abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147661985
  woensdag 17 december 2014 @ 08:52:12 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147661997
Is dat de was van een maand, J.?
The love you take is equal to the love you make.
pi_147662008
Dit is een droogkast.

Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.

Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.

En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
  woensdag 17 december 2014 @ 08:54:46 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147662022
Maar geen stress als je wasmachine of droger kapot gaat.
pi_147662023
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Is dat de was van een maand, J.?
Nu hadden we:

witte was inclusief beddengoed
gekleurde was
donkere was
wol was
2 machines met 60 graden was (handoeken, ondergoed). Pastte net niet in 1 machine.
90 graden was (vaatdoekjes).

Dit is denk ik 2 weken, maar moest nu wel gedaan worden omdat we vrijdag naar het zuiden gaan, en dan graag schone kleren meenemen...
pi_147662031
Nooit gezien, zo'n kast. Handig!
pi_147662061
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:54 schreef Lienekien het volgende:
Maar geen stress als je wasmachine of droger kapot gaat.
Nee, dat klopt! :Y
pi_147662094
Scheelt ook ruimte in je huis :D ;)
pi_147662207
Hier elke dag was nu. Geen droger dus permanent rek in de kamer. T droogt wel lekker snel nu we flink stoken.
Kwak
pi_147662447
Goedemorgen.

Hier niet iedere dag wassen omdat de was niet zo snel droogt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_147662488
Hier ook net een was in de wasmachine gedaan. Voorzichtig met bukken, want plots heftige oorpijn 8)7
Ik wist dat er nog een kind in mij zat, maar om dat nou als een oorontsteking naar buiten te laten komen ben ik het niet mee eens.

Boeiende gesprekken vannacht *) Ik heb ook al heel veel dode mensen gezien :Y Maar dat was in medische hoedanigheid en om te schouwen. Wel bijna een net aan zelfmoord overleden meisje gezien, maar was te lui om een stuk met de beveiliger mee te lopen om aan te wijzen waar ik betreffend meisje voor het laatst had gezien. Nadat ik hoi had gezegd had ze zich binnen enkele minuten verhangen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147662727
Ik vind het niet zo erg dat mijn lijken zich beperken tot oma's en opa's die netjes opgebaard liggen.. O-)
pi_147662776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat mijn lijken zich beperken tot oma's en opa's die netjes opgebaard liggen.. O-)
Check *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2014 @ 09:59:28 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147662916
Ik vond de was een leuker onderwerp.
pi_147662985
Mijn "lijken in het wild" beperken zich tot 2 motorrijders, die er achter kwamen dat je op een weg met een maximumsnelheid van 60 de bocht niet met >160 kunt nemen.

Dat zag er overigens minder gruwelijk uit dan een opgebaard lijk van iemand (moeder van een vriend) die 'alles zo natuurlijk mogelijk' wilde. Leverkanker, wilde geen euthanasie, chemo of wat dan ook. Dus dat was een geel vermagerde mummie nog voor ze was overleden. Opbaren ook zo natuurlijk mogelijk, dus opengesperde mond, ingevallen kop, geel. Ze zouden dat lichaam zo in een zombiefilm kunnen gebruiken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_147663018
Mijn oom zag er ook zo uit nadat ie overleden was aan kanker, en ook dat vond ik gruwelijker dan de motorrijder en autorijder die ik langs de kant van de weg zag.
pi_147663216
quote:
9s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond de was een leuker onderwerp.
Om je op te vrolijken:

Ik ga vanavond naar de film met K. *) *O*

maar misschien word ik daar vrolijker van dan jij :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2014 @ 10:16:43 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om je op te vrolijken:

Ja, is mis alle FB-info, hč? Maar ik heb geloof ik ook nog geen grap gemaakt over trouwen en kinderen. :)

Veel plezier. :*
  woensdag 17 december 2014 @ 10:17:46 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663290
Even iets heel anders.

Dit was in 2013 onze vakantiekip.

pi_147663298
Mogguh :W
Wat gaat deze SC hard zeg. Gisteren afgezwaaid bij pagina 8 van 13 en nu al een nieuw topic. :o
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:18:30 #21
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_147663307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om je op te vrolijken:

De Hobbit?

Wij gaan waarschijnlijk vanavond ook :)
  woensdag 17 december 2014 @ 10:18:46 #22
13783 Anthraxx
pi_147663312
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Even iets heel anders.

Dit was in 2013 onze vakantiekip.

[ afbeelding ]
En dit jaar lag hij op je bord? :P
pi_147663315
We gaan niet altijd zo hard hoor. ;)
pi_147663372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De Hobbit?

Wij gaan waarschijnlijk vanavond ook :)
:Y Helaas de 3D-versie, maar de normale begon te laat :{
  woensdag 17 december 2014 @ 10:22:11 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147663396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En dit jaar lag hij op je bord? :P
Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.

Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken. :{

Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
pi_147663423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee! We hebben na twee weken ontroerd afscheid genomen en weten niet hoe het de kip verder is vergaan.

Ze bleek in haar groep kippen (hoe noem je dat, een kudde, roedel, school?) wel erg laag te staan. Vandaar de kale plekken. :{

Maar ze was wel slim want ze wist heel goed dat er bij ons wat te halen viel!
Een slimme kip, die zijn zeldzaam!
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:27:36 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663515
Oook veel dode kippen gezien :P

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een baggerweer.. Wilde wandelen maar het regent, stormt en het is 4 graden :(

Dus nu maar beneden alles schoonmaken, boodschappen doen, eten voorbereiden en... jawel 1 vd stomste klussen: De oven goed schoonmaken :r

Einde klaagpost :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oook veel dode kippen gezien :P
Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 10:30:40 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ook :Y Met name de borstfilets :Y
Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147663706
Over een half uur heb ik rijles en ik ben nu nerveus. :')
  woensdag 17 december 2014 @ 10:41:16 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147663832
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147663843
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Professioneel gifmenger.
pi_147663845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Theorie al gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. :P
pi_147663860
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een droogkast.

[ afbeelding ]

Ideaal, blaast warme lucht doorheen dus je spul is veel sneller droog dan in de woonkamer ofzo.

Verder is het wel handig, zoveel wasmachines, maar ik zou liever m'n eigen machine hebben.. Nu moet ik altijd schoenen aan, jas aan, heel veel was verzamelen, 100 meter lopen, was in de machine, 100 meter terug lopen, schoenen uit, jas uit, wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, was in de droger, droogrek en eventueel mee naar huis. 100 meter lopen, schoene uit, jas uit. Wachten. Weer schoenen aan, jas aan, 100 meter lopen, alle was verzamelen, 100 meter lopen, schoenen uit, jas uit.

En dat is als er genoeg machines zijn, als er niet genoeg machines zijn moet je nog een paar keer extra op en neer....
Ziet er gaaf uit, zeg! :) Maarreh, kun je daar niet gewoon met een laptop en een thermoskan koffie nuttige dingen doen terwijl je was draait en droogt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_147663861
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Eerste les toch? Ik hoop dat t klikt met de instructeur, dat rijden komt wel.
Ja, eerste les.

Het telefoongesprek was tof. Het is een vrouw en ik heb een kennis die ook daar, bij haar, gelest heeft. Was voor mij de reden om deze rijschool/haar te bellen, dus ik verwacht wel dat dat goed komt. :Y
pi_147663933
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ga geen grappen maken over borstfilets na de film :P
:')
pi_147663939
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
pi_147663967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Lonaa, succes! En geen zorgen, op je eerste rijles mag je toch nog bijna niks. :+

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
pi_147664001
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
pi_147664009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
Inzake lijken: ben ik niet zo'n kei in. Opa's en oma's die het nodig vonden om opgebaard te liggen, daar ben ik gewoon maar helemaal niet bij gaan kijken. :') Dichte kisten ftw! ^O^

Ik hanteer struisvogelpolitiek als het om sterfelijkheid gaat. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze er wel iets tegen vinden voordat het mijn tijd is. :+
Ik struisvogel niet, met een vader die zijn hele leven ons brood heeft verdiend met grafmonumenten maken en verkopen ben ik me terdege bewust dat we allemaal een keer doodgaan.

Maar dode mensen hoef ik niet te zien. Eigen opa's en oma's niet gezien. Eerste lijk dat ik zag was de opa van J. Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
Kwak
pi_147664017
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
We zullen zien wat ik wel of niet mag.

Nog 10 minuten. :')
^O^
pi_147664031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, daar stond ik van te kijken, dat veel mensen de eerste les nog niet mochten schakelen.
Bij ons was het redelijk normaal dat je meteen alles deed (wel op een rustig weggetje) en pas de tweede of derde les op de snelweg.
Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.

Edit: over lijkenkijken - ik ben er niet bang voor maar ik herinner me mijn naasten liever zoals ik ze levend en liefst gezond gekend heb. Als ik aan opa terugdenk zie ik hem niet mager en verward zoals in t ziekenhuis, maar zoals hij daarvoor nog was :Y
Kwak
pi_147664043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wilde op de gang blijven staan maar werd naar binnen gesleurd door een tante van hem en keek zo pats boem de kist in. Het vreemde was dat ik de beste man bij leven nooit gezien had :')
O, dat is lekker zeg! :+

Hee, is kleine Kwak alweer helemaal bijgetrokken na de prikken?
pi_147664064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
pi_147664086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn eerste les alleen gas geven. Tweede les remmen erbij. Derde les schakelen. Vond ik zelf een hele fijne opbouw.
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo :)
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:51:47 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147664089
Ging de eerste keer gelijk de snelweg al op.. maar ik kon al 10 jaar tractorrijden, dat scheelde .

Succes Lonaa...

Teveel dode mensen gezien van 2 tot 100 jaar..... het is alweer even geleden dus statistisch gezien vallen ze volgend jaar weer met bosjes.
pi_147664095
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
  woensdag 17 december 2014 @ 10:52:38 #48
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147664104
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.

Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.

JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
pi_147664106
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niet over prikken wilde praten ooit?
Ja, maar wel over O+ beeeeebies O+ , dus ik slik het weg. :D
pi_147664167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
Bij mij was de opbouw van de lessen ook heel kalmpjes.
Hielp overigens niet hoor, zeventig lessen en vier keer dramatisch slecht afrijden hebben bij mij uiteindelijk niet tot een rijbewijs geleid. :s) En toen was ik het beu, dus nooit meer geprobeerd.
Maar goed, ik wilde al niet per se een rijbewijs, ik begon er gewoon aan toen ik achttien was omdat ik tien lessen cadeau kreeg van mijn ouders. Vond er nooit een klap aan.

Het is vast anders, als je, eenmaal volwassen, echt bewust kiest voor het halen van je rijbewijs.

Was je het al lang van plan Lonaa?
Nou, ja, het is meer dat ik heel graag de O+ vrijheid O+ wil ervaren van het in een auto stappen en ergens heen gaan. :Y Dat mis ik nu wel. En je loopt er gewoon vaak tegen aan dat het onhandig is dat je niet kunt rijden. Lief heeft ook geen rijbewijs trouwens.

Ik heb, toen ik 18 werd, ook rijlessen cadeau gekregen. Ik woonde toen bij m'n oom en tante, fervent motorrijders. Dat leek me ook wel gaaf. Dus ipv autorijlessen, nam ik motorrijlessen.

omg, word vervolgd. auto is er.
pi_147664171
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Kwak
pi_147664193
Succes Lonaa! :D
pi_147664211
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Jahoor. Overdag gaat slapen nu super goed, maar hij trollt nog steeds in de avond. T zal een avondmensje zijn net als zijn papa.
Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.
Lollig perspectief! O+
pi_147664223
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Zal wel komen omdat wij in een dorp wonen en je toch niemand kan aanrijden ofzo :)
Maar op zich vond ik het geen probleem om meteen alles te doen.
Ik woonde ook in een dorp hoor! :P

Gewoon een verschil van methode. Ik vond t juist fijn om die eerste les rustig te oefenen met kijken (goe ver vooruit? Wat zie je in je spiegels) en sturen en gas geven.

Maar goed heb ook 40 lessen nodig gehad, daarna wel in 1 keer geslaagd.
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 10:58:00 #55
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147664249
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_147664269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ouders van nu die vinden dat hun kind loopt te trollen als -ie zich aanstelt.
Lollig perspectief! O+
Interwebs generatie.

Hij is vooral een trollbaby omdat hij prima flesjes dronk tussendoor voooor ik besloot om de borstvoeding af te gaan bouwen. Sinds ik eindelijk de knoop heb doorgehakt met heel veel tranen en dus nu 1 voeding vervang (langzaam afbouwen) weigert hij soms of drinkt m maar half leeg.

Trollbaby trolls.
}:|
Kwak
pi_147664274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
:D dat had je mijn rij instructeur wel mogen vertellen. Die stuurde me zo hele smalle dijkjes op langs vaarten en zo :X Plekken waar ik nu nog niet graag rij als het er druk is zeg maar :P
Ohja en ik moest ook gewoon alles zelf doen meteen. Hoppa! (in de stad..)
pi_147664518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:52 schreef broccolitaart het volgende:
Praten over doden sla ik even over. Ik hou niet zo van loeren naar lijken.

Succes met je eerste rijles Loona, dat is voor mij inmiddels al weer paar jaar geleden. Net na mijn rijbewijs heb ik duizenden km's gereden (in paar maanden) en nu rij ik al 3 jaar amper.

JT; ik vind de zweedse systeem wel handig ergens maar ook weer niet. Vriendin van mij kan de wasmachines reserveren, kan jij dat ook?
wij kunnen er 2 reserveren. En dan zijn de anderen voor vrije inloop. Bij veel andere mensen kun je alles reserven (vaak 4-5 machines). Dat zou ideaal zijn, want vaak hebben we 4 wassen in één keer....
pi_147664578
Ik weet nog dat ik de eerste keer op de snelweg doodeng vond. T ging zo snel..

Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
pi_147664676
:D
pi_147664947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik ben in één keer geslaagd, maar had een ingreep voordat ik een meter gereden had. Ik was aan het kletsen met de examinator, en wou ondertussen uit de parkeerplek wegrijden. Dat deed ik zonder om me heen te kijken, waardoor ik de auto die achter me langs reed over het hoofd zag. De examinator: "Nou, zullen we nu dan maar beginnen?". Toffe vent.
Dacht je dat je al gezakt was? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2014 @ 11:33:40 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147665141
Ik heb zelfs Rotterpolderplein in mijn examenronde gehad. :+.
Na 50 lessen in twee pogingen geslaagd.
Het duurde even voordat ik het echt onder de knie had en 'lekker in de auto zat'.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 17 december 2014 @ 11:39:54 #63
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_147665276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

Jeetje wat n geluk!

Ik heb geloof ik al 80 rijlessen gehad, en 4 keer gezakt, in 5 jaar bij 3 verschillende rijscholen :')
volgende week, zo'n 10 jaar na mijn eerste poging, voor de 3e keer theorie want die is inmiddels ook al twee keer verlopen.

Ondertussen rij ik regelmatig, dat kan ik prima. Ik kan alleen voor geen meter afrijden.

Wat lijken betreft, ik heb er ook heel wat gezien. Je went er aan denk ik. Ik vind het ergens wel fascinerend ook.

Oh, en ik denk dat ik vanmiddag dit ga maken http://www.tastingpage.co(...)t-potato-apple-nests maar dan zonder appel, en de zoete aardappel eerst even bakken in O+ gerookt paprikapoeder O+
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 17 december 2014 @ 11:44:55 #64
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147665403
Een rijbewijs was wel handig geweest. Ik had gisteren een gesprek bij een detacheerder die zei dat er aan de hand van mijn cv best wel wat mogelijkheden waren voor bepaalde functies. Helaas moet ik daar dan in zeker 80% van de gevallen met eigen vervoer (lees: een auto + rijbewijs hebben) kunnen komen, vanwege de ligging van en werktijden bij dergelijke bedrijven. Ergens wist ik dat al wel, maar het voelt toch als een dode mus.
pi_147665593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef Vork het volgende:
Een rijbewijs was wel handig geweest. Ik had gisteren een gesprek bij een detacheerder die zei dat er aan de hand van mijn cv best wel wat mogelijkheden waren voor bepaalde functies. Helaas moet ik daar dan in zeker 80% van de gevallen met eigen vervoer (lees: een auto + rijbewijs hebben) kunnen komen, vanwege de ligging van en werktijden bij dergelijke bedrijven. Ergens wist ik dat al wel, maar het voelt toch als een dode mus.
En ik heb een rijbewijs en doe er eigenlijk niets mee :+
pi_147665771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dacht je dat je al gezakt was? :D
ja, absoluut. Gelukkig was hij gelijk duidelijk!
pi_147666446
*O*
Was ik weer! *O*

Ik moest alles zelf doen. :P Ze hielp een beetje met remmen. 'Rij maar gewoon, ik rem wel'
Ja, dat werkt dus niet he, zo tegen natuurlijk. Lekker zelf remmen. O+

Heb een stukje woonwijk, singel, industrieterrein, grote kruispunten, kleine kruispunten, 60 weg, 30 weg, de hele mikmak gehad.

Heb maar 1 x op een T-splitsing het verkeer opgehouden. :+ En geen afslaande auto gehad. *O*
En 1 x zei ze dat het wel iets langzamer mocht omdat ze op die weg nog wel eens flitsen en ik 60 reed ipv 50. :+

Gelijk een zwikje lessen gepland. Nog 3 tot de kerst. :P
  woensdag 17 december 2014 @ 12:28:39 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147666497
Spannend hoor, Lonaa. Ik heb nog nooit gelest. Doe het dus al mijn leven lang zonder rijbewijs. Soms denk ik dat ik het gewoon moet gaan doen, maar ik ben een typische denker en verwacht dat het best lastig wordt.
pi_147666607
Klinkt helemaal leuk, Lonaa :Y *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2014 @ 12:55:45 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147667146
  woensdag 17 december 2014 @ 12:55:47 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667148
Klinkt prima, Lonaa.

Ik stam nog uit de tijd dat ik na 12 lessen van 10 gulden mijn rijbewijs haalde. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 12:57:19 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667182
Over vrije zorgkeuze gesproken.
Zoek je eigen ziekenhuis maar op.
Mijn buurtsupertje waar ik bij de dermatoloog zit staat op 3 en de andere waar ik bij de Internist loop staat op 7.

http://www.wegwijs.nl/besteziekenhuis
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147667193
Ik heb niet zo'n moeite met praten/denken over (mijn) sterfelijkheid. Denk zelfs met grote regelmaat over zulke dingen. En ik kom heel graag op begraafplaatsen.
pi_147667223
Begraafplaatsen. O+
pi_147667387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef golfer het volgende:
Mijn buurtsupertje waar ik bij de dermatoloog zit staat op 3 en de andere waar ik bij de Internist loop staat op 7.

Soms worden er heel vage criteria gehandhaafd voor wie beter is of slechter. Je kan blijkbaar zowel 3e als 29ste zijn. Tsja.

'Mijn ziekenhuis' in mijn woonplaats is 6e en 87ste tegelijk.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:07:40 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147667404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef golfer het volgende:

Scores op basis van indicatoren die wat mij betreft voor de patiënt niet veel duidelijkheid geven over de 'goede zorg en randzaken' in het ziekenhuis.

Dat je bij een 'goed' ziekenhuis komt wil niet zeggen dat je hartchirurg ook goed is, dat je operatie goed gaat verlopen en dat de verpleegkundige je vriendelijk je medicatie op tijd geeft.
En andersom ook, een 'slecht' ziekenhuis kan voor jou individueel heel naar zijn qua behandeling en omgang etc.

Hoe het wel zou moeten kan ik 1,2,3 niet zeggen maar dit biedt een valse vorm van transparantie in ieder geval
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 17 december 2014 @ 13:09:08 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147667441
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind OUD leuk, als kwak foto's post van de poes.
Dit bedoelde ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
Oh zo schattig SQ!! O+

Bijzondere dag voor Dyre.

Ahw, Sillie ;( O+

Nikki je ziekenboeg blijft maar vol...

M slaapt (oh... sliep) nog en ik zat na t ontbijt en de was enzo even te haken en chillen. Poes vindt dat ik mijn tijd beter kan besteden...
[ link | afbeelding ]

Nu even de piepende heer des huizes uit bed vissen denk ik.
pi_147667453
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:07 schreef Molo het volgende:
Hoe het wel zou moeten kan ik 1,2,3 niet zeggen maar dit biedt een valse vorm van transparantie in ieder geval
Ben ik met je eens :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 13:12:09 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667513
Het is een statistisch gewogen score van allerlei andere onderzoeken.
Uitleg staat hier:
http://www.wegwijs.nl/art(...)huizen-van-nederland
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:13:59 #80
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147667556
Het enige examen waarvoor ik ooit nerveus ben geweest was mijn rijexamen geloof ik, koffie trilde uit mijn kopje.... Gelukkig was ik het net zo snel weer kwijt toen ik eenmaal reed.
Wel alles in een keer gehaald (theorie zelfs 0 fouten :o )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147667576
BAM. Sollicitatie verzonden.

Voor dat restaurant dat een herstart maakt nu. :+
pi_147667593
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef Lonaa het volgende:
BAM. Sollicitatie verzonden.

Voor dat restaurant dat een herstart maakt nu. :+
Goed bezig!! ^O^
Oude brief gerecycled?
Professioneel gifmenger.
pi_147667637
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Goed bezig!! ^O^
Oude brief gerecycled?
Een beetje. :')

De strekking is en blijft natuurlijk hetzelfde. :P Zinnen staan er wel net wat anders.
pi_147667676
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een beetje. :')

De strekking is en blijft natuurlijk hetzelfde. :P Zinnen staan er wel net wat anders.
:D Efficientie!
Professioneel gifmenger.
pi_147667709
quote:
3s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef golfer het volgende:
Uitleg staat hier:
Nou, ik ben niet erg overtuigd... ik wil gewoon weten waar de kundigste artsen werken, verder niks. Parkeerplaatsten, vriendelijkheid, uitstraling, etc. vind ik echt van veel minder belang. Oh, en gaarne dan wel die arts in de spreekkamer, niet één of andere co-assistent in zijn/haar eerste week. :6
Professioneel gifmenger.
pi_147667733
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik.

[..]

:+ speciaal voor jou
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 13:23:50 #87
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667748
Wat leuk dat je al zo veel mocht doen Lonaa! Ik ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan :)

Ik ben ook een beetje nerveus. Ik werk al ruim een jaar als ondertitelaar voor een tv-zender, met een 0-urencontract vanuit huis. Vanmiddag is er een kerstborrel en ga ik eindelijk wat collega's ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die daar werkt :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:25:51 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef morgane het volgende:
Wat leuk dat je al zo veel mocht doen Lonaa! Ik ben benieuwd hoe het je verder zal vergaan :)

Ik ben ook een beetje nerveus. Ik werk al ruim een jaar als ondertitelaar voor een tv-zender, met een 0-urencontract vanuit huis. Vanmiddag is er een kerstborrel en ga ik eindelijk wat collega's ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die daar werkt :D
Leuk, allerlei mensen ontmoeten die ondertitelt worden tijdens het spreken. :P
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:26:41 #89
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667794
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk, allerlei mensen ontmoeten die ondertitelt worden tijdens het spreken. :P
:D Nee dat niet, ik ondertitel alleen films en tv-series ;)

Ik vind het altijd zo grappig als bij bepaalde programma's alleen sommige mensen worden ondertiteld. Boer x van Boer Zoekt Vrouw wel, maar boer y weer niet :D
pi_147667816
quote:
_O-
pi_147667919
quote:

Ooh spannend wel ja! :) Veel plezier!

Ik ben ook benieuwd. Morgen m'n tweede les gepland. :+

Maandag kon ze alleen nog maar 's avonds om 20:00 toen ik zei dat ik in het donker rijden wel eng vond zei ze: 'Mooi, doen we dat. Heb je dat gelijk gehad.'
Ok. O+

En volgende week woensdag nog een les gepland. :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:31:35 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147667938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef morgane het volgende:

Oh ja. Jij was van de pornofilm-ondertitels. Het hijgen ondertitelt... ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:31:55 #93
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667951
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maandag kon ze alleen nog maar 's avonds om 20:00 toen ik zei dat ik in het donker rijden wel eng vond zei ze: 'Mooi, doen we dat. Heb je dat gelijk gehad.'
Ok. O+

Dank je!

Morgen weer? Dat is fanatiek :D
  woensdag 17 december 2014 @ 13:32:06 #94
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147667956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Sssst ;)
pi_147667969
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok. O+

Kijk, dat is een kordate instructrice. Top!
Professioneel gifmenger.
pi_147667976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef morgane het volgende:

[..]

Dank je!

Morgen weer? Dat is fanatiek :D
Ja. :')
Ik geloof dat ik het veel prettiger vind nu ff intensief te lessen dan iedere week een lesje.
pi_147667995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

*gehijg*

:?
Professioneel gifmenger.
pi_147667999
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:32 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kijk, dat is een kordate instructrice. Top!
Ja, vond ik ook. :Y
Ze is ook heel rustig, wel 'hands on', subtiel handje aan het stuur af en toe. Vind ik wel prettig. :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 13:34:16 #99
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147668024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

*gehijg*

:?
Lol. Ik heb één keer een pornofilm ondertiteld et voilá, tot zover mijn reputatie :P
pi_147668041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef morgane het volgende:

[..]

Lol. Ik heb één keer een pornofilm ondertiteld et voilá, tot zover mijn reputatie :P
Hahaha, zo werkt dat op Fok! :+
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:36:02 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147668068
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:

Hahaha, zo werkt dat op Fok! :+
Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden. :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147668120
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, zo heb ik natuurlijk heel KPD nagekeken voor die foto's van jou en die zijn nergens te vinden. :')
Dit is al de tweede keer dat je dat zegt. :')
  woensdag 17 december 2014 @ 13:39:06 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147668175
quote:
3s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:12 schreef golfer het volgende:
Uitleg staat hier:
Ja had ik gezien.
En al die onderzoeken gebruiken (verschillende) indicatoren, die m.i. geen helder en/of compleet beeld geven van 'goede zorg'.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:42:15 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147668254
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef Molo het volgende:

Ja had ik gezien.
En al die onderzoeken gebruiken (verschillende) indicatoren, die m.i. geen helder en/of compleet beeld geven van 'goede zorg'.
Dat is volgens mij ook vrijwel onmogelijk.
Er zal altijd aan elk onderzoek dat soort bezwaren kleven.
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 13:43:31 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147668291
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:+ speciaal voor jou
^O^
pi_147668326
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat klopt. Deels weggehaald en deels had ik onder een vorig account gepost. Maar daar kreeg ik zoveel ongewenste DM over dat ik nu buurpoes heet. -O-
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:46:06 #107
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_147668362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef morgane het volgende:

[..]

leuk, vanuit welke taal/ talen vertaal je?
Ik ben zelf o.a. freelance vertaler Spaans-Nederlands, maar heb niet zo veel klusjes. Ondertitelen heb ik geen ervaring mee, moeilijk lijkt me, en ook erg leuk.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_147668495
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is al de tweede keer dat je dat zegt. :')
Maar toen reageerde ik niet. :+
Professioneel gifmenger.
pi_147668525
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Maar toen reageerde ik niet. :+
Dat klopt. :P
  woensdag 17 december 2014 @ 13:50:39 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147668532
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Buurpoes het volgende:

Maar toen reageerde hapte ik niet. :+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147668549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Met tandjes doet dat zeer hoor.
pi_147668622
Woei, Lonaa heeft niemand omver gereden! *O*
Voor zover we weten althans >:)
pi_147668661
quote:
Snap dat je daar een tikkie de zenuwen over hebt. :) Maar toch ook wel leuk!
Mogen we weten om welke zender het gaat? >:)
pi_147668672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef minilot het volgende:
Woei, Lonaa heeft niemand omver gereden! *O*
Voor zover we weten althans >:)
Dat riep ik ook vol opluchting halverwge m'n rijles. :7
  woensdag 17 december 2014 @ 13:58:22 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147668793
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook vrijwel onmogelijk.
Er zal altijd aan elk onderzoek dat soort bezwaren kleven.
En daarom vind ik dan ook dat er veel te zwaar, kortzichtig en eenzijdig aan de conclusies wordt getild.
Dat zou er best bij mogen staan.
Het is geen oliebollen test waarbij het puur draait om schone, lekkere ballen met meer of minder vulling.
  woensdag 17 december 2014 @ 13:59:04 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147668820
Zo in deze vreetmaand kan ik mijn Kinderbueno pakket ophalen voor "testen"
6x Bueno repen en 25x Bueno-verwendoosjes met elk 4 mini-Bueno's

Bah, ben nog steeds niet aan de oven toe gekomen om schoon te maken... uitstellen FTW *O*
pi_147668832
Kinder Bueno. :9

Oooh, dat is ZO lekker.
pi_147668890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef golfer het volgende:

[..]

:@ betrapt.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:01:39 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147668910
In de trein in Rome Italiaanse mooie volwassen heren met attaché koffertjes zien zitten.
Vervolgens gaan koffertjes open, ze halen er een kinder bueno uit en beginnen deze bij wijze van ontbijt op te eten.
Heb me kapot zitten lachen maar was heel normaal daar _O- O+
pi_147668960
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Molo het volgende:
In de trein in Rome Italiaanse mooie volwassen heren met attaché koffertjes zien zitten.
Vervolgens gaan koffertjes open, ze halen er een kinder bueno uit en beginnen deze bij wijze van ontbijt op te eten.
Heb me kapot zitten lachen maar was heel normaal daar _O- O+
Ik heb nog wel eens gasten uit Spanje en Italie op t werk, die gaan doodleuk als ontbijt een half pak koekjes in een kom koffie zitten soppen. :9
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:03:47 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147668974
Dat er zo ineens een tampon uit je BH valt :')

Had ik er een uur of wat geleden ingestopt voor als ik naar het toilet moest, maar er kwam steeds wat tussen dus vergeten :')
pi_147668986
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Molo het volgende:

Had ik er een uur of wat geleden ingestopt voor als ik naar het toilet moest, maar er kwam steeds wat tussen dus vergeten :')
_O-
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:04:22 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147668994
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb nog wel eens gasten uit Spanje en Italie op t werk, die gaan doodleuk als ontbijt een half pak koekjes in een kom koffie zitten soppen. :9
Heerlijk, ik hou daar wel van :D

Tenzij mommy's boys
pi_147669259
quote:

pi_147669320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, ben nog steeds niet aan de oven toe gekomen om schoon te maken... uitstellen FTW *O*
Herkenbaar. :)
Ik 'werkte' gisteren 'thuis' en ik zou natuurlijk van alles doen maar ik zat om vier uur nog steeds in mijn pyjama in dezelfde hoek van de bank met een laptop op schoot. Van alleen al het idee om me aan te gaan moeten kleden of een boodschap te halen raakte ik al in de war. :')
Op sommige dagen zou een beetje Ritalin toch wel handig zijn, zo vlak voor kerst. :+
  woensdag 17 december 2014 @ 14:19:18 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147669415
quote:

_O-
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147669437
Ik ben ook nog steeds aan het uistellen. Moet het toilet nog verder schoonmaken, 2 wassen draaien, stofzuigen, dweilen, hond uitlaten, kerstboodschappenlijst maken. Meh. Eigenlijk wil ik niks.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:21:06 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147669482
Er stond bij de ingang van onze lokale supermarkt zo'n schattig jochie van een jaar of 11 klassiek gitaar te spelen met daarbij een bakje voor geld en een groot bord dat ie speelde voor Serious Request. (begint morgen in Haarlem)
Heb hem dus maar een eurootje gegeven. :)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 14:27:26 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147669663
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds aan het uistellen. Moet het toilet nog verder schoonmaken, 2 wassen draaien, stofzuigen, dweilen, hond uitlaten, kerstboodschappenlijst maken. Meh. Eigenlijk wil ik niks.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-kerstdag~a3813140/
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147669728
quote:

ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!
pi_147669747
quote:
Daar heb ik echt geen zin in hoor. :')

Ik ga zaterdag naar de groothandel, begin van de week nog een keer naar de markt/supermarkt en dan is het prima.
  woensdag 17 december 2014 @ 14:47:35 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147670257
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar heb ik echt geen zin in hoor. :')

Ik ga zaterdag naar de groothandel, begin van de week nog een keer naar de markt/supermarkt en dan is het prima.
We hebben volgende week maandag en dinsdag de kinderen (ze willen naar de Grote Markt in Haarlem vanwege SR) en kleinkinderen op bezoek, dus kunnen we eigenlijk pas woensdag echt kerstinkopen gaan doen, ware het niet dat we niet aan kerst doen. Dus gewone boodschappen in ultradrukke winkels.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147670385
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!
Zie het zo voor me!

Heb nogal eens dat ik aan de kassa bij de supermarkt een portomonnee uit mijn propvolle tas trek en dat er dan een paar tampons over de winkelvloer rollen. }:|
pi_147671278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef golfer het volgende:

[..]

We hebben volgende week maandag en dinsdag de kinderen (ze willen naar de Grote Markt in Haarlem vanwege SR) en kleinkinderen op bezoek
Ha, leuk! Over hoeveel koters in welke leeftijden hebben we het dan precies? :)
  woensdag 17 december 2014 @ 15:29:07 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147671438
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef minilot het volgende:

Ha, leuk! Over hoeveel koters in welke leeftijden hebben we het dan precies? :)
Niet al het nageslacht is er hoor.
In dit geval praten we over een koter van 27 met een vriendin van 25 en een kleinkind die gisteren 5 werd en een kleinkind die bijna 7 maanden is.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147671469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet al het nageslacht is er hoor.
In dit geval praten we over een koter van 27 met een vriendin van 25 en een kleinkind die gisteren 5 werd en een kleinkind die bijna 7 maanden is.
Ah, de jarige Babi J! Die is al wel oud genoeg op een liedje aan te vragen bij Serious Request, toch? *)
  woensdag 17 december 2014 @ 15:31:49 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147671517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:30 schreef minilot het volgende:

Ah, de jarige Babi J! Die is al wel oud genoeg op een liedje aan te vragen bij Serious Request, toch? *)
Uiteraard. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kinderen te wijzen op het thema van SR dit jaar. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147671583
We zouden vanavond naar de bios, maar ik krijg net door: Groot Dictee vanavond!
Da's waar ook!

Geen film dus, in plaats ervan een bloedfanatieke strijd op de bank, stiekem wodka in elkaars sinas gooien, 'mijn pen doet het niet'-smoesjes, en de verliezer slaapt uit wrok en verdriet soms op de bank :D
Ik en mijn dude zijn tamelijk relaxed in de meeste dingen, maar het Groot Dictee haalt de akeligste taalnazi-heid in ons naar boven. >:)

Wie van jullie gaat er ook voor zitten vanavond?
pi_147671592
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Uiteraard. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kinderen te wijzen op het thema van SR dit jaar. ;)
Dat moet ik dan even opzoeken.. Ik weet door die posts van jou pas net dat het in Haarlem is dit jaar! :*)
pi_147671614
O! Dat is een mooi thema zeg, dit jaar! ^O^
pi_147671632
(Vraag me alleen sterk af hoe je dergelijke problematiek nou met geld kunt bestrijden, maar ik zal me eerst eens wat verder inlezen.)
  woensdag 17 december 2014 @ 15:38:44 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147671724
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:35 schreef minilot het volgende:
(Vraag me alleen sterk af hoe je dergelijke problematiek nou met geld kunt bestrijden, maar ik zal me eerst eens wat verder inlezen.)
http://seriousrequest.3fm(...)-in-conflictgebieden

Ik vind dat vasten dat die DJ's in dat glazen huis doen trouwens nergens op slaan in dit geval.
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 15:43:17 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147671881
Ben niet zo'n 3FM fan. Glazen huis heb ik ook nooit zoveel zin in om in te duiken, wel vermakelijke tv soms.
Het is een goed statement dat dan wel weer...
Gewoon voor het kerstgevoel dan maar
pi_147671894
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
Ik vind dat vasten dat die DJ's in dat glazen huis doen trouwens nergens op slaan in dit geval.
Mja, da's op zich natuurlijk net zo onnozel als eender welke sponsorloop of bergbeklimmerij voor het goede doel - de 'prestatie' staat inhoudelijk los van het doel van de geldinzameling.
pi_147671962
quote:
Hee, iets anders: is dat wat: lychees van de Lidl? Heb ze daarvandaan ngo nooit gegeten. :)
  woensdag 17 december 2014 @ 15:46:06 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147671971
Als je betrokken bent bij het onderwerp van SR geef je geld. Ongeacht of er een stel malloten in een glazen huis een paar dagen alleen op sapjes leven of niet.
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 15:48:49 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147672065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Hee, iets anders: is dat wat: lychees van de Lidl? Heb ze daarvandaan ngo nooit gegeten. :)
Ja helemaal prima! Ietsjes kleiner dan welke ik had vandaag van de Poiesz maar qua smaak vind ik ze van de Lidl wat zoeter en sappiger
  woensdag 17 december 2014 @ 15:49:46 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147672091
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef golfer het volgende:
Als je betrokken bent bij het onderwerp van SR geef je geld. Ongeacht of er een stel malloten in een glazen huis een paar dagen alleen op sapjes leven of niet.
That's TV radio man.. geven wat mensen willen.
pi_147672097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:45 schreef minilot het volgende:

Nog nooit lychees gehad? :o Och arme....wat een gemis.

Alhoewel, ik heb dit hier nu liggen en heb het ook nog nooit gegeten:
  woensdag 17 december 2014 @ 15:52:27 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147672168
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]
Ik volgens mij ook nooit.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147672209
Het nadelige is, dat ik dus ook geen flauw idee heb hoe het rijp of niet rijp smaakt. En ook niet weet wanneer het rijp is. Nou ja, vanavond maar proberen.
  woensdag 17 december 2014 @ 15:59:32 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147672413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef golfer het volgende:
Dat is in het eerste jaar begonnen als de symbolische daad door de DJ's en sindsdien de traditie die hoort bij deze actie. Basisidee is zoals altijd dat je voor geld een plaat aanvraagt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147672447
quote:

[..]

Jawčččl, alleen nog nooit die van de Lidl! :D

Ik eet ze graag gerookt boven oolongthee, en dan met gembersiroop. En dat ziet er bij mij dan zo uit:

Krijg er meteen weer trek in! :9
  woensdag 17 december 2014 @ 16:01:04 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147672478
quote:

[..]

Haha, herkenbaar :D

Of een patiënt die na de behandeling ineens droog zegt 'trouwens, je gulp staat open'

:'(
Gaaaaaat heel je status :P
pi_147672506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Het nadelige is, dat ik dus ook geen flauw idee heb hoe het rijp of niet rijp smaakt. En ook niet weet wanneer het rijp is. Nou ja, vanavond maar proberen.
Wachten tot -ie heel erg zacht is!! :9 Vrucht wordt in het Engels niet voor niets ook wel custard apple genoemd. Is het lekkers als je 'm bij wijze van spreken zo kunt uitlepelen. O+
  woensdag 17 december 2014 @ 16:03:42 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147672555
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het lotuswortel was (http://www.aziatische-ingredienten.nl/lotuswortel/)
Maar het is dus fruit? Ben benieuwd wat je er van vindt :D
  woensdag 17 december 2014 @ 16:04:15 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147672567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/cherimoya.html
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147672628
quote:
*boks*

Hebben we onze Isa toch maar mooi behoed voor het opeten van een onrijpe puddingappel!
pi_147672643
Jullie zijn lief *; *;
pi_147672677
En nog even een visual van het rijpe fruit:
http://www.bostonfoodandw(...)a-the-custard-apple/

Is echt heel lekker Isa! :9
  woensdag 17 december 2014 @ 16:08:01 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147672693
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef minilot het volgende:

[..]

*boks*

Hebben we onze Isa toch maar mooi behoed voor het opeten van een onrijpe puddingappel!
Puddingappel klinkt echt vies _O-
pi_147672741
*)
pi_147672832
Maar doet er nou verder niemand mee aan het Groot Dictee? -O-
pi_147672950
quote:

[..]

[ afbeelding ]
OEH!!
* Buurpoes is erg jaloers. :9~
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Wachten tot -ie heel erg zacht is!! :9 Vrucht wordt in het Engels niet voor niets ook wel custard apple genoemd. Is het lekkers als je 'm bij wijze van spreken zo kunt uitlepelen. O+
Dit ja! Oh, zo lekker!
Professioneel gifmenger.
pi_147672975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

OEH!!
* Buurpoes is erg jaloers. :9~
Lekker zijn die hč!? :9

Zit ik hier op kantoor met een banaan. }:|
  woensdag 17 december 2014 @ 16:19:07 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147672990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
De laatste jaren niet meer. Vroeger was ik een groot meeschrijver, maar ik krijg tegenwoordig kramp omdat ik niet meer gewend ben veel te schrijven met de hand. :')
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 16:19:38 #167
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_147673007
quote:
Komt dat op tv? (vergeef me mijn onbenulligheid, ik heb al eeuwen geen tv meer)
pi_147673013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef golfer het volgende:

[..]

De laatste jaren niet meer. Vroeger was ik een groot meeschrijver, maar ik krijg tegenwoordig kramp omdat ik niet meer gewend ben veel te schrijven met de hand. :')
Dat laatste merk ik ook altijd één keer per jaar. Op de avond van het Groot Dictee. :')
pi_147673037
quote:

[..]

Ik ging vorige week naar mijn moeder, pak mijn jas van de kapstok, maar doe hem niet aan want stap toch direct in de auto.

Wil ik mijn jas bij mijn moeder ophangen, valt er een BH. :') Ik hang mijn BH's wel eens aan de kapstok om te drogen. Heb ik die meegepakt zonder het door te hebben. :')! Gelukkig was het maar bij mijn moeder.
pi_147673038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

:o Nōg iemand zonder tv!
Professioneel gifmenger.
pi_147673047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Yep, vijf voor half tien op Ned.1! *O*
http://grootdictee.ntr.nl/
pi_147673059
TV is handig voor Netflix en X-box! :)
pi_147673121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
Heb ik beiden alle drie niet. :)
Professioneel gifmenger.
pi_147673175
quote:
Ik zit in een raid op WoW op dat tijdstip :+
pi_147673192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit in een raid op WoW op dat tijdstip :+
Belangrijke prioriteiten. Zijn er leuke nieuwe raids? :D
pi_147673201
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:21 schreef Buurpoes het volgende:

:o Nōg iemand zonder tv!
Ik heb ook al 6 jaar geen tv *O*
pi_147673215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook al 6 jaar geen tv *O*
Ik pas anderhalf. En ik denk dat ik de 6 niet ga halen, want buurkitten is nu 4, dus die gaat er geheid eens over beginnen.
Professioneel gifmenger.
pi_147673231
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:29 schreef Myraela het volgende:

Belangrijke prioriteiten. Zijn er leuke nieuwe raids? :D
Ik heb plezier en dat telt *) Leuke groep mensen tot nu toe, tussen de 10 en 15 man. (alles is flex nu, bosses scalen naar de grootte van je groep vanaf 10 tot 30 man. Dus niemand op de bank en je kan al gaan als er 10 mensen zijn).
  woensdag 17 december 2014 @ 16:33:33 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147673297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
X-box heb ik niet.
Zit er wel weer over te twijfelen of we weer Netflix gaan nemen.
Moet dat vanavond maar eens even met de baas bespreken gaan. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147673302
Als ik in mijn uppie was zou ik ook geen teevee hoeven, maar met z'n tweeën iets op één laptopscherm kijken vind ik niet handig. :)
pi_147673310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb plezier en dat telt *) Leuke groep mensen tot nu toe, tussen de 10 en 15 man. (alles is flex nu, bosses scalen naar de grootte van je groep vanaf 10 tot 30 man. Dus niemand op de bank en je kan al gaan als er 10 mensen zijn).
Plezier is het belangrijkste. :D Leuke groep mensen helpt wel. Al werd ik er wel moe van toen ik bij een guild zat waar we de makkelijkste raid niet eens konden en ze toch altijd maar met altjes kwamen. :') Heel vriendelijk, maar ik wil wel verder komen. :P
pi_147673333
Zit ik hier nu bij DIG? _O-
Professioneel gifmenger.
pi_147673354
Wij kijken TV op de PC.
pi_147673383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef Isegrim het volgende:
Wij kijken TV op de PC.
Ik meestal op tablet. Die anderhalve keer per maand dat ik kijk, that is.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 17 december 2014 @ 16:37:48 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147673404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef Isegrim het volgende:
Wij kijken TV op de PC.
Ik vind dat toch minder lekker kijken dan op een TV-scherm.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147673418
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Eens! Indien met z'n tweeën dan.
  woensdag 17 december 2014 @ 16:41:34 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147673509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:38 schreef minilot het volgende:

Eens! Indien met z'n tweeën dan.
Ook in mijn eentje vind ik dat. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147673532
In mijn eentje lig ik het liefst ondersteboven op de bank naar een afspeelschermpje op mijn telefoon te turen. :')
pi_147673567
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:

Plezier is het belangrijkste. :D Leuke groep mensen helpt wel. Al werd ik er wel moe van toen ik bij een guild zat waar we de makkelijkste raid niet eens konden en ze toch altijd maar met altjes kwamen. :') Heel vriendelijk, maar ik wil wel verder komen. :P
We komen steeds een beetje verder :Y De raid is nog maar 2 weken open. Alles nu op normal gedaan en vanavond beginnen we met heroic. (en dan is er nog mythic, maar dat doet Ross, daar heb ik niets te zoeken)
  woensdag 17 december 2014 @ 16:44:34 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147673579
TV... is dat het ding ... zo'n zwart rechthoekig ding die je constant af moet stoffen?
pi_147673624
We hebben overigens wel Netflix. Dat ik niet van 'tv' hou betekent niet dat ik niet van films hou *)
Ben nu 12 Angry Men aan het kijken O+
  woensdag 17 december 2014 @ 16:46:59 #192
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147673661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat dus, al zou ik nooit meer reguliere tv kijken, dan ging de TV er nog niet uit ivm netflix, muziek DVD's, on demand series en wat al niet meer.
pi_147673670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
We hebben overigens wel Netflix. Dat ik niet van 'tv' hou betekent niet dat ik niet van films hou *)
Films heb ik over t algemeen t geduld niet voor...ga ik in de bioscoop op mijn horloge zitten kijken. :')
Professioneel gifmenger.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 december 2014 @ 16:51:08 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147673795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat dus, al zou ik nooit meer reguliere tv kijken, dan ging de TV er nog niet uit ivm netflix, muziek DVD's, on demand series en wat al niet meer.
Dat + sport. :+.
pi_147673835
quote:
Vanavond? Nope. Belangrijkere dingen te doen *)
pi_147673866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vanavond? Nope. Belangrijkere dingen te doen *)
Beetje vozen in de bios zeker? :{w

Ging ik eigenlijk ook doen, maar ok :7
pi_147673920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Beetje vozen in de bios zeker? :{w

Ging ik eigenlijk ook doen, maar ok :7
Check *)
pi_147673955
Ik heb geen Facebookaccount, maar mag ik eens een foto van jullie zien, toeeeeee? :* :* :*
  woensdag 17 december 2014 @ 16:59:08 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147674068
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ging vorige week naar mijn moeder, pak mijn jas van de kapstok, maar doe hem niet aan want stap toch direct in de auto.

Wil ik mijn jas bij mijn moeder ophangen, valt er een BH. :') Ik hang mijn BH's wel eens aan de kapstok om te drogen. Heb ik die meegepakt zonder het door te hebben. :')! Gelukkig was het maar bij mijn moeder.
Nice _O-
  woensdag 17 december 2014 @ 17:00:10 #200
13783 Anthraxx
pi_147674097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb recent Argo gekeken en vond het een geweldige serie :).

Ik kijk overigens het meeste via Video On Demand, maar dat was op zich wel duidelijk als je zelf 3 platformen beheert in Nederland die films en series aanbieden :P.
pi_147674140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef minilot het volgende:
Ik heb geen Facebookaccount, maar mag ik eens een foto van jullie zien, toeeeeee? :* :* :*
Ik heb heul geen foto van ons samen nog :o Ik zal eens kijken of ik er vanavond eentje kan maken *)
pi_147674255
Ik heb K gezien! *O*

En jeej voor ondeugende oogjes! *O*
pi_147674263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien! *O*

:D O+
  woensdag 17 december 2014 @ 17:09:02 #204
370431 drakin
vurig typje
pi_147674386
quote:
Ik heb K gezien! *O*

Wat of wie is K?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_147674404
K is de prille scharrel van Pee!
pi_147674421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:09 schreef minilot het volgende:
Check *) En een lekker ding :Y) vind ik :@
pi_147674437
Ja, wiedes, je moet het er wel op kunnen, anders heeft verkering geen zin! :7
  woensdag 17 december 2014 @ 17:11:17 #208
370431 drakin
vurig typje
pi_147674446
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb heul geen foto van ons samen nog :o Ik zal eens kijken of ik er vanavond eentje kan maken *)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:09 schreef minilot het volgende:
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_147674454
Ik heb nog een kilo kruimige aardappelen over.
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
  woensdag 17 december 2014 @ 17:12:35 #210
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_147674482
Ik neem vanaf nu tot 6 januari vakantie. *O* Sorry ik moest het effe kwijt. :@
Siesta & Fiesta!
  woensdag 17 december 2014 @ 17:12:43 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_147674483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
Aardappelpannenkoekjes!
Freaks like me drink tea
pi_147674485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef drakin het volgende:
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.
Neen, ik heb juist geen Facebookaccount, dus -nieuwsgierig als ik ben- had ik er een beetje de pest over in dat iedereen die wél FBvrienden met Pee is z'n chickje al had gezien.
Maar Pee was zo aardig me een foto te DMmen, dus ben ik weer op de hoogte. :)
pi_147674495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning? :)
pi_147674511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Aardappelpannenkoekjes!
Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..
  woensdag 17 december 2014 @ 17:14:48 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147674534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Wat erg voor je. :')
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 17:15:52 #216
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_147674567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning? :)
Als ik Hardcore ga luieren word ik gillend gek. :')
We gaan in ieder geval van 24 to 5 naar NL. *O* Verder een beetje klussen denk ik...
Siesta & Fiesta!
  woensdag 17 december 2014 @ 17:16:39 #217
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_147674582
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat erg voor je. :')
:6
Siesta & Fiesta!
  woensdag 17 december 2014 @ 17:16:42 #218
370431 drakin
vurig typje
pi_147674585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..
Ik had zaterdag een soort courgetepannenkoek gemaakt door die te raspen(met oa ei en kaas erdoor), heb je ook groente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar 2 aparte soorten pannenkoek?
Freaks like me drink tea
pi_147674663
quote:
Ik heb K gezien! *O*

Leuk he :D
pi_147674709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef drakin het volgende:

[..]

ad zaterdag soort courgeteepannenkoek gemaakt door die te raspen, heb je ookroente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar?
Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt! *)

Even recepten opgesnord.. Echt pannekoekjes zijn het niet, maar fritters komen in de buurt:
https://www.finedininglovers.com/recipes/brunch/pakora-recipe/
Dan nog een bak spinazie/paneercurry erbij en een biertje, klaar is kees.

Dank voor de inspiratie! :*
pi_147674787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leuk he :D
Ja! :D

Oh, en ooo! Mijn lief merkte gisteren op dat -ie aanstaande lente graag met mij eens uit wandelen wil gaan in Schotland! Zomaar uit zichzelf.
Da's wel een unicum, meestal bevindt mijn lief zich in stationaire toestand achter een laptop tot ik zeg: "Yo, we gaan hier naartoe, zal ik gaan boeken?" en dan krijg ik "Ok, leuk!" of soms "Naahhh.." terug. Dat -ie zelf met een reisbestemming komt: ik schrok er bijna van! :+

Enfin, kan dus zijn dat we jou en Tav om wat tips gaan vragen over een paar maanden, want we kennen zelf niemand die ooit is gaan lopen in Schotland. :7
pi_147674820
:D tof mini!! O+ schotland O+
pi_147674832
Veel plezier vanavond P

Wij kijken niet naar het grote dictee. Mijn spelling in alle posts zegt denk ik wel genoeg :D

Tijd om weer in het veelste grote bubbelbad te klimmen met zijn tweetjes :W
  woensdag 17 december 2014 @ 17:25:46 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_147674874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt! *)

Even recepten opgesnord.. Echt pannekoekjes zijn het niet, maar fritters komen in de buurt:
https://www.finedininglovers.com/recipes/brunch/pakora-recipe/
Dan nog een bak spinazie/paneercurry erbij en een biertje, klaar is kees.

Dank voor de inspiratie! :*
Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.
Freaks like me drink tea
pi_147674927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om weer in het veelste grote bubbelbad te klimmen met zijn tweetjes :W
Ongehinderd scheetjes laten! ^O^
pi_147674933
Hoe is het eigenlijk met je oom nu Sarabi?
pi_147674954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:25 schreef drakin het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.
http://thebitehouse.com/2(...)led-cheese-sandwich/ >:)
  woensdag 17 december 2014 @ 17:32:28 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_147675046
quote:
Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)
Dus dat duivelse smilietje klopt aardig.
Freaks like me drink tea
pi_147675105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:32 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)
Dus dat duivelse smilietje klopt aardig.
Ach ja, da's even balen dan.

http://thecozyapron.com/a(...)f-a-holiday-splurge/ ? :*
  woensdag 17 december 2014 @ 17:41:23 #230
370431 drakin
vurig typje
pi_147675259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

O in rode wijn gaarmaken natuurlijk! Dat is lekker :)
Freaks like me drink tea
pi_147675283
En de rest van de fles erbij opdrinken! :Y
pi_147675305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Ongehinderd scheetjes laten! ^O^
Tenzij ze stinken!
pi_147675314
Goed punt!
  woensdag 17 december 2014 @ 17:45:07 #234
370431 drakin
vurig typje
pi_147675343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef minilot het volgende:
En de rest van de fles erbij opdrinken! :Y
Nee, dat is ook teveel koolhydraten, ben gister erg stout geweest omdat mijn zoon zijn examen gehaald heeft, dus ik moet vooral vandaag even goed op mijn eten en drinken letten.
Morgen wordt het ook weer niks op de kerstavond van mijn vrijwilligerswerk. Moeilijke maand dit.

Ik las overal eigenlijk overheen tot ik dat bij de jus maken zag, ben niet zo goed in recepten precies opvolgen, maar maak er wel ongeveer zoiets van.
Freaks like me drink tea
  woensdag 17 december 2014 @ 17:45:26 #235
370431 drakin
vurig typje
pi_147675360
Misschien heb ik wel een mini flesje nog staan :)
Freaks like me drink tea
pi_147675406
Ik zou vandaag niet snoepen, komt er iemand aanzetten met hazelnootschuimgebak van Maison Kelder. }:| De variant met botercrčme ipv slagroom nog wel! }:|
pi_147675448
Vanavond een vergadering met een VvE waarvan de vergadering de vorige keer voortijdig werd afgebroken omdat het volledig uit de hand liep. :') Vervolgens is die VvE van een collega naar mij overgeheveld en heb ik er sinds de zomer serieus honderden uren in zitten om een heleboel zaken vlot te trekken, oud zeer weg te nemen, relaties te herstellen etc.

Ik hoop dat het allemaal zijn vruchten afwerpt maar voor de zekerheid heb ik het alarm op 23:30 laten zetten. :')
pi_147675455
Er is geen ander hazelnootschuimgebak dan hazelnootschuimgebak van Brokking. :{w
  woensdag 17 december 2014 @ 17:49:08 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_147675458
Heb het niet in huis :( Dat wordt wat anders verzinnen, en winkel zit er niet in.
Freaks like me drink tea
pi_147675482
Drakin, is dat koolhydraatbeperken van je om af te vallen of om andere gezondheidsredenen? Indien het eerste: de pot ermee op joh, in december! ~:) >:)
pi_147675504
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond een vergadering met een VvE waarvan de vergadering de vorige keer voortijdig werd afgebroken omdat het volledig uit de hand liep. :') Vervolgens is die VvE van een collega naar mij overgeheveld en heb ik er sinds de zomer serieus honderden uren in zitten om een heleboel zaken vlot te trekken, oud zeer weg te nemen, relaties te herstellen etc.

Ik hoop dat het allemaal zijn vruchten afwerpt maar voor de zekerheid heb ik het alarm op 23:30 laten zetten. :')
O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes. :) O+

En wat moet ik me voorstellen bij 'volledig uit de hand lopen'? Stoelen smijten enzo? *O*
pi_147675507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef minilot het volgende:
Er is geen ander hazelnootschuimgebak dan hazelnootschuimgebak van Brokking. :{w
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
pi_147675525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje? *)
pi_147675532
Ik ga zo eten bij een collega, maar heb helemaal geen zin. Ben zo afgedraaid dat ik het liefst pizza bestel en op de bank hang. Maar goed, dat kan vast morgenavond...
  woensdag 17 december 2014 @ 17:52:16 #245
370431 drakin
vurig typje
pi_147675550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:
Drakin, is dat koolhydraatbeperken van je om af te vallen of om andere gezondheidsredenen? Indien het eerste: de pot ermee op joh, in december! ~:) >:)
Zit vandaag tussen 2 kerstavonden in van verschillend vrijwilligerswerk plus mijn zoon is gister ook nog geslaagd, en gezondheidsredenen.

Dus vandaag echt even opletten. En geen klein flesje wijn hebben.
Freaks like me drink tea
pi_147675567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga zo eten bij een collega, maar heb helemaal geen zin.
Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?
Weet je al wat je te eten krijgt?

SPOILER
pi_147675583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:

[..]

O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes. :) O+

En wat moet ik me voorstellen bij 'volledig uit de hand lopen'? Stoelen smijten enzo? *O*
Dat ontbrak er nog net aan. :') Nee, mijn collega werd zo ongeveer aan de hoogste boom gehangen. En hij kon het niet bolwerken, had op veel vragen geen goed antwoord etc. Ik heb nu op elke vraag die ik in het dossier ben tegengekomen een antwoord en ik heb inmiddels alle 'kopstukken' wel zo'n beetje op mijn hand. Op één persoon na, want die is kwaad omdat ik haar heb aangesproken op het dumpen van grofvuil in de bergingsgang. :')
pi_147675612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje? *)
Ik vind dat een uitstekende deal! ^O^
pi_147675622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.

Evt met uien en spekjes
Of met kerrie/een currypoeder

Nom.
Kwak
pi_147675629
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Op één persoon na, want die is kwaad omdat ik haar heb aangesproken op het dumpen van grofvuil in de bergingsgang. :')

Maar, klinkt alsof je je wel heel puik hebt voorbereid zeg!
Nu de VvE, in 2020 onze minister-president? *O* Ik zou op je stemmen!
pi_147675630
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?
Weet je al wat je te eten krijgt?

SPOILER
geen idee wat ik krijg. Vast lekker!

En de vermoeidheid verandert vast. Nog 1.5 dag werken en het is vakantie...
pi_147675639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind dat een uitstekende deal! ^O^
Afgesproken! ^O^
pi_147675654
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Evt met uien en spekjes

Nom.
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerecht :)
pi_147675677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef minilot het volgende:

[..]

gebakken aardappelen, een lekker karbonaadje en bloemkool. Plus een beetje appelmoes bij de aardappelen... :9
pi_147675726
Meh, geen zin in vlees. Had vanmiddag al dikke plakken leverworst op een broodje, da's wel weer genoeg vlees voor de komende dagen. :)
pi_147675728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar, klinkt alsof je je wel heel puik hebt voorbereid zeg!
Zit belachelijk veel tijd in dit projectje, als ze nu nog niet tevreden zijn, zoeken ze maar een ander beheerbedrijf. :P

quote:
Nu de VvE, in 2020 onze minister-president? *O* Ik zou op je stemmen!
Ik moet er echt niet aan denken zeg! :D
pi_147675773
quote:

[..]

Afgesproken! ^O^
Wel een beetje raar om een taart bij de bakker te brengen. :')
pi_147675831
Boeiuh!
  woensdag 17 december 2014 @ 18:03:07 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147675881
Zo, nog wat gemist vandaag?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 december 2014 @ 18:03:56 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_147675911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, maar voor samenvattingen moet je niet bij mij zijn.
Freaks like me drink tea
pi_147676055
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Jou gemist vandaag O+
  woensdag 17 december 2014 @ 18:10:58 #262
45206 Pietverdriet
pi_147676112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Jou gemist vandaag O+
O+ O+ O+
Druk geweest aantal zaken af te ronden voor de vakantie
pi_147676118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:08 schreef minilot het volgende:

Jou gemist vandaag O+
Is dat niet fijn binnen komen, Piet!
pi_147676175
GVD, kom er net achter dat een e-mail die twee weken geleden verzonden had moeten zijn, om onduidelijke redenen in mijn postvak uit is blijven hangen. }:| Ik vond het al zo vreemd dat er geen reacties kwamen. :')
pi_147676200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Druk geweest aantal zaken af te ronden voor de vakantie
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?
  woensdag 17 december 2014 @ 18:14:49 #266
45206 Pietverdriet
pi_147676235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?
Bad Meingarten, das bij Rundumhausen
pi_147676276
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
  woensdag 17 december 2014 @ 18:17:05 #268
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147676298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Ben benieuwd of je dit op een kaart kunt vinden :P
pi_147676337
O wacht. 8)7 :')

Hallo zeg. }:|
  woensdag 17 december 2014 @ 18:19:39 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147676367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef minilot het volgende:
O wacht. 8)7 :')

Dat duurde nog best lang :D
pi_147676379
}:|
  woensdag 17 december 2014 @ 18:21:00 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147676409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
_O-
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147676440
Jaja, nu weten we het wel. }:|
pi_147676879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je oom nu Sarabi?
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.
Maar ik krijg niet zoveel info omdat ze ons van de vakantie willen laten genieten.

Bedankt voor het vragen.
pi_147676964
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.
Maar ik krijg niet zoveel info omdat ze ons van de vakantie willen laten genieten.

Ah, okee. Nou, we duimen voor 'm en hou ons op de hoogte!

Bubbelbadze! O+
pi_147676994
Hum, nog een uur op kantoor. En dan morgen weer om 06:30 paraat. :Z

Gelukkig zowaar een hoop te doen!
  woensdag 17 december 2014 @ 18:47:19 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147677137
Netflix weer genomen en geīnstalleerd.
Zie nu dat we het ook met Chromecast kunnen streamen. *O*
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147677213
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef golfer het volgende:
Netflix weer genomen en geīnstalleerd.
Zie nu dat we het ook met Chromecast kunnen streamen. *O*
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
pi_147677312
quote:

[..]

Ik had laatst:
Stukken aardappel koken
Rode ui aanbakken
Stukjes chorizo erbij bakken
Aardappels erbij bakken

Was met groente erbij een prima snelle maaltijd :Y

Niet heel bijzonder, wel heel lekker.
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 18:52:25 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147677323
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:

Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Yups, lang leve Hola. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147677338
quote:

Welnee, zit ook prima spul tussen :P Ik benader Netflix alleen als geheel. Als ik iets zoek gebruik ik http://www.moreflicks.com/ en kijk gewoon waar de film maar te zien is.
pi_147677359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, zit ook prima spul tussen :P
Dat hadden we er na twee weken al doorheen gejaagd. Schoon op. *)
pi_147677394
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik had laatst:
Stukken aardappel koken
Rode ui aanbakken
Stukjes chorizo erbij bakken
Aardappels erbij bakken

Was met groente erbij een prima snelle maaltijd :Y

Niet heel bijzonder, wel heel lekker.
O, dat geloof ik ook zeker! Maar ik ben niet zo van het snelle, simpele. ;)
pi_147677410
quote:
Als ik iets zoek gebruik ik http://www.moreflicks.com/ en kijk gewoon waar de film maar te zien is.
Goeie tip, thanks!
pi_147677796
quote:
Isaatje, in m'n krant vanmorgen, over tien jaar WoW:

woensdag 17 december 2014 @ 19:11:53 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147677973
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerder :9
pi_147678010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerder :9
*O*
  woensdag 17 december 2014 @ 19:17:23 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147678192
Ik kwam onze plaatselijke patatboer tegen in de supermarkt. Vroeg hij waarom ik zo weinig bij hem langs kwam. Toen vroeg ik of hij me nog niet dik genoeg vond en toen zei hij van niet :')

Ja meid, ik maak wat mee op een dag :')
pi_147678219
Aardappelpannekoekjes. O+

En ik doe mee met het Groot Dictee!
  woensdag 17 december 2014 @ 19:31:15 #290
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147678757
quote:

[..]
Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Ach welnee, zit ook zat goeds tussen. Ben er nog lang niet door iig.
  woensdag 17 december 2014 @ 19:39:47 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147679062
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Evt met uien en spekjes

Nom.
ditte O+

Met een heel schelvis papillot met verse kruiden en limoen uit de oven

Spruites erbij of wortels of beide :D

Zo net even netto 50 euro gehad voor een NIPO enquete. Had al per post bericht gehad dat wij waren uitgepikt en dat er iemand zou langskomen voor een afspraak.
Net na zessen, wij hadden het eten net op, de deurbel.. Mevrouw vd NIPO wanneer ik kon? Nou nu wel? was prima.
Briefje van 50 rijker :D
  woensdag 17 december 2014 @ 19:43:09 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147679195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wel een beetje raar om een taart bij de bakker te brengen. :')
Hebbie wel een kers opgedaan ?
  woensdag 17 december 2014 @ 19:43:34 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147679212
Hebben ze alleen wel ongeveer al je gegevens tbv reclame en zulks (wat veel meer waard is) ;(
  woensdag 17 december 2014 @ 19:45:51 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147679318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
Hum, nog een uur op kantoor. En dan morgen weer om 06:30 paraat. :Z

Gelukkig zowaar een hoop te doen!
Uitslapen ja? Lekker :D

Samenvatting Piet?
Doden, drogen, lijken, brood, rijlessen, hazelnootschuimgebak (met slagroom!! O+ ), borsten (kip)

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 17-12-2014 19:53:25 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 20:10:23 #295
370431 drakin
vurig typje
pi_147680185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!

Was, want is nu ook alweer op helaas, gelukkig staan er ook nog wat chocoladedingetjes op het menu :Y)
Freaks like me drink tea
  woensdag 17 december 2014 @ 20:17:00 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147680442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!

Was, want is nu ook alweer op helaas, gelukkig staan er ook nog wat chocoladedingetjes op het menu :Y)
Klotemaand wat dat betreft he?
Maar tussen alle dagen door zijn er nog veel meer om juist overdreven gezond te doen :Y
  woensdag 17 december 2014 @ 20:20:12 #297
370431 drakin
vurig typje
pi_147680552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klotemaand wat dat betreft he?
Maar tussen alle dagen door zijn er nog veel meer om juist overdreven gezond te doen :Y
Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.

Ik had alleen geen wijn, maar wel port, jaaaaaren geleden heel goedkoop aangeschaft. Werd tijd dus en in deze tijd kan ik wat vaker gerechten lekker maken et dezelfde port omdat een of 2 dikke scheuten genoeg waren.
Freaks like me drink tea
  woensdag 17 december 2014 @ 20:25:06 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147680732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.

Ik had alleen geen wijn, maar wel port, jaaaaaren geleden heel goedkoop aangeschaft. Werd tijd dus en in deze tijd kan ik wat vaker gerechten lekker maken et dezelfde port omdat een of 2 dikke scheuten genoeg waren.
ui O+, knoflook O+
Elke dag eet ik sowieso een hele ui en een grote knoflookteen.. in welk gerecht dan ook :')
Port is heerlijk maar zou niet zo snel een fles kopen. Bij een all-in hotel neem ik het wel eens bij het diner
pi_147681225
Ha hier gaat ook bijna overal wel ui en knof in :D
  woensdag 17 december 2014 @ 20:39:46 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147681238
TV-tip: The Lau op NPO3.
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 17 december 2014 @ 20:40:01 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147681245
slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')