quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Vork het volgende:
Het is sowieso al belachelijk dat de zorgverzekeraars ieder jaar meer geld uitgeven aan reclame, promotie en welkomstprullen, zodat iedereen maar overstapt. Ik las laatst dat dat voor dit jaar al om een totaalbedrag van 500 miljoen gaat. 500 miljoen, die dus betaald wordt door de verzekerden en niet aan zorg kan worden besteed. Daar komt nog eens bij dat het ook totaal niet loont om bij een verzekeraar te blijven, want eventuele financieel aantrekkelijke regelingen zijn er voornamelijk voor de nieuwe verzekerden. Zo gaan dus steeds meer mensen rondkijken en overstappen en zullen de verzekeringsmaatschappijen er ook steeds meer geld tegenaan (moeten) om jaarlijks hun zieltjes te winnen.
Een teamsporter als individueel beste sporter van het jaar kiezen vind ik nogal krom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef roos85 het volgende:
Buh Robben sporter van het jaar. Michel Mulder had moeten winnen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht even dat ik een echo hoorde...
Ja, om dan nog de dader te kunnen pakken ben je sowieso te laatquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik stoorde me vooral aan het feit dat dat debiele sportgala ervoor zorgde dat Opsporing Verzocht veel later begon.
Wij kijken daar graag naar, is het lokale nieuws.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, om dan nog de dader te kunnen pakken ben je sowieso te laat
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij kijken daar graag naar, is het lokale nieuws.
Heel SP-achtig dit. Maar ik ben het er wel mee eens. Eventueel kunnen ze de aanvullende verzekeringen wel blijven bieden. Liever zie ik dat ook gewoon standaard in een verzekeringspakket terug. Het gaat wel een hoop banen kosten als ze dat zouden doen. Met de VVD voorop om te komen roeptoeteren dat SP-ideeën altijd nadelig zijn voor de werkgelegenheid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
Zorgverzekeraars moeten worden opgeheven en er moet gewoon weer een soort nationaal ziekenfonds met een basisverzekering voor iedereen komen die niet op winstbasis werkt.
Dat je gedrag destijds een probleem was (voor jou), lijkt me evident toch? Het was nogal hysterisch soms en je zag ook wel dingen die er niet waren, me dunkt. Maar goed, nu hebben we het er alsnog over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou ja, zover ik het begreep was mijn gedrag hiermee in de periode die je noemt een probleem. Ik ben erg bang dat ik weer zo overkom of dat ik mensen van mij vervreemd, daarom hou ik dingen liever voor mezelf. Maar ik vind je reactie nu heel tof eigenlijk
Is er iets wat je niet begrijpt?
Ik heb ooit 1 uitzending gezien, geloof ik ergen in de jaren 70 met Jaap van Meekren en Will Simons(?), daarna nooit meer bekeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben niet voor niets lid van de SP...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Vork het volgende:
Heel SP-achtig dit. Maar ik ben het er wel mee eens. Eventueel kunnen ze de aanvullende verzekeringen wel blijven bieden. Liever zie ik dat ook gewoon standaard in een verzekeringspakket terug. Het gaat wel een hoop banen kosten als ze dat zouden doen. Met de VVD voorop om te komen roeptoeteren dat SP-ideeën altijd nadelig zijn voor de werkgelegenheid.
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeker de helft van de zaken daarin is in Rotterdam meestal.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets lid van de SP...
Opsporing Verzocht en De Rijdende Rechter, vaste prik op dinsdag!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 uitzending gezien, geloof ik ergen in de jaren 70 met Jaap van Meekren en Will Simons(?), daarna nooit meer bekeken.
Wel ongeveer in Bloemendaal. We zijn nu bezig een lokale afdeling op te richten, want die is hier nog niet.quote:
Valt best mee. Ik leef nog steeds!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik roep altijd dat ik nog niet dood gevonden wil worden in Rotterdam en dat de kans vrij groot is als ik er toch naar toe zou gaan.
RR en Verslaafd bij ons.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Opsporing Verzocht en De Rijdende Rechter, vaste prik op dinsdag!Onze enige vaste TV-programma's.
Ik ben er vorig jaar wel 2 x geweest, hoeft van mij niet veel vaker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik leef nog steeds!
Dat blijven wensdromen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Isegrim het volgende:
En ik ben ook nog nooit overvallen, neergestoken of verkracht.
De lokalo's hier zijn een beetje een aanfluiting. Ik ben een keer op zo'n vergadering/bijeenkomst geweest en ik heb daar alle eventuele lokaal-politieke aspiraties achtergelaten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef golfer het volgende:
Wel ongeveer in Bloemendaal. We zijn nu bezig een lokale afdeling op te richten, want die is hier nog niet.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand onderscheidend genoeg is. In het geval van Robben vind ik het zeker niet onterecht, die gozer is fenomenaal dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Een teamsporter als individueel beste sporter van het jaar kiezen vind ik nogal krom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |