Ambilightquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het mooie van een tv aan de muur is het rondom ambilight (mits philips) en als je het goed doet, geen kabels in zicht
[ afbeelding ]
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef borisz het volgende:
En zo heeft het kabinet een probleem met dank aan vertrekkende PVDA'ers.
Kitscherige toestand, ik heb er ook niks me.quote:
Ik heb geen nieuws gezien...vertel? Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Goeie beslissing van de eerste kamer![]()
![]()
Vrije artsenkeuze blijftquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuws gezien...vertel? Wat is er gebeurd?
Nu nog de verzekeraars er helemaal tussenuit halen, de hele farmaceutische industrie saneren en de zorg wordt wellicht nog betaalbaar ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrije artsenkeuze blijft![]()
Das voor de kwaliteit van zorg echt een zegen
Mee eens, ik hou niet zo van al dat commerciële gedoe erom heen en vind voor mezelf dat het afdoet aan de kerstgedachte. Om deze tijd van het jaar probeer ik juist meer te doen voor anderen en wat minder consumeren mag daar wat mij betreft ook bij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier ook niet, ondanks kerstboom.
Ik word sowieso een beetje een grinch, merk ik. Al dat gemaakte gedoe over het lekkerste eten met een thema met kerst, of een rollade wel 'kerstig' is of niet, etc., ik kan me er niet in inleven.
Ja, het is leuk lekker te eten met z'n allen, maar moet het zo over de top?
Maar goed ook, dat is zó belangrijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeurenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu nog de verzekeraars er helemaal tussenuit halen, de hele farmaceutische industrie saneren en de zorg wordt wellicht nog betaalbaar ook
Blech! met dat 'voor anderen doen' heb ik het al helemaal gehadquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mee eens, ik hou niet zo van al dat commerciële gedoe erom heen en vind voor mezelf dat het afdoet aan de kerstgedachte. Om deze tijd van het jaar probeer ik juist meer te doen voor anderen en wat minder consumeren mag daar wat mij betreft ook bij.
VVD het land uit knikkeren zou een leuke 1e stap zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeuren
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Nouuuu, dan moet er nog wel meer gebeuren
Dat lijkt me niet echt de oplossing maar begrijp dat mensen het weleens zo simpel bekijken ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VVD het land uit knikkeren zou een leuke 1e stap zijn
Interessant dat je zo op mij reageert, ik haal even mijn topic van een weekje terug erbijquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blech! met dat 'voor anderen doen' heb ik het al helemaal gehadAllemaal mensen die nooit ene reet om een ander geven staan vooraan om te laten zien 'hoe goed' ze wel niet zijn rond kerst
![]()
![]()
x1000
En dan vervolgens weer doodleuk op een of andere asociale partij stemmen om de eigen portemonnee tevreden te houden..
Vals sentimenteel gedoe
Ik zeg ook 1e stap hequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt de oplossing maar begrijp dat mensen het weleens zo simpel bekijken ja.
Alles moet dan anders, maatschappen weg, opleidingen anders, andere inschalingen, verdienmodel moet anders etc etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijn
Zie hoe onwijs goed de zorg in de VS is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Loslaten van het hele idee dat marktwerking de zorg zou verbeteren zou al een flinke stap in de goede richting zijn
Ik reageer alleen op jou omdat jij er toevallig over begint, niet omdat ik nu denk dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Interessant dat je zo op mij reageert, ik haal even mijn topic van een weekje terug erbij
KLB / Kerst-Hypocrisie
Ik kan daar namelijk ook helemaal niet tegen. Maar ik ben dan ook geen hypocriet die op een asopartij stemt..
GAAAAAAAF!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het niet zekerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op jou omdat jij er toevallig over begint, niet omdat ik nu denk dat jij dat doet.Sorry als dat zo over kwam, dat was niet de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |