Te hoog, te lelijk, geen open voorkantquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef AnneX het volgende:
...teef !![]()
Piet...pag. 12 plaatje 5 http://www.debijenkorf-ma(...)ing/pdf/compleet.pdf
Hier staat de kloond.w.z. een ander onderstel.
Ook bij Castelijn.
Vind je? Duur ja, maar voor de rest vind ik het nogal armoede.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooie spullen heeft die bijenkorf eigenlijk (wel aan den prijsch)
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te hoog, te lelijk, geen open voorkant
Doet je afstandbediening en de koeling het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Deurtjes...alles achter deurtjes.
# wat je niet ziet, is er niet. ( oud ziekenhuis adagium)
Hoe ziet jouw huis er nu dan ongeveer uit?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef Lonaa het volgende:
Mini wat een mooie lamp!!
Wij moeten echt opnieuw inrichten.
De muren waren al zo toen ik er 3 jaar geleden in trok. 2 lange muren gebroken wit, 1 muur donkerrood behang en de muur met schouw met zo'n motiefje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw huis er nu dan ongeveer uit?
Mwoah, wij hebben zo'n tv tegen een witte muur en erg boeiend is het hele systeem niet. Het staat zelfs uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het mooie van een tv aan de muur is het rondom ambilight (mits philips) en als je het goed doet, geen kabels in zicht
[ afbeelding ]
Als je een paar meubels vervangt ben je al een heel eind toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De muren waren al zo toen ik er 3 jaar geleden in trok. 2 lange muren gebroken wit, 1 muur donkerrood behang en de muur met schouw met zo'n motiefje.
Grote grijze hoekbank (die moet vervangen) zo'n ikea lack salontafel (die was gratis), een hele lelijk tv kastje (die was ook gratis), een hele mooie nieuwe hanglamp, een Bambino gaskachel, robuuste tafel met dik blad, stevige, doch versierde witte poten, en 4 verschillende elegante eetkamerstoeltjes.
Oh, en een expeditkast. En een hele grote klok.
Zal eens even kijken of ik wat foto's kan vinden.
Eigenlijk wil ik de muren schilderen, ander spul voor het raam, nieuwe salontafel, nieuw tv kastje, andere kast en nieuwe bank.
Edit: geen fatsoenlijke foto's.
Die was ik (eens per jaar) zelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef AnneX het volgende:
Ja, dat vroeg ik mij af...de gordijnen!
Heb je ze naar de stomerij gedaan of in bad? of even laten uitwaaien aan zee
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je een paar meubels vervangt ben je al een heel eind toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |