Valt best mee. Ik leef nog steeds!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik roep altijd dat ik nog niet dood gevonden wil worden in Rotterdam en dat de kans vrij groot is als ik er toch naar toe zou gaan.
RR en Verslaafd bij ons.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Opsporing Verzocht en De Rijdende Rechter, vaste prik op dinsdag!Onze enige vaste TV-programma's.
Ik ben er vorig jaar wel 2 x geweest, hoeft van mij niet veel vaker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik leef nog steeds!
Dat blijven wensdromen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
En ik ben ook nog nooit overvallen, neergestoken of verkracht.
De lokalo's hier zijn een beetje een aanfluiting. Ik ben een keer op zo'n vergadering/bijeenkomst geweest en ik heb daar alle eventuele lokaal-politieke aspiraties achtergelaten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef golfer het volgende:
Wel ongeveer in Bloemendaal. We zijn nu bezig een lokale afdeling op te richten, want die is hier nog niet.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij kijken daar graag naar, is het lokale nieuws.
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Een teamsporter als individueel beste sporter van het jaar kiezen vind ik nogal krom.
Dat hebben we maar één keer gehad en toen konden ze niks vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was toch wel tof aan Rotterdam, altijd schieten om de hoek!
Zonder z'n teamgenoten kan ie nog zo goed zijn, maar is ie niks.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben 1x bedreigd (was eng, ik was heel jong) 1X wilde iemand 's nachts in een soort donker achterpad bij mijn schuur mn fiets (of mij) iets aandoen en die heb ik weggescholden
![]()
Je wilt haar niet in het plat Utregs (Tineke Schouten kan bij haar in de leer) horen schelden. Dan ren je wel weg van die bootwerker die ergens verstopt in B. zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hebben we maar één keer gehad en toen konden ze niks vinden.
Wat we niet moeten vergeten, is dat dit jaar een bijzonder goed sportjaar is geweest voor Nederland. Er zijn dus een hele hoop goede sporters die sporter van het jaar kunnen zijn. In zo'n geval heeft de sporter die de populairste sport beoefend wel een voordeel. en Robben is een van de weinige spelers die je juist heel goed op z'n individuele kwaliteiten komt beoordelen, die acties zijn heel prominent in beeld en daar ligt ook z'n kracht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.
Een sporter is een sporter, daar moet iedereen die een sport beoefend onder kunnen vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef golfer het volgende:
Zonder z'n teamgenoten kan ie nog zo goed zijn, maar is ie niks.
Ik vind dat de sporter van het jaar een individuele sporter moet zijn.
Ik vind Jan Jaap van der Wal prachtig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
JanJaap van der Wal is lekker bezig op rtl4 over schaliegas.
Misschien moet ie de zorgverzekeraars ook even " doen".![]()
Due!en dat allemaal in de nrc?
Ja, of hulzen ofzo...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks vinden? Qua schutters, bedoel je?
Whut?quote:Oh ik heb echt een keur aan gave schietpartijen meegemaakt in Rotjeknor. Heerlijk! Ook wel eens een lijk gevonden en een keer een beschoten auto achtervolgd. Zo mooi vond ik dat allemaal! En een keer een dode hoer uit de haven gevist.
Dat waren nog eens tijden!
Dude kennende denk ik het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Whut?Je zit toch grapjes te maken hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |