De mijne was seksloos.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?
Dus educatief stelt het ook al niks voor.quote:
Daar had ik mijn vriendje A. voor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus educatief stelt het ook al niks voor.
Niet eens de kans voor een kind om even wat ontdekkingsreizen qua geslachten te doen?
Volgens mij is het niet een heel genderspecifieke onderkant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En kan je qua onderkant dan kiezen tussen een meisje of een jongetje?
Doktertje spelen was altijd wel leuk al.quote:
De mijne had een metalen gaatje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet een heel genderspecifieke onderkant.
Criminaliteit in Blommendael is echt voor mietjes, golfer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef golfer het volgende:
Het hondje van de overbuurvrouw heeft ooit wildgepoept in de straat verderop.
Gelijk 112 gebeld en helicopters laten inschakelen, maar helaas... de drol is nooit gevonden.
Wij speelden De Vieze Man. Opgegroeid met Koot & Bie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doktertje spelen was altijd wel leuk al.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij speelden De Vieze Man. Opgegroeid met Koot & Bie.
Alleen en geen scharrel opgedoken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu ff gauw tukken in mn luxe 2ps kamer met bad
Ik zou zeggen: Mayonaise! Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van eieren, aan mayonaise.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:18 schreef -Mellow- het volgende:
Lang niet meer geweest in de SC, maar waar beter vragen dan hier
Wij hebben hier thuis ineens heul veul eieren, dus.... hebben jullie nog fijne ideeën anders dan een eitje bakken?
Zelf dacht ik al aan creme brulee en chocolademousse (complementeren elkaar zo mooiqua ingredienten), quiche, shakshuka.... maar het lijkt mij vooral leuk om wat nieuwe gerechten te maken.
God was het maar waar.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:15 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: kippen! Want de ouders van de eieren. Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van kippen, aan hun voorouders.
Maar ongetwijfeld heeft heeft Dude ook wel eens een dooie kip uit een Rotterdamse gracht gered.
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:15 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: kippen! Want de ouders van de eieren. Maar ik denk altijd, ongeacht de aanwezigheid van kippen, aan hun voorouders.
Maar ongetwijfeld heeft heeft Dude ook wel eens een dooie kip uit een Rotterdamse gracht gered.
Ja, oké, formeel wel. Maar 'iets uit een gracht vissen' associeer ik toch meer met 020.quote:Op woensdag 17 december 2014 06:16 schreef Molo het volgende:
Ze zien et misschien niet uit als standaard grachten, maar Delfshaven, provenierssingel en bergsingel zijn bij mijn weten ook grachten
Of Den Haag of Delft (voor mij danquote:Op woensdag 17 december 2014 06:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, oké, formeel wel. Maar 'iets uit een gracht vissen' associeer ik toch meer met 020.
Delftquote:Op woensdag 17 december 2014 06:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Of Den Haag of Delft (voor mij dan)
Nee Hagenees, mijn zin is wat krom zie ik nu (is nog vroegquote:
Hageneesquote:Op woensdag 17 december 2014 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Hagenees, mijn zin is wat krom zie ik nu (is nog vroeg)
Maar ook tijd tegen Delft aan gewoond, dus de Haagsche en Delftse grachten zijn voor mij de 'logische grachten'
Super subjectief natuurlijk
Singelsquote:Op woensdag 17 december 2014 06:16 schreef Molo het volgende:
Ze zien et misschien niet uit als standaard grachten, maar Delfshaven, provenierssingel en bergsingel zijn bij mijn weten ook grachten
Officieel toch echt grachtenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
SingelsGeen grachten. En Delfshaven.
Catering natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Catering of zelf gekookt door iemand?
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:13 schreef Bluezz het volgende:
Veel meegemaakt met OV maar een trein die te vroeg vertrektIk had m bijna gemist
Wel ff gemeld aan de con. Zegt ie oeps... sorry 4 min te vroeg ja maar iedereen is er toch?
Heb jij zeven wasmachines?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Wij hebben vanmorgen in één keer 7 wassen in de machines hier gedaan. Zo ideaal dat we er straks in één keer vanaf zijn....
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Belangrijker: zijn er ook zeven drogers?!
Beter nog, ik heb er 9! Als ik vroeg genoeg ben, that is. We hebben communale wasmachines voor het hele appartementencomplex. Staan in een apart huis. Daar staan 9 wasmachines, 5 drogers en 2 droogkasten...quote:
Wasserette??quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Wat is een droogkast?
Relaxed, al die wasmachines.
Van die hele grote, zeker? Ik herinner me die uit de studentenflat.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Beter nog, ik heb er 9! Als ik vroeg genoeg ben, that is. We hebben communale wasmachines voor het hele appartementencomplex. Staan in een apart huis. Daar staan 9 wasmachines, 5 drogers en 2 droogkasten...
Dus, nu zit alles in drogers en droogkasten. 2 drogers en 1 droogkast, spullen kunnen gelukkig gecombineerd in de droger Lienekien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |