abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147653830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:

Nja ik zat dat topic van Seles net even te lezen en ik vind het echt een walgelijk topic :X Idioten daar..
Geen idee wat er in staat, ik heb het niet gelezen, maar dus ook geen aanrader? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147653895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee wat er in staat, ik heb het niet gelezen, maar dus ook geen aanrader? :D
Neuh.. weinig constructief :+
pi_147653899
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik snap wel dat je, wanneer je krap bij kas en voorraadkast zit, een pakket met eten, met alle bijbehorende beste bedoelingen accepteert, of het nou vanwege kerst is en of je dat feest nou viert of niet. Ik snap ook heel goed dat er vraagtekens bij worden gezet. Die kun je verwachten, maar niemand is verplicht om zich keer op keer te verantwoorden. Kortom, hier zijn al veel meer post aan gewijd dan noodzakelijk. Ik ga op zoek naar alcohol.
Prima woorden :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147653915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja de reacties waren niet erg stijlvol te noemen op zijn minst :')
pi_147653962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik snap wel dat je, wanneer je krap bij kas en voorraadkast zit, een pakket met eten, met alle bijbehorende beste bedoelingen accepteert, of het nou vanwege kerst is en of je dat feest nou viert of niet. Ik snap ook heel goed dat er vraagtekens bij worden gezet. Die kun je verwachten, maar niemand is verplicht om zich keer op keer te verantwoorden. Kortom, hier zijn al veel meer post aan gewijd dan noodzakelijk. Ik ga op zoek naar alcohol.
:Y ^O^ helemaal mee eens!!
Niet de alcohol, pilletje werkt hier genoeg gelukkig ;)
pi_147654029
Tsja sorry allemaal, soms kan ik wat minder goed inschatten wat ik wel en niet moet posten kennelijk. Maar voor mij is het lastig te volgen waar de grens ligt.

Kennelijk neem ik mensen hier teveel in vertrouwen; en dat is niet goed voor mij.
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:10:30 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147654058
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Minimaal 40%?
Ik heb in die categorie alleen nog maar wodka in huis. De meest neutrale die ik kon vinden, maar gebruik ik voor de vanille-extract.

Een tijdje terug kreeg ik zelfgemaakte cider van iemand, waarvan ik dacht dat ik die allang al had opgedronken, maar dat flesje lag al die tijd dus in mijn koelkast te wachten.
pi_147654081
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Selestha het volgende:
Tsja sorry allemaal, soms kan ik wat minder goed inschatten wat ik wel en niet moet posten kennelijk. Maar voor mij is het lastig te volgen waar de grens ligt.

Kennelijk neem ik mensen hier teveel in vertrouwen; en dat is niet goed voor mij.
Nou.. op zich niets mis mee, zolang je je er van bewust bent dat er ook mensen zijn die dan vragen gaan stellen. Daar moet je maar net tegen kunnen ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:10:48 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_147654084
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Selestha het volgende:

[..]

[..]

Je wil niet dat ik er op in ga, maar ik kán niet anders als je dingen zo stelt.

Ik vind het ook niet prettig dat er nu allerlei zaken opgerakeld moeten worden uit het verleden, puur omdat ik deze opmerking geplaatst heb.

Ik zie al dat ik helemaal niets had moeten zeggen, en begin me weer af te vragen of ik hier niet beter weg kan blijven aangezien het weer deze kant op gaat.

Ik heb deze diagnose gekregen omdat de anderen dus niet blijken te kloppen. Het is een lang, uitgebreid en gecompliceerd verhaal. Maar ik stel nu toch even een wedervraag; ik heb vijf jaar lang met relatief weinig problemen gefunctioneerd en mijn uiterste best gedaan om hieruit te komen. Helaas is dat niet gelukt en ben ik min of meer terug bij af. Is het dan gek dat ik probeer hier hulp voor te krijgen?

Ik snap echt niet waarom je nu met deze opmerking komt. Ik vind het overbodig en pijnlijk.
Ik vertel niets nieuws en wist niet dat je er niet over wilde praten.
Je was er juist altijd heel open over.

Maar ik begrijp dat je dat nu liever niet meer bent. Kon ik niet weten, maar is prima uiteraard.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:11:41 #135
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_147654126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb in die categorie alleen nog maar wodka in huis. De meest neutrale die ik kon vinden, maar gebruik ik voor de vanille-extract.

Een tijdje terug kreeg ik zelfgemaakte cider van iemand, waarvan ik dacht dat ik die allang al had opgedronken, maar dat flesje lag al die tijd dus in mijn koelkast te wachten.
Cider. Dat seizoen heb ik dit jaar gemist :(. Vorig jaar nog wel erg goede flessen weten te vinden.

Maar goed, misschien eerdaags maar weer eens plunderen in Ermelo.
pi_147654169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vertel niets nieuws en wist niet dat je er niet over wilde praten.
Je was er juist altijd heel open over.

Maar ik begrijp dat je dat nu liever niet meer bent. Kon ik niet weten, maar is prima uiteraard.
Nou ja, zover ik het begreep was mijn gedrag hiermee in de periode die je noemt een probleem. Ik ben erg bang dat ik weer zo overkom of dat ik mensen van mij vervreemd, daarom hou ik dingen liever voor mezelf. Maar ik vind je reactie nu heel tof eigenlijk :*

Is er iets wat je niet begrijpt?
pi_147654182
Zo, ik mis weer vanalles zie ik? :7

Ik heb geen mening verder, maar ik zie over het algemeen dat mensen die dingen accepteren in FHF daar nogal eens aan herinnerd worden in andere topics, terecht dan wel onterecht daar ga ik niet over. Voor mij een reden om het sowieso niet te willen noch er aan mee te doen...

Heb zelf geen problemen met 'de kerstgedachte'. Ja, het is beter als mensen het hele jaar goed doen, maar het is w.m.b. beter als ze het alsnog met kerst in gedachten 1 keer per jaar doen dan helemaal nooit... Alle beetjes helpen, etc.

O+
Kwak
pi_147654210
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Selestha het volgende:

Ik vind het wel dapper dat je het wil delen. En ik hoop dat je er nu (met hulp) wel uitkomt. :*
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:13:53 #139
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_147654225
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, ik mis weer vanalles zie ik? :7

Ik heb geen mening verder, maar ik zie over het algemeen dat mensen die dingen accepteren in FHF daar nogal eens aan herinnerd worden in andere topics, terecht dan wel onterecht daar ga ik niet over. Voor mij een reden om het sowieso niet te willen noch er aan mee te doen...

Heb zelf geen problemen met 'de kerstgedachte'. Ja, het is beter als mensen het hele jaar goed doen, maar het is w.m.b. beter als ze het alsnog met kerst in gedachten 1 keer per jaar doen dan helemaal nooit... Alle beetjes helpen, etc.

O+
Ik vind FHF sowieso een eng kliekje. Vreselijk forum.
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:15:17 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147654299
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Anthraxx het volgende:

Cider. Dat seizoen heb ik dit jaar gemist :(. Vorig jaar nog wel erg goede flessen weten te vinden.

Maar goed, misschien eerdaags maar weer eens plunderen in Ermelo.
Deze is wel aardig, beetje vlak, maar een goede cider luistert wel nauw. ik had er voorheen ook nooit wat mee, maar sinds ik ben wezen fietsen in Engeland, heb ik toch een aantal goede ciders mogen proeven (en drinken :P), maar die zijn in Nederland helaas wel lastig te vinden.
pi_147654317
Ik vind eigenlijk alleen CUL, CRE en soms TV en TRV leuk.. rest kom ik niet geloof ik :+
pi_147654392
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind FHF sowieso een eng kliekje. Vreselijk forum.
Ik ben er nog nooit geweest. :+
Professioneel gifmenger.
pi_147654451
Het restaurant waar ik driekwart jaar geleden gesolliciteerd heb en na gesprek + meelopen toch uiteindelijk afgewezen werd heeft een maand of wat geleden de deuren gesloten ivm moeilijk rondkomen.
Inmiddels is de tent overgenomen en zag ik net een vacature voor de bediening. Ik denk dat ik maar weer eens een briefje moet typen. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:17:51 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147654465
Ik vind OUD leuk, als kwak foto's post van de poes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_147654466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen CUL, CRE en soms TV en TRV leuk.. rest kom ik niet geloof ik :+
Hmm, LIF is soms erg lachwekkend. GC zitten soms paretjes van discussies tussen, KLB is puberaal loltrappen.
Professioneel gifmenger.
pi_147654507
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Hmm, LIF is soms erg lachwekkend. GC zitten soms paretjes van discussies tussen, KLB is puberaal loltrappen.
Ja, allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten geloof ik ;)
pi_147654509
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Het restaurant waar ik driekwart jaar geleden gesolliciteerd heb en na gesprek + meelopen toch uiteindelijk afgewezen werd heeft een maand of wat geleden de deuren gesloten ivm moeilijk rondkomen.
Inmiddels is de tent overgenomen en zag ik net een vacature voor de bediening. Ik denk dat ik maar weer eens een briefje moet typen. :+
_O-
Professioneel gifmenger.
pi_147654530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, allemaal dingen waar ik niet op zit te wachten geloof ik ;)
Dat kan. :Y
Professioneel gifmenger.
pi_147654553
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind OUD leuk, als kwak foto's post van de poes.
Van de poes??
Professioneel gifmenger.
pi_147654582
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk altijd vooral in de actieve topics. En in SHO. En R&P
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')