Gelukkig, ik ben niet de enige met een zieke geest!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Lonaa het volgende:
Dat herken ik wel Isegrim.
Of als de hond ineens heel erg veel interesse heeft in een zak of struik, maar nope.
Ik ben ook blij dat te lezen, dat het niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige met een zieke geest!
In NRC? Nee, gewoon in mijn eigen buurtje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
JanJaap van der Wal is lekker bezig op rtl4 over schaliegas.
Misschien moet ie de zorgverzekeraars ook even " doen".![]()
Dude!en dat allemaal in de nrc?
Nee!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, of hulzen ofzo...
[..]
Whut?Je zit toch grapjes te maken hè?
Uur of 1 s´nachts, lagen net in bed. Horen een twee ruziënde mensen, man en een vrouw, de straat in lopen, ging er nogal heftig aan toe. Ruzie liep op, ging over in krijsen, gillen, 4 korte doffe knallen, Iemand die "Oh nee!" riep en totale stilte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?
Op zuid wel eens een inval gehad bij de buren. En de laatste helikopter die ik gezien heb was na mn eigen 112-telefoontje van vorige weekquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Zuid!![]()
![]()
We hebben ook wel eens een helicopter met schijnwerper voor de ruiten gehad. Zit je rustig TV te kijken.
Maar die zocht de buren.
Mèn, zo bekeken maak ik nooit wat mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!
Zuid!![]()
![]()
We hebben ook wel eens een helicopter met schijnwerper voor de ruiten gehad. Zit je rustig TV te kijken.
Maar die zocht de buren.
Het is echt een aanrader. Maar ja, je moet maar net geluk hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog nooit een lijk gevonden.Bij elke plastic zak in de bosjes verheug ik me weer, maar het is steeds weer een teleurstelling.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Maar ja, je moet maar net geluk hebben natuurlijk.
Ik heb ook wel eens een vermoorde garagehouder gevonden in een weiland nabij Gouda.
Dat was wel voor de krant trouwens. Hadden we dus mooi heet van de naald.![]()
Maar goed, ik wil niet opschepperig doen over mijn aantal lijken verder.
Mijn oom had ook een politiescanner, heerlijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een verhalen LHO!![]()
Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Maar ik leef alleen op als het malloten zijn die elkaar afmaken hoor!
WTF is een plaspop?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een verhalen LHO!![]()
Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Blijf die schoten bizar vinden. Vooral het verloop, hoe het ging, dat gegil, de stilte, en dat er niets maar dan ook niets gevonden was.quote:
quote:Ja ik hou ervan. Ik ben een walgelijke sensatiezoeker. Vroeg als kind een politiescanner, maar kreeg een plaspop, weet ik nog.
Een pop waar je geel drinken in duwt en dat drupt er dan aan de onderkant in een veels te dure luier weer uit.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef Isegrim het volgende:
Een pop die plassen kan.Echt een belachelijk stuk speelgoed welbeschouwd.
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een pop waar je geel drinken in duwt en dat drupt er dan aan de onderkant in een veels te dure luier weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |