quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?
Weet je al wat je te eten krijgt?geen idee wat ik krijg. Vast lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de vermoeidheid verandert vast. Nog 1.5 dag werken en het is vakantie...
Afgesproken!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat een uitstekende deal!
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerechtquote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.
Evt met uien en spekjes
Of met kerrie/een currypoeder
Nom.
gebakken aardappelen, een lekker karbonaadje en bloemkool. Plus een beetje appelmoes bij de aardappelen...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerecht
Zit belachelijk veel tijd in dit projectje, als ze nu nog niet tevreden zijn, zoeken ze maar een ander beheerbedrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Maar, klinkt alsof je je wel heel puik hebt voorbereid zeg!
Ik moet er echt niet aan denken zeg!quote:Nu de VvE, in 2020 onze minister-president?Ik zou op je stemmen!
Ja, maar voor samenvattingen moet je niet bij mij zijn.quote:
quote:
Is dat niet fijn binnen komen, Piet!quote:
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druk geweest aantal zaken af te ronden voor de vakantie
Bad Meingarten, das bij Rundumhausenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?
Ben benieuwd of je dit op een kaart kunt vindenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Dat duurde nog best langquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je oom nu Sarabi?
Ah, okee. Nou, we duimen voor 'm en hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.
Maar ik krijg niet zoveel info omdat ze ons van de vakantie willen laten genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |