SHO? Samenwerkende hulp organisaties?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd vooral in de actieve topics. En in SHO. En R&P
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
SHO? Samenwerkende hulp organisaties?
Showbizz en entertainment. Geloof ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
SHO? Samenwerkende hulp organisaties?
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom er vooral voor de foto's
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Vork het volgende:
Showbizz, Samenwerkende Hulporganisaties.... weinig verschil tegenwoordig.
Tel er een heel incidenteel voetbal/sporttopic bij op en je hebt mijn rijtje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Vork het volgende:
Ik lees bijna nergens meer behalve in CUL, TV soms voor het live commentaar op tv programma's en MUZ. Dat was het wel
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kijk net even in mijn pohi, en daar ziet ik dus ook PTA en NWS staan. Die was ik effies vergeten.daar kijk ik ook wel. Maar inderdaad via de actieve topics.
quote:
Bijna vergeten idd. Wielrennen, schaatsen en atletiek, dat volg ik ook nog wel op Fok.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tel er een heel incidenteel voetbal/sporttopic bij op en je hebt mijn rijtje.
Ik kan mijn mond meestal niet houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.![]()
En meestal lurk ik want ben ik te lui om een reactie te typen. Of vind ik het te zinloos. Of is er al gezegd wat ik wilde zeggen.
Gewoon een tijdje meelezen, dan komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]niks voor mij. 90% van de 'bekende nederlanders herken ik niet' en voor de buitenlandse sterren is dat percentage nog hoger.
Daar zul je mij echt nooit zien reageren... Sport, baaaaaah!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Bijna vergeten idd. Wielrennen, schaatsen en atletiek, dat volg ik ook nog wel op Fok.
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar zul je mij echt nooit zien reageren... Sport, baaaaaah!
Nee, ik fok al genoeg in de andere topics...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje meelezen, dan komt dat vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |