hebt wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie hoe onwijs goed de zorg in de VS is.
Krom? Heb je enig idee hoe mijn omstandigheden zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat niet beetje krom aangezien je zelf wel in die context een kerstpakket accepteert??
Ja, daar gaan we. Voor mij betekent het niet echt ietsquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat ligt natuurlijk een beetje aan met wie je praatIk ben hier het hele jaar mee bezig, dus wellicht vraag je het aan de verkeerde.
Ik vind de kerstperiode sowieso een tijd van bezinning, naar binnen keren en nadenken over je gedrag als mens. Ik beschouw Jezus als een voorbeeld en bekijk voor mezelf in hoeverre ik het afgelopen jaar wat heb gedaan voor mijn medemens en wat ik het jaar erop beter zou kunnen doen.
Ik doe niet persé meer met kerst, maar ik probeer me wel extra bewust te zijn van de betekenis van deze tijd van het jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Beste kerstfilm ooit!quote:
Je hoeft het dan ook geheel niet met me eens te zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we. Voor mij betekent het niet echt ietsEn Jezus was een Emile Ratelband avant la lettre, heb ik ook niet zo veel mee
![]()
![]()
Sorry, ben én een beetje recalcitrant én niet heel serieus vanaaf..
Nee weet ik niet, alleen moet je dan toch algemene hulp (in welke vorm dan ook) hebben/zoeken en niet alleen met kerst lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Krom? Heb je enig idee hoe mijn omstandigheden zijn?
Ik heb de afgelopen 3 weken van 30 euro geleefd. Ik heb dat pakket nodig omdat ik anders niet rondkom op het moment. Sorry; hier word ik een beetje boos van.. Dus ik laat het hier even bij.
Nou weet ik niet.. ik stelde hem nu aan jou omdat ik benieuwd was waarom kerst anders zou zijn voor jou. Nu weet ik dat..quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je hoeft het dan ook geheel niet met me eens te zijn![]()
Maar die vraag lijkt me relevanter voor iemand die zich het hele jaar nergens mee bezig houdt en met kerst opeens wčl omkijkt naar de medemens
Nou, je bent goed op de hoogte lees ik zo. Als je deze sc een beetje gevolgd hebt weet je dat ik bij het Riagg loop omdat ik momenteel een burn-out heb, daarnaast is recentelijk asperger bij mij gecontstateert. Daarnaast ben ik net 3 maanden terug van een emigratie waarvan ik nog kosten aan het afbetalen ben, čn ik heb net een noodtandarts rekening van 150 euro moeten betalen aan het begin van de maand december,quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, alleen moet je dan toch algemene hulp (in welke vorm dan ook) hebben/zoeken en niet alleen met kerst lijkt mij.
Maar goed, ik weet idd niks van de omstandigheden
Nou ja, als je het er niet over wilt hebben moet je het ook niet vertellen, vind ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Selestha het volgende:
Sorry voor mijn bitse reactie, maar dat ik een kerstpakket nodig heb vind ik zelf al naar genoeg en zo'n opmerking haalt dan wel allerlei pijn naar boven
Ik was helemaal niet op de hoogte. Maar vind wel dat je nu enorm in de slachtofferrol schiet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou, je bent goed op de hoogte lees ik zo. Als je deze sc een beetje gevolgd hebt weet je dat ik bij het Riagg loop omdat ik momenteel een burn-out heb, daarnaast is recentelijk asperger bij mij gecontstateert. Daarnaast ben ik net 3 maanden terug van een emigratie waarvan ik nog kosten aan het afbetalen ben, čn ik heb net een noodtandarts rekening van 150 euro moeten betalen aan het begin van de maand december,
Dus ja, een kerstpakketje kan ik wel gebruiken..
Wat niet vertellen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, als je het er niet over wilt hebben moet je het ook niet vertellen, vind ik.
Maar laatst meldde je nog dat je er financieel nooit beter had voor gestaan dan sinds je terugkomst. En je had wel geld voor die Hello Fresh-box, of hoe heet dat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Krom? Heb je enig idee hoe mijn omstandigheden zijn?
Ik heb de afgelopen 3 weken van 30 euro geleefd. Ik heb dat pakket nodig omdat ik anders niet rondkom op het moment. Sorry; hier word ik een beetje boos van.. Dus ik laat het hier even bij.
Jep, dat had ik ook verkeerd ingeschat, er is in de tussentijd nogal wat veranderd. Dat was overigens in eind september/begin oktober. Toen wist ik nog niet dat er zoveel kosten aan kwamenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar laatst meldde je nog dat je er financieel nooit beter had voor gestaan dan sinds je terugkomst. En je had wel geld voor die Helli Fresh-bix, of hoe heet dat.
Ik verbaasde me ook wel eenbeetje over je FHF-actie eigenlijk.
Niet dat het je niet gegund is natuurlijk, want dat is het je zeker. Het lijkt alleen eenbeetje tegenstrijdig.
Nee, je zegt dat je het naar genoeg vindt dat je zo'n kerstpakket nodig hebt, en dat het pijn naar boven haalt. Als je wilt dat mensen het niet aanhalen, dan is het aller verstandigst het niet te vertellen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat niet vertellen?
Dat ik postte over mijn pakketje is al dagen geleden, toen zijn er geen vragen gesteld. En nu krijg ik opeens te horen dat het ''krom'' is dat ik er een nodig zou hebben. Dat is toch heel wat anders?
Wat is precies de slachtofferol waar ik in schiet? Wat ik net opnoemde zijn feiten, geen emoties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet op de hoogte. Maar vind wel dat je nu enorm in de slachtofferrol schiet.
Mag je doen, is je goed recht, helpt je alleen weinig denk ik
Defensief, keuzes die je zelf maakt of maakte hierin presenteren alsof het je overkomen is, eigen verantwoordelijkheid in je leven kan niet echt te bekennen en een kerstpakketje van Fok 'nodig hebben' is kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat is precies de slachtofferol waar ik in schiet? Wat ik net opnoemde zijn feiten, geen emoties.
Af en toe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Molo het volgende:
Maar goed, dit was de gezellige CUL SC he
Ik was trouwens om die reden overgestapt naar een restitutiepolis. Iets duurder, maar dan ben ik degene die de keuzes maakt en niet mijn verzekeraar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik helemaal met je eens! En over dat eerste: dat zou dus gewoon niet mogelijk moeten zijn wmb, precies wat ik bedoel dus
Maar het afbetalen van je remigratie zal toch geen verrassing zijn geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jep, dat had ik ook verkeerd ingeschat, er is in de tussentijd nogal wat veranderd. Dat was overigens in eind september/begin oktober. Toen wist ik nog niet dat er zoveel kosten aan kwamen
Eigenlijk wel erg, dat je dus een muurtje moet vormen zodat mensen geen valse opmerkingen kunnen maken en anders is het je eigen schuld? Of lees ik dat niet goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Seles: als je je kwetsbaar opstelt kun je geraakt worden. Zeker op een platform als FOK. Minder loslaten is minder munitie geven..
Het gaat tenminste ergens over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Molo het volgende:
Maar goed, dit was de gezellige CUL SC he
Maar zal ik nou nog een biertje drinken? Nu weet ik het niet meer. Je wordt bedankt voor je opmerking.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
Het gaat tenminste ergens over.
Geen gezwam over 'zal ik nog een biertje drinken? Oh, maar doen moet ik naar de koelkast lopen' of 'ik heb geen zin in school' of 'wat was het gezellig op dat feestje' (terwijl driekwart van de sc-ers er niet bij was...).
Doe maar gewoon, je hebt toch geen baan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar zal ik nou nog een biertje drinken? Nu weet ik het niet meer. Je wordt bedankt voor je opmerking.
Ik wilde net zeggen dat de poes zo aan het miauwen isquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef Vork het volgende:
Maar zal ik nou nog een biertje drinken? Nu weet ik het niet meer. Je wordt bedankt voor je opmerking.
Ik lees het eerder dat je selectief moet zijn met wat je deelt. Aangezien het toch voor eeuwig op het internet blijft rondzwerven is het niet onverstandig om daar wellicht wat meer over na te denken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg, dat je dus een muurtje moet vormen zodat mensen geen valse opmerkingen kunnen maken en anders is het je eigen schuld? Of lees ik dat niet goed.
Mocht je op mij doelen, ik werd getriggerd door die link naar topic over kerst hypocrisie. Dat ging bij mij niet samen met kerstpakket vrolijk accepterenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg, dat je dus een muurtje moet vormen zodat mensen geen valse opmerkingen kunnen maken en anders is het je eigen schuld? Of lees ik dat niet goed.
Nou ja, ik vind het cru maar het is natuurlijk wel wat er gebeurt. En ik doel niet op louter valse opmerkingen. Kritische vragen zijn niet per se vals, of niet zo bedoeld althans lijkt me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat bedoelde ik niet helemaal maar heeft wel zeker daar mee te makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik lees het eerder dat je selectief moet zijn met wat je deelt. Aangezien het toch voor eeuwig op het internet blijft rondzwerven is het niet onverstandig om daar wellicht wat meer over na te denken.
Maar zo lees ik het.
Nou ja, ik vind het dus wel jammer dat dat zo is, dat je jezelf niet bloot kunt geven omdat het zo kan backfiren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik lees het eerder dat je selectief moet zijn met wat je deelt. Aangezien het toch voor eeuwig op het internet blijft rondzwerven is het niet onverstandig om daar wellicht wat meer over na te denken.
Maar zo lees ik het.
Ik vind dat ook jammer. Maar iets waar je je dus wel goed bewust van moet zijn helaas..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het dus wel jammer dat dat zo is, dat je jezelf niet bloot kunt geven omdat het zo kan backfiren.
In sommige topics wordt ook gewoon de hele FOK!voorgeschiedenis van betreffende persoon aangehaald. Soms echt geheel onterecht en overbodig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat ook jammer. Maar iets waar je je dus wel goed bewust van moet zijn helaas..
Daarom wil ik er ook afstand van houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind dat ook jammer. Maar iets waar je je dus wel goed bewust van moet zijn helaas..
Zeker op een forum waar mensen alleen maar af kunnen gaan op wat je zelf schrijft, daar een eigen interpretatie van maken en niet het hele verhaal precies kennen.. kan lastig zijn gewoon.
Nja ik zat dat topic van Seles net even te lezen en ik vind het echt een walgelijk topicquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In sommige topics wordt ook gewoon de hele FOK!voorgeschiedenis van betreffende persoon aangehaald. Soms echt geheel onterecht en overbodig.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar het afbetalen van je remigratie zal toch geen verrassing zijn geweest?
En ik snap het hele gedoe van je burn out en Asperger ook niet. Die burnout had je al toen je naar Engeland vertrok. Althans, toen postte je dat je die achter de rug had. Maar nu is hij er weer? En het Riagg dat Asperger constateert, en waardoor jij baangarantie krijgt? Dat is toch best een beetje gek allemaal? Vroegah, onder je andere account (dat heb je zelf verteld hier, voor mensen denken dat ik uit de school klap), heb je ook al wel eens met diagnoses gestrooid en ik hoop maar dat je daarin niet weer doordraaft, maar dat het gewoon goed met je gaat.![]()
Ik zeur wel een beetje door, maar het is niet onaardig bedoeld.
Je wil niet dat ik er op in ga, maar ik kán niet anders als je dingen zo stelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar het afbetalen van je remigratie zal toch geen verrassing zijn geweest?
En ik snap het hele gedoe van je burn out en Asperger ook niet. Die burnout had je al toen je naar Engeland vertrok. Althans, toen postte je dat je die achter de rug had. Maar nu is hij er weer? En het Riagg dat Asperger constateert, en waardoor jij baangarantie krijgt? Dat is toch best een beetje gek allemaal? Vroegah, onder je andere account (dat heb je zelf verteld hier, voor mensen denken dat ik uit de school klap), heb je ook al wel eens met diagnoses gestrooid en ik hoop maar dat je daarin niet weer doordraaft, maar dat het gewoon goed met je gaat.![]()
Ik zeur wel een beetje door, maar het is niet onaardig bedoeld.
Minimaal 40%?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik snap wel dat je, wanneer je krap bij kas en voorraadkast zit, een pakket met eten, met alle bijbehorende beste bedoelingen accepteert, of het nou vanwege kerst is en of je dat feest nou viert of niet. Ik snap ook heel goed dat er vraagtekens bij worden gezet. Die kun je verwachten, maar niemand is verplicht om zich keer op keer te verantwoorden. Kortom, hier zijn al veel meer post aan gewijd dan noodzakelijk. Ik ga op zoek naar alcohol.
Geen idee wat er in staat, ik heb het niet gelezen, maar dus ook geen aanrader?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik zat dat topic van Seles net even te lezen en ik vind het echt een walgelijk topicIdioten daar..
Neuh.. weinig constructiefquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat er in staat, ik heb het niet gelezen, maar dus ook geen aanrader?
Prima woordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik snap wel dat je, wanneer je krap bij kas en voorraadkast zit, een pakket met eten, met alle bijbehorende beste bedoelingen accepteert, of het nou vanwege kerst is en of je dat feest nou viert of niet. Ik snap ook heel goed dat er vraagtekens bij worden gezet. Die kun je verwachten, maar niemand is verplicht om zich keer op keer te verantwoorden. Kortom, hier zijn al veel meer post aan gewijd dan noodzakelijk. Ik ga op zoek naar alcohol.
Tsja de reacties waren niet erg stijlvol te noemen op zijn minstquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat er in staat, ik heb het niet gelezen, maar dus ook geen aanrader?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik heb in die categorie alleen nog maar wodka in huis. De meest neutrale die ik kon vinden, maar gebruik ik voor de vanille-extract.quote:
Nou.. op zich niets mis mee, zolang je je er van bewust bent dat er ook mensen zijn die dan vragen gaan stellen. Daar moet je maar net tegen kunnenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Selestha het volgende:
Tsja sorry allemaal, soms kan ik wat minder goed inschatten wat ik wel en niet moet posten kennelijk. Maar voor mij is het lastig te volgen waar de grens ligt.
Kennelijk neem ik mensen hier teveel in vertrouwen; en dat is niet goed voor mij.
Ik vertel niets nieuws en wist niet dat je er niet over wilde praten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
[..]
Je wil niet dat ik er op in ga, maar ik kán niet anders als je dingen zo stelt.
Ik vind het ook niet prettig dat er nu allerlei zaken opgerakeld moeten worden uit het verleden, puur omdat ik deze opmerking geplaatst heb.
Ik zie al dat ik helemaal niets had moeten zeggen, en begin me weer af te vragen of ik hier niet beter weg kan blijven aangezien het weer deze kant op gaat.
Ik heb deze diagnose gekregen omdat de anderen dus niet blijken te kloppen. Het is een lang, uitgebreid en gecompliceerd verhaal. Maar ik stel nu toch even een wedervraag; ik heb vijf jaar lang met relatief weinig problemen gefunctioneerd en mijn uiterste best gedaan om hieruit te komen. Helaas is dat niet gelukt en ben ik min of meer terug bij af. Is het dan gek dat ik probeer hier hulp voor te krijgen?
Ik snap echt niet waarom je nu met deze opmerking komt. Ik vind het overbodig en pijnlijk.
Cider. Dat seizoen heb ik dit jaar gemistquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb in die categorie alleen nog maar wodka in huis. De meest neutrale die ik kon vinden, maar gebruik ik voor de vanille-extract.
Een tijdje terug kreeg ik zelfgemaakte cider van iemand, waarvan ik dacht dat ik die allang al had opgedronken, maar dat flesje lag al die tijd dus in mijn koelkast te wachten.
Nou ja, zover ik het begreep was mijn gedrag hiermee in de periode die je noemt een probleem. Ik ben erg bang dat ik weer zo overkom of dat ik mensen van mij vervreemd, daarom hou ik dingen liever voor mezelf. Maar ik vind je reactie nu heel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vertel niets nieuws en wist niet dat je er niet over wilde praten.
Je was er juist altijd heel open over.
Maar ik begrijp dat je dat nu liever niet meer bent. Kon ik niet weten, maar is prima uiteraard.
Ik vind het wel dapper dat je het wil delen. En ik hoop dat je er nu (met hulp) wel uitkomt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Selestha het volgende:
Tsja sorry allemaal, soms kan ik wat minder goed inschatten wat ik wel en niet moet posten kennelijk. Maar voor mij is het lastig te volgen waar de grens ligt.
Kennelijk neem ik mensen hier teveel in vertrouwen; en dat is niet goed voor mij.
Ik vind FHF sowieso een eng kliekje. Vreselijk forum.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, ik mis weer vanalles zie ik?
Ik heb geen mening verder, maar ik zie over het algemeen dat mensen die dingen accepteren in FHF daar nogal eens aan herinnerd worden in andere topics, terecht dan wel onterecht daar ga ik niet over. Voor mij een reden om het sowieso niet te willen noch er aan mee te doen...
Heb zelf geen problemen met 'de kerstgedachte'. Ja, het is beter als mensen het hele jaar goed doen, maar het is w.m.b. beter als ze het alsnog met kerst in gedachten 1 keer per jaar doen dan helemaal nooit... Alle beetjes helpen, etc.
Deze is wel aardig, beetje vlak, maar een goede cider luistert wel nauw. ik had er voorheen ook nooit wat mee, maar sinds ik ben wezen fietsen in Engeland, heb ik toch een aantal goede ciders mogen proeven (en drinkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Cider. Dat seizoen heb ik dit jaar gemist. Vorig jaar nog wel erg goede flessen weten te vinden.
Maar goed, misschien eerdaags maar weer eens plunderen in Ermelo.
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind FHF sowieso een eng kliekje. Vreselijk forum.
Hmm, LIF is soms erg lachwekkend. GC zitten soms paretjes van discussies tussen, KLB is puberaal loltrappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen CUL, CRE en soms TV en TRV leuk.. rest kom ik niet geloof ik
Ja, allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, LIF is soms erg lachwekkend. GC zitten soms paretjes van discussies tussen, KLB is puberaal loltrappen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Het restaurant waar ik driekwart jaar geleden gesolliciteerd heb en na gesprek + meelopen toch uiteindelijk afgewezen werd heeft een maand of wat geleden de deuren gesloten ivm moeilijk rondkomen.
Inmiddels is de tent overgenomen en zag ik net een vacature voor de bediening. Ik denk dat ik maar weer eens een briefje moet typen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten geloof ik
Van de poes??quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind OUD leuk, als kwak foto's post van de poes.
Ik kijk eigenlijk altijd vooral in de actieve topics. En in SHO. En R&Pquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, LIF is soms erg lachwekkend. GC zitten soms paretjes van discussies tussen, KLB is puberaal loltrappen.
SHO? Samenwerkende hulp organisaties?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd vooral in de actieve topics. En in SHO. En R&P
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
SHO? Samenwerkende hulp organisaties?
Showbizz en entertainment. Geloof ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
SHO? Samenwerkende hulp organisaties?
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom er vooral voor de foto's
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Vork het volgende:
Showbizz, Samenwerkende Hulporganisaties.... weinig verschil tegenwoordig.
Tel er een heel incidenteel voetbal/sporttopic bij op en je hebt mijn rijtje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Vork het volgende:
Ik lees bijna nergens meer behalve in CUL, TV soms voor het live commentaar op tv programma's en MUZ. Dat was het wel
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kijk net even in mijn pohi, en daar ziet ik dus ook PTA en NWS staan. Die was ik effies vergeten.daar kijk ik ook wel. Maar inderdaad via de actieve topics.
quote:
Bijna vergeten idd. Wielrennen, schaatsen en atletiek, dat volg ik ook nog wel op Fok.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tel er een heel incidenteel voetbal/sporttopic bij op en je hebt mijn rijtje.
Ik kan mijn mond meestal niet houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.![]()
En meestal lurk ik want ben ik te lui om een reactie te typen. Of vind ik het te zinloos. Of is er al gezegd wat ik wilde zeggen.
Gewoon een tijdje meelezen, dan komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]niks voor mij. 90% van de 'bekende nederlanders herken ik niet' en voor de buitenlandse sterren is dat percentage nog hoger.
Daar zul je mij echt nooit zien reageren... Sport, baaaaaah!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Bijna vergeten idd. Wielrennen, schaatsen en atletiek, dat volg ik ook nog wel op Fok.
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar zul je mij echt nooit zien reageren... Sport, baaaaaah!
Nee, ik fok al genoeg in de andere topics...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje meelezen, dan komt dat vanzelf
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toevoeging.
Jij kan ook nooit je mond houden, zeg.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan mijn mond meestal niet houden.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Vork het volgende:
Het is sowieso al belachelijk dat de zorgverzekeraars ieder jaar meer geld uitgeven aan reclame, promotie en welkomstprullen, zodat iedereen maar overstapt. Ik las laatst dat dat voor dit jaar al om een totaalbedrag van 500 miljoen gaat. 500 miljoen, die dus betaald wordt door de verzekerden en niet aan zorg kan worden besteed. Daar komt nog eens bij dat het ook totaal niet loont om bij een verzekeraar te blijven, want eventuele financieel aantrekkelijke regelingen zijn er voornamelijk voor de nieuwe verzekerden. Zo gaan dus steeds meer mensen rondkijken en overstappen en zullen de verzekeringsmaatschappijen er ook steeds meer geld tegenaan (moeten) om jaarlijks hun zieltjes te winnen.
Een teamsporter als individueel beste sporter van het jaar kiezen vind ik nogal krom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef roos85 het volgende:
Buh Robben sporter van het jaar. Michel Mulder had moeten winnen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht even dat ik een echo hoorde...
Ja, om dan nog de dader te kunnen pakken ben je sowieso te laatquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik stoorde me vooral aan het feit dat dat debiele sportgala ervoor zorgde dat Opsporing Verzocht veel later begon.
Wij kijken daar graag naar, is het lokale nieuws.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, om dan nog de dader te kunnen pakken ben je sowieso te laat
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij kijken daar graag naar, is het lokale nieuws.
Heel SP-achtig dit. Maar ik ben het er wel mee eens. Eventueel kunnen ze de aanvullende verzekeringen wel blijven bieden. Liever zie ik dat ook gewoon standaard in een verzekeringspakket terug. Het gaat wel een hoop banen kosten als ze dat zouden doen. Met de VVD voorop om te komen roeptoeteren dat SP-ideeën altijd nadelig zijn voor de werkgelegenheid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
Zorgverzekeraars moeten worden opgeheven en er moet gewoon weer een soort nationaal ziekenfonds met een basisverzekering voor iedereen komen die niet op winstbasis werkt.
Dat je gedrag destijds een probleem was (voor jou), lijkt me evident toch? Het was nogal hysterisch soms en je zag ook wel dingen die er niet waren, me dunkt. Maar goed, nu hebben we het er alsnog over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou ja, zover ik het begreep was mijn gedrag hiermee in de periode die je noemt een probleem. Ik ben erg bang dat ik weer zo overkom of dat ik mensen van mij vervreemd, daarom hou ik dingen liever voor mezelf. Maar ik vind je reactie nu heel tof eigenlijk
Is er iets wat je niet begrijpt?
Ik heb ooit 1 uitzending gezien, geloof ik ergen in de jaren 70 met Jaap van Meekren en Will Simons(?), daarna nooit meer bekeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben niet voor niets lid van de SP...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Vork het volgende:
Heel SP-achtig dit. Maar ik ben het er wel mee eens. Eventueel kunnen ze de aanvullende verzekeringen wel blijven bieden. Liever zie ik dat ook gewoon standaard in een verzekeringspakket terug. Het gaat wel een hoop banen kosten als ze dat zouden doen. Met de VVD voorop om te komen roeptoeteren dat SP-ideeën altijd nadelig zijn voor de werkgelegenheid.
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeker de helft van de zaken daarin is in Rotterdam meestal.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets lid van de SP...
Opsporing Verzocht en De Rijdende Rechter, vaste prik op dinsdag!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 uitzending gezien, geloof ik ergen in de jaren 70 met Jaap van Meekren en Will Simons(?), daarna nooit meer bekeken.
Wel ongeveer in Bloemendaal. We zijn nu bezig een lokale afdeling op te richten, want die is hier nog niet.quote:
Valt best mee. Ik leef nog steeds!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik roep altijd dat ik nog niet dood gevonden wil worden in Rotterdam en dat de kans vrij groot is als ik er toch naar toe zou gaan.
RR en Verslaafd bij ons.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Opsporing Verzocht en De Rijdende Rechter, vaste prik op dinsdag!Onze enige vaste TV-programma's.
Ik ben er vorig jaar wel 2 x geweest, hoeft van mij niet veel vaker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik leef nog steeds!
Dat blijven wensdromen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
En ik ben ook nog nooit overvallen, neergestoken of verkracht.
De lokalo's hier zijn een beetje een aanfluiting. Ik ben een keer op zo'n vergadering/bijeenkomst geweest en ik heb daar alle eventuele lokaal-politieke aspiraties achtergelaten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef golfer het volgende:
Wel ongeveer in Bloemendaal. We zijn nu bezig een lokale afdeling op te richten, want die is hier nog niet.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Een teamsporter als individueel beste sporter van het jaar kiezen vind ik nogal krom.
Dat hebben we maar één keer gehad en toen konden ze niks vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was toch wel tof aan Rotterdam, altijd schieten om de hoek!
Zonder z'n teamgenoten kan ie nog zo goed zijn, maar is ie niks.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben 1x bedreigd (was eng, ik was heel jong) 1X wilde iemand 's nachts in een soort donker achterpad bij mijn schuur mn fiets (of mij) iets aandoen en die heb ik weggescholden
![]()
Je wilt haar niet in het plat Utregs (Tineke Schouten kan bij haar in de leer) horen schelden. Dan ren je wel weg van die bootwerker die ergens verstopt in B. zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hebben we maar één keer gehad en toen konden ze niks vinden.
Wat we niet moeten vergeten, is dat dit jaar een bijzonder goed sportjaar is geweest voor Nederland. Er zijn dus een hele hoop goede sporters die sporter van het jaar kunnen zijn. In zo'n geval heeft de sporter die de populairste sport beoefend wel een voordeel. en Robben is een van de weinige spelers die je juist heel goed op z'n individuele kwaliteiten komt beoordelen, die acties zijn heel prominent in beeld en daar ligt ook z'n kracht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.
Een sporter is een sporter, daar moet iedereen die een sport beoefend onder kunnen vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef golfer het volgende:
Zonder z'n teamgenoten kan ie nog zo goed zijn, maar is ie niks.
Ik vind dat de sporter van het jaar een individuele sporter moet zijn.
Ik vind Jan Jaap van der Wal prachtig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
JanJaap van der Wal is lekker bezig op rtl4 over schaliegas.
Misschien moet ie de zorgverzekeraars ook even " doen".![]()
Due!en dat allemaal in de nrc?
Ja, of hulzen ofzo...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?
Whut?quote:Oh ik heb echt een keur aan gave schietpartijen meegemaakt in Rotjeknor. Heerlijk! Ook wel eens een lijk gevonden en een keer een beschoten auto achtervolgd. Zo mooi vond ik dat allemaal! En een keer een dode hoer uit de haven gevist.
Dat waren nog eens tijden!
Dude kennende denk ik het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Whut?Je zit toch grapjes te maken hč?
Gelukkig, ik ben niet de enige met een zieke geest!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Lonaa het volgende:
Dat herken ik wel Isegrim.
Of als de hond ineens heel erg veel interesse heeft in een zak of struik, maar nope.
Ik ben ook blij dat te lezen, dat het niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige met een zieke geest!
In NRC? Nee, gewoon in mijn eigen buurtje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
JanJaap van der Wal is lekker bezig op rtl4 over schaliegas.
Misschien moet ie de zorgverzekeraars ook even " doen".![]()
Dude!en dat allemaal in de nrc?
Nee!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, of hulzen ofzo...
[..]
Whut?Je zit toch grapjes te maken hč?
Uur of 1 s´nachts, lagen net in bed. Horen een twee ruziënde mensen, man en een vrouw, de straat in lopen, ging er nogal heftig aan toe. Ruzie liep op, ging over in krijsen, gillen, 4 korte doffe knallen, Iemand die "Oh nee!" riep en totale stilte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?
Op zuid wel eens een inval gehad bij de buren. En de laatste helikopter die ik gezien heb was na mn eigen 112-telefoontje van vorige weekquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Zuid!![]()
![]()
We hebben ook wel eens een helicopter met schijnwerper voor de ruiten gehad. Zit je rustig TV te kijken.
Maar die zocht de buren.
Mčn, zo bekeken maak ik nooit wat mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Zuid!![]()
![]()
We hebben ook wel eens een helicopter met schijnwerper voor de ruiten gehad. Zit je rustig TV te kijken.
Maar die zocht de buren.
Het is echt een aanrader. Maar ja, je moet maar net geluk hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog nooit een lijk gevonden.Bij elke plastic zak in de bosjes verheug ik me weer, maar het is steeds weer een teleurstelling.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Maar ja, je moet maar net geluk hebben natuurlijk.
Ik heb ook wel eens een vermoorde garagehouder gevonden in een weiland nabij Gouda.
Dat was wel voor de krant trouwens. Hadden we dus mooi heet van de naald.![]()
Maar goed, ik wil niet opschepperig doen over mijn aantal lijken verder.
Mijn oom had ook een politiescanner, heerlijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een verhalen LHO!![]()
Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Maar ik leef alleen op als het malloten zijn die elkaar afmaken hoor!
WTF is een plaspop?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een verhalen LHO!![]()
Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Blijf die schoten bizar vinden. Vooral het verloop, hoe het ging, dat gegil, de stilte, en dat er niets maar dan ook niets gevonden was.quote:
quote:Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Een pop waar je geel drinken in duwt en dat drupt er dan aan de onderkant in een veels te dure luier weer uit.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef Isegrim het volgende:
Een pop die plassen kan.Echt een belachelijk stuk speelgoed welbeschouwd.
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een pop waar je geel drinken in duwt en dat drupt er dan aan de onderkant in een veels te dure luier weer uit.
De mijne was seksloos.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?
Dus educatief stelt het ook al niks voor.quote:
Daar had ik mijn vriendje A. voor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus educatief stelt het ook al niks voor.
Niet eens de kans voor een kind om even wat ontdekkingsreizen qua geslachten te doen?
Volgens mij is het niet een heel genderspecifieke onderkant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?
Doktertje spelen was altijd wel leuk al.quote:
De mijne had een metalen gaatje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet een heel genderspecifieke onderkant.
Criminaliteit in Blommendael is echt voor mietjes, golfer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef golfer het volgende:
Het hondje van de overbuurvrouw heeft ooit wildgepoept in de straat verderop.
Gelijk 112 gebeld en helicopters laten inschakelen, maar helaas... de drol is nooit gevonden.
Wij speelden De Vieze Man. Opgegroeid met Koot & Bie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doktertje spelen was altijd wel leuk al.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij speelden De Vieze Man. Opgegroeid met Koot & Bie.
Alleen en geen scharrel opgedoken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu ff gauw tukken in mn luxe 2ps kamer met bad
Ik zou zeggen: Mayonaise! Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van eieren, aan mayonaise.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:18 schreef -Mellow- het volgende:
Lang niet meer geweest in de SC, maar waar beter vragen dan hier
Wij hebben hier thuis ineens heul veul eieren, dus.... hebben jullie nog fijne ideeën anders dan een eitje bakken?
Zelf dacht ik al aan creme brulee en chocolademousse (complementeren elkaar zo mooiqua ingredienten), quiche, shakshuka.... maar het lijkt mij vooral leuk om wat nieuwe gerechten te maken.
God was het maar waar.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:15 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: kippen! Want de ouders van de eieren. Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van kippen, aan hun voorouders.
Maar ongetwijfeld heeft heeft Dude ook wel eens een dooie kip uit een Rotterdamse gracht gered.
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:15 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: kippen! Want de ouders van de eieren. Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van kippen, aan hun voorouders.
Maar ongetwijfeld heeft heeft Dude ook wel eens een dooie kip uit een Rotterdamse gracht gered.
Ja, oké, formeel wel. Maar 'iets uit een gracht vissen' associeer ik toch meer met 020.quote:Op woensdag 17 december 2014 06:16 schreef Molo het volgende:
Ze zien et misschien niet uit als standaard grachten, maar Delfshaven, provenierssingel en bergsingel zijn bij mijn weten ook grachten
Of Den Haag of Delft (voor mij danquote:Op woensdag 17 december 2014 06:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, oké, formeel wel. Maar 'iets uit een gracht vissen' associeer ik toch meer met 020.
Delftquote:Op woensdag 17 december 2014 06:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Of Den Haag of Delft (voor mij dan)
Nee Hagenees, mijn zin is wat krom zie ik nu (is nog vroegquote:
Hageneesquote:Op woensdag 17 december 2014 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Hagenees, mijn zin is wat krom zie ik nu (is nog vroeg)
Maar ook tijd tegen Delft aan gewoond, dus de Haagsche en Delftse grachten zijn voor mij de 'logische grachten'
Super subjectief natuurlijk
Singelsquote:Op woensdag 17 december 2014 06:16 schreef Molo het volgende:
Ze zien et misschien niet uit als standaard grachten, maar Delfshaven, provenierssingel en bergsingel zijn bij mijn weten ook grachten
Officieel toch echt grachtenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SingelsGeen grachten. En Delfshaven.
Catering natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Catering of zelf gekookt door iemand?
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:13 schreef Bluezz het volgende:
Veel meegemaakt met OV maar een trein die te vroeg vertrektIk had m bijna gemist
Wel ff gemeld aan de con. Zegt ie oeps... sorry 4 min te vroeg ja maar iedereen is er toch?
Heb jij zeven wasmachines?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Wij hebben vanmorgen in één keer 7 wassen in de machines hier gedaan. Zo ideaal dat we er straks in één keer vanaf zijn....
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Belangrijker: zijn er ook zeven drogers?!
Beter nog, ik heb er 9! Als ik vroeg genoeg ben, that is. We hebben communale wasmachines voor het hele appartementencomplex. Staan in een apart huis. Daar staan 9 wasmachines, 5 drogers en 2 droogkasten...quote:
Wasserette??quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Wat is een droogkast?
Relaxed, al die wasmachines.
Van die hele grote, zeker? Ik herinner me die uit de studentenflat.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Beter nog, ik heb er 9! Als ik vroeg genoeg ben, that is. We hebben communale wasmachines voor het hele appartementencomplex. Staan in een apart huis. Daar staan 9 wasmachines, 5 drogers en 2 droogkasten...
Dus, nu zit alles in drogers en droogkasten. 2 drogers en 1 droogkast, spullen kunnen gelukkig gecombineerd in de droger Lienekien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |